My active Topics en dan onder Post.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:45 schreef staticdata het volgende:
maar waar kan je zien hoeveel post er nog moeten?
Dus hij bevalt goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:17 schreef RudyCarell het volgende:
gasten me harde schijf doet het nu ook, ga nu bf2 installen, dan oblivion, toch maar gekocht, laterzzz
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef JK het volgende:
Meisjes stom? Ben je homo ofzo ?
Vorig topic pagina 2 dacht ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef JK het volgende:
Meisjes stom? Ben je homo ofzo ?
ik zag alleen 'vera is lelijk' ofzo staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Vorig topic pagina 2 dacht ik.
Daar ergens begon het bij de uitleg van mij wat VIL betekent (niet voor herhaling vatbaar)
Weet niet of je mij al hebt maar ik ben altijd op xfire wanneer ik op me pc ben. Me nick is deze nickquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:55 schreef BMH het volgende:
De server is vol en ik heb geen admin online in crossfire.
Noujah ik ben de Benjamin en volgens Spauwert een homo en ik vindt meisjes stom en volgens Postman ben ik uit een kast gekomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef JK het volgende:
[..]
ik zag alleen 'vera is lelijk' ofzo staan
Al dat gehomo hier en daar...
is het zo'n kast waar je kleren in kan ophangen ? daar ben ik nog een beetje naar op zoekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:56 schreef Razorback het volgende:
[..]
Noujah ik ben de Benjamin en volgens Spauwert een homo en ik vindt meisjes stom en volgens Postman ben ik uit een kast gekomen
Korte inhoud.
Dat moet je vragen aan Postman ik weet niet wat voor kast hij namelijk bedoelt waar ik uitgekomen zou zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
is het zo'n kast waar je kleren in kan ophangen ? daar ben ik nog een beetje naar op zoek
en aangezien je er toch niet meer in zit, kan ik hem vast van je overnemen voor een leuk prijsje
lolquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nou dan moet ik het maar even uitleggen met een linkje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coming_out
En wie ben jij dan in BF2?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:29 schreef Neuville het volgende:
ik ben ook luitenant generaal
Ai, Escape pikt het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
er zijn maar 3 luitenant generals in Nederland, waarvan ik 1
http://bf2s.com/rankings/score/nl/
Nederlandse bakker zeker??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef jpjedi het volgende:
homooooosss..
Wokkie is een KUT beest..![]()
Lopen we voorbij een bakkerij in Davos, Zwitserland. Ligt er hier een oranje shirtje met " Holland" erop gedrukt in de etalage en een sjaaltje ernaast. Dit is op zich al bijzonder natuurlijk maar het wordt nog gekker. Op de borst staat gedrukt: " World champion 2006". We hebben een foto maar ik snap er geen ZAK van.
![]()
Verder lekker in de sneeuw " gespeeld" vanmiddag... (Lees: gelegen voor 10 seconden, KOUD!)
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland postquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef jpjedi het volgende:
homooooosss..
Wokkie is een KUT beest..![]()
Lopen we voorbij een bakkerij in Davos, Zwitserland. Ligt er hier een oranje shirtje met " Holland" erop gedrukt in de etalage en een sjaaltje ernaast. Dit is op zich al bijzonder natuurlijk maar het wordt nog gekker. Op de borst staat gedrukt: " World champion 2006". We hebben een foto maar ik snap er geen ZAK van.
![]()
Verder lekker in de sneeuw " gespeeld" vanmiddag... (Lees: gelegen voor 10 seconden, KOUD!)
Je bent niet de enigstequote:Op zondag 4 juni 2006 06:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland post
Tot zover mijn kijk eens ik ben nog steeds niet naar bed en me kater begint al te komen
Goeiemorgen![]()
AM2 aangezien dat de nieuwe processorvoet gaat worden terwijl de 939 uitgerangeerd wordt. Neemt niet weg dat het feitelijk geen flikker uitmaakt voorlopig, en voor de kosten van een nieuw mobo maakt het ook niet uit...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Razorback het volgende:
Wat is beter:
Een Socket AM2 Setje:
- Asus M2N32SLI DeLuxe
- AMD Athlon™ 64 X2 4400+
- Kingston ValueRAM DIMM 2 GB
Een Socket 939 Setje:
- DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Expert
- AMD Athlon™ 64 X2 4400+
- Kingston ValueRAM DIMM 2 GB
Ik zie er nou niet echt een groot verschil in maar dat zal wel aan mij liggen
In mijn wereld bestaat allesquote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
enigste bestaat niet!
Horten en stoten komt door de lags... heb ik ook last van. Zit in de patch.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan door de laatste patch haast niet meer spelen. Het spel klapt er 1 op 3 keer uit, als ik in een server zit dan is de performance met horten en stoten (al weet ik niet of dat aan mijn AMD X2 64B ligt...) en krijg ik daardoor niet eens de kans om fatsoenlijk aan te leggen en te spelen...
AM2 als het niet te veel duurder is dan 939. Heb vorige week gewoon 939 gekocht, bij een nieuw systeem zien we wel weer verder...quote:Op zondag 4 juni 2006 10:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
In mijn wereld bestaat alles
@Skull-Splitter
AM2 nemen zeg jij dus.
heb ook gewoon 939, zat wel te twijfelen... en heb ook de 4400+, echt perfectquote:Op zondag 4 juni 2006 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AM2 als het niet te veel duurder is dan 939. Heb vorige week gewoon 939 gekocht, bij een nieuw systeem zien we wel weer verder...
Alternate heeft een aardige combinatie in de aanbieding geloof ik...
met een ping van 10 battlefielden.. :pquote:Op zondag 4 juni 2006 06:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland post
Tot zover mijn kijk eens ik ben nog steeds niet naar bed en me kater begint al te komen
Goeiemorgen![]()
enigste bestaat wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
enigste bestaat niet!
en waar hebbie hem vandaan dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef JK het volgende:
zag je mn eerdere bericht niet? iedereen leest er over heen.... omdat ze weer over homo's lullen.
Hij is 436mb
usenet... zoals ik het al over het nrtje had... nee ik heb 'm nog niet, nog 30 minuutjes en dan wel...quote:
schijnt ook iets te kunnen zijn met mensen met een foutieve 1.3 icremental patch. dat zo gauw die joinen de server crashed...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet niet wat er met de server aan de hand is maar de laatste paar dagen vliegt hij er heel vaak uit met het toppunt vandaag, 4 keer!!! (waarvan 3x binnen 2 uur ofzo) Ze zeggen dat het door patch 1.3 komt maar misschien ligt het bij public servers ?? Kan iemand hier naar informeren... Dit werkt natuurlijk niet langer.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
enigste bestaat wel.
diamon is het engiste jongetje van de klas. dan ben je het knapste,mooiste, liefste, aardigste, lelijkste![]()
dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:36 schreef JK het volgende:
Nou, Armored Fury heeft door dat je 'm niet hebt gekocht
Dus die EA downloader / website koppelt toch je username aan de boosterpack....
Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?
klik... dan doet hij het wel...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:45 schreef JK het volgende:
[..]
Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !
Ach, deinstalleren kan toch niet, dus we zien wel... ik houd 'm er nog wel even op.
ik krijg alleen level Midnight Sun aan het werk... de rest CTD... en er zat gelijk een fout in die level...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef JK het volgende:
Hij kwam verder Rudy, hij laadde het level, alleen de windows firewall kwam er tussendoor. ik weet nu niet of ik 'm moet doorzetten of niet
Wel gaaf, ze hebben als loading-tune die van battlefield 1942 (maar dan wel wat gemoderniseerd)
printscreen dan check je Mijn documenten\Battlefield 2\Screenshotsquote:Op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef JK het volgende:
Hoe maak ik een screenshot? Ik heb geen Fraps meer geinstalleerd staan vanwege een hd crash.
offline... dan create local server... ik zal single player is checken...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Bij mij klapt ie er steeds uit bij het laden van de level. Ik zal midnight sun eens doen.
Doe je het local of online qua user account ?
Moet wel een beta zijn.. die opgeblazen truck in de lucht, ik zag 'm ookquote:Op zondag 4 juni 2006 22:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
offline... dan create local server... ik zal single player is checken...
ook niet dus... nou ik denk dat het een beta is...
Maar jou pc loopt dan ook schokvrijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
er zijn maar 3 luitenant generals in Nederland, waarvan ik 1
http://bf2s.com/rankings/score/nl/
Das dus puur toeval... Mijn PC is niet top of the line, maar ook zeker niet de minste en tussen briljante renders door wordt het gewoon chop suey...quote:
Toch grappig dat het met de vorige versie prima liep op hetzelfde systeem met een vernachelde windows...quote:Op maandag 5 juni 2006 10:12 schreef escape_nl het volgende:
-veel gelul wat iedere PC gamer onderhand kent-
Gister geen last gehad.. was denk ik een uurtje of 2 ingelogd op de server... waarvan 1 uur dat ik buiten de deur wasquote:Op maandag 5 juni 2006 10:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft de server het gisterenavond nog normaal gedaan of vloog hij weer vaak uit de lucht? ...
EA heeft toch schijt aan de fans... Aangezien ze al genoeg geld aan ons verdiend hebben en de nieuwe battlefield genoeg geld op gaat leveren omdat iedereen t toch weer kooptquote:Op maandag 5 juni 2006 10:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Enkele gerankeerde serverhosts en clans van Battlefield 2 dreigen met een boycot als sommige bugs niet onmiddellijk worden opgelost. Met de laatste patch, versie 1.3, lijkt de game instabieler dan ooit. Problemen als plots crashende servers frustreren een hoop spelers en de fans pikken dat niet langer. Sommige clans uit de Battlefield 2 community hebben een open brief geschreven aan EA/DICE met een dreigement de gekochte servers offline te halen, of zelfs helemaal te stoppen met spelen.
Het probleem zal dus aan de nieuwe patch liggen en niet bij public servers.
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef BattleLies het volgende:
tvp
Net 8 uur in de auto gezeten .. ben 't beu .. kwil slapen!
![]()
Liesje!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef BattleLies het volgende:
tvp
Net 8 uur in de auto gezeten .. ben 't beu .. kwil slapen!
![]()
zeker ga ik ook kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen de Red Hot Chili Peppers Live @ Pinkpop TV / Radio!!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/kies.jsp
Vind ie lekkerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:
DoMo net een paar raketten in zijn reet geschoven...
Eeeeehhh, ik snap er geen ruk van wat jij bedoeld????quote:Op maandag 5 juni 2006 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Das dus puur toeval... Mijn PC is niet top of the line, maar ook zeker niet de minste en tussen briljante renders door wordt het gewoon chop suey...
poeh jij ben er vroeg bijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
AF is uit, heb hem net besteld
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2ARMOR&skin=bf2af&app=commerce
Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.
Geachte heer Cornelisse,
Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:
Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99
Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
ja moet gewoon werken om half 8, maar moet eerst een uur rijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
poeh jij ben er vroeg bij
nou zal hem vanavond of morgen bestellen. dan kan de plek in de puni-chopper worden gereserveerd![]()
heb hem ook besteld...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
AF is uit, heb hem net besteld
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2ARMOR&skin=bf2af&app=commerce
Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.
Geachte heer Cornelisse,
Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:
Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99
Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
Jij hebt zeker ook End of Days (1999) gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:35 schreef staticdata het volgende:
origineel was het getal van de duivel volgens mij 999 en is dit door iemand omgedraaid en later 666 geworden....
AF = Grote mappen, veel vliegtuigen, veel choppers, veel tanks. niet gelijk aan SF meer gelijk aan EFquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:26 schreef VeerMans het volgende:
Word AF net zoiets als EF en SF?
EF heb ik 47min gespeeld en SF 17min
Dat is dan een beetje zonde van het geld geweest
Oh, ik kan niet vliegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
AF = Grote mappen, veel vliegtuigen, veel choppers, veel tanks. niet gelijk aan SF meer gelijk aan EF
Ik weet dat het in die film zo wordt uitgelegd namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
uhm 3 jaar geleden wel ja, maar daar heb ik het niet uit
hoop niet dat het de versie is die ik zondag heb gedownd...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
nu nog blij, straks zeiken we weer als er bugs inzitten
LOL.. het begint al voor het installeren... Hoef ik nog maar een minuutje te downloaden, klapt die server eruit ofzo..Download error bla bla, Downloadservers volledig bezet...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
nu nog blij, straks zeiken we weer als er bugs inzitten
Die was VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:22 schreef BMH het volgende:
Wacht eens even... Zijn er hier mensen die AF werkelijk gekocht hebben????
Zijn jullie de vorige booster pack vergeten ofzow?
gisteren chopper ook gehaald?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
Nu ik alles heb in bf2 vanilla ( alleen jet maar die haal ik nog wel) ga ik voor de boosterpacks.
Ik zal AF proberen, is deze niet leuk ga ik naar EF.
Binnenkort maar een datum prikken voor een Special Forces dagje
Met heli kan TS heel handig zijn, maar met een goeie piloot heb je aan ingame chat al genoeg. Zonder is ook prima te doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:03 schreef staticdata het volgende:
leek me lastig communiceren zonder TS
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook.. zal vandaag denk ik ook ff AF downloaden. Hoop dat er dan een dagje AF komt of AF + EF als de boosterpack leuk is natuurlijk.
Verder wil ik vanavond best gunner zijn bij Punisher![]()
Ben benieuwd of de server dan wel vol komt, weinig mensen die dan AF hebben of weten dat hij al uit is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdi
(mits publicservers AF toegevoegd heeft)
Zondag dan ajbquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
Er zijn een aantal mensen die AF wel binnen hebben kunnen halen en eventjes hebben gespeeld. Maar iedereen kreeg al snel een melding dat ze niet in het bezit waren van AF :S en werden van de server gekicked..
Foutje in de release misschien? Vaag gedoe allemaal... ik wacht wel weer ff..
Zaterdag of Zondag Special Forces dagje doen? Warlord/Ghosttown?
EA heeft elke dinsdag een aantal uren onderhoud aan de websites en de ea downloader, dan ligt alles even plat. Over een uurtje doet alles het weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
ligt er toch aan hoelaat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zondag speelt nederland, zullen niet veel mensen komen
Ik mede organiseer een beachtoernooi en we hebben toch 110+ teams die meedoen. En meestal is het toernooi pas om 16:30 klaar. Dus dat zijn al zo 500 mensen die het voetbal zouden missen, MAAR ik heb geregeld dat het schema is aangepast, zodat we al om 14:30 klaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zondag idd iedereen voor de TV of in het stadion zit
Holland
Dan cap je toch gewoon de tv-stationquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zondag idd iedereen voor de TV of in het stadion zit
Holland
Arty zou je ook altijd moeten bewaren voor als er toch iemand tussenuit is geslopen, die kun je dan direct trakteren op een salvo kanonskogelsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
er staat in de server regels, only baserape when you control all the flags, dan mag het.
artillery mag nooit op uncap bases.
waarom wel met een chopper en niet met arty?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
er staat in de server regels, only baserape when you control all the flags, dan mag het.
artillery mag nooit op uncap bases.
Hij zal zeker worden gevuld... Met EF hebben we hetzelfde gedaan, iedereen wil hem dan spelen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de server dan wel vol komt, weinig mensen die dan AF hebben of weten dat hij al uit is.
Maar we zullen zien.
Gulf of oman. mec heeft alle vlaggen, beetje commander gooit alles dusdanig verrot dat er geen kans meer is. de attack heli, de jets, alles eraan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef VeerMans het volgende:
arty is minder precies.
Als je op wake bij china bent dan duurt het een half potje voordat usmc een vlaggetje heeft. Ik pleur dan meestal mn arty op de carrier (je moet em toch ergens kwijt). Maar dan begint half usmc altijd te huilen
Door mijn drukke schema ben ik maar bij 1 vergadering geweest, maar dat was genoeg om het schema om te gooien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:
Kortom dhr. postman heeft voor het zuip gedeelte van de beachvolley gezorgd
Wel zo eerlijk ja anders hebben ze geen schijn van kans meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gulf of oman. mec heeft alle vlaggen, beetje commander gooit alles dusdanig verrot dat er geen kans meer is. de attack heli, de jets, alles eraan.
edit wat we anders misschien kunnen done is in het laadscherm het volgende:
@ uncap bases no:
Artillery - spawnkilling - bombing - raping ....
maakt het wel duidelijker. dus dan mag je gewoon nooit rapen.
wat een invloed heb jij ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Door mijn drukke schema ben ik maar bij 1 vergadering geweest, maar dat was genoeg om het schema om te gooien.
Ik zal op zondag trouwens niet drinken aangezien ik nog moet rijden.
quote:Vehicle drop, het zou verboden moeten worden...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
Weer glitch Hotel Karkand... Uiteraard te doen met de vehicle drop...
"Vehicle drop, het zou verboden moeten worden..."
quote:Omdat je nu zo leuk van die autotjes kan droppen kan je nu dus een auto op t dakje naast hotel droppen. Daarna rij je m in de muur waarna je in het hotel zit.
Bronquote:stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6, en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben een beetje tijd aan het doden door wat te lezen over 666. Echt mooi wat mensen allemaal verzinnen.
[..]
Bron
@escape hoe is die tot nu toe? ben er rond achten denk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomt
Ja precies, dat staat min of meer ook in het stuk:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomt
Ik wil best de server vullen, maar:quote:Geloof in deze getallenmagie is een van de uitingsvormen van ons talent om betekenis te zien in het betekenisloze, om opzet te herkennen in willekeur. In werkelijkheid betekent het feit dat het woord computer met een goocheltrucje veranderd kan worden in 666 niets meer dan het schitterende toeval dat het spreekwoord 'de kip met de gouden eieren slachten' uit exact dezelfde letters gevormd is als 'geheime code dekt duistere plannen' - een spreuk die als motto zou kunnen gelden voor al deze occulte naspeuringen.
Oh my godquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben een beetje tijd aan het doden door wat te lezen over 666. Echt mooi wat mensen allemaal verzinnen.
[..]
Bron
gvd! ik wil nu gamen! maar eerst bij ouders eten, dan me broers nieuwe huis checken...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Wow die A10, bomber, tering die is gaaf, mooi geluid, klinkt heel zwaar.
Mappen zijn erg groot
Looking good!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
De US bomber, klinkt lekker zwaar en ook zwaar met besturen
[afbeelding]
De Little Bird. Deze vliegt heel erg lekker, zit een goeie gun voorop en 2 aan de zijkant en heeft een radar.
Hij vliegt heel erg snel.
[afbeelding]
De Mec Bomber
Ook heel zwaar geluid en heeft 2 guns aan de voorkant die erg goed klinken.
[afbeelding]
De truck
[afbeelding]
gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef drbravo het volgende:
heeft iemand even een linkje waar ik snel AF kan downloaden????
ik niet hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraag![]()
![]()
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...
Sinds 1.3 gigaveel framedrops tijdens het spelen, wat dus NIET aan mijn hardware ligt (zover ik weet iig, normaal renderd het systeem het spel met een nette 60+ FPS...), wat het spel zo goed als onspeelbaar maakt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3
Waarom staat hij nu op AF, nu komt de server niet (zo snel) vol... heb ik eens een doordeweeks avondje vrij![]()
En terecht dat men dan begint te huilen. Dan gebruik je hem maar niet... Wat heb je aan een ronde die korter is dan de gemiddelde laadtijd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef VeerMans het volgende:
arty is minder precies.
Als je op wake bij china bent dan duurt het een half potje voordat usmc een vlaggetje heeft. Ik pleur dan meestal mn arty op de carrier (je moet em toch ergens kwijt). Maar dan begint half usmc altijd te huilen
Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En terecht dat men dan begint te huilen. Dan gebruik je hem maar niet... Wat heb je aan een ronde die korter is dan de gemiddelde laadtijd?
op de verkeerde naam gezet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kut EA. Koop je zo'n boosterpack en wil je gaan spelen zegt dat kut spel dat ik de boosterpack wel moet hebben wil ik mee kunnen doen![]()
Nee je kan het veranderenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah ik wist dat het aan mij moest liggen. Dank je veermans.
Kan ik nu alleen maar op [FoD]-PoSTMaN?
Zou wel een kutstreek zijn van EA, ach ja ik had het kunnen weten.
*zucht
Je kan je gewone XP32 hoor Wouter.. XP64 is meer een gadget want het brengt nou niet echt veel meer performance op het moment.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:09 schreef Razorback het volgende:
Als ik een AMD Athlon 64 X2 Processor koop ben ik dan verplicht een 64 bit Windows XP te gebruiken of kan ik normale Windows ook nog gebruiken?
Kheb namelijk geen zin in een Engelse Windows XP![]()
De mappen staan nog niet bij de statistieken maar bij last battle staat bij mij wel 6 juni 22.15, en vanavond heb ik alleen AF gespeeld, dus jawelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef BugWorks het volgende:
Volgens mij worden de stats van AF nog niet bijgewerktOf ligt dat aan mij?
En als dit een simulatie ipv een arcade vorm ervan was dan had je gelijk, maar tot die tijd gaat de vlieger gewoon niet op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.
oorlog is oorlog
zal wel meevallen, toen BF2 uit was kwamen er ook nog mappen en patches uit voor vietnam. Als ze nou gewoon die server connection problems verhelpen in 1.31 ben ik al tevreden. voor de rest ben je er toch al aan gewend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Looking good!![]()
BTW Ik denk dat EA niet al te veel meer gaat doen voor BF2... klik
Er is volgens mij niks meer uitgekomen voor BFV, sinds BF2 uit was.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal wel meevallen, toen BF2 uit was kwamen er ook nog mappen en patches uit voor vietnam. Als ze nou gewoon die server connection problems verhelpen in 1.31 ben ik al tevreden. voor de rest ben je er toch al aan gewend.
Die was volgens mij al in maart uitgekomen, zaten toen 3 nieuwe mappen in, waarvan 1 werkelijk geweldig was, namelijk Saigon '68.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef staticdata het volgende:
nou toen jullie allemaal in het begin bf2 aan het spelen was, heb ik voor bfv een update moeten downloaden waarin allemaal nieuwe mappen zaten.
anders hebben ze dat net voor de release van bf2 gedaan.
iedereen die EF niet leuk vindquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb hem ook gedownload met het idee dat het maar een tientje is. Of ik hem vaak zal spelen dat hangt er vanaf, denk wel dat hij leuker is dan EF, maar lang niet zo leuk als Vanilla uiteraard.
ik vind het altijd knap hoe viper op onze server aan zulke getallen komtquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik word echt gek van die servers die TK aan hebben staan (bijna alle servers dus)
Ik vlieg mee met iemand in een Little Bird, word opeens neergeknald (geen idee hoe) en ik sta op -10![]()
![]()
Het liefst speel ik alleen nog maar op onze server maar dat gaat niet als hij overdag niet vol zit en je 's avonds moet werken![]()
had het gister ook, was eindelijk me eerste pot AF begonnen 2x -2... damn... en dat die little bird af en toe raar doet klopt... gister bleef ik gewoon plakken aan een brug! rolde van boven naar de onderkant en toen BOEM!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik vind het altijd knap hoe viper op onze server aan zulke getallen komt![]()
Het zijn maten van dr.Bibber, zie het BoF Forum.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:02 schreef Incolumis het volgende:
wie is Idnik en Pater en wat doen ze op onze TS?
Klopt ik vloog heel n00b tegen een takje aan en jij kreeg de TKsquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef staticdata het volgende:
dat is idd ene utopie omdat dan heel de programmering van bf2 op de schop moet.
nu is het zo geprogrammeerd dat degene die de persoon/vehicle als laatste raakt krijg de kill of teamkill.
volgens mij heb ik het ook een keer met jou gehad postman, toen zat je in wake in een heli en schoot voor de lol een kogel met me g36 op je heli. jij crashte 5 seconden later in een boom en ik kreeg 2 teamkills voor me kiezen.
dus het ligt aan hun programmeerkunsten dat ze het niet kunnen
vind deze review handig de Medusa 5.1 wordt het denk...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:49 schreef staticdata het volgende:
alles beter dan een trust...flut zooi.
wat zegt tweakers over die headset?
Ik kan er vanaf hier niets aan doen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:07 schreef Mr_Baus het volgende:
Een los microfoontje + een goeie stereo koptelefoon is ook een optie..
Offtopic> Blijft de server op AF staan of gaat ie weer op Vanilla vandaag? Kan iemand hem misschien even op Vanilla knallen als dat al het plan was voor vanavond, dan begin ik alvast met server vullen. Nello van het Poe Dev team wil ook zo spelen maar die heeft nog geen AF.
2 slots zijn er dus al gevuld
Echt? Ik krijg ook nog terug... En niet te weinig ook...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Razorback het volgende:
Belasting Teruggave is eindelijk binnen
Nu heb ik al het geld voor mijn nieuwe pc bij elkaar dus nog even mijn pa lief aankijken of ik hem alvast mag kopenof nog moet wachten
En anders zorg ik wel dat ik hem alvast mag kopen
alsof je nog niet genoeg betaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:15 schreef staticdata het volgende:
belasting terug gave? belasting betalen
moet me pc verkopen om het te kunnen betalen
dus jij hebt het ook al binnen? dan is het waarschijnlijk landelijk, nou ik check straks wel ffquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Soms is de belastingdienst best lief.
Terugkrijgen is altijd beter dan betalen en ik heb dit jaar voor het eerst in jaren ook weer eens geld teruggekregen
Ik besteed het alleen aan een vakantie naar Canada en dan hou ik mijn vakantie geld nog over voor andere leuke dingen![]()
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
heb jij geen bijtelling voor je auto dan?
dat is wel grappig ja wat allemaal aftrekbaar is. nou mooi voor je. mijn vakantiegeld gaat dus ergens anders aan opquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregen![]()
![]()
Ik heb het trouwens al bijna een maand binnen volgens mij.
Het is allemaal geld wat ik natuurlijk eerst betaald heb, maar dat doet er niet toe. Ik heb het nu in ene op mijn rekening gekregen.
Ik heb vorig jaar een flatje gekocht dus daar kon ik ook mooi veel van aftrekken![]()
Same here.. Heb ook een flat gekocht maar had nog geen hypotheekteruggaaf... Dat krijg ik dus nu met terugwerkende kracht!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregen![]()
![]()
Ik heb het trouwens al bijna een maand binnen volgens mij.
Het is allemaal geld wat ik natuurlijk eerst betaald heb, maar dat doet er niet toe. Ik heb het nu in ene op mijn rekening gekregen.
Ik heb vorig jaar een flatje gekocht dus daar kon ik ook mooi veel van aftrekken![]()
die wil ik dus ook! hij is geen USB toch? dat schijnt weer niet te werken met EAX las ik... en er is er een zonder usb volgens mij... deze dus... is dat dezelfde? lijkt me wel...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Rudy
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V06&
In combo met de Xfi klinkt heel realistisch en zuiver
Ik heb dezequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Rudy
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V06&
In combo met de Xfi klinkt heel realistisch en zuiver
yup geen usbquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die wil ik dus ook! hij is geen USB toch? dat schijnt weer niet te werken met EAX las ik... en er is er een zonder usb volgens mij... deze dus... is dat dezelfde? lijkt me wel...
Die 7950 heeft 1GB ddr geheugen... klik en het is een dual kaart....quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
Okey ik kom er weer even niet uit,
Kijk ik op de Alternate site zie ik dit staan: Club3D GeForce 7950GX2
Heey denk ik, 7950 is hoger dan 7900 maar is die dat ook
Betreft om de XFX 7900GTX Extreme die ik nu wil kopen en om de Club3D GeForce 7950GX2 die ik dus net zag.
Wie o Wie geeft het verlossende woord
vet... maar als ik echt goede sound wil gebruik ik wel SPDIF naar me HomeTheater-setquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KVZL44&
In combinatie met de buren is het soms echt oorlog
Dat is pas realistisch
Maar geheugen snelheid is lager < 500 Mhz.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die 7950 heeft 1GB ddr geheugen... klik en het is een dual kaart....
Maar er kleeft ook 2 nadelen aan deze kaart, de warmte afgifte en de Watt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
Okey ik kom er weer even niet uit,
Kijk ik op de Alternate site zie ik dit staan: Club3D GeForce 7950GX2
Heey denk ik, 7950 is hoger dan 7900 maar is die dat ook
Betreft om de XFX 7900GTX Extreme die ik nu wil kopen en om de Club3D GeForce 7950GX2 die ik dus net zag.
Wie o Wie geeft het verlossende woord
Stock koelers worden zowiezo veranderd in 2 Koperen Zalman koelers (cpu en vga)quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Maar er kleeft ook 2 nadelen aan deze kaart, de warmte afgifte en de Watt.
Deze kaart vreet heel veel stroom dus een goede voeding (min. 500 Watt) is aan te raden en 1 van de GPU's krijgt het zwaar te verduren na een middagje BF2.
Deze GPU zit namelijk tussen het board en de andere GPU zodat die warmte afgifte niet lekker gaat.
Misschie dat je de stock koeler kan vervangen
Wat maken jullie het weer allemaal moeilijk voor mijquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het verbruik is idle wel hoog, maar full stress is hij zelfs lager dan een x1900xtx
Lees dit maar eens en dan kun je wel een keuze maken denk ik:
http://tweakers.net/reviews/628
ik heb die 1900XTX, is iets trager zie ik, maar is wel goedkoper...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat maken jullie het weer allemaal moeilijk voor mij
Maar zover ik alles goed heb gelezen word de GeForce 7950 GX2 Xtreme aangeraden
De 7900GT doet zeker wel onder voor de 7900GTX, aan de ene kant zijn het maar een paar frames maar in percentage is het toch al snel een procent of 15.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:48 schreef Suikermais het volgende:
Pff..ik zeg dat je gewoon moet gaan voor: Een 7900 GT...een 500 Watt voeding....A8n-sli moederbordje....AMD 4400+ X2 en 2 Gig aan geheugen
Die 7900 GT doet niks onder voor de 7900 GTX of de 7950....en je bent een stuk goedkoper uit !!!!
Wil je 't nieuwste van 't nieuwste dan kun je bezig blijven...
Ja je kan idd wel blijven wachten maar zo'n grote kontschop hebben we in tijden niet gezien. Ja de AMD serie was in games beter dan de P4 maar verloor dan vaak weer op de zware office taken daarnaast won een goede P4 het nog wel van een lagere AMD. In dit geval gaat een midrange Pentium de toprange van AMD verslaan, lijkt mij de moeite van het wachten waardquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:06 schreef Suikermais het volgende:
pfff...w8 dan op Quad-core..en w8 dan weer op ik weet niet wat.
Hardware..om compleet gestoord van te worden !!
Zo..en nu ga ik TM-N spelen met m'n antieke 6800 GS.
ik zou zeker voor een andere mobo gaan: de ASUS A8N32-SLI deluxequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:02 schreef Razorback het volgende:
Okey mijn pc wordt besteld maar voordat ik dat doe, iemand die nog iets ziet wat dus echt niet kan en beter verbeterd kan worden?
Mobo: DFI LANparty DR nF4-SLI
Cpu: AMD Athlon™ 64 X2 4400+
Ram:Kingston ValueRAM DIMM 2 GB
VGA: XFX GeForce 7950 GX2 XXX
Voeding: Tagan TG580-U15
DE MAP VAN NET STOND OOK OP 64 PLAYERquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:28 schreef JK het volgende:
Heb ook maar Armored Fury gekocht. De image van zondag werkt gewoon perfect, ik wordt er ook niet uitgetrapt ofzo. Wel vaag dat die helikopters niet echt lekker reageren... wat traag. Net als de bommenwerpers.. maar sjees, wat een grote levels, vooral de Operation levels !
mee eenschquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik zou zeker voor een andere mobo gaan: de ASUS A8N32-SLI deluxe. Dat scheelt een hoop gezeik met de northbridge en als je toch al high end will gaan hoort er natuurlijk ook een 32 bit SLI kanaal bij.
dat geluid van die A-10 is het geld al dubble en dwars waard, alsof er een spook ineens opdoemtquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef Sickert het volgende:
is armored Fury t waard dan?
ik heb een filmpje gezien zag er wel vet uit
maar dat deed het filmpje van Euro force ook
Sinds patch 1.2 wordt ik dwars door muren neergeschotenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:22 schreef staticdata het volgende:
10.When fleeing from an enemy, you will be shot to death, inches away from your cover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |