abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38479355
Welke bands trekken/trokken volle zalen, hoewel hun muziek eigenlijk niet om aan te horen is? Welke bands duiken om onbegrijpelijke redenen in elke top-zoveel allertijden op? Van welke bands zijn we het zat dat ze steeds maar weer door iedereen de hemel ingeprezen worden?

Kortom: welke bands (of artiesten) worden nou echt overschat?

In dit toernooi komen we uiteindelijk uit op de band (of artiest) die volgens de bezoekers van het muziekforum de meest overschatte band allertijden is.

Vorige topics:
Tournament: Meest overschatte band allertijden: nominaties
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 1
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 2
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 3
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 4
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 5

En we zijn inmiddels alweer aangeland bij de finale!

Het principe is nu wel bekend denk ik: stemmen kan door de meest overschatte band/artiest vet te maken of de andere weg te halen, maar als je een creatievere manier weet om je keuze duidelijk te maken mag dat natuurlijk ook

Dubbele stemmen tellen nog steeds niet mee en als je een leuke motivatie voor je keuze hebt mag je die met iedereen delen

Stemmen kan tot vrijdag 9 juni
pi_38479411
* De Finale

Onze eerste finalist is DJ Tiësto

Tiësto (Tijs Verwest), drie keer verkozen tot beste DJ ter wereld, was zowel de eerste DJ die in z'n eentje een stadionconcert gaf als de eerste DJ die de Olympische Spelen mocht openen. Zijn grote internationale succes heeft hem een koninklijke onderscheiding en een 40e plaats in de verkiezing van de grootste Nederlanders allertijden opgeleverd.

In eerdere rondes versloeg hij:
  • Foreigner/The Doors (66-25/7)
  • Bryan Adams (20-37)
  • Linkin Park (43-26)
  • Bløf (32-15)
  • G-Unit (21-9)

zijn tegenstander in de finale is Kane

Deze Haagse band, die sinds 1998 actief is, heeft inmiddels al zo'n beetje alle prijzen en awards ontvangen die er in Nederland te winnen zijn en heeft daarbij 2 nummer 1 hits gescoord. Ook in België doet het collectief rond Dinand Woesthoff het vrij goed, maar de rest van het buitenland blijft vooralsnog op hun verlanglijstje staan.

Tot nu toe hebben ze in dit toernooi de volgende bands verslagen:
  • The Beach Boys (10-98)
  • Metallica (9-49)
  • Coldplay (46-22)
  • Limp Bizkit (39-9)
  • Bon Jovi (18-13)

kortom, de finale:

DJ Tiësto - Kane
  •   vrijdag 2 juni 2006 @ 16:44:40 #3
    2890 Zanderrr
    A Face Made For Radio
    pi_38479490
    DJ Tiësto - Kane

Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
    "You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
    pi_38479606
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
    DJ Tiësto - Kane

Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
    Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
    People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
    pi_38479811
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
    Daar sluit ik mijn volledig bij aan.
    Kane is de winnaar wat mij betreft.
    Wint ie nog eens iets..
    -
      Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 16:57:13 #6
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_38479916
    Tiësto, die heeft nog niet genoeg onderscheidingen, daar mag deze best bij.
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_38479994
    Kane!
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:02:08 #8
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_38480077
    Als ik mag meestemmen dan stem ik graag voor Kane
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_38480123
    DJ Tiësto - Kane
    Koning.
    pi_38480125
    Kane 'was' een bandje. Vrienden die met elkaar muziek maakten, onder aanvoering van die Dinand. Er zijn bepaalde gasten uitgeknikkerd en vervangen door betaalde muzikanten. Kane is m.i. gewoon een geld- en marketingmachine van de platenmij. geworden.

Tiesto, ik houd nietvan zijn 'ding', weet veel mensen op te zwepen met zijn intrepetatie van de muziek van anderen en daarmee groot succes te hebben.

Ik stem voor Kane.
    Take on the situation, but not the torment ...
    pi_38480231
    Kane it is.
    pi_38480333
    Tiesto
    pi_38480623
    Kane sucks
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:26:42 #14
    15449 Philosocles
    blogito ergo sum
    pi_38480858
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
    DJ Tiësto - Kane

Daar sluit ik me bij aan. Dinand zal vast denken, jaja alleen omdat ik met me kop boven het maaiveld uitsteek maar zo werkt het nou eenmaal in ons kikkerlandje. Je mag best ergens goed in zijn (nou ja, 'goed'...), maar blijf gewoon rielekst, weet je.

Tiësto ben ik ook niet kapot van, maar als strijker kan ik het stiekum toch wel waarderen als een DJ met een violist samenwerkt.

In other words: Kane. Gaat deze ronde met straatlengte winnen denk ik.
    iedereen is uniek behalve ik
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:32:30 #15
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_38481011
    DJ Tiësto - Kane
    [i]deze ruimte is te huur[/i]
    pi_38481080
    ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
    (eh ik stem dus nie mee nee)
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:36:14 #17
    136283 knars
    Teethgrinder
    pi_38481107
    Kane omdat het gebakken lucht is, en zo klinkt de zang ook.
    pi_38481209
    DJ Tiësto - Kane
    Aldus.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:09:30 #19
    15449 Philosocles
    blogito ergo sum
    pi_38481938
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef EJdeViking het volgende:
    ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
    (eh ik stem dus nie mee nee)
    Ach, da's maar net hoe je het bekijkt. Beiden smeden bestaande dingen aaneen tot iets 'nieuws', alleen zijn dat bij Tiësto 'stukjes plaat' en bij Kane rock-akkoordenstructuren.

Hoewel Tiësto d8 ik zo nu en dan wel eens een zelfverzonnen riedeltje over de beats heengooit, maar dat weet ik niet cker.
    iedereen is uniek behalve ik
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:12:19 #20
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_38482003
    eitje: Kane.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:19:01 #21
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_38482156
    lastig lastig...

Doe toch die janksmoel van een KANE maar. Dat daar al die mensen nog zijn ingestonken zeg
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:19:03 #22
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38482292
    Tiësto. Kane beschikt over talent. Ik vind de muziek niet te pruimen, maar ze schrijven wel hun eigen muziek. Tiësto ook, maar dat vind ik zo verschrikkelijk simpel. En dat van iemand die van elektronische muziek houdt. Dus daar ligt het ook niet aan. Ik vind Tiësto gewoon zwaar overschat.

Niet dat ik Kane leuk vind
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:25:24 #24
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38482313
    trouwens:

terechte finale.
    echt absoluut de 2 grote favorieten tegen elkaar
    pi_38483099
    DJ Tiësto verliest dik van Kane!!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_38483125
    KANE
    pi_38483129
    KANE
    Ja en amen.
    pi_38483292
    Kane
      Licht Ontvlambaar vrijdag 2 juni 2006 @ 19:06:18 #29
    94264 Uzumaki_Naruto
    Fearless Vampire Killer
      vrijdag 2 juni 2006 @ 19:36:22 #30
    56690 DaisyDuke
    In Coffee We Trust!
    pi_38484172
    Hoe hard glijer Dinand het ook probeert, in het buitenland krijgt Kane geen voet aan de grond. In Nederland wordt de band verschrikkelijk overschat, in de ons omringende landen weten ze Kane blijkbaar wel prima op waarde te schatten.

Thijs is, in tegenstelling tot Dinand, een ontzettend sympathieke kerel, maar z'n wereldwijde faam en z'n uitverkiezing tot beste DJ ter wereld, nekken 'm in dit spelletje:

Tiesto
    1,000,000 demons can't be wrong...
      vrijdag 2 juni 2006 @ 20:46:29 #31
    146683 Scummy
    Teenage kicks!
    pi_38486454
    Tiesto

Omdat er gewoon veel betere DJ's in de wereld zijn.
    pi_38487306
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 20:46 schreef Scummy het volgende:
    Tiesto

Omdat er gewoon veel betere DJ's in de wereld zijn.
    Maar er zijn ook betere bands in de wereld dan Kane, al vindt Dinand zelf van niet.

Kane dus.
    pi_38487412
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 17:36 schreef knars het volgende:
    Kane omdat het gebakken lucht is, en zo klinkt de zang ook.
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ongeloveljik saai.
    Maar.. Tiesto vind ik dan weer niet overschat, zijn muziek heeft een eigen stijl die je niet bij zoveel andere DJ's terug vindt..luister eens naar Dellerium.= dat is goede muziek. het heeft iets authentieks..
      vrijdag 2 juni 2006 @ 22:39:44 #34
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_38490079
    DJ Tiësto - Kane

Tiësto is geen band.
    pi_38490678
    Kane
      Trouwste user 2022 vrijdag 2 juni 2006 @ 22:51:22 #36
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_38490692
    Kane by far

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      Trouwste user 2022 vrijdag 2 juni 2006 @ 22:52:40 #37
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_38490754
    Ik heb geen verstand van Techno. Ik sta wel te dansen 's nachts op Lowlands in een lekkere house tent. En wat ik van Tiesto hoor kan ie mij wel bekoren. Die jongenj is goed in wat ie doet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      vrijdag 2 juni 2006 @ 22:58:07 #38
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_38490960
    Nipeng en DaisyDuke hebben beide goede punten. Toch ga ik voor Kane, hoewel ik die janksmoel natuurlijk ook weer geen prijs gun. Soit. Kane dus.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:08:22 #39
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_38491399
    Kane

Ik begrijp de boodschap van kane niet.

Tiesto vind ik best goede muziek maken om af en toe te luisteren, hoewel de in search of sunrise cd die ik laatst gekocht heb, ook stress-verwekkend is, in search of sunrise slaat ook de plank muzikaal finaal mis, die cd is ook een miskoop te noemen, maar kane heeft totaal niets in zich, totaal gebrek aan uitstraling en muzikaal slaat het ook kant nog wal. Kane maakt herrie. En dan is herrie gewoon herrie. Harde muziek hoeft geen herrie te zijn. Maar herrie is muziek die totaal de plank mis slaat. En dan is het gewoon hoe het in het gehoor ligt, muziek ligt in het gehoor of niet in het gehoor. Als muziek niet in het gehoor ligt, dan klopt de muziek niet. En schijnbaar zijn de meningen op dat gebied gelijk te noemen. Dat mensen toch vaker dezelfde smaak hebben.

kane begrijp ik dus totaal niet. En die zanger staat me niet aan. Op de een of andere manier heeft die zanger van kane een uitstraling die mijn maag doet laten draaien. Ik vind hem gewoon overkomen alsof hij wat over zich heeft dat niet in orde is.

De kop van die zanger is niet in orde gewoon. Van alles is mis met zijn kop, dus zijn persoonlijkheid zal vast en zeker ook zo ziek zijn als maar zijn kan. Zijn persoonlijkheid wil ik niet eens leren kennen. Laat staan de muziek. Allebei dus niet.

Het liefst hoor ik niets meer van die hele band. Dat ze in de verdoemenis verdwijnen ook. En nooit meer een poging wagen tot een come-back.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:11:19 #40
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:15:41 #41
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_38491705

Ik moest het even van mijn hart laten gaan. Ik vind kritiek leveren best okey. Ik wil geen bash doen. Maar als een band een wanprestatie leverd en daarmee beroemd is geworden onterecht, dan mag dat best gezegd worden. Ik bedoel, als een band beroemd is en in de lucht geprezen wordt. Terwijl ze niets voorstellen.

Dan is kritiek nodig ook. Kritiek is goed. Kritiek is gezond. Zonder kritiek kom je niet vooruit.

Maar die kop van Kane

Zeur-kop heeft die. Alsof zijn hele denken zeuren is. En die muziek is ook zeuren. Zeur-muziek als het ware. Mensen die zeuren

Mensen met een zeur-kop

Dat die wat gaat doen aan zijn instelling. Misschien kan hij dan bij de supermarkt vakken vullen Als ze zo'n kop in het bedrijf willen hebben. Representatief ziet hij er totaal niet uit Zelfs een vakkenvuller moet goed voor de dag komen omdat hij anders de klanten weg jaagd. Snap niet dat al die fans Kane zo waarderen, je gaat toch niet tijdens een concert 2 uur naar die kop kijken??? En naar die muziek luisteren??? Ik heb dus ook gelukkig geen enkel nummer van Kane op de harde schijf staan. Nou, toevallig 1 per ongeluk. Toevallig ook nog met tiesto samen. Tiesto en kane in 1 nummer. Let it rain of zoiets. Toevallig of niet??? Kane in een tiesto jasje. Alsof ze voor de duivel werken

Maar ik denk niet dat die kane een andere kop kan krijgen, hij heeft gewoon een zeur-kop. Je kunt van zo'n kop geen andere kop maken. Hij kan beter een zak over zijn kop trekken als hij over straat loopt. Staat beter. Gewoon een vuilniszak.

Hebben andere mensen er geen last van

Nog 1 opmerking.

Dinand Woesthoff is geen artiestennaam. Echt niet. Je kunt Janssen heten en een grote artiest worden.

Maar heet je Dinand Woesthoff, dan kun je onmogelijk artiest worden. Die naam zegt al genoeg.

Janssen of Smeets, dat kunnen grote artiesten zijn. En dan is de voornaam nog van belang.

Is je naam Dinand Woesthoff, dan ben je van nature een mislukking. Ik voel zulke zaken dus aan ook. Omdat het ook de details zijn. Het is de kop van die Dinand Woesthoff, in combinatie met zijn naam. En zo zal zijn geboortedatum en ouders er ook mee te maken hebben. Dat maakt hem geen artiest. Dat maakt hem een mislukking in de muziek. Omdat hij niet in de muziek thuis hoort.

En nu stop ik voordat ik ga doordraven

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-06-2006 23:24:23 ]
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:35:30 #42
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_38492454
    Laatste bericht even nog.

Over Tiesto dus. Die jongen kan een beetje met knopjes spelen en met de draaitafel. Dat kun je ieder kind bijbrengen, dat is geen echte muziek. Dat is met de blokker spelen zoals kleuters doen.

Het is geen echte muziek. Er zit ook geen diepgang in op muzikaal gebied.

Ik hou de laatste tijd meer van intelligente muziek eigenlijk. Ik heb 18,000 muziek-bestanden op de harde schijf staan. Ik ga alles nog eraf gooien wat overbodig is.

Volgens mij hou ik weinig over. Klassiek luister ik vaker de laatste tijd. Ik ga vaker naar de bibliotheek ook om te zoeken in de bakken, en dan selecteer ik gewoon beter. Ik neem niet zomaar wat willekeurigs. Ik kijk ook naar de titel van de album en naar de namen van de nummers. En zeker ook naar de naam van de band. Hoewel dat ook niet alles hoeft te zeggen. Ik neem ook vaak totaal onbekende artiesten in de bibliotheek, artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb, de artiesten die niet in de top 40 komen neem ik eruit. Artiesten die niet massaal geprezen worden ook. Waar de kudde zich massaal op gaat richten.

Maar muziek moet raken, als muziek je niet raakt dan is het niet in orde. De muziek van Tiesto raakt me totaal niet. Het zegt me niets meer. Vroeger zei het me wel wat, maar toen was ik anders bezig met muziek.

De muziek van Kane raakt wel, maar die raakt op een irritante manier. De muziek van Kane stoort dus. En dat is een negatieve manier van raken.

En zo kun je muziek blijven selecteren en bekritiseren.

Metallica vind ik nog steeds goed vaker, maar ga ik echt kieskeurig zijn, dan stap ik ook daar vanaf. En die neiging heb ik vaker ook.

Daft Punk vind ik dan veeeeeel beter dan Tiesto.

Maar zelfs Daft Punk kun je commentaar op leveren als je echt verder gaat met een oordeel.

Wat blijft er dan over in de muziek???

De echte artiesten!!!!!!!!

Vandaag een boek geleend in de bibliotheek dat over boeken gaat. En in dat boek staan kritische uitspraken.

Eentje ging een beetje als volgt...

" Een bibliotheek kun je vergelijken met een berg afval, waar enkele juwelen in verborgen zijn".

En zo kun je dat ook zien in de muziek. Duizenden artiesten en albums. Maar als je echt goed gaat selecteren kom je op slechts weinig juwelen uit.

Als je echt je gehoor de kost geeft dus ook.

Als je vaker luistert en goed luistert.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:35:33 #43
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_38492458
    Kane
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
      vrijdag 2 juni 2006 @ 23:55:11 #44
    18026 Thelonious
    le samouraï
    pi_38493170
    Natuurlijk is Tiesto de meest overschatte van de twee. Die heeft ook succes in het buitenland.
    Keeping an eye on the world going by my window.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 00:29:46 #45
    4984 KELDER
    De enige echte :)
    pi_38494272
    nederlandse finale 0/

echt een van de droomfinales, je zou eens moeten weten hoe vaak ik beide artiesten heb vervloekt in mijn functie als verkoper bij een CD winkel,, de keus is dan ook erg moeilijk. Ik heb een grotere hekel aan Kane (irritante eikel als zanger, matige liedjes, irritante fans), maar puur kijkend naar de vraagstelling van deze poll, namelijk de meest overschatte band allertijden, dan toch maar DJ TIESTO

dance-muziek is sowieso hevig overgewaardeerd, en iemand die hele legioenen volgelingen heeft door enkel met zn armpjes wijd naast een draaitafel en computer hoeft te staan verdient deze titel met een gouden randje
    You can be anything you want to be
    Just turn yourself into anything you think that you could ever be
    Be free with your tempo, be free, be free
    Surrender your ego - be free, be free to yourself
    pi_38494527
    Kane. Duh .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      zaterdag 3 juni 2006 @ 01:15:31 #47
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_38495038
    Tiesto is geen band, maar ook niet eens een artiest. Hij draat platen ja. So? Hij hoort dus gewoon niet in deze poll eigenlijk. En dus stem ik op Kane.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 01:31:46 #48
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_38495293
    Doe mij ook maar een portie Kane
    No Dukes of Hazzard in the classroom
      zaterdag 3 juni 2006 @ 01:53:14 #49
    93593 GLO
    miles to go before i sleep
    pi_38495597
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 01:15 schreef ranja het volgende:
    Tiesto is geen band, maar ook niet eens een artiest. Hij draat platen ja. So? Hij hoort dus gewoon niet in deze poll eigenlijk. En dus stem ik op Kane.
    Correctie: de dj Tiësto draait platen, de artiest Tiësto maakt al meer dan 10 jaar zijn eigen muziek
    how come wrong numbers are never busy?
    pi_38499144
    Hij produceert geluid, GLO. Dat is heel wat anders.
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 3 juni 2006 @ 11:36:11 #51
    56690 DaisyDuke
    In Coffee We Trust!
    pi_38499389
    Wel opvallend dat er nog steeds mensen zijn die de uiterst simplistische stelling 'muziek uit computers = geen echte muziek' aanhangen...
    pi_38500052
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef regularjoe het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ongeloveljik saai.
    Maar.. Tiesto vind ik dan weer niet overschat, zijn muziek heeft een eigen stijl die je niet bij zoveel andere DJ's terug vindt..luister eens naar Dellerium.= dat is goede muziek. het heeft iets authentieks..
    en dat komt omdat het origineel van Delerium erg goed is, niet door de remix talenten van tiesto.....

Verder ben ik het wel met DD eens dat dat een erg simplistische stelling is. Veel electronsiche muziek zit knapper in elkaar dan het zoveelste gitaar bandje. En de mensen die roepen dat dj'en `plaatjes draaien' is, zou ik aan willen raden om het zelf eens te proberen, dan zie je vanzelf dat het iets moeilijker in elkaar steekt.

Mijn stem gaat naar Kane
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      zaterdag 3 juni 2006 @ 12:22:49 #53
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_38500440
    De muziek van Tiësto vind ik eigenlijk nog best lekker om te luisteren. Kane daarentegen vind ik niks. De begeleidingsmuzak is soms nog best aardig, maar die stem van Dinand... hij heeft nog een ergere aardappel in de keel dan Anouk. Ik zet de radio altijd meteen uit als ik hem die geforceerde strotgeluiden door de boxen hoor persen.

Kane dus!
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
    pi_38502981
    Tiësto toch maar, het eerste album van Kane was nog goed te pruimen en aan Tiësto had ik al vanaf het begin een grafhekel dus geef die klootviool de award maar!
    Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
    pi_38503272
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef DaisyDuke het volgende:
    Wel opvallend dat er nog steeds mensen zijn die de uiterst simplistische stelling 'muziek uit computers = geen echte muziek' aanhangen...
    Ik denk ook niet dat je aan het feit dat Kane voorstaat direct kan afleiden dat de meerderheid het wél begrepen heeft .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      zaterdag 3 juni 2006 @ 14:39:38 #56
    126098 VaderJacob
    Ik krijg nog geld van je!!
    pi_38503524
    Kane, duidelijk
    Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
    pi_38506131
    KANE!
    pi_38506441
    Kane

Ik vind Tiesto niet altijd geweldig qua muziek, maar hij is tenminste nog wel sympathiek. Niet zeiken, maar gewoon muziek maken die hij goed vindt.
    Dinand zit alleen maar te zeuren dat zijn muziek niet begrepen wordt. Gast, maak gewoon muziek en als er een supernummer tussen zit dat de rest van de wereld ook leuk vind breek je daar ook wel door.
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    pi_38509598
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef DaisyDuke het volgende:
    Dat mist vaak een ziel.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_38509628
    wat een eitje voor Dinand en vrienden.

Kane dus!
      zaterdag 3 juni 2006 @ 19:00:03 #61
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_38509671
    Tiësto. Gaat nergens over die muziek. Kane is tenminste nog een soort van band.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 19:06:51 #62
    56690 DaisyDuke
    In Coffee We Trust!
    pi_38509821
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat mist vaak een ziel.
    Dat is een totaal andere discussie. Er is net zoveel zielloze elektronische muziek als zielloze muziek in een standaard rockbezetting. Een ziel zit immers niet in het instrumentarium.

Het ging mij om het feit dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn de 'muziek uit computers' nog steeds als nepmuziek zien, en bandjes automatisch (of in ieder geval eerder) koppelen aan authenticiteit. Zie bijvoorbeeld bovenstaande post.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 19:09:44 #63
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_38509885
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Dat is een totaal andere discussie. Er is net zoveel zielloze elektronische muziek als zielloze muziek in een standaard rockbezetting. Een ziel zit immers niet in het instrumentarium.

Het ging mij om het feit dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn de 'muziek uit computers' nog steeds als nepmuziek zien, en bandjes automatisch koppelen aan authenticiteit. Zie bijvoorbeeld bovenstaande post.
    Ik heb niks met elektronische muziek. Bij een band stel ik me een groep mensen voor die live muziek maken door op een instrument te spelen. Niet een man achter een draaitafel die z'n dingetje doet. Dat het een artiest is, prima. Maar een band vind ik het niet. Overigens is iets al vrij snel te betitelen als muziek, dus daar zul je mij niet over horen verder.
    pi_38510064
    Mijn stem gaat naar Kane!
    pi_38510781
    Kane
    Tiësto krijgt dan wel veel meer waardering, maar bij hem is het tenminste voor iets waar hij goed in is. Niet dat ik ook maar enigszins verstand heb van dat soort muziek, maar als hij door mensen die er wel verstand van hebben drie keer wordt verkozen tot beste dj, dan neem ik aan dat het wel goed zit met z'n muziek. Kane daarentegen is gewoon een middelmatig bandje dat klinkt als duizenden anderen, maar dat om de een of andere reden toch enorm populair is en serieus bedoelde muziekprijzen wint.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 20:10:23 #66
    18026 Thelonious
    le samouraï
    pi_38511519
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 19:45 schreef Nepthys het volgende:
    Kane
    Tiësto krijgt dan wel veel meer waardering, maar bij hem is het tenminste voor iets waar hij goed in is. Niet dat ik ook maar enigszins verstand heb van dat soort muziek, maar als hij door mensen die er wel verstand van hebben drie keer wordt verkozen tot beste dj, dan neem ik aan dat het wel goed zit met z'n muziek.
    Waarom vertrouwen op de mening van anderen, je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.
    Kane irriteert je waarschijnlijk meer omdat je daar meer mee geconfronteerd word.
    Keeping an eye on the world going by my window.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 21:09:32 #67
    135281 Brahimov
    They misunderestimated me
    pi_38513094
    Kane
    "Whenever I feel blue, I start breathing again"
    pi_38516358
    Kane.
    Hoewel tiesto muziek ook niet mijn ding is, vind ik het onder de elektronische muziek altijd wel aan te horen. Kane daarentegen is zeer middelmatig, maar ligt blijkbaar goed bij radiostations.
    pi_38517490
    Tiesto weet wat opbouwen naar een climax is. Weliswaar doet hij dat net als vele andere Nederlandse collega's te veel en te overduidelijk, maar het vervalt in ieder geval niet tot een modderpoel van derderangs poprock zonder bezieling. Als je gitaarmuziek maakt zonder bezieling wint computermuziek het met verve van je. Derhalve: KANE
    Lelijke @@p!
    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
      zondag 4 juni 2006 @ 13:06:15 #70
    65674 RCHY
    Go Cards!
    pi_38526396
    Tiësto - Kane
    Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
    Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
      zondag 4 juni 2006 @ 13:14:30 #71
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_38526618
    Kane
    De attitude van Kane is zum kotschen, Tiësto is nog wel een aardige kerel als hij op TV komt.
    Tranquillo
    pi_38527901
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Waarom vertrouwen op de mening van anderen, je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.
    Kane irriteert je waarschijnlijk meer omdat je daar meer mee geconfronteerd word.
    Dat ook misschien. Ik luister nooit het soort muziek dat Tiësto maakt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ergens heb ik toch best wel bewondering voor wat hij allemaal heeft bereikt.
    pi_38528335
    Kane

Tiesto heeft het 'echt' gemaakt en is wereldwijd bekend. Dinand 'denkt' alleen dat ze te groot zijn voor Nederland, maar in het buitenland bakken ze er weinig van.
    pi_38528952
    kane
    pi_38531667
    quote:
    Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Eland het volgende:

[..]

Ik heb niks met elektronische muziek. Bij een band stel ik me een groep mensen voor die live muziek maken door op een instrument te spelen. Niet een man achter een draaitafel die z'n dingetje doet. Dat het een artiest is, prima. Maar een band vind ik het niet. Overigens is iets al vrij snel te betitelen als muziek, dus daar zul je mij niet over horen verder.
    gelukkig is electronische muziek wel meer dan 'een man achter een draaitafel' .
    'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
    http://www.last.fm/user/spacemangraig
      zondag 4 juni 2006 @ 17:03:01 #76
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_38533245
    DJ Tiësto - Kane
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
      zondag 4 juni 2006 @ 18:12:40 #77
    88418 _Xbox_Master_
    Low frequency specialist
    pi_38535152
    Kane
    ~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
      zondag 4 juni 2006 @ 18:59:05 #78
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_38536323
    DJ Tiësto - Kane

duidelijk.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_38556860
    DJ Tiësto - Kane
      maandag 5 juni 2006 @ 13:34:36 #80
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_38556987
    Ik denk dat Tiësto nog musicaler is dan menigeen denkt. Hij maakt zijn eigen muziek, en ik zie niet in waarom muziek maken op een computer minder is dan op een raar uitziend ding als een gitaar.

Ik had graag U2 en Kane hier gezien, maar dus toch maar Kane dan. Eigenlijk verschilt er ook niet veel aan die 2 bands.

kane dus.
      maandag 5 juni 2006 @ 17:59:59 #81
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_38564522
    DJ Tiësto - Kane

Kane heeft best goede muziek en ookal heeft dinand wel een erg grote ego betekend het nog niet dat hij overschat is. hoogstens door hem zelf. Tiesto's muziek is gewoon te makkelijk om zoveel aandacht te krijgen.. ik bedoel de olympische spelen
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
    pi_38564993
    Tiësto is geen band dus daar kun je niet opstemmen, dit betekend dat Kane automatisch de grootste loser band is . Tiësto maakt naar mij mening lekkere muziek en komt niet voor niks voor op alle top ranglijsten voor goede DJ´s .

KANE
    pi_38567816
    Kane
    "Why?" you ask? Tiësto had vroegah nog wel goede muziek en lekkere mix albums, ook de ISOS reeks bevalt me wel, alleen zijn hedendaagse commerciele nummers zijn bagger. Daarbij is het wel een toffe gast. Kane was in het begin al bagger en is het altijd al geweest.
    pi_38578125
    DJ Tiësto
    pi_38578420
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 13:34 schreef Zwansen het volgende:
    Ik denk dat Tiësto nog musicaler is dan menigeen denkt. Hij maakt zijn eigen muziek, en ik zie niet in waarom muziek maken op een computer minder is dan op een raar uitziend ding als een gitaar.

Ik had graag U2 en Kane hier gezien, maar dus toch maar Kane dan. Eigenlijk verschilt er ook niet veel aan die 2 bands.

kane dus.
    Hier sluit ik mij in het geheel bij aan. Kane...
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:27:30 #86
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_38632343
    Coldplay

Maar omdat die helaas uitgeschakeld is wordt het Kane
    King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:34:23 #87
    134796 GossoKing
    It's advááánced!
    pi_38632563
    Hoewel ik een schijthekel aan Kane heb, kies ik toch voor Tiesto. Heb de dude drie keer gezien, maar alle keren was het godsgruwelijk saai. De allerslechtste keer was op Pinkpop een paar jaar terug, toen hij niet eens platen bij zich had, maar enkel CDs die hij in volgorde afspeelde en wat op en neer sprong. Mijn mening: OVERGEWAARDEERD!!
    "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." ~ Jack Nicholson
      woensdag 7 juni 2006 @ 18:35:31 #88
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_38632599
    Kane
    ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
      woensdag 7 juni 2006 @ 19:48:30 #89
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_38634851
    DJ Tiësto

De openenings-act van de Olympische Spelen, DJ solo concerten, ridder in de orde Van Oranje-Nassau, in de lijst met grootste Nederlanders allertijden... en dat allemaal voor een plaatjesdraaiert (even grofgezegd) Volgens mij heeft zijn naamsbekendheid een 'rondzoem effect', veel mensen denken alleen bij heet woord DJ al meteen aan hem. "beste DJ van de wereld..? erh.. ja, Tiësto?"

Hij wordt eigenlijk door het publiek over het paard getild. Misschien valt hem dat niet echt te verwijten, maar dat maakt hem wel het meest overschat vind ik, en daar gaat het hier om.. Ik heb nou niet echt het idee dat het publiek wegloopt met Kane, buiten een handjevol fans dan.
    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_38657752
    Hmmm......met mijn stem moet ik natuurlijk mijn persoonlijke mening weergeven, maar niets heft het feit op dat ik werkelijk nog nooit iemand de loftrompet heb horen steken over Dinand c.s. Dit in tegenstelling tot Tiesto.
    Daarom stem ik op Tiesto, met de aantekening dat Dinand een proleet is en Tiesto moet hangen voor z'n ''bewerking'' van het Adagio voor strijkers.

[ Bericht 11% gewijzigd door Apropos op 08-06-2006 15:19:19 ]
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:09:58 #91
    128337 Eland
    I'm a middle-aged kid
    pi_38657976
    quote:
    Op zondag 4 juni 2006 16:15 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

gelukkig is electronische muziek wel meer dan 'een man achter een draaitafel' .
    Leg es uit? De muziek van Tiësto is voor mijn gevoel niet veel meer dan dat hoor?
    pi_38658023
    KANE natuurlijk
    2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
      donderdag 8 juni 2006 @ 15:18:05 #93
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_38658290
    Ja ja, ook ik ben van de generatie die vindt dat een paar plaatjes draaien iemand nog geen artiest maakt. En dus:

Tiësto
    pi_38689147
    Wie nog wil stemmen kan dat tot 16.00 doen
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:52:28 #95
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_38690070
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Eland het volgende:

[..]

Leg es uit? De muziek van Tiësto is voor mijn gevoel niet veel meer dan dat hoor?
    Inderdaad.
      vrijdag 9 juni 2006 @ 12:56:03 #96
    135509 schaap001
    Ik bedoel maar te zeggen:
    pi_38690201
    Ondanks dat ik niet van zijn muzieksoort hou, komt Tiësto op mij toch oprechter over met waar 'ie mee bezig is. Alhoewel 'ie tegenwoordig behoorlijk zijn zakken vult, heb ik het idee dat dat in eerste instantie niet zijn uitgangspunt was. Kane (lees: Dinand) komt op mij over als een 'bandje' dat in het leven geroepen is als potentiele 'moneymaker' (wat je trouwens in díe opzet best geslaagd kunt noemen) en niet als een band met hartstochtelijke muzikanten met liefde voor muziek (getuige ook het meedogenloze 'personeelbeleid' in de begindagen).

DJ Tiësto - Kane
      vrijdag 9 juni 2006 @ 13:10:16 #97
    99672 HV
    Ik moest bellen,
    pi_38690732
    DJ Tiësto - Kane
    want de klop doet het niet.
    pi_38696869
    * De uitslag

DJ Tiësto - Kane 18-55

Kane wint met een straatlengte voorsprong van Tiësto en mag zich dus de meest overschatte band allertijden noemen!

Hiermee zijn we aan het einde van dit toernooi gekomen. Iedereen bedankt voor het stemmen!
    (en Bog bedankt dat ik het van je mocht overnemen)
    pi_38728631
    Betekent dit dat ik Radiohead niet meer kan nomineren?
    pi_38732779
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 18:44 schreef Riverpoet-32 het volgende:
    Betekent dit dat ik Radiohead niet meer kan nomineren?
    Radiohead lag er in de eerste ronde al uit tegen U2
      zaterdag 10 juni 2006 @ 23:00:53 #101
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_38736515
    En toch blijft Colplay voor mij de absolute nummer 1!
    pi_38744558
    Toch leuk voor Dinand, een prijsje.
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 11 juni 2006 @ 11:44:25 #103
    88418 _Xbox_Master_
    Low frequency specialist
    pi_38744898
    Gefeliciteerd Dinand
    ~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
      zondag 11 juni 2006 @ 12:44:03 #104
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_38745637
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 23:00 schreef Flibble het volgende:
    En toch blijft Colplay voor mij de absolute nummer 1!
    Helemaal mee eens!

Maar Kane gun ik de overwinning ook van harte hoor.
    pi_38753191
    ik heb dit hele ding jammer genoeg niet meegemaakt maar ik wil wel ff zeggen dat ik nirvana nummer 1 vind.. ze spelen per liedje 3 verschillende noten en de stem van hem is als een vogel die een noot in de keel heeft zitten... en toch zie ik om de 100 meter iemand met een shirt van hen..
    Een cliché was aanvankelijk een goede opmerking.
      zondag 11 juni 2006 @ 17:51:03 #106
    126098 VaderJacob
    Ik krijg nog geld van je!!
    pi_38754440
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Lucjah het volgende:
    ik heb dit hele ding jammer genoeg niet meegemaakt maar ik wil wel ff zeggen dat ik nirvana nummer 1 vind.. ze spelen per liedje 3 verschillende noten en de stem van hem is als een vogel die een noot in de keel heeft zitten... en toch zie ik om de 100 meter iemand met een shirt van hen..
    Ga eens na hoe knap

Dat je met zulke eentonigheid iets briljants kan creéren!
    Trouwens "die stem" dat had het hem nou net.

ja ik ben ook fan

Kane gefeliciteerd
    Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
    pi_38756290
    t is niet briljant... het is gewoon makkelijk en zeer overrated...
    Een cliché was aanvankelijk een goede opmerking.
      zondag 11 juni 2006 @ 19:03:35 #108
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_38756516
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
    Toch leuk voor Dinand, een prijsje.
    Ik wil het hem wel hoogstpersoonlijk komen overhandigen namens fok!
      zondag 11 juni 2006 @ 20:11:31 #109
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_38758517
    Kane
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 11 juni 2006 @ 20:15:51 #110
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38760158
    Had Coldplay niet kunnen winnen?

Anyway, Kane
      zondag 11 juni 2006 @ 21:34:17 #112
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_38761270
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Had Coldplay niet kunnen winnen?

Anyway, Kane
    Wheheh we beginnen gewoon een nieuwe tournament waarvoor we alleen Coldplay nomineren!
    pi_38772522
    Kane dan maar.

DJ Tiesto is tenminste goed in zijn vak, terwijl Kane aan het hele genre rock echt niets toevoegt.
      maandag 12 juni 2006 @ 16:27:29 #115
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_38781666
    Kane heeft al gewonnen hoor!
    pi_38788368
    Gaan we 't nog een keer doen ?
    maar dan met andere bands!
      maandag 12 juni 2006 @ 19:58:58 #117
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_38788511
    Ja! Met alleen maar Coldplay!
    pi_38790572
    Kane is de terechte winnaar.
      dinsdag 13 juni 2006 @ 10:24:45 #119
    125844 Votz
    Petomaan
    pi_38804623
    quote:
    Helemaal mee eens, ze werden populairder na de dood van Kurt, alsof het een afgod was. Onbegrijpelijk. Zo vernieuwend was de muziek van hen ook weer niet.
    Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
    FART FAQ:
    http://www.heptune.com/farts.html
      woensdag 14 juni 2006 @ 01:07:40 #120
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_38836251
    Terechte winnaar.
      woensdag 14 juni 2006 @ 06:59:47 #121
    118058 Bastian
    Flush the Leviathans!
    pi_38838354
    Kane is zó commercieel ik hou echt niet van trance e.d maar van mij had Tiesto toch mogen winnen
    Where the weak are strong, singing their songs!
    pi_38839121
    Kane

Niet dat ik Tiesto wat vindt, maar Kane
    pi_38859523
    KANE helaas staat blof nie in de finale das pas een scheitband
    pi_38859667
    Ik vind Kane helemaal geen terechte winnaar, want afgaand op de negatieve dingen die ik over die band hoor in m'n omgeving wordt die gewoon op waarde geschat, hoor

Coldplay was een goeie winnaar geweest, of inderdaad Nirvana: kijk wat betreft invloed die ze hebben gehad worden ze niet overschat, maar wb muzikale kwaliteiten wel, en zo'n ultiem geniale albums zijn Bleach en Nevermind nou ook weer niet (sprak zij met gevoel voor understatement)
      woensdag 14 juni 2006 @ 20:10:47 #125
    33 Anton
    A flower?
    pi_38860101
    Ok, nadat ik niet meer op Queen kon stemmen heb ik me even terug getrokken uit dit tournooi. Maar nu moet ik toch echt met volle overtuiging (en om een vriendin van me te zieken) op Kane stemmen!
    Everything under the sun is in tune
    but the sun is eclipsed by the moon
    (Ik scrobbel ook audio)
    pi_38860251
    Joehoe
    Stemmen is niet meer nodig, want we zijn al klaar
    pi_39332286
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Nepthys het volgende:
    Joehoe
    Stemmen is niet meer nodig, want we zijn al klaar
    Maar dan wilde ik nog heel offtopic even melden dat Keane ook een grote kutband is.. het zuigt minder dan kane.. maar toch
    zo.. dat voelt weer goed.
    pi_39332909
    Keane is cool
    Ze hebben een heel cool geluid voor het aantal instrumenten dat ze hebben
    pi_39554690
    Terechte winnaar in de finale..........

maar toch blijft U2 mijn favoriet voor de titel
      woensdag 5 juli 2006 @ 22:05:16 #130
    128564 Flibble
    Mr. Flibble's very cross
    pi_39554817
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:

EIgenlijk moeten er een tournament komen tussen alleen Coldplay en U2.
      donderdag 6 juli 2006 @ 00:36:21 #131
    117712 MauroPicotto
    Suck my terryfold.
    pi_39560526
    Duidelijk Kane.

Waarom staan de Backstreet Boys eigenlijk niet in de finale?
    pi_39570632
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
    Duidelijk Kane.

Omdat ze niet meer bestaan?
    Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
      donderdag 6 juli 2006 @ 15:25:48 #133
    146142 PetRabbit
    Super Furry Animal
    pi_39575042
    Kane is zonder twijfel een terechte winner... wat een prutsers
    If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
      maandag 10 juli 2006 @ 22:48:05 #134
    117712 MauroPicotto
    Suck my terryfold.
    pi_39706464
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef Megalomaniac het volgende:
    [..]

Omdat ze niet meer bestaan?
    In welke tijd leef jij? Ze bestaan nog wel degelijk. Helaas.
    pi_39720745
    quote:
    Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef MauroPicotto het volgende:

[..]

In welke tijd leef jij? Ze bestaan nog wel degelijk. Helaas.
    Nah! Heb eigenlijk heel lang niets meer van ze gehoord. Dus vandaar...
      dinsdag 11 juli 2006 @ 13:24:30 #136
    69066 cohen
    immer 2.
    pi_39720780
    kane is niet gegroeid in zijn muziek. tiesto heeft de hele wereld als het ware veroverd, en kane kan dat niet eens in belgie
    wie zaait zal oogsten.....
    pi_39720884
    quote:
    Ben blij dat er iemand is die er hetzelfde over denkt!!
    pi_39783579
    quote:
    Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:

*lettertype 380 + vet + cursief + onderstreept* : AMEN TO THAT.

U2 = grootste napenband ter wereld. (of laat ik het zo zeggen, ze hebben een paar leuke nummers, maar voor de rest klinkt alles hetzelfde en die albums van hun zijn zó niet-boeiend..)
      donderdag 13 juli 2006 @ 13:50:39 #139
    81550 Sammy3000
    Wadde hadde dudde da?
    pi_39787135
    Kane is terechte winnaar. Al snap ik niet waarom Oasis niet in de finale is gekomen...
    pi_39796046
    Ja en Radiohead dan?

Gauw nog maar een toernooi houden!!
    www.thuisuiteten.nl
      donderdag 13 juli 2006 @ 19:00:29 #141
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_39796242
    quote:
    Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
    Duidelijk Kane.

Omdat er naast meisjes tussen de 8 en 15 er niemand is die hun hoog ins chat, dus ook niet overschat worden.
    pi_39796281
    DJ Tiësto - Kane
    Dinand kijkt alsof ie elk moment kan gaan schijten.
      vrijdag 14 juli 2006 @ 11:38:15 #143
    81550 Sammy3000
    Wadde hadde dudde da?
    pi_39816041
    quote:
    Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
    Ja en Radiohead dan?

Gauw nog maar een toernooi houden!!
    Stel voor dat we een nieuwe strijd aangaan: de grootste Britpop Zeepbel..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')