ook thuis?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef dborhem het volgende:
Ligt eraan wie er in 'het venstertje' verschijnt,ik heb iedereen die ik ken of waar ik maar een beetje mee te maken heb in 'contacten' staan,dus die naam zie ik meteen.
Wat ik ook wel eens doe is opnemen met de plek waar ik dan ben bv 'met de keuken','met het magazijn','afdeling incasso (kassa op het werk)'.
In mijn vrije tijd is het gewoon 'Yo met D....'![]()
Ja, da's leuk als de persoon aan de andere kant dat ook doet!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met mij!
Op zich nog niet zo gek om dat in te voeren bij mobiele telefoons, dit is een vraag die 99 van de 100 keer wordt gesteld. "Waar ben jequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef dborhem het volgende:
Wat ik ook wel eens doe is opnemen met de plek waar ik dan ben bv 'met de keuken','met het magazijn','afdeling incasso (kassa op het werk)'.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich nog niet zo gek om dat in te voeren bij mobiele telefoons, dit is een vraag die 99 van de 100 keer wordt gesteld. "Waar ben je"
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij weet toch wie je belt?
En jij komt mijn huis "binnen", zou je me bellen, dus jij mag eerst jouw naam zeggen en wie je had willen spreken
ik zeg gewoon.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik was wel benieuwd hier naar hoe de medefokkers hun telefoon opnemen!
Ikzelf neem altijd op met de magnifieke woorden, 'Met Dimitri' of gewoon, 'Ja?'
Nou, vertel het hier, scheld je diegene bij voorbaat al verrot of vraag je diegene hoe je hem of haar kan helpen?
Oja, en opnemen doen we meestal wel met de knop met het groene telefoontje ofzo, dan hebben we die grap al gehad.
Of andersom:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:20 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.![]()
Dat komt zo dom over.![]()
Sexboetiek het Gouden Spuitje nam ik vroeger ook weleens mee op.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef Djep het volgende:
Sexboetiek de Geile Goudvis.....
moet je me maar niet bellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:20 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Het is toch vervelend als ik jou bel. Jij zegt: "Hallo". Dus ik zo: "Hey, met Michelle, kan ik Milagro even spreken?" En dan heb ik je al aan de telefoon.![]()
Dat komt zo dom over.![]()
Dude,lekker vaag zeg!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:37 schreef wolferl het volgende:
Blieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep Jaaaaaaa
Zo iets dan.
Nee, meestal zeg ik als ik gebeld word, "Stichting Korrelatie".quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef MidnightRambler het volgende:
Ad van der Berg, NVD, wat kan ik voor U doen?![]()
"Hey inster marcella!!quote:Op zondag 11 juni 2006 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
ik neem op met:
met vincent
of als het een goeie bekende is waar ik een belletje van verwacht
ey "inster voornaam"
of, als ik aan het geinen ben,
Met de mobiel van vincent
Elke keer dusquote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef Caspian het volgende:
(maar dat alleen als ik melig ben, natuurlijk)
meen je dat nowww..en met rechtsquote:Op maandag 12 juni 2006 09:46 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Die grap is nu al minstens 3x gemaakt![]()
jammer dat ie zo niet werktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |