Idem.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:32 schreef TomatensapBiertje het volgende:
ik voel helemaal niets eigenlijk, kan ook gewoon in haar ogen blijven kijken.
TS ben je er nog?quote:The freaky bit is this, they say it is hard for a person to stare into the girls eyes for longer than 5 minutes, there are reports that some people have taken their own lives after doing so.
had je voor 23:30 moeten vragenquote:
Geef maar toe, je had haar best eens willen bevredigen als ze nog zou levenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ze heeft mooie ogen
Totaal niets mis mee.
Bevredigen niet meteenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef maar toe, je had haar best eens willen bevredigen als ze nog zou leven.
quote:The Uncanny Valley is a principle of robotics concerning the emotional response of humans to robots and other non-human entities. The principle states that as a robot is made more humanlike in its appearance and motion, the emotional response from a human being to the robot will become increasingly positive and empathic, until a point is reached at which the response suddenly becomes strongly repulsive.
What's up ?quote:
Wat is er zo erg aan???quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik kreeg het via andere mensen en die voelden dus ook al rare dingen, maar bij jullie is dat blijkbaar niet zo erg.
Ik wou even weten of jullie wat voelden, daarom had ik dit topic geopend.
Dat is inderdaad een goede verklaring misschien, thanks voor de informatie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:46 schreef doppelgänger het volgende:
kvind het een creepy plaatje..denk dat het hiermee te maken heeft
[..]
Volgens mij weet jij niet wat een hoer isquote:
Tegen mij zei ze van...quote:Op zondag 4 juni 2006 00:11 schreef Jayvon het volgende:
Na vijf minuten gaf ze me opeens een knipoog![]()
quote:
Nee..vind het maar een sombere rare foto..(of nou ja..tekening?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Schijt-luis
Dat die meid weet wie je bent en hoe jij bent, is niet eng.
Als jij jezelf laat zien, dan hoeft ze jou niet te doorgronden.
quote:... je slaat de spijker fout op zijn kop...
Niks mis met een stukje gegronde paranoia.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Nee, het is geen schrikgeval, ik check ook altijd de extensie van zo'n plaatje voordat ik ga staren en ik kan je bevestigen, het is gewoon een .jpg.
Het is gewoon een subtiele animated jpg.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef Xalopalyps het volgende:
De gemiddelde mislukte grappenmaker denkt niet eens aan het vervalsen van de extensie, dus meestal komt het wel goed, ik heb zelf overigens ook naar het plaatje gestaard en er kwam geen schrikbeeld.
en nu ff flink lachen om de mensen die iets voelde.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef rekenwonder het volgende:
Het is een CG tekening van Robert Chang.
http://lunatique.cgsociety.org/gallery/325333/
http://lunatique.cgsociety.org/gallery/124550/
Waarom? Robert Chang is niet wie hij zegt dat hij is... weettoch.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:30 schreef wise het volgende:
en nu ff flink lachen om de mensen die iets voelde.
ikweetquote:Op zondag 4 juni 2006 12:47 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Waarom? Robert Chang is niet wie hij zegt dat hij is... weettoch.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef Stali het volgende:
Staar jezelf eens vijf volle minuten aan in de spiegel... dat is pas echt scary shit..
het is geen schrik ding want het is een jpeg bestandquote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef FatalException het volgende:
Is dat zo'n schrik-ding? Ik durf er niet lang naar te kijken!
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef _HSJ_ het volgende:
ha, ik ken deze van gamefaqs P/C.
het is omdat elke helft van het schilderij anders is, de ene helft is wat donkerder, de ander is vrolijker, dat geeft een onaangenaam effect.
die schrikdingen......quote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Nee, het is geen schrikgeval, ik check ook altijd de extensie van zo'n plaatje voordat ik ga staren en ik kan je bevestigen, het is gewoon een .jpg.
Jij heb het aan het juiste eind,knulquote:Op zondag 4 juni 2006 19:10 schreef Echoes het volgende:
kvind het niet vreemd dat je dingen in haar gezicht ziet bewegen/veranderen. Dat plaatje is zo onscherp en je ogen zijn steeds bezig om te proberen scherp te stellen.![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:00 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
lijkt me sterk hahahaha dat foto is gemaakt met een 3d programma en het is geen tekening! ?
Weinig kansquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bevredigen niet meteen
Beter leren kennen. En daarna zie ik wel verder.
Als ik vrouwen tegen kom dan wil ik ze leren kennen, wat daarna gebeurt kan spannend zijn en bevredigend zijn. Maar het beter leren kennen is wel van belang.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:44 schreef FatalException het volgende:
http://www.xerson.nl/content/view/242/2/
![]()
Staart al 30 minuten naar de tekeningquote:Er zijn meldingen dat ze voelen dat het meisje ze aanraakt.
ik noem het niet zuiver..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan???
Die foto is puur natuur.
Puurder is het niet te krijgen.
Niets mis mee.
Misschien zijn de kijkers die de foto zien niet puur genoeg.
Die meid op die foto is niets mis mee. Dat is pure schoonheid en zuiverheid.
Sommige mensen kunnen waarschijnlijk slecht tegen zuiverheid.
Ja gewoon met het programma ''poser' bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
, is gewoon getekend in photoshop of een dergelijk programma. niks 3d.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
die schrikdingen......![]()
![]()
![]()
Ik ben er 1x ingetrapt, rolde zowat met mijn bureaustoel van de trap van de schrik.![]()
![]()
![]()
![]()
Traumatiserend.![]()
Whaaaa, die lijkt op een ex van mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Alleen anders, deze is ook een uber mens
Maar die ene foto is nog meer uber
Mensen die bang zijn voor uber wezens
Het is denk ik de angst voor confrontatie. Als je te maken hebt met uber wezens dan ben je bang voor de confrontratie van je eigen falen. Je voelt je zwak en misselijk.
Zo zal het zijn
Er zijn gewoon mensen die Goddelijk zijn. En daar moet je genoegen mee nemen. Wil je dat Goddelijke ook krijgen, dan moet je gewoon beter je best doen.
Anders moet je zwijgen
Sharly Sheen is een Oet-lul![]()
Die man slaat haar en mishandeld haar dus. Heeft hij gedaan![]()
Wat voor man slaat nu zo'n vrouw
Niet normaal. Die sheen moeten ze in de cel zetten. 20 jaar in een isoleer-cel. Vrouwen slaan is niet goed, nooit, maar sla je een vrouw als deze met zulke ogen. Dan ben je de naam man niet waardig.
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Vindt niemand het dan raar dat ze er helemaal niet japans uitziet? Ondanks dat het een portret van een japans meissie zou zijn...![]()
Hij heeft haar gepaald ? Hij is de man.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Alleen anders, deze is ook een uber mens
Maar die ene foto is nog meer uber
Mensen die bang zijn voor uber wezens
Het is denk ik de angst voor confrontatie. Als je te maken hebt met uber wezens dan ben je bang voor de confrontratie van je eigen falen. Je voelt je zwak en misselijk.
Zo zal het zijn
Er zijn gewoon mensen die Goddelijk zijn. En daar moet je genoegen mee nemen. Wil je dat Goddelijke ook krijgen, dan moet je gewoon beter je best doen.
Anders moet je zwijgen
Sharly Sheen is een Oet-lul![]()
Die man slaat haar en mishandeld haar dus. Heeft hij gedaan![]()
Wat voor man slaat nu zo'n vrouw
Niet normaal. Die sheen moeten ze in de cel zetten. 20 jaar in een isoleer-cel. Vrouwen slaan is niet goed, nooit, maar sla je een vrouw als deze met zulke ogen. Dan ben je de naam man niet waardig.
Ik denk dat het inbeelding is dat het beweegt. En dat het verhaal erbij gezocht is of verzonnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:58 schreef Mirri het volgende:
Ik werd ook een beetje zenuwachtig van die foto.![]()
Wel knap gedaan, het is geen normale tekening en haar gezichtuitdrukking is heel bijzonder.![]()
Als je er naar kijkt, dan beweegt haar gezicht, net zoals aan het begin werd gezegd. Ik vind het een beetje eng, maar ik zoek er verder niets achter. Zoals al werd gezegd: de tekenstijl is wel heel raar, beetje waterig, en ik vind het ook een "dynamische" foto, waardoor het lijkt alsof het trilt. Er is iets mee gedaan waardoor je er een raar gevoel van krijgt. Maar ik zoek er niets bovennatuurlijks achter.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef bpm het volgende:
Door die godvergeten kut blur ben ik nu zo scheel als een aap, dat wijf moet je echt geen 5 minuten aankijken, da's niet gezond!
Ik kreeg wel traanogen.. dat welquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:13 schreef BeejEm het volgende:
Ik denk dat het vreemde gevoel, tranende ogen enz. dat sommigen krijgen bij bekijken van het plaatje, komt doordat het plaatje grotendeels vaag onscherp is, met daarnaast scherpe(re) details. Je ogen proberen steeds het gehele plaatje te scherp te krijgen.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef DrDentz het volgende:
ik ben bang dat er ineens zo'n gillend ding op m'n scherm komt met geluiddaar krijg ik hartaanvallen van
ik denk dat je traanogen gekregen hebt omdat het een dubbele, wazige tekening is
Om die silicons?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Arby het volgende:
Schijnt dat als je heel lang naar de ogen van dit meisje kijkt, je vriendin na 5 minuten ook een moord pleegt...
Zou het waar zijn?
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Arby het volgende:
Schijnt dat als je heel lang naar de ogen van dit meisje kijkt, je vriendin na 5 minuten ook een moord pleegt...
Zou het waar zijn?
[afbeelding]
ehh.. chef, tis gewoon een plaatje op internet, okay?quote:Op zondag 4 juni 2006 00:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze van...
" Ik ben je vriendin, ik ben je vriendin, ik ben je vriendin".
En een menselijk wezen als haar is ook mijn vriendin
Ik bedoel dus. Een vrouw als haar, die vertrouw ik dus.
En dan zou ze me mijn vriendin kunnen zijn. Omdat ze een eerlijk overkomen heeft.
Misschien komt ze te eerlijk over voor de topic-starter.
Veel mensen zijn bang voor eerlijkheid en openheid.
Ik ga even verder met die foto.
Die foto zegt dat ze kan doorgronden. Ze kan mensen doorgronden. Die meid hoeft je maar aan te kijken en ze weet alles van je. Ze weet je geheimen en weet alles van je.
Dus die meid is okey
Ik zou zo met haar willen trouwen![]()
Als je altijd een masker hebt gedragen, dan kijkt die meid dwars door je masker heen.
En dat is haar kracht
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bevredigen niet meteen
Beter leren kennen. En daarna zie ik wel verder.
Als ik vrouwen tegen kom dan wil ik ze leren kennen, wat daarna gebeurt kan spannend zijn en bevredigend zijn. Maar het beter leren kennen is wel van belang.
Maar inderdaad, ik zou haar wel eens willen bevredigen jah
Die ogen zeggen mij genoeg
Ik heb die foto nog even bekeken, die foto en dat mens komt over als een Godin. Die dame heeft iets Goddelijks over haar.
En voor sommige mensen kan dat eng zijn als mensen iets Goddelijks hebben.
She is the main character from a sci-fi/fantasy screenplay of mine titled Tellurian Sky. Her name is Ruu, usually called Princess Ruu by those around her. Her unwilling ascension to the throne is the source of her melancholy, as she has no desire to rule a kingdom, but is forced to do so.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Orcaman1984 het volgende:
Jongens, dit is nep! We hebben al lang de site gevonden van de persoon die deze plaatje gemaakt heeft! Het is gewoon een tekening![]()
.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:29 schreef Deetch het volgende:
Hey Terifiremoet jij niet naar bed het is al laat
![]()
Sorry, ik geloof er niks van. Ik vind dit soort dingen wel interessant, niet omdat het misschien is verbonden met bovennatuurlijke of spirituele krachten, maar omdat deze tekening ons instinct en humeur beïnvloed. De uitstraling van het plaatje werkt gewoon op onze emoties in. Ik heb wel medelijden met het plaatje, maar ik neem geen dingen waar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Hey Fok!kers,
Ik kreeg via MSN een linkje naar een webpagina met daarop een foto met een stukje tekst eronder, het gaat om de volgende link: http://jackson22.googlepages.com/home
Ik keek zelf eerst naar het plaatje en voelde me toen al raar, toen heb ik het tekstje gelezen en heb ik nog een keer een langere tijd gekeken en toen hoorde ik dingen en zag ik een zwarte schim of iets naast me.
Toen ik ernaar keek kreeg ik ook spontaan tranende ogen, niet om het verhaal of iets, maar om wat ik opeens voelde, echt heel raar.
Ik zag trouwens ook de foto veranderen, toenstraks zag ik het zwarte van haar oogleden erg uitkomen en toen ik toennet nog eens keek zag ik het hoofd bewegen zeg maar.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie voelen en of jullie er meer over weten.
Alvast bedankt,
Xalo
Het is een computer tekeningquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan???
Die foto is puur natuur.
Puurder is het niet te krijgen.
Niets mis mee.
Misschien zijn de kijkers die de foto zien niet puur genoeg.
Die meid op die foto is niets mis mee. Dat is pure schoonheid en zuiverheid.
Sommige mensen kunnen waarschijnlijk slecht tegen zuiverheid.
Hey Deetch... LOL!!! Goed om te zien dat er ook nog iemand op de kinderen let op dit forum.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:29 schreef Deetch het volgende:
Hey Terifiremoet jij niet naar bed het is al laat
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
Heel bizar, de bedoeling is dat je een tijdje naar de zwarte stip in het midden op de foto staart en daarna je cursor op de afbeelding zet waarna de afbeelding in een zwart/wit-foto verandert die toch in kleur is.![]()
http://www.johnsadowski.com/big_spanish_castle.html
Zeker leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Biancavia het volgende:
Deze is ook leuk:
Foto: zwart/wit en toch in kleur...
[..]
Zuchtquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef NeoTheXerox het volgende:
Kijk nog een foto van een geest in levende lijve
t is echt!
Op d'r voorhoofd als je goed kijkt zie je een doodshoofd en als je lang naar d'r ogen staart dan zie je zwarte vlekken rond om d'r ogen en op de foto zie je d'r ogen ook niet, het zijn holle kassen![]()
http://www.southriders.org/neo//geest.JPG
t is echt eng!!!![]()
Ik plaats een foto meer niet wat betrekking had tot de topic, maar goed aangezien mensen meteen dom gaan lopen doen is dequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, ik blijf niet bezig![]()
Als dit topic je niet interreseerd, lees je het niet en ga je helemaal niet posten met alleen maar de bedoeling om het topic te verkloten.
okquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:46 schreef NeoTheXerox het volgende:
-- gewoon niet op reageren --
Maar dat lijkt me er gewoon in gephotoshopped.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Piovan het volgende:
Dat was toch ook met de twintowers
in de vlammenzee zag je een soort duivel
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:55 schreef Preaching_Jew het volgende:
[..]
Niks mis met een stukje gegronde paranoia.
Maar de 'extensie van zo'n plaatje' is natuurlijk geen enkele garantie...
inderdaad en dan met combinatie van shockwave zoals dat ouija board online, de foto is een jpg de wijzer is ook een losse jpg, maar het is bijlekaar een applicatie van javascript gecombineerd doormiddel van shockwave, programmeren. Ik heb die hele site uit elkaar gehaald en het blijkt dat je met if en else een heleboel kan, ook al zie je in de broncode alleen html, php word nooit vertoond in een broncode van een website evenals shockwave, tenzij je een shockwave ripper heb zoals ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk wel.... als een plaatje een .jpg is kan hij niet ineens veranderen (wat met een gifje wel kan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |