poeh jij ben er vroeg bijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
AF is uit, heb hem net besteld
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2ARMOR&skin=bf2af&app=commerce
Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.
Geachte heer Cornelisse,
Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:
Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99
Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
ja moet gewoon werken om half 8, maar moet eerst een uur rijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
poeh jij ben er vroeg bij
nou zal hem vanavond of morgen bestellen. dan kan de plek in de puni-chopper worden gereserveerd![]()
heb hem ook besteld...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:15 schreef escape_nl het volgende:
AF is uit, heb hem net besteld
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2ARMOR&skin=bf2af&app=commerce
Thanks for your order! EA downloader gets you in the game faster.
Geachte heer Cornelisse,
Wij bevestigen u hierbij de volgende transactie:
Verkoper: Electronic Arts UK
Informatie: Battlefield 2: Armored Fury™
Tijd: 06.06.2006 06:13:56
Prijs: EUR 9,99
Hartelijk dank dat u van Click&Buy gebruik gemaakt heeft.
Jij hebt zeker ook End of Days (1999) gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:35 schreef staticdata het volgende:
origineel was het getal van de duivel volgens mij 999 en is dit door iemand omgedraaid en later 666 geworden....
AF = Grote mappen, veel vliegtuigen, veel choppers, veel tanks. niet gelijk aan SF meer gelijk aan EFquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:26 schreef VeerMans het volgende:
Word AF net zoiets als EF en SF?
EF heb ik 47min gespeeld en SF 17min
Dat is dan een beetje zonde van het geld geweest
Oh, ik kan niet vliegenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
AF = Grote mappen, veel vliegtuigen, veel choppers, veel tanks. niet gelijk aan SF meer gelijk aan EF
Ik weet dat het in die film zo wordt uitgelegd namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:52 schreef staticdata het volgende:
uhm 3 jaar geleden wel ja, maar daar heb ik het niet uit
hoop niet dat het de versie is die ik zondag heb gedownd...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
nu nog blij, straks zeiken we weer als er bugs inzitten
LOL.. het begint al voor het installeren... Hoef ik nog maar een minuutje te downloaden, klapt die server eruit ofzo..Download error bla bla, Downloadservers volledig bezet...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:
nu nog blij, straks zeiken we weer als er bugs inzitten
Die was VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:22 schreef BMH het volgende:
Wacht eens even... Zijn er hier mensen die AF werkelijk gekocht hebben????
Zijn jullie de vorige booster pack vergeten ofzow?
gisteren chopper ook gehaald?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:37 schreef escape_nl het volgende:
Nu ik alles heb in bf2 vanilla ( alleen jet maar die haal ik nog wel) ga ik voor de boosterpacks.
Ik zal AF proberen, is deze niet leuk ga ik naar EF.
Binnenkort maar een datum prikken voor een Special Forces dagje
Met heli kan TS heel handig zijn, maar met een goeie piloot heb je aan ingame chat al genoeg. Zonder is ook prima te doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:03 schreef staticdata het volgende:
leek me lastig communiceren zonder TS
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond ben ik er waarschijnlijk ook.. zal vandaag denk ik ook ff AF downloaden. Hoop dat er dan een dagje AF komt of AF + EF als de boosterpack leuk is natuurlijk.
Verder wil ik vanavond best gunner zijn bij Punisher![]()
Ben benieuwd of de server dan wel vol komt, weinig mensen die dan AF hebben of weten dat hij al uit is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Ik zal de server vanavond rond 18.00 uur op AF zetten, dit was al besproken met Ferdi
(mits publicservers AF toegevoegd heeft)
Zondag dan ajbquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
Er zijn een aantal mensen die AF wel binnen hebben kunnen halen en eventjes hebben gespeeld. Maar iedereen kreeg al snel een melding dat ze niet in het bezit waren van AF :S en werden van de server gekicked..
Foutje in de release misschien? Vaag gedoe allemaal... ik wacht wel weer ff..
Zaterdag of Zondag Special Forces dagje doen? Warlord/Ghosttown?
EA heeft elke dinsdag een aantal uren onderhoud aan de websites en de ea downloader, dan ligt alles even plat. Over een uurtje doet alles het weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik weet niet waar EA nu weer mee bezig is.. Maar ze zuigen wel...
Mijn download werd vlak voordat hij compleet was dus afgebroken. Sindsdien ligt die EA Downloader plat.
ligt er toch aan hoelaat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zondag speelt nederland, zullen niet veel mensen komen
Ik mede organiseer een beachtoernooi en we hebben toch 110+ teams die meedoen. En meestal is het toernooi pas om 16:30 klaar. Dus dat zijn al zo 500 mensen die het voetbal zouden missen, MAAR ik heb geregeld dat het schema is aangepast, zodat we al om 14:30 klaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zondag idd iedereen voor de TV of in het stadion zit
Holland
Dan cap je toch gewoon de tv-stationquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat zondag idd iedereen voor de TV of in het stadion zit
Holland
Arty zou je ook altijd moeten bewaren voor als er toch iemand tussenuit is geslopen, die kun je dan direct trakteren op een salvo kanonskogelsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
er staat in de server regels, only baserape when you control all the flags, dan mag het.
artillery mag nooit op uncap bases.
waarom wel met een chopper en niet met arty?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
er staat in de server regels, only baserape when you control all the flags, dan mag het.
artillery mag nooit op uncap bases.
Hij zal zeker worden gevuld... Met EF hebben we hetzelfde gedaan, iedereen wil hem dan spelen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de server dan wel vol komt, weinig mensen die dan AF hebben of weten dat hij al uit is.
Maar we zullen zien.
Gulf of oman. mec heeft alle vlaggen, beetje commander gooit alles dusdanig verrot dat er geen kans meer is. de attack heli, de jets, alles eraan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:36 schreef VeerMans het volgende:
arty is minder precies.
Als je op wake bij china bent dan duurt het een half potje voordat usmc een vlaggetje heeft. Ik pleur dan meestal mn arty op de carrier (je moet em toch ergens kwijt). Maar dan begint half usmc altijd te huilen
Door mijn drukke schema ben ik maar bij 1 vergadering geweest, maar dat was genoeg om het schema om te gooien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:32 schreef staticdata het volgende:
Kortom dhr. postman heeft voor het zuip gedeelte van de beachvolley gezorgd
Wel zo eerlijk ja anders hebben ze geen schijn van kans meer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gulf of oman. mec heeft alle vlaggen, beetje commander gooit alles dusdanig verrot dat er geen kans meer is. de attack heli, de jets, alles eraan.
edit wat we anders misschien kunnen done is in het laadscherm het volgende:
@ uncap bases no:
Artillery - spawnkilling - bombing - raping ....
maakt het wel duidelijker. dus dan mag je gewoon nooit rapen.
wat een invloed heb jij ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Door mijn drukke schema ben ik maar bij 1 vergadering geweest, maar dat was genoeg om het schema om te gooien.
Ik zal op zondag trouwens niet drinken aangezien ik nog moet rijden.
quote:Vehicle drop, het zou verboden moeten worden...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:39 schreef RudyCarell het volgende:
Weer glitch Hotel Karkand... Uiteraard te doen met de vehicle drop...
"Vehicle drop, het zou verboden moeten worden..."
quote:Omdat je nu zo leuk van die autotjes kan droppen kan je nu dus een auto op t dakje naast hotel droppen. Daarna rij je m in de muur waarna je in het hotel zit.
Bronquote:stel A = 1 × 6, B = 2 × 6, C = 3 × 6 ... Z = 26 × 6, en pas deze sleutel toe op het woord computer: 18 + 90 + 78 + 96 + 126 + 120 + 30 + 108 = 666
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben een beetje tijd aan het doden door wat te lezen over 666. Echt mooi wat mensen allemaal verzinnen.
[..]
Bron
@escape hoe is die tot nu toe? ben er rond achten denk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomt
Ja precies, dat staat min of meer ook in het stuk:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe het nu eens met 555... kijken of er dan hetzelfde uitkomt
Ik wil best de server vullen, maar:quote:Geloof in deze getallenmagie is een van de uitingsvormen van ons talent om betekenis te zien in het betekenisloze, om opzet te herkennen in willekeur. In werkelijkheid betekent het feit dat het woord computer met een goocheltrucje veranderd kan worden in 666 niets meer dan het schitterende toeval dat het spreekwoord 'de kip met de gouden eieren slachten' uit exact dezelfde letters gevormd is als 'geheime code dekt duistere plannen' - een spreuk die als motto zou kunnen gelden voor al deze occulte naspeuringen.
Oh my godquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben een beetje tijd aan het doden door wat te lezen over 666. Echt mooi wat mensen allemaal verzinnen.
[..]
Bron
gvd! ik wil nu gamen! maar eerst bij ouders eten, dan me broers nieuwe huis checken...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:02 schreef escape_nl het volgende:
Wow die A10, bomber, tering die is gaaf, mooi geluid, klinkt heel zwaar.
Mappen zijn erg groot
Looking good!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
De US bomber, klinkt lekker zwaar en ook zwaar met besturen
[afbeelding]
De Little Bird. Deze vliegt heel erg lekker, zit een goeie gun voorop en 2 aan de zijkant en heeft een radar.
Hij vliegt heel erg snel.
[afbeelding]
De Mec Bomber
Ook heel zwaar geluid en heeft 2 guns aan de voorkant die erg goed klinken.
[afbeelding]
De truck
[afbeelding]
gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef drbravo het volgende:
heeft iemand even een linkje waar ik snel AF kan downloaden????
ik niet hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraag![]()
![]()
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...
Sinds 1.3 gigaveel framedrops tijdens het spelen, wat dus NIET aan mijn hardware ligt (zover ik weet iig, normaal renderd het systeem het spel met een nette 60+ FPS...), wat het spel zo goed als onspeelbaar maakt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3
Waarom staat hij nu op AF, nu komt de server niet (zo snel) vol... heb ik eens een doordeweeks avondje vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |