gisteren chopper ook gehaald?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
Nu ik alles heb in bf2 vanilla ( alleen jet maar die haal ik nog wel) ga ik voor de boosterpacks.
Ik zal AF proberen, is deze niet leuk ga ik naar EF.
Binnenkort maar een datum prikken voor een Special Forces dagje
Met heli kan TS heel handig zijn, maar met een goeie piloot heb je aan ingame chat al genoeg. Zonder is ook prima te doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:03 schreef staticdata het volgende:
leek me lastig communiceren zonder TS
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook.. zal vandaag denk ik ook ff AF downloaden. Hoop dat er dan een dagje AF komt of AF + EF als de boosterpack leuk is natuurlijk.
Verder wil ik vanavond best gunner zijn bij Punisher![]()
Ben benieuwd of de server dan wel vol komt, weinig mensen die dan AF hebben of weten dat hij al uit is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdi
(mits publicservers AF toegevoegd heeft)
Zondag dan ajbquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
Er zijn een aantal mensen die AF wel binnen hebben kunnen halen en eventjes hebben gespeeld. Maar iedereen kreeg al snel een melding dat ze niet in het bezit waren van AF :S en werden van de server gekicked..
Foutje in de release misschien? Vaag gedoe allemaal... ik wacht wel weer ff..
Zaterdag of Zondag Special Forces dagje doen? Warlord/Ghosttown?
EA heeft elke dinsdag een aantal uren onderhoud aan de websites en de ea downloader, dan ligt alles even plat. Over een uurtje doet alles het weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
ligt er toch aan hoelaat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zondag speelt nederland, zullen niet veel mensen komen
Ik mede organiseer een beachtoernooi en we hebben toch 110+ teams die meedoen. En meestal is het toernooi pas om 16:30 klaar. Dus dat zijn al zo 500 mensen die het voetbal zouden missen, MAAR ik heb geregeld dat het schema is aangepast, zodat we al om 14:30 klaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zondag idd iedereen voor de TV of in het stadion zit
Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |