Echt? Ik krijg ook nog terug... En niet te weinig ook...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef Razorback het volgende:
Belasting Teruggave is eindelijk binnen
Nu heb ik al het geld voor mijn nieuwe pc bij elkaar dus nog even mijn pa lief aankijken of ik hem alvast mag kopenof nog moet wachten
En anders zorg ik wel dat ik hem alvast mag kopen
alsof je nog niet genoeg betaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:15 schreef staticdata het volgende:
belasting terug gave? belasting betalen
moet me pc verkopen om het te kunnen betalen
dus jij hebt het ook al binnen? dan is het waarschijnlijk landelijk, nou ik check straks wel ffquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Soms is de belastingdienst best lief.
Terugkrijgen is altijd beter dan betalen en ik heb dit jaar voor het eerst in jaren ook weer eens geld teruggekregen
Ik besteed het alleen aan een vakantie naar Canada en dan hou ik mijn vakantie geld nog over voor andere leuke dingen![]()
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregenquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:25 schreef staticdata het volgende:
heb jij geen bijtelling voor je auto dan?
dat is wel grappig ja wat allemaal aftrekbaar is. nou mooi voor je. mijn vakantiegeld gaat dus ergens anders aan opquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregen![]()
![]()
Ik heb het trouwens al bijna een maand binnen volgens mij.
Het is allemaal geld wat ik natuurlijk eerst betaald heb, maar dat doet er niet toe. Ik heb het nu in ene op mijn rekening gekregen.
Ik heb vorig jaar een flatje gekocht dus daar kon ik ook mooi veel van aftrekken![]()
Same here.. Heb ook een flat gekocht maar had nog geen hypotheekteruggaaf... Dat krijg ik dus nu met terugwerkende kracht!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 3700 euro teruggekregen![]()
![]()
Ik heb het trouwens al bijna een maand binnen volgens mij.
Het is allemaal geld wat ik natuurlijk eerst betaald heb, maar dat doet er niet toe. Ik heb het nu in ene op mijn rekening gekregen.
Ik heb vorig jaar een flatje gekocht dus daar kon ik ook mooi veel van aftrekken![]()
die wil ik dus ook! hij is geen USB toch? dat schijnt weer niet te werken met EAX las ik... en er is er een zonder usb volgens mij... deze dus... is dat dezelfde? lijkt me wel...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Rudy
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V06&
In combo met de Xfi klinkt heel realistisch en zuiver
Ik heb dezequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:45 schreef escape_nl het volgende:
@ Rudy
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V06&
In combo met de Xfi klinkt heel realistisch en zuiver
yup geen usbquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die wil ik dus ook! hij is geen USB toch? dat schijnt weer niet te werken met EAX las ik... en er is er een zonder usb volgens mij... deze dus... is dat dezelfde? lijkt me wel...
Die 7950 heeft 1GB ddr geheugen... klik en het is een dual kaart....quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
Okey ik kom er weer even niet uit,
Kijk ik op de Alternate site zie ik dit staan: Club3D GeForce 7950GX2
Heey denk ik, 7950 is hoger dan 7900 maar is die dat ook
Betreft om de XFX 7900GTX Extreme die ik nu wil kopen en om de Club3D GeForce 7950GX2 die ik dus net zag.
Wie o Wie geeft het verlossende woord
vet... maar als ik echt goede sound wil gebruik ik wel SPDIF naar me HomeTheater-setquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:56 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KVZL44&
In combinatie met de buren is het soms echt oorlog
Dat is pas realistisch
Maar geheugen snelheid is lager < 500 Mhz.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die 7950 heeft 1GB ddr geheugen... klik en het is een dual kaart....
Maar er kleeft ook 2 nadelen aan deze kaart, de warmte afgifte en de Watt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef Razorback het volgende:
Okey ik kom er weer even niet uit,
Kijk ik op de Alternate site zie ik dit staan: Club3D GeForce 7950GX2
Heey denk ik, 7950 is hoger dan 7900 maar is die dat ook
Betreft om de XFX 7900GTX Extreme die ik nu wil kopen en om de Club3D GeForce 7950GX2 die ik dus net zag.
Wie o Wie geeft het verlossende woord
Stock koelers worden zowiezo veranderd in 2 Koperen Zalman koelers (cpu en vga)quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Maar er kleeft ook 2 nadelen aan deze kaart, de warmte afgifte en de Watt.
Deze kaart vreet heel veel stroom dus een goede voeding (min. 500 Watt) is aan te raden en 1 van de GPU's krijgt het zwaar te verduren na een middagje BF2.
Deze GPU zit namelijk tussen het board en de andere GPU zodat die warmte afgifte niet lekker gaat.
Misschie dat je de stock koeler kan vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |