Zuchtquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:12 schreef NeoTheXerox het volgende:
Kijk nog een foto van een geest in levende lijve
t is echt!
Op d'r voorhoofd als je goed kijkt zie je een doodshoofd en als je lang naar d'r ogen staart dan zie je zwarte vlekken rond om d'r ogen en op de foto zie je d'r ogen ook niet, het zijn holle kassen![]()
http://www.southriders.org/neo//geest.JPG
t is echt eng!!!![]()
Ik plaats een foto meer niet wat betrekking had tot de topic, maar goed aangezien mensen meteen dom gaan lopen doen is dequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, ik blijf niet bezig![]()
Als dit topic je niet interreseerd, lees je het niet en ga je helemaal niet posten met alleen maar de bedoeling om het topic te verkloten.
okquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:46 schreef NeoTheXerox het volgende:
-- gewoon niet op reageren --
Maar dat lijkt me er gewoon in gephotoshopped.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Piovan het volgende:
Dat was toch ook met de twintowers
in de vlammenzee zag je een soort duivel
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:55 schreef Preaching_Jew het volgende:
[..]
Niks mis met een stukje gegronde paranoia.
Maar de 'extensie van zo'n plaatje' is natuurlijk geen enkele garantie...
inderdaad en dan met combinatie van shockwave zoals dat ouija board online, de foto is een jpg de wijzer is ook een losse jpg, maar het is bijlekaar een applicatie van javascript gecombineerd doormiddel van shockwave, programmeren. Ik heb die hele site uit elkaar gehaald en het blijkt dat je met if en else een heleboel kan, ook al zie je in de broncode alleen html, php word nooit vertoond in een broncode van een website evenals shockwave, tenzij je een shockwave ripper heb zoals ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk wel.... als een plaatje een .jpg is kan hij niet ineens veranderen (wat met een gifje wel kan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |