abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2006 @ 17:42:17 #51
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38534436
Armored Fury is gaaaaaaaaaaaaaaaaaf
pi_38534478
hebbie hem dan?
  zondag 4 juni 2006 @ 17:44:45 #53
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38534501
zag je mn eerdere bericht niet? iedereen leest er over heen.... omdat ze weer over homo's lullen.
Hij is 436mb
pi_38534516
lol

---
Community Update - 6/2/06

Attention Soldiers and Server Admins!

The teams here at DICE and at EA want to take a moment to acknowledge that we are aware of the issues that some are experiencing with the latest release.

We are continuing our work to review and find potential solutions to the problems affecting many players and server admins. We are also reviewing recent changes to servers and gameplay.

While we continue our work internally we want to remind everyone to keep using the EA forums to provide feedback. We review the comments in these and other forums regularly while we consider the direction of Battlefield.

We also want to assure to the mod community that we understand the difficulties you have worked through and we are continuing to look for ways to help everyone and find ways to promote all of the mods and their hard working teams.

As always keep your eyes to this space for all the latest Battlefield News.

Thank you,
/The team at Dice and EA
pi_38534518
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef JK het volgende:
zag je mn eerdere bericht niet? iedereen leest er over heen.... omdat ze weer over homo's lullen.
Hij is 436mb
en waar hebbie hem vandaan dan?
  zondag 4 juni 2006 @ 17:48:03 #56
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38534572
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:45 schreef staticdata het volgende:

[..]

en waar hebbie hem vandaan dan?
usenet... zoals ik het al over het nrtje had... nee ik heb 'm nog niet, nog 30 minuutjes en dan wel...
Ben benieuwd, Euro Forces heb ik gekocht en maar 1x gespeeld. Zonde van het geld en het liep gewoon niet echt lekker. Al heb ik 'm nog niet getest met patch 1.3 , maar vanilla BF2 met 1.3 loopt al verschrikkelijk kl*te.
pi_38534684
Ik weet niet wat er met de server aan de hand is maar de laatste paar dagen vliegt hij er heel vaak uit met het toppunt vandaag, 4 keer!!! (waarvan 3x binnen 2 uur ofzo) Ze zeggen dat het door patch 1.3 komt maar misschien ligt het bij public servers ?? Kan iemand hier naar informeren... Dit werkt natuurlijk niet langer.
BF2: Diamond3d
  zondag 4 juni 2006 @ 17:55:18 #58
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38534729
Ik hou het nu echt voor gezien voorlopig... Op cruciale momenten vervalt het spel in een diashow...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 4 juni 2006 @ 17:55:36 #59
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38534736
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet niet wat er met de server aan de hand is maar de laatste paar dagen vliegt hij er heel vaak uit met het toppunt vandaag, 4 keer!!! (waarvan 3x binnen 2 uur ofzo) Ze zeggen dat het door patch 1.3 komt maar misschien ligt het bij public servers ?? Kan iemand hier naar informeren... Dit werkt natuurlijk niet langer.
schijnt ook iets te kunnen zijn met mensen met een foutieve 1.3 icremental patch. dat zo gauw die joinen de server crashed...

Af ga ik zo proberen, ben benieuwd...

[ Bericht 3% gewijzigd door RudyCarell op 04-06-2006 18:04:41 ]
pi_38535681
ik heb ook de incremental patch...
  zondag 4 juni 2006 @ 18:36:26 #61
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38535763
Nou, Armored Fury heeft door dat je 'm niet hebt gekocht
Dus die EA downloader / website koppelt toch je username aan de boosterpack....

Ook lokaal kan je dus niets opstarten.
Er zijn 3 maps

Operation Harvest
Operation Road Rage
Midnight Sun

Operation Road Rage ziet er qua map wel gaaf uit... USA... en een berg snelwegen/knooppunten.

Ik ga weer Euro Forces installeren, die was er sinds mn HD crash nog niet opnieuw opgezet. Kijken hoe dat loopt met 1.3 .
pi_38536749
quote:
Op zondag 4 juni 2006 17:38 schreef staticdata het volgende:

[..]

enigste bestaat wel.

diamon is het engiste jongetje van de klas. dan ben je het knapste,mooiste, liefste, aardigste, lelijkste
pi_38536956
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:36 schreef JK het volgende:
Nou, Armored Fury heeft door dat je 'm niet hebt gekocht
Dus die EA downloader / website koppelt toch je username aan de boosterpack....
dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?
  zondag 4 juni 2006 @ 20:45:52 #64
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38540096
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?
Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !
Ach, deinstalleren kan toch niet, dus we zien wel... ik houd 'm er nog wel even op.
  zondag 4 juni 2006 @ 22:19:26 #65
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38543454
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:45 schreef JK het volgende:

[..]

Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !
Ach, deinstalleren kan toch niet, dus we zien wel... ik houd 'm er nog wel even op.
klik... dan doet hij het wel...

[ Bericht 6% gewijzigd door RudyCarell op 04-06-2006 22:30:55 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 22:31:48 #66
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38543991
Hij kwam verder Rudy, hij laadde het level, alleen de windows firewall kwam er tussendoor. ik weet nu niet of ik 'm moet doorzetten of niet

Wel gaaf, ze hebben als loading-tune die van battlefield 1942 (maar dan wel wat gemoderniseerd)
  zondag 4 juni 2006 @ 22:32:30 #67
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38544015
Hoe maak ik een screenshot? Ik heb geen Fraps meer geinstalleerd staan vanwege een hd crash.
  zondag 4 juni 2006 @ 22:39:09 #68
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38544340
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef JK het volgende:
Hij kwam verder Rudy, hij laadde het level, alleen de windows firewall kwam er tussendoor. ik weet nu niet of ik 'm moet doorzetten of niet

Wel gaaf, ze hebben als loading-tune die van battlefield 1942 (maar dan wel wat gemoderniseerd)
ik krijg alleen level Midnight Sun aan het werk... de rest CTD... en er zat gelijk een fout in die level...



Truck zweeft waar brug moet zijn...
  zondag 4 juni 2006 @ 22:40:13 #69
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38544376
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef JK het volgende:
Hoe maak ik een screenshot? Ik heb geen Fraps meer geinstalleerd staan vanwege een hd crash.
printscreen dan check je Mijn documenten\Battlefield 2\Screenshots
  zondag 4 juni 2006 @ 22:40:58 #70
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38544408
Bij mij klapt ie er steeds uit bij het laden van de level. Ik zal midnight sun eens doen.
Doe je het local of online qua user account ?
  zondag 4 juni 2006 @ 22:41:36 #71
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38544438
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Bij mij klapt ie er steeds uit bij het laden van de level. Ik zal midnight sun eens doen.
Doe je het local of online qua user account ?
offline... dan create local server... ik zal single player is checken...

ook niet dus... nou ik denk dat het een beta is...
  zondag 4 juni 2006 @ 22:47:06 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38544696
Midnight Sun werkt hier in elk geval !

Alleen HAAT ik nachtelijke levels... ik wil juist Road Rage zien...
  zondag 4 juni 2006 @ 22:53:57 #73
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38544971
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:41 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

offline... dan create local server... ik zal single player is checken...

ook niet dus... nou ik denk dat het een beta is...
Moet wel een beta zijn.. die opgeblazen truck in de lucht, ik zag 'm ook
En de level vind ik wat kaal... ik mis ook straaljagers en ik vind 'm ergens iets op Fushe Pass lijken. Jammergenoeg werken de anderen niet.

Maar ik dacht ook dat er andere voertuigen / wapens in zouden zitten... dus dan is dit helemaal een beta......
pi_38546910
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
er zijn maar 3 luitenant generals in Nederland, waarvan ik 1

http://bf2s.com/rankings/score/nl/
Maar jou pc loopt dan ook schokvrij
pi_38552406
ik moet zeggen dat ik wel weer erg warmgelopen ben voor BF2 maar dan moet wel patch 1.31 uitkomen en ik had ook gehoord van een soort protestactie tegen patch 1.30, Battlefield B-Day ofzow,,, wie doet hier aan mee

-edit- nee ik ga niet alle 7 laatste topics nalezen om erachter te komen
  maandag 5 juni 2006 @ 10:12:43 #76
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38552720
quote:
Op zondag 4 juni 2006 23:42 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Maar jou pc loopt dan ook schokvrij
Das dus puur toeval... Mijn PC is niet top of the line, maar ook zeker niet de minste en tussen briljante renders door wordt het gewoon chop suey...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38552724
Battlefield 2's performance (particularly when online) is highly dependent on your graphics card and video settings, much more so than your CPU speed. Pay particular attention to the descriptions below if you want a good balance of performance and image quality, and of course if you run a graphics card which is old, slow or unsupported by BF2, keep this in mind if your performance is still poor at any setting.


Display Mode: This setting controls the resolution of Battlefield 2. It displays the number of horizontal pixels by vertical pixels and the particular Refresh Rate the screen will run at. The greater the number of pixels, the clearer the game's image appears but the more work your graphics card has to do to render (draw) all of it. Make sure you choose a display mode with the highest refresh rate listed - the refresh rate is the number after the @ sign, and the higher the number the more times per second the screen can 'refresh' (redraw itself), meaning less eye strain. If you can't find the resolution you want here, first choose the one closest to it (at the highest refresh rate), then see the Advanced Tweaking section for details of how to set a custom resolution.


Note: As of the 1.03 Patch, 1280x1024 has been added as a standard resolution on the Display Mode list, so you don't need to use the command line method to force this resolution anymore.


Overall Quality: This setting allows you to choose a pre-defined video settings level, however it is definitely not recommended that you use this method: make sure it's set to Custom then manually adjust the various elements of your video settings as covered below:


Terrain: This setting controls how rich the details on the terrain are. The available options here are Low, Medium and High - see the screenshot comparison below for differences. Note that at each higher level of terrain setting, there are more visible features in the terrain, such as more grass, different types of foliage, more sand, pebbles and so forth. However this comes at the cost of a noticeable decrease in your performance, especially at the High level. The image quality difference between Low and Medium is pronounced, while that of Medium to High is not so noticeable - therefore Medium is recommended.

Effects: This setting controls various special effects in the game. The difference between Medium and High is not noticeable, but when set to Low the most significant impact is that decals such as bullet holes will no longer appear on walls and objects. However even at Low the explosions, smoke and puffs of dust from bullet impacts will still appear in full detail. The effects setting does not have a major impact on overall performance, however if you are slowing down significantly during heavy combat scenes reduce it to Low to improve FPS. Note that you cannot disable the 'blurred vision' effect which occurs when you are near an explosion - that is a part of the game regardless of your settings, and to disable it (even if possible) would be considered a cheat.


Geometry: The Geometry setting controls the Level of Detail (LOD) setting for various objects and landscape in the game. The options are Low, Medium and High and for most intents and purposes there is virtually no difference between the three levels. At higher levels certain objects will appear more detailed, such as rounder boulders and more curved landscape (i.e. more polygons visible). More importantly, at the higher levels vehicles will come into view sooner when far away, as more of their details are shown earlier. Obviously performance is better at the lowest level, but the extent of it depends on your system. For the reason that it may help you detect vehicles sooner, you may want to set this to Medium or High.


Texture: Textures are the 2 dimensional surfaces of every 3D object in the game. The higher this setting, the better these surfaces appear, with more detail and realism. However at higher settings more Video RAM is required to hold all of them for rapid access by the game. Thus on systems with only 128MB of Video RAM or less and/or slow hard drives I recommend using Medium or even Low to ensure smoother gameplay. The High setting will improve image quality slightly over the Medium setting, but will contribute greatly to frequent loading pauses and generally reduce performance in the game. The image quality difference is shown in the screenshot comparison below - as can be seen, the textures in BF2 are not fantastic even at the highest setting. The difference between Low and Medium is most noticeable in the blurring of the landscape and the player's clothing at Low. At Medium this sharpens up noticeably, and at High there is only a slight improvement over Medium. For that reason Medium is recommended, to be lowered to Low if you still suffer from frequent loading pauses.


Lighting: This setting controls the lightmaps used for static objects in the game, such as building. The screenshot comparison below shows the difference - pay particular attention to the shadow of the building. The difference between High and Medium is negligible, while Medium to Low results in the complete removal of the fixed shadows for the building. This is far less realistic, and for that reason I recommend Medium Lighting. High is not necessary and will contribute noticeably to loading pauses.

Dynamic Shadows: This setting controls the shadows cast by moving objects. These 'dynamic' shadows can be switched Off, or set to Low, Medium or High. Each higher level of dynamic shadows means slightly more detailed shadows are cast, particularly for the shadows cast by players and vehicles. However this setting has a dramatic impact on performance, particularly when there are multiple sources of light. Setting this to High or even Medium will result in a great deal of lag/jerkiness during gameplay, and in particular during heavy combat scenes. I strongly recommend Medium or Low for most people, although setting this to Off removes all shadows and thus noticeably reduces realism.


Dynamic Light: This setting relates to lighting from muzzle flashes, fire, explosions, missiles etc. The available options are Off, Low, Medium and High. Quite obviously turning these lights Off reduces realism significantly, but improves performance noticeably. Dynamic lights interact with objects to cast shadows (See Dynamic Shadows setting above), and as such the impact of this setting also depends on your settings for Dynamic Shadows. I recommend Medium or lower for this setting, as a setting of High can contribute greatly to pauses, lag and jerkiness in the game.


Antialiasing: The options here are Off, 2x, and 4x. When enabled, Antialiasing (AA) smooths the appearance of jagged lines, something which BF2 has plenty of. The higher the level of Antialiasing (i.e. 2x, 4x, etc.), the greater the negative performance impact in return for better image quality. For more details and examples see my Simple Antialiasing and Anisotropic Guide. Using Antialiasing correctly is covered in the Troubleshooting Tips section above, but basically it involves disabling any forced Antialiasing in your graphics card's control panel, and then selecting it here if you want to enable it. For most people I recommend setting this option to Off for optimal performance as it can have a major negative impact if enabled.


Texture Filtering: This setting controls how crisp and clear textures look as they fade into the distance. The available options are Low, Medium and High, and the higher the setting the better the image quality in return for a decline in performance. The screenshot comparison below shows the impact of different levels of filtering - note in particular the different levels of the blurring on the dirt road leading off into the distance. The texture filtering settings at Medium and High should correspond with 2x Anisotropic Filtering (AF) and 4xAF respectively, with Low being Trilinear. For more details, again refer to my Simple Antialiasing and Anisotropic Guide. For most people the Medium setting should be optimal for performance purposes while still maintaining good image quality.


View Distance Scale: This slider determines the amount of visible detail your character can see in the distance. The screenshot comparison below shows the differences at 50% (the minimum), 75% and 100% (the maximum) View Distance settings. Note the crane in the distance becomes invisible at 75% view distance. While reducing the view distance improves performance due to less scenery being rendered, it is strongly recommended that you do not reduce your view distance below 100%. A reduced view distance can place you at a disadvantage in the game against other players who use 100% view distance, making it harder for you to spot distant players and vehicles. Keep this setting at its maximum and reduce other settings first to improve your performance if you can.


To implement the changes you've made here, be sure to click the Apply button at the bottom of the screen. As the warning dialog tells you, your shaders may need to be optimized each time you change settings - particularly when you choose settings which you haven't used in the past. See the Clearing Shader Optimizations tip under the Troubleshooting Tips section of this guide for more details of shader optimizations.

[ Bericht 2% gewijzigd door escape_nl op 05-06-2006 10:19:53 ]
pi_38552748
Heeft de server het gisterenavond nog normaal gedaan of vloog hij weer vaak uit de lucht? ...
BF2: Diamond3d
pi_38552909
Enkele gerankeerde serverhosts en clans van Battlefield 2 dreigen met een boycot als sommige bugs niet onmiddellijk worden opgelost. Met de laatste patch, versie 1.3, lijkt de game instabieler dan ooit. Problemen als plots crashende servers frustreren een hoop spelers en de fans pikken dat niet langer. Sommige clans uit de Battlefield 2 community hebben een open brief geschreven aan EA/DICE met een dreigement de gekochte servers offline te halen, of zelfs helemaal te stoppen met spelen.

Het probleem zal dus aan de nieuwe patch liggen en niet bij public servers.
BF2: Diamond3d
  maandag 5 juni 2006 @ 11:01:34 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38553289
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:12 schreef escape_nl het volgende:
-veel gelul wat iedere PC gamer onderhand kent-
Toch grappig dat het met de vorige versie prima liep op hetzelfde systeem met een vernachelde windows...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 5 juni 2006 @ 11:50:24 #81
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38554325
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft de server het gisterenavond nog normaal gedaan of vloog hij weer vaak uit de lucht? ...
Gister geen last gehad.. was denk ik een uurtje of 2 ingelogd op de server... waarvan 1 uur dat ik buiten de deur was
pi_38556640
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Enkele gerankeerde serverhosts en clans van Battlefield 2 dreigen met een boycot als sommige bugs niet onmiddellijk worden opgelost. Met de laatste patch, versie 1.3, lijkt de game instabieler dan ooit. Problemen als plots crashende servers frustreren een hoop spelers en de fans pikken dat niet langer. Sommige clans uit de Battlefield 2 community hebben een open brief geschreven aan EA/DICE met een dreigement de gekochte servers offline te halen, of zelfs helemaal te stoppen met spelen.

Het probleem zal dus aan de nieuwe patch liggen en niet bij public servers.
EA heeft toch schijt aan de fans... Aangezien ze al genoeg geld aan ons verdiend hebben en de nieuwe battlefield genoeg geld op gaat leveren omdat iedereen t toch weer koopt
pi_38559371
server crash
pi_38560400
tvp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_38561863
tvp

Net 8 uur in de auto gezeten .. ben 't beu .. kwil slapen!
Altijd blijven lachen!!
pi_38562407
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef BattleLies het volgende:
tvp

Net 8 uur in de auto gezeten .. ben 't beu .. kwil slapen!
geen medelijden
pi_38563875
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:29 schreef BattleLies het volgende:
tvp

Net 8 uur in de auto gezeten .. ben 't beu .. kwil slapen!
Liesje!
Narf!
pi_38564609
ook weer terug van een voetbaltoernooitje, dik zuipfestijn
  maandag 5 juni 2006 @ 20:32:08 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38570445
DoMo net een paar raketten in zijn reet geschoven...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38570675
Zoals beloofd hier de foto van de etalage van de Zwitserse bakkerij:



Enne speciaal voor Ferdi:

Het Zwitserse bier:


En het 'Monsteiner bier":


  maandag 5 juni 2006 @ 20:41:57 #91
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38570838
Zometeen de Red Hot Chili Peppers Live @ Pinkpop TV / Radio!!

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/kies.jsp
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38571347
vet!
effe kijken
pi_38572700
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen de Red Hot Chili Peppers Live @ Pinkpop TV / Radio!!

http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/kies.jsp
zeker ga ik ook kijken hun nieuwe album is echt helemaal te gek
pi_38574268
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:
DoMo net een paar raketten in zijn reet geschoven...
Vind ie lekker
  maandag 5 juni 2006 @ 22:19:21 #95
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38574689
Under the Bridge
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 5 juni 2006 @ 23:05:38 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38576635
net weer een ronde op de server gespeeld: huilen met de pet op, piss poor performance...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38577436
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Under the Bridge
was vetjes
  maandag 5 juni 2006 @ 23:30:11 #98
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38577515
Idd. Zeker die solo's aan het eind. Geniaal
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38580322
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Das dus puur toeval... Mijn PC is niet top of the line, maar ook zeker niet de minste en tussen briljante renders door wordt het gewoon chop suey...
Eeeeehhh, ik snap er geen ruk van wat jij bedoeld????
pi_38581790
AF is uit, heb hem net besteld

https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2ARMOR&skin=bf2af&app=commerce

Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.

Geachte heer Cornelisse,

Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:

Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99


Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')