Whaaaa, die lijkt op een ex van mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Alleen anders, deze is ook een uber mens
Maar die ene foto is nog meer uber
Mensen die bang zijn voor uber wezens
Het is denk ik de angst voor confrontatie. Als je te maken hebt met uber wezens dan ben je bang voor de confrontratie van je eigen falen. Je voelt je zwak en misselijk.
Zo zal het zijn
Er zijn gewoon mensen die Goddelijk zijn. En daar moet je genoegen mee nemen. Wil je dat Goddelijke ook krijgen, dan moet je gewoon beter je best doen.
Anders moet je zwijgen
Sharly Sheen is een Oet-lul![]()
Die man slaat haar en mishandeld haar dus. Heeft hij gedaan![]()
Wat voor man slaat nu zo'n vrouw
Niet normaal. Die sheen moeten ze in de cel zetten. 20 jaar in een isoleer-cel. Vrouwen slaan is niet goed, nooit, maar sla je een vrouw als deze met zulke ogen. Dan ben je de naam man niet waardig.
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Vindt niemand het dan raar dat ze er helemaal niet japans uitziet? Ondanks dat het een portret van een japans meissie zou zijn...![]()
Hij heeft haar gepaald ? Hij is de man.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Alleen anders, deze is ook een uber mens
Maar die ene foto is nog meer uber
Mensen die bang zijn voor uber wezens
Het is denk ik de angst voor confrontatie. Als je te maken hebt met uber wezens dan ben je bang voor de confrontratie van je eigen falen. Je voelt je zwak en misselijk.
Zo zal het zijn
Er zijn gewoon mensen die Goddelijk zijn. En daar moet je genoegen mee nemen. Wil je dat Goddelijke ook krijgen, dan moet je gewoon beter je best doen.
Anders moet je zwijgen
Sharly Sheen is een Oet-lul![]()
Die man slaat haar en mishandeld haar dus. Heeft hij gedaan![]()
Wat voor man slaat nu zo'n vrouw
Niet normaal. Die sheen moeten ze in de cel zetten. 20 jaar in een isoleer-cel. Vrouwen slaan is niet goed, nooit, maar sla je een vrouw als deze met zulke ogen. Dan ben je de naam man niet waardig.
Ik denk dat het inbeelding is dat het beweegt. En dat het verhaal erbij gezocht is of verzonnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:58 schreef Mirri het volgende:
Ik werd ook een beetje zenuwachtig van die foto.![]()
Wel knap gedaan, het is geen normale tekening en haar gezichtuitdrukking is heel bijzonder.![]()
Als je er naar kijkt, dan beweegt haar gezicht, net zoals aan het begin werd gezegd. Ik vind het een beetje eng, maar ik zoek er verder niets achter. Zoals al werd gezegd: de tekenstijl is wel heel raar, beetje waterig, en ik vind het ook een "dynamische" foto, waardoor het lijkt alsof het trilt. Er is iets mee gedaan waardoor je er een raar gevoel van krijgt. Maar ik zoek er niets bovennatuurlijks achter.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef bpm het volgende:
Door die godvergeten kut blur ben ik nu zo scheel als een aap, dat wijf moet je echt geen 5 minuten aankijken, da's niet gezond!
Ik kreeg wel traanogen.. dat welquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:13 schreef BeejEm het volgende:
Ik denk dat het vreemde gevoel, tranende ogen enz. dat sommigen krijgen bij bekijken van het plaatje, komt doordat het plaatje grotendeels vaag onscherp is, met daarnaast scherpe(re) details. Je ogen proberen steeds het gehele plaatje te scherp te krijgen.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef DrDentz het volgende:
ik ben bang dat er ineens zo'n gillend ding op m'n scherm komt met geluiddaar krijg ik hartaanvallen van
ik denk dat je traanogen gekregen hebt omdat het een dubbele, wazige tekening is
Om die silicons?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Arby het volgende:
Schijnt dat als je heel lang naar de ogen van dit meisje kijkt, je vriendin na 5 minuten ook een moord pleegt...
Zou het waar zijn?
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Arby het volgende:
Schijnt dat als je heel lang naar de ogen van dit meisje kijkt, je vriendin na 5 minuten ook een moord pleegt...
Zou het waar zijn?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |