Maar dan wilde ik nog heel offtopic even melden dat Keane ook een grote kutband is.. het zuigt minder dan kane.. maar tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Nepthys het volgende:
Joehoe![]()
Stemmen is niet meer nodig, want we zijn al klaar![]()
EIgenlijk moeten er een tournament komen tussen alleen Coldplay en U2.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:
Terechte winnaar in de finale..........
maar toch blijft U2 mijn favoriet voor de titel
Omdat ze niet meer bestaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
Duidelijk Kane.
Waarom staan de Backstreet Boys eigenlijk niet in de finale?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef MauroPicotto het volgende:
[..]
In welke tijd leef jij? Ze bestaan nog wel degelijk. Helaas.![]()
Ben blij dat er iemand is die er hetzelfde over denkt!!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:11 schreef Lucjah het volgende:
ik heb dit hele ding jammer genoeg niet meegemaakt maar ik wil wel ff zeggen dat ik nirvana nummer 1 vind.. ze spelen per liedje 3 verschillende noten en de stem van hem is als een vogel die een noot in de keel heeft zitten... en toch zie ik om de 100 meter iemand met een shirt van hen..
*lettertype 380 + vet + cursief + onderstreept* : AMEN TO THAT.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:01 schreef Laevid het volgende:
Terechte winnaar in de finale..........
maar toch blijft U2 mijn favoriet voor de titel
Omdat er naast meisjes tussen de 8 en 15 er niemand is die hun hoog ins chat, dus ook niet overschat worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef MauroPicotto het volgende:
Duidelijk Kane.
Waarom staan de Backstreet Boys eigenlijk niet in de finale?
Stel voor dat we een nieuwe strijd aangaan: de grootste Britpop Zeepbel..quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Ja en Radiohead dan?
Gauw nog maar een toernooi houden!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |