Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
DJ Tiësto - Kane
Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
Daar sluit ik mijn volledig bij aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
Daar sluit ik me bij aan. Dinand zal vast denken, jaja alleen omdat ik met me kop boven het maaiveld uitsteekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
DJ Tiësto - Kane
Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
Ach, da's maar net hoe je het bekijkt. Beiden smeden bestaande dingen aaneen tot iets 'nieuws', alleen zijn dat bij Tiësto 'stukjes plaat' en bij Kane rock-akkoordenstructuren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef EJdeViking het volgende:
ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
(eh ik stem dus nie mee nee)
Maar er zijn ook betere bands in de wereld dan Kane, al vindt Dinand zelf van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:46 schreef Scummy het volgende:
Tiesto
Omdat er gewoon veel betere DJ's in de wereld zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ongeloveljik saai.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:36 schreef knars het volgende:
Kane omdat het gebakken lucht is, en zo klinkt de zang ook.
Correctie: de dj Tiësto draait platen, de artiest Tiësto maakt al meer dan 10 jaar zijn eigen muziekquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:15 schreef ranja het volgende:
Tiesto is geen band, maar ook niet eens een artiest. Hij draat platen ja. So? Hij hoort dus gewoon niet in deze poll eigenlijk. En dus stem ik op Kane.
en dat komt omdat het origineel van Delerium erg goed is, niet door de remix talenten van tiesto.....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ongeloveljik saai.
Maar.. Tiesto vind ik dan weer niet overschat, zijn muziek heeft een eigen stijl die je niet bij zoveel andere DJ's terug vindt..luister eens naar Dellerium.= dat is goede muziek. het heeft iets authentieks..
Ik denk ook niet dat je aan het feit dat Kane voorstaat direct kan afleiden dat de meerderheid het wél begrepen heeftquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds mensen zijn die de uiterst simplistische stelling 'muziek uit computers = geen echte muziek' aanhangen...
Dat mist vaak een ziel.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds mensen zijn die de uiterst simplistische stelling 'muziek uit computers = geen echte muziek' aanhangen...
Dat is een totaal andere discussie. Er is net zoveel zielloze elektronische muziek als zielloze muziek in een standaard rockbezetting. Een ziel zit immers niet in het instrumentarium.quote:
Ik heb niks met elektronische muziek. Bij een band stel ik me een groep mensen voor die live muziek maken door op een instrument te spelen. Niet een man achter een draaitafel die z'n dingetje doet. Dat het een artiest is, prima. Maar een band vind ik het niet. Overigens is iets al vrij snel te betitelen als muziek, dus daar zul je mij niet over horen verder.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat is een totaal andere discussie. Er is net zoveel zielloze elektronische muziek als zielloze muziek in een standaard rockbezetting. Een ziel zit immers niet in het instrumentarium.
Het ging mij om het feit dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn de 'muziek uit computers' nog steeds als nepmuziek zien, en bandjes automatisch koppelen aan authenticiteit. Zie bijvoorbeeld bovenstaande post.
Waarom vertrouwen op de mening van anderen, je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:45 schreef Nepthys het volgende:
Kane
Tiësto krijgt dan wel veel meer waardering, maar bij hem is het tenminste voor iets waar hij goed in is. Niet dat ik ook maar enigszins verstand heb van dat soort muziek, maar als hij door mensen die er wel verstand van hebben drie keer wordt verkozen tot beste dj, dan neem ik aan dat het wel goed zit met z'n muziek.
Dat ook misschien. Ik luister nooit het soort muziek dat Tiësto maakt, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ergens heb ik toch best wel bewondering voor wat hij allemaal heeft bereikt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Waarom vertrouwen op de mening van anderen, je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben.
Kane irriteert je waarschijnlijk meer omdat je daar meer mee geconfronteerd word.
gelukkig is electronische muziek wel meer dan 'een man achter een draaitafel' .quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef Eland het volgende:
[..]
Ik heb niks met elektronische muziek. Bij een band stel ik me een groep mensen voor die live muziek maken door op een instrument te spelen. Niet een man achter een draaitafel die z'n dingetje doet. Dat het een artiest is, prima. Maar een band vind ik het niet. Overigens is iets al vrij snel te betitelen als muziek, dus daar zul je mij niet over horen verder.
Hier sluit ik mij in het geheel bij aan. Kane...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:34 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Tiësto nog musicaler is dan menigeen denkt. Hij maakt zijn eigen muziek, en ik zie niet in waarom muziek maken op een computer minder is dan op een raar uitziend ding als een gitaar.
Ik had graag U2 en Kane hier gezien, maar dus toch maar Kane dan. Eigenlijk verschilt er ook niet veel aan die 2 bands.
kane dus.
Leg es uit? De muziek van Tiësto is voor mijn gevoel niet veel meer dan dat hoor?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:15 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
gelukkig is electronische muziek wel meer dan 'een man achter een draaitafel' .
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef Eland het volgende:
[..]
Leg es uit? De muziek van Tiësto is voor mijn gevoel niet veel meer dan dat hoor?
Radiohead lag er in de eerste ronde al uit tegen U2quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:44 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Betekent dit dat ik Radiohead niet meer kan nomineren?![]()
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:00 schreef Flibble het volgende:
En toch blijft Colplay voor mij de absolute nummer 1!![]()
Ga eens na hoe knapquote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Lucjah het volgende:
ik heb dit hele ding jammer genoeg niet meegemaakt maar ik wil wel ff zeggen dat ik nirvana nummer 1 vind.. ze spelen per liedje 3 verschillende noten en de stem van hem is als een vogel die een noot in de keel heeft zitten... en toch zie ik om de 100 meter iemand met een shirt van hen..
Ik wil het hem wel hoogstpersoonlijk komen overhandigen namens fok!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk voor Dinand, een prijsje.
Wheheh we beginnen gewoon een nieuwe tournament waarvoor we alleen Coldplay nomineren!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Had Coldplay niet kunnen winnen?
Anyway, Kane![]()
Helemaal mee eens, ze werden populairder na de dood van Kurt, alsof het een afgod was. Onbegrijpelijk. Zo vernieuwend was de muziek van hen ook weer niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Lucjah het volgende:
ik heb dit hele ding jammer genoeg niet meegemaakt maar ik wil wel ff zeggen dat ik nirvana nummer 1 vind.. ze spelen per liedje 3 verschillende noten en de stem van hem is als een vogel die een noot in de keel heeft zitten... en toch zie ik om de 100 meter iemand met een shirt van hen..
Maar dan wilde ik nog heel offtopic even melden dat Keane ook een grote kutband is.. het zuigt minder dan kane.. maar tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Nepthys het volgende:
Joehoe![]()
Stemmen is niet meer nodig, want we zijn al klaar![]()
EIgenlijk moeten er een tournament komen tussen alleen Coldplay en U2.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:
Terechte winnaar in de finale..........
maar toch blijft U2 mijn favoriet voor de titel
Omdat ze niet meer bestaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
Duidelijk Kane.
Waarom staan de Backstreet Boys eigenlijk niet in de finale?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
In welke tijd leef jij? Ze bestaan nog wel degelijk. Helaas.![]()
Ben blij dat er iemand is die er hetzelfde over denkt!!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Lucjah het volgende:
*lettertype 380 + vet + cursief + onderstreept* : AMEN TO THAT.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:
Terechte winnaar in de finale..........
maar toch blijft U2 mijn favoriet voor de titel
Omdat er naast meisjes tussen de 8 en 15 er niemand is die hun hoog ins chat, dus ook niet overschat worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
Duidelijk Kane.
Waarom staan de Backstreet Boys eigenlijk niet in de finale?
Stel voor dat we een nieuwe strijd aangaan: de grootste Britpop Zeepbel..quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Ja en Radiohead dan?
Gauw nog maar een toernooi houden!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |