Denk je echt dat iemand meeleest?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Nouk het volgende:
Oh, Bupa ofzo, pas het ff aan!
Hoe is het met Maris? Nog steeds verliefd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Wii het volgende:
XXX?
Ze is net 5 minuten geleden weer naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe is het met Maris? Nog steeds verliefd?
Ahh gos. Je ziet d'r vast snel weer. Waar gaan jullie heen in Egypte?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Wii het volgende:
[..]
Ze is net 5 minuten geleden weer naar huis gegaan.
Nog niet zeker, maar we zitten aan Hurghada te denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ahh gos. Je ziet d'r vast snel weer. Waar gaan jullie heen in Egypte?
De 6233 ook niet, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:13 schreef Zwansen het volgende:
Egypte is niet veel aan heb ik me laten vertellen.
Shalm El Sheik is iig niets. Hurghada schijnt ook niet echt veel te wezen, maargoed. Waarom ga je uberhaupt naar egypte?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef Wii het volgende:
[..]
Nog niet zeker, maar we zitten aan Hurghada te denken.
Ik geloof dat dat met een binnenlandse vlucht wel te doen is. maar da's natuurlijk ook niet super goedkoop. Maar er is dan ook nog niets definitief.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef Nouk het volgende:
Die piramides zijn dus heel erg ver als je in Hurghada zit.
Maargoed, de rest is d'r wel natuurlijk.
Als het je om de eiffel-toren gaat, ik weet er eentje die dichterbij staat dan L-V.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Om alvast in de stemming te komen. Ik heb d'r echt zo'n zin in!![]()
![]()
Als je hebt opgelet PP, zijn we daar in december net geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Wii het volgende:
[..]
Als het je om de eiffel-toren gaat, ik weet er eentje die dichterbij staat dan L-V.
Denk dat het leuker is voor een weekje in oktober of mei ofzo, dan midden in de zomer en voor langer dan een week.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Wii het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat met een binnenlandse vlucht wel te doen is. maar da's natuurlijk ook niet super goedkoop. Maar er is dan ook nog niets definitief.
Romantisch hè, dat stuk roestend staal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet PP, zijn we daar in december net geweest.
Was wel leuk om er ff op te staan. En sowieso, de hele entourage was zo romantisch, dat inderdaad zelfs dat roestend staal het einde was.quote:
Parijs was idd:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Was wel leuk om er ff op te staan. En sowieso, de hele entourage was zo romantisch, dat inderdaad zelfs dat roestend staal het einde was.
Kijk dan in het vorige topicquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef Zwansen het volgende:
De GPD [Deel CDVII] - Kreten !
De GPD [Deel CDVIII] -iedereen gaat dood
De GPD [Deel CDIX] - Tijd voor een lente meet !
De GPD [Deel CDX] - Pak een kans kaart !
De GPD [Deel CDXI] - Het moet wel rock 'n roll blijven
De GPD [Deel CDXX] zondagstopic
Dit klopt niet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:53 schreef Nouk het volgende:
Goed hoor, beetje druk maar verder ook niks te klagen.
Beetje jammer van die witte onderbroek vandaag he.
Mooi zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:53 schreef Nouk het volgende:
Goed hoor, beetje druk maar verder ook niks te klagen.
Beetje jammer van die witte onderbroek vandaag he.
Oooooh....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Nouk het volgende:
Ik had het eigenlijk over Scofield. Maar ik geloof niet dat het helemaal duidelijk was.
Toepasselijke TT weer inderdaad. Leuke aflevering. Ik vind Abruzzi ook echt zo tof. Maarja helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooooh....Whahaha..beetje suf
Tsja, ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoorde. Ik vond het veel te smakelijk om em eens halfnaakt te zien![]()
Geil type!!
Abruzzi is tof ja, maar toch denk ik dat ie het gaat redden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Toepasselijke TT weer inderdaad. Leuke aflevering. Ik vind Abruzzi ook echt zo tof. Maarja helaas.
Ja, al mag hij dat christelijke gedoe achterwege laten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Nouk het volgende:
Denk je van niet? Hoop het niet ook, zou echt zonde zijn. En zonder hem gaat het allemaal veel moeilijker daarbuiten enzo, zou een ramp wezen.
Ja, die mag ik ook niet. Hij wil al die plannen verstoren. T-Bag is cool, ook al is ie zo'n creep.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind iedereen cool, T-Bag moet er ook niet uit. Alleen die nieuwe neger mag er wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |