![]()
Ik moest het even van mijn hart laten gaan. Ik vind kritiek leveren best okey. Ik wil geen bash doen. Maar als een band een wanprestatie leverd en daarmee beroemd is geworden onterecht, dan mag dat best gezegd worden. Ik bedoel, als een band beroemd is en in de lucht geprezen wordt. Terwijl ze niets voorstellen.
Dan is kritiek nodig ook. Kritiek is goed. Kritiek is gezond. Zonder kritiek kom je niet vooruit.
Maar die kop van Kane
![]()
Zeur-kop heeft die. Alsof zijn hele denken zeuren is. En die muziek is ook zeuren. Zeur-muziek als het ware. Mensen die zeuren
Mensen met een zeur-kop
![]()
Dat die wat gaat doen aan zijn instelling. Misschien kan hij dan bij de supermarkt vakken vullen
![]()
Als ze zo'n kop in het bedrijf willen hebben. Representatief ziet hij er totaal niet uit
![]()
Zelfs een vakkenvuller moet goed voor de dag komen omdat hij anders de klanten weg jaagd. Snap niet dat al die fans Kane zo waarderen, je gaat toch niet tijdens een concert 2 uur naar die kop kijken??? En naar die muziek luisteren??? Ik heb dus ook gelukkig geen enkel nummer van Kane op de harde schijf staan. Nou, toevallig 1 per ongeluk. Toevallig ook nog met tiesto samen. Tiesto en kane in 1 nummer. Let it rain of zoiets. Toevallig of niet???
![]()
Kane in een tiesto jasje. Alsof ze voor de duivel werken
![]()
Maar ik denk niet dat die kane een andere kop kan krijgen, hij heeft gewoon een zeur-kop. Je kunt van zo'n kop geen andere kop maken. Hij kan beter een zak over zijn kop trekken als hij over straat loopt. Staat beter. Gewoon een vuilniszak.
Hebben andere mensen er geen last van
![]()
Nog 1 opmerking.
Dinand Woesthoff is geen artiestennaam. Echt niet. Je kunt Janssen heten en een grote artiest worden.
Maar heet je Dinand Woesthoff, dan kun je onmogelijk artiest worden. Die naam zegt al genoeg.
Janssen of Smeets, dat kunnen grote artiesten zijn. En dan is de voornaam nog van belang.
Is je naam Dinand Woesthoff, dan ben je van nature een mislukking. Ik voel zulke zaken dus aan ook. Omdat het ook de details zijn. Het is de kop van die Dinand Woesthoff, in combinatie met zijn naam. En zo zal zijn geboortedatum en ouders er ook mee te maken hebben. Dat maakt hem geen artiest. Dat maakt hem een mislukking in de muziek. Omdat hij niet in de muziek thuis hoort.
En nu stop ik voordat ik ga doordraven
[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-06-2006 23:24:23 ]