En terecht dat men dan begint te huilen. Dan gebruik je hem maar niet... Wat heb je aan een ronde die korter is dan de gemiddelde laadtijd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef VeerMans het volgende:
arty is minder precies.
Als je op wake bij china bent dan duurt het een half potje voordat usmc een vlaggetje heeft. Ik pleur dan meestal mn arty op de carrier (je moet em toch ergens kwijt). Maar dan begint half usmc altijd te huilen
Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En terecht dat men dan begint te huilen. Dan gebruik je hem maar niet... Wat heb je aan een ronde die korter is dan de gemiddelde laadtijd?
op de verkeerde naam gezet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kut EA. Koop je zo'n boosterpack en wil je gaan spelen zegt dat kut spel dat ik de boosterpack wel moet hebben wil ik mee kunnen doen![]()
Nee je kan het veranderenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah ik wist dat het aan mij moest liggen. Dank je veermans.
Kan ik nu alleen maar op [FoD]-PoSTMaN?
Zou wel een kutstreek zijn van EA, ach ja ik had het kunnen weten.
*zucht
Je kan je gewone XP32 hoor Wouter.. XP64 is meer een gadget want het brengt nou niet echt veel meer performance op het moment.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:09 schreef Razorback het volgende:
Als ik een AMD Athlon 64 X2 Processor koop ben ik dan verplicht een 64 bit Windows XP te gebruiken of kan ik normale Windows ook nog gebruiken?
Kheb namelijk geen zin in een Engelse Windows XP![]()
De mappen staan nog niet bij de statistieken maar bij last battle staat bij mij wel 6 juni 22.15, en vanavond heb ik alleen AF gespeeld, dus jawelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef BugWorks het volgende:
Volgens mij worden de stats van AF nog niet bijgewerktOf ligt dat aan mij?
En als dit een simulatie ipv een arcade vorm ervan was dan had je gelijk, maar tot die tijd gaat de vlieger gewoon niet op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.
oorlog is oorlog
zal wel meevallen, toen BF2 uit was kwamen er ook nog mappen en patches uit voor vietnam. Als ze nou gewoon die server connection problems verhelpen in 1.31 ben ik al tevreden. voor de rest ben je er toch al aan gewend.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Looking good!![]()
BTW Ik denk dat EA niet al te veel meer gaat doen voor BF2... klik
Er is volgens mij niks meer uitgekomen voor BFV, sinds BF2 uit was.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal wel meevallen, toen BF2 uit was kwamen er ook nog mappen en patches uit voor vietnam. Als ze nou gewoon die server connection problems verhelpen in 1.31 ben ik al tevreden. voor de rest ben je er toch al aan gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |