Niks mis met een stukje gegronde paranoia.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Nee, het is geen schrikgeval, ik check ook altijd de extensie van zo'n plaatje voordat ik ga staren en ik kan je bevestigen, het is gewoon een .jpg.
Het is gewoon een subtiele animated jpg.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:57 schreef Xalopalyps het volgende:
De gemiddelde mislukte grappenmaker denkt niet eens aan het vervalsen van de extensie, dus meestal komt het wel goed, ik heb zelf overigens ook naar het plaatje gestaard en er kwam geen schrikbeeld.
en nu ff flink lachen om de mensen die iets voelde.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:24 schreef rekenwonder het volgende:
Het is een CG tekening van Robert Chang.
http://lunatique.cgsociety.org/gallery/325333/
http://lunatique.cgsociety.org/gallery/124550/
Waarom? Robert Chang is niet wie hij zegt dat hij is... weettoch.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:30 schreef wise het volgende:
en nu ff flink lachen om de mensen die iets voelde.
ikweetquote:Op zondag 4 juni 2006 12:47 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Waarom? Robert Chang is niet wie hij zegt dat hij is... weettoch.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:44 schreef Stali het volgende:
Staar jezelf eens vijf volle minuten aan in de spiegel... dat is pas echt scary shit..
het is geen schrik ding want het is een jpeg bestandquote:Op zondag 4 juni 2006 00:45 schreef FatalException het volgende:
Is dat zo'n schrik-ding? Ik durf er niet lang naar te kijken!
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:34 schreef _HSJ_ het volgende:
ha, ik ken deze van gamefaqs P/C.
het is omdat elke helft van het schilderij anders is, de ene helft is wat donkerder, de ander is vrolijker, dat geeft een onaangenaam effect.
die schrikdingen......quote:Op zondag 4 juni 2006 00:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Nee, het is geen schrikgeval, ik check ook altijd de extensie van zo'n plaatje voordat ik ga staren en ik kan je bevestigen, het is gewoon een .jpg.
Jij heb het aan het juiste eind,knulquote:Op zondag 4 juni 2006 19:10 schreef Echoes het volgende:
kvind het niet vreemd dat je dingen in haar gezicht ziet bewegen/veranderen. Dat plaatje is zo onscherp en je ogen zijn steeds bezig om te proberen scherp te stellen.![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:00 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
lijkt me sterk hahahaha dat foto is gemaakt met een 3d programma en het is geen tekening! ?
Weinig kansquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bevredigen niet meteen
Beter leren kennen. En daarna zie ik wel verder.
Als ik vrouwen tegen kom dan wil ik ze leren kennen, wat daarna gebeurt kan spannend zijn en bevredigend zijn. Maar het beter leren kennen is wel van belang.
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:44 schreef FatalException het volgende:
http://www.xerson.nl/content/view/242/2/
![]()
Staart al 30 minuten naar de tekeningquote:Er zijn meldingen dat ze voelen dat het meisje ze aanraakt.
ik noem het niet zuiver..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan???
Die foto is puur natuur.
Puurder is het niet te krijgen.
Niets mis mee.
Misschien zijn de kijkers die de foto zien niet puur genoeg.
Die meid op die foto is niets mis mee. Dat is pure schoonheid en zuiverheid.
Sommige mensen kunnen waarschijnlijk slecht tegen zuiverheid.
Ja gewoon met het programma ''poser' bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
, is gewoon getekend in photoshop of een dergelijk programma. niks 3d.
quote:Op zondag 4 juni 2006 22:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
die schrikdingen......![]()
![]()
![]()
Ik ben er 1x ingetrapt, rolde zowat met mijn bureaustoel van de trap van de schrik.![]()
![]()
![]()
![]()
Traumatiserend.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |