quote:Op zondag 4 juni 2006 14:50 schreef Hari-Bo het volgende:
Juist![]()
Ik maak jou van kant met je gore topics die langer dan 5 minuten openblijven![]()
nee, je bent gewoon een beetje traag van begripquote:Op zondag 4 juni 2006 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
5 minuten kijken ?
Bij mij gebeurd dit fenomeen pas na 7 minuten, ga ik nu dood ?
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een beetje traag van begrip
dat is gewoon een sims2 vrouwtjequote:Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef P-azz het volgende:
Er was er eens... een Japans meisje. Voordat ze zichzelf van het leven berooft, maakt ze deze tekening, scant het en plaatst het online. In Korea wordt dit opgepikt en al snel gaan er verhalen rond waarin wordt gezegd dat het moeilijk is om langer dan vijf minuten in haar ogen te staren. Er gaat zelfs het gerucht dat er mensen zijn die zichzelf van het leven hebben beroofd nadat ze te lang hebben gekeken. De afbeelding zou veranderen; haar glimlach verandert en er verschijnt een donkere ring rond haar ogen.
Wie post ff of het werkt?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 16:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kom op zeg, ts, heb jij ineens flabber ontdekt en zit je nu alle berichtjes daarvan te kopieren en op fok te plakken?![]()
wel kick assquote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef _HSJ_ het volgende:
ha, ik ken deze van gamefaqs P/C.
het is omdat elke helft van het schilderij anders is, de ene helft is wat donkerder, de ander is vrolijker, dat geeft een onaangenaam effect.
Photoshopquote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tof
Ik wou dat ook al, hoe heb je dat gedaan ?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:49 schreef Sebasser het volgende:
Tof
Ik wou dat ook al, hoe heb je dat gedaan ?
cool gefixd!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
OMFG!!
Na 500 posts op fok hou ik het voor gezien. Ik maak er een eind aan!
ga je gang, wij houden je niet tegen.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:42 schreef Jos_Tieband het volgende:
HET LEVEN IS KUT, IK WIL DOOOOOD
Dat effect heef Tubgirl ook.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:49 schreef P-azz het volgende:
dat het moeilijk is om langer dan vijf minuten in haar ogen te staren. Er gaat zelfs het gerucht dat er mensen zijn die zichzelf van het leven hebben beroofd nadat ze te lang hebben gekeken.
[afbeelding]
Omg, ik schrokquote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
OMFG!!
Ik schrokquote:Op zondag 4 juni 2006 19:31 schreef Creature het volgende:
[afbeelding]
OMFG!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |