Ai, Escape pikt het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
er zijn maar 3 luitenant generals in Nederland, waarvan ik 1
http://bf2s.com/rankings/score/nl/
Nederlandse bakker zeker??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef jpjedi het volgende:
homooooosss..
Wokkie is een KUT beest..![]()
Lopen we voorbij een bakkerij in Davos, Zwitserland. Ligt er hier een oranje shirtje met " Holland" erop gedrukt in de etalage en een sjaaltje ernaast. Dit is op zich al bijzonder natuurlijk maar het wordt nog gekker. Op de borst staat gedrukt: " World champion 2006". We hebben een foto maar ik snap er geen ZAK van.
![]()
Verder lekker in de sneeuw " gespeeld" vanmiddag... (Lees: gelegen voor 10 seconden, KOUD!)
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland postquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef jpjedi het volgende:
homooooosss..
Wokkie is een KUT beest..![]()
Lopen we voorbij een bakkerij in Davos, Zwitserland. Ligt er hier een oranje shirtje met " Holland" erop gedrukt in de etalage en een sjaaltje ernaast. Dit is op zich al bijzonder natuurlijk maar het wordt nog gekker. Op de borst staat gedrukt: " World champion 2006". We hebben een foto maar ik snap er geen ZAK van.
![]()
Verder lekker in de sneeuw " gespeeld" vanmiddag... (Lees: gelegen voor 10 seconden, KOUD!)
Je bent niet de enigstequote:Op zondag 4 juni 2006 06:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland post
Tot zover mijn kijk eens ik ben nog steeds niet naar bed en me kater begint al te komen
Goeiemorgen![]()
AM2 aangezien dat de nieuwe processorvoet gaat worden terwijl de 939 uitgerangeerd wordt. Neemt niet weg dat het feitelijk geen flikker uitmaakt voorlopig, en voor de kosten van een nieuw mobo maakt het ook niet uit...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Razorback het volgende:
Wat is beter:
Een Socket AM2 Setje:
- Asus M2N32SLI DeLuxe
- AMD Athlon™ 64 X2 4400+
- Kingston ValueRAM DIMM 2 GB
Een Socket 939 Setje:
- DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Expert
- AMD Athlon™ 64 X2 4400+
- Kingston ValueRAM DIMM 2 GB
Ik zie er nou niet echt een groot verschil in maar dat zal wel aan mij liggen
In mijn wereld bestaat allesquote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
enigste bestaat niet!
Horten en stoten komt door de lags... heb ik ook last van. Zit in de patch.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik kan door de laatste patch haast niet meer spelen. Het spel klapt er 1 op 3 keer uit, als ik in een server zit dan is de performance met horten en stoten (al weet ik niet of dat aan mijn AMD X2 64B ligt...) en krijg ik daardoor niet eens de kans om fatsoenlijk aan te leggen en te spelen...
AM2 als het niet te veel duurder is dan 939. Heb vorige week gewoon 939 gekocht, bij een nieuw systeem zien we wel weer verder...quote:Op zondag 4 juni 2006 10:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
In mijn wereld bestaat alles
@Skull-Splitter
AM2 nemen zeg jij dus.
heb ook gewoon 939, zat wel te twijfelen... en heb ook de 4400+, echt perfectquote:Op zondag 4 juni 2006 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AM2 als het niet te veel duurder is dan 939. Heb vorige week gewoon 939 gekocht, bij een nieuw systeem zien we wel weer verder...
Alternate heeft een aardige combinatie in de aanbieding geloof ik...
met een ping van 10 battlefielden.. :pquote:Op zondag 4 juni 2006 06:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is een beetje een verkapte kijk eens we zitten in zwitserland post
Tot zover mijn kijk eens ik ben nog steeds niet naar bed en me kater begint al te komen
Goeiemorgen![]()
enigste bestaat wel.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
enigste bestaat niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |