Mooi zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:53 schreef Nouk het volgende:
Goed hoor, beetje druk maar verder ook niks te klagen.
Beetje jammer van die witte onderbroek vandaag he.
Oooooh....quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Nouk het volgende:
Ik had het eigenlijk over Scofield. Maar ik geloof niet dat het helemaal duidelijk was.
Toepasselijke TT weer inderdaad. Leuke aflevering. Ik vind Abruzzi ook echt zo tof. Maarja helaasquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooooh....Whahaha..beetje suf
Tsja, ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoorde. Ik vond het veel te smakelijk om em eens halfnaakt te zien![]()
Geil type!!
Abruzzi is tof ja, maar toch denk ik dat ie het gaat redden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Toepasselijke TT weer inderdaad. Leuke aflevering. Ik vind Abruzzi ook echt zo tof. Maarja helaas.
Ja, al mag hij dat christelijke gedoe achterwege laten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Nouk het volgende:
Denk je van niet? Hoop het niet ook, zou echt zonde zijn. En zonder hem gaat het allemaal veel moeilijker daarbuiten enzo, zou een ramp wezen.
Ja, die mag ik ook niet. Hij wil al die plannen verstoren. T-Bag is cool, ook al is ie zo'n creep.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind iedereen cool, T-Bag moet er ook niet uit. Alleen die nieuwe neger mag er wel uit.
En wie zijn datquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef Nouk het volgende:
Over het wel en wee der GPD.
Ik begin nú bij deel 1quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef sXe het volgende:
ja ga je eens even inlezen zeg!
Cool liedje welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef sXe het volgende:
Ook niet zo heel gek dat ik dat niet herkende dus...
Ik luister nu naar de feministische propaganda van Ani Difranco
[afbeelding]
I'm not a pretty girl!
Ja maar daar gaat het toch ook niet om!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:28 schreef Nouk het volgende:
Nee dat is idd wel duidelijk dankzij die foto.
Jawel, voor even. Kwam erachter dat een hele cd dan weer net even iets teveel van het goede isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Cool liedje wel
ani is best wel tof
Dan moet het jezelf al gaan irriteren, ik zie die dingen altijd over het hoofd..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:13 schreef Wii het volgende:
volgens mij gaat dat snel irriteren, continu dezelfde P.I.
jij bent dan ook een eeuwige newbie.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef sXe het volgende:
[..]
Dan moet het jezelf al gaan irriteren, ik zie die dingen altijd over het hoofd..
in het dag muziek topic vonden ze de concerten leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:23 schreef sXe het volgende:
Morgen naar Keith Caputo!
hoe is de nieuwe cd eigenlijk ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef sXe het volgende:
Ja, ik heb er goede dingen over gehoord. Gaat helemaal goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |