Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?
[afbeelding]
arabian nights textiel range
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Cyan het volgende:
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren!Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord hequote:Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?
Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!![]()
Welke deuren? Die deuren met bloemen? Die zijn nieuw ja! Volgens mij zijn zelfs alle deuren die we voor BILLY hebben vernieuwd. Het beste kun je daarom zelf in de winkel gaan kijken wat we precies in het assortiment hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef imago het volgende:
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.
Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?
Wat een vragen he? Maar ik wil em!
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
In Hengelo hebben we die bloemendeuren al wel... en voor zover ik weer blijft het hierbij...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
Hahahaha okquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
Euh zijn alle Duitsers vrij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen, speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)
check www.ikea.de
En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezettingquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
Euh zijn alle Duitsers vrij?![]()
Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...![]()
Naja het scheelt dat ik morgen vrij benquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting
en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Adelante het volgende:
en Midsommar komt er ook weer aan:
Zweedse cultuur in topic mik
Zo'n meiboom hadden wij vorig jaar in Breda ook staan. Kwamen er allemaal klanten vragen zo van,quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben![]()
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
[..]
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen![]()
"Eet smaakelijk!" staat er ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen, speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)
check www.ikea.de
En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
Die eerste link doet het niet bij mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zo bij deze dan![]()
http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf
Weet niet hoeveel dataverkeer lycos mag hebben maar goed, dat zien we dan wel weer. Tegen die tijd is er vast iemand die ze opnieuw kan hosten.
Hier doet ie het wel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Die eerste link doet het niet bij mij..
Ik wil oohook die nieuwe bloemendeuren ziehien!
Bedankt voor je snelle antwoordquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord he![]()
Qua kleur en afwerking (hoogglans wit) lijkt VINSTRA op LOMEN. Dus ja...
Alleen ga ik er vanuit dat het je vooral te doen is om de garderobekast.
[afbeelding]
Ik denk dat deze kast niet vergelijkbaar is met de PAX LOMEN. Die is naar mijn mening niet vergelijkbaar met de PAX LOMEN omdat de VINSTRA kast schuifdeuren heeft. En de VINSTRA kast valt qua prijs ook in een wat andere prijsklasse... In Zweden kost deze kast 5995.- kronen; dit zijn ongeveer 599.- euro's
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef MUUS het volgende:
Ik wil oohook die nieuwe bloemendeuren ziehien!
nieuwe BILLY artikelen staan nog niet op de site, zijn net binnen in de meeste vestigingen, dus je zult daar een kijkje moeten nemenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:28 schreef imago het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die Billy kasten! Waar op de website kan ik die nieuwe kleurtjes en deuren vinden dan?
Vond sowieso de website vroeger véél duidelijk, nu denk ik telkens "wat hebben ze weinig" maar dan blijkt de rest van de artikelen weer onder één of ander moeilijk tabblad verstopt te zitten en zag ik alleen de "favorieten" ofzo - waar overigens meestal de meest lelijke combinaties bij staan
volgens mij hebben ze nog steeds geen nieuwe aannemer gevondenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:33 schreef Omkron het volgende:
Is het nieuwe gedeelte van Delft af/open? en zo ja.. wat is er bij gekomen..?
*snapt*quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
nieuwe BILLY artikelen staan nog niet op de site, zijn net binnen in de meeste vestigingen, dus je zult daar een kijkje moeten nemen
Dank je wel voor alle moeite, Obli.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe dit nooit meer, wat een kolere werk...![]()
Maar, alsjeblieft...![]()
Lopen is net iets te ver. Ik ben echt zo überburgerlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Adelante het volgende:
In je twingo naar IKEA. Hoe burgerlijk, Q.!
Ik heb even voor je gegoogled maar daar las ik een berichtje dat Ikea de "luizenzakken" uit het assortiment heeft gehaald. Wat je eventueel zou kunnen gebruiken is een kostuumhoes (verkrijgbare bij herenmodezaken) en vast ook wel online te vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:20 schreef E.T. het volgende:
Vraagje.. Ik ben op zoek naar een 'luizenzak' en toog vandaag vol goede moed naar de winkel van de thuiszorg hier. Die hadden ze niet, maar meisje zocht na in de computer en kwam er mee dat Ikea die verkocht???
(een zak om jassen in te doen op school, zodat er geen luizen kunnen overspringen)
Ik kon me er eigenlijk niks bij voorstellen dat Ikea die dingen zou verkopen.. maar ik kijk nergens vreemd van op. Iemand hier die het weet?
Ik herhaal mijn vraag nog even. Ik zou graag de naam willen weten van deze gordijnen en of deze nog te koop zijn bij Ikea. Weet iemand welke ik bedoel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:55 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan alle Ikea medewerkers! Jullie hadden eerst gordijnen in het assortiment met een ribstof. En er zaten boven aan ringen in. Ze kosten geloof ik ¤49,95 maar ik kan ze niet op de site terugvinden?Zitten ze nog in het assortiment?
Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gegoogled maar daar las ik een berichtje dat Ikea de "luizenzakken" uit het assortiment heeft gehaald. Wat je eventueel zou kunnen gebruiken is een kostuumhoes (verkrijgbare bij herenmodezaken) en vast ook wel online te vinden.
Nee die zijn toch helemaal water en stofdicht? Je kan ze helemaal dichtristen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?
www.bugbag.nl misschien?
het is voor de jas van een kind van 4... een kostuumhoes is niet helemaal de bedoelingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee die zijn toch helemaal water en stofdicht? Je kan ze helemaal dichtristen.
Bij mini-MUUS op school hebben ze ook die capes, maar die zijn dus wel open aan de onderkant. Het stomme is dat de kleuters deze capes hebben en de hogere groepen een soort rugzakken voor hun jassen. Die zijn veel handiger, want rits open, jas erin, klaar (en helemaal dicht!) Met die capes moeten die kleintjes elke keer eronder kruipen en vechten om het erin te krijgen. Dan dondert die haak er weer uit en pffffff.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?
www.bugbag.nl misschien?
Als ze toch zo'n cape wil, moet je even bij verkooppunten kijken. Blijkbaar kan je ze wel los kopen op bepaalde plekken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
het is voor de jas van een kind van 4... een kostuumhoes is niet helemaal de bedoeling![]()
Die site van Merel ziet er goed uit! (maar is meer bedoeld voor scholen om te bestellen). mail ik even door naar schoonzusje![]()
Hahaha ik zie al 20 paar kleine kleutertjes onder die zakken door kruipen om vervolgens verstrikt te raken met hun hoofdjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mini-MUUS op school hebben ze ook die capes, maar die zijn dus wel open aan de onderkant. Het stomme is dat de kleuters deze capes hebben en de hogere groepen een soort rugzakken voor hun jassen. Die zijn veel handiger, want rits open, jas erin, klaar (en helemaal dicht!) Met die capes moeten die kleintjes elke keer eronder kruipen en vechten om het erin te krijgen. Dan dondert die haak er weer uit en pffffff..
Beetje off-topic, maar ik moest het even kwijt..
's Ochtends kunnen de ouders nog helpen, maar wat denk je als ze een paar keer per dag buitenspelen? De juffen moeten wachten als de kinderen hun jas uit die cape moeten halen, buitenspelen en dan weer een half uur bezig om alle jassen onder de capes te krijgen. Eer dat ze weer in de klas zijn, is het alweer tijd om buiten te spelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hahaha ik zie al 20 paar kleine kleutertjes onder die zakken door kruipen om vervolgens verstrikt te raken met hun hoofdjes.
't is al laat.. dat stukje had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ze toch zo'n cape wil, moet je even bij verkooppunten kijken. Blijkbaar kan je ze wel los kopen op bepaalde plekken..
Nee dat kan ik me voorstellen! 20 paar spartelende armpjes en beentjes die je in een jas moet helpen. 20 paar ritsjes of knoopjes die je dicht en natuurlijk weer open moet maken. 20 paar mutsjes en sjaaltjes die je om moet doen als het koud is ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
's Ochtends kunnen de ouders nog helpen, maar wat denk je als ze een paar keer per dag buitenspelen? De juffen moeten wachten als de kinderen hun jas uit die cape moeten halen, buitenspelen en dan weer een half uur bezig om alle jassen onder de capes te krijgen. Eer dat ze weer in de klas zijn, is het alweer tijd om buiten te spelen..
De leerkrachten van de kleuterklassen zijn dan ook not very amused.
-edit- Ik als overblijfmoeder was ook niet erg amused..
Iemand die hier antwoord op weet? Wilde morgen gaan winkelen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Weet iemand hier of er nog tuinmeubelen in Hengelo staan. Ben nog op zoek naar een ligstoel, en die heb ik daar eens zien staan. Alleen op de website kan ik niks vinden...
Wat kost die lamp? Ik vind hem leukquote:Op zondag 18 juni 2006 10:33 schreef Adelante het volgende:
ontopic maar weer
[afbeelding]
lamp uit de nieuwe IKEA STOCKHOLM serie, je zet hem aan/uit door de voet vast te pakken en zo kun je 'm ook dimmen. mooi strak model ook
Dan gaan we toch maar voor die staande lamp met plastic kap van 17,95 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 20:21 schreef Adelante het volgende:
omdat die uit de wat duurdere STOCKHOLM serie komt en een mondgeblazen kap heeft is de prijs ¤ 99,-. Er komt ook een tafellamp en hanglamp in dezelfde uitvoering. Ook dimbaar door de aluminium stang beet te pakken.
Je werkt bij IKEA Heerlen. Ik woon op 10 minuten van IKEA Hengelo.quote:
Heel goed! Altijd gewoon alles nieuw halen in Hengelo!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je werkt bij IKEA Heerlen. Ik woon op 10 minuten van IKEA Hengelo.
Ik denk niet dat ik die 17,95 er alleen al aan benzinegeld uithaal.
We hebben nog wel tuinmeubelen staan, alleen niet zo veel meer...quote:Op zondag 18 juni 2006 19:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Iemand die hier antwoord op weet? Wilde morgen gaan winkelen...
Ik vind het echt helemaal niksquote:Op zondag 18 juni 2006 10:33 schreef Adelante het volgende:
ontopic maar weer
[afbeelding]
lamp uit de nieuwe IKEA STOCKHOLM serie, je zet hem aan/uit door de voet vast te pakken en zo kun je 'm ook dimmen. mooi strak model ook
Haha graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:42 schreef Jippo het volgende:
Hulde aan Bartjebart!![]()
Ik heb de schroefdopjes ontvangen voor onze Moment eettafel! Wat een een ontzettende aardige aktie van iemand die mij niet eens kent! Ja er is nog goedheid in de mensen! (sprak zij weemoedig...)
Dat is de PRAKTNEJLIKA (inderdaad, onuitspreekbaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Rian1982v het volgende:
Even een vraagje voor de IKEA-medewerkers alhier.
Ik heb een dekbedhoes van IKEA: rode blokken met witte lijnen.
Nu heb ik op internet gezocht en ik kan hem daar niet meer vinden.
Ik wil eigenlijk graag nog precies zo een erbij. Zijn ze in de winkels nog wel te krijgen?
Probeer het eens met een hamer er zachtjes in te tikken.. werkt dat niet, forceer het dan niet maar ga gewoon even terug! Je kan het beter door één van onze geweldige IKEAmedewerkers laten slopen, dan dat je het zelf verpest en met een kapotte stoel zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:38 schreef MikelenniuM het volgende:
Laatst een SKRUVSTA bureaustoel gekocht:
[afbeelding]
Iemand die weet hoe je de wielen gemonteerd krijgt?Volgens de handleiding kan je ze er zo in klikken, maar ze gaan er bij ons maar een enkele cm erin
![]()
Niet echt de bedoeling lijkt me, aangezien het niet echt stabiel is...
Als er verder niemand het hier weet, kan ik het morgen wel even vragen achter bij Recovery als ik dat niet vergeet hequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:43 schreef MikelenniuM het volgende:
Hamer hadden wel ook al zachtjes geprobeerd, maar hielp ook niets...
Zaterdag dan toch maar ff terug naar Utrecht. tenzij iemand nog een oplossing heeft natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er verder niemand het hier weet, kan ik het morgen wel even vragen achter bij Recovery als ik dat niet vergeet he
Wij hadden laatst een SNILLE zelfde probleem (btw, de eerste keer kregen we verkeerd onderstel mee...zat gat te weinig inquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:43 schreef MikelenniuM het volgende:
Hamer hadden wel ook al zachtjes geprobeerd, maar hielp ook niets...
Zaterdag dan toch maar ff terug naar Utrecht. tenzij iemand nog een oplossing heeft natuurlijk!
Of in combinatie met een schroevendraaier....quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:51 schreef Allan24 het volgende:
Rubberen hamer doet wonderen! Flinke tik erop en KLIK, vast
Die mat voor onder je bureaustoel is de KOLON vloermatquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:05 schreef wobbel het volgende:
GALANT
SNILLE
Hoe heten die plastic/rubber matten die je onder de bureaustoelen kan leggen? Kan hem niet op de ikea site vinden...
IKEA Hengelo is tofWoon er 1 km vanaf en dan toch echt regelmatig met de fietst ff donuts halen
@BartjeBart...je werkt in 'n toffe winkel met lekkere donuts, gehaktballetjes en patat![]()
alleen d'r loopt geen lekker geil personeel zoals bij de Praxis![]()
Grijze dopjes?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of in combinatie met een schroevendraaier....
Maar vaak wil ff goed drukken ook wel helpen. En zitten de grijze dopjes die je in de 5poot hebt moeten doen er wel ver genoeg in?
en wanneer komt dit lieve ding weer op voorraad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die mat voor onder je bureaustoel is de KOLON vloermat
Waarschijnlijk eind deze week de transparante. We hebben de gebloemde versie wel op voorraad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef wobbel het volgende:
[..]
en wanneer komt dit lieve ding weer op voorraad?
In Hengelo uiteraard heIKEA Hengelo teh pwn
![]()
![]()
Gebloemdquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eind deze week de transparante. We hebben de gebloemde versie wel op voorraad!
Niemand die dit weet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:20 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand wat dat hoge ronde bijzettafeltje STRIND ongeveer gaat kosten? Hij staat op de 2e pagina van de Ikea-voorproefjes.Of zie ik dat verkeerd en is het geen bijzettafeltje?
degene die hier in staat:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:20 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand wat dat hoge ronde bijzettafeltje STRIND ongeveer gaat kosten? Hij staat op de 2e pagina van de Ikea-voorproefjes.Of zie ik dat verkeerd en is het geen bijzettafeltje?
'k zal morgen wel even voor je kijken wat ie kostquote:
IKEA heeft vele verschillende losse hoezen voor de Ektorp bank, die dus ook speciaal voor deze bank bedoeld zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een Ektorp hoes mooi staat over een niet Ektorp bank.....quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Rian1982v het volgende:
Wij hebben hier een bank staan, die een beetje gehavend is door onze (toen nog niet echt opgevoede) katten. Nu zit de bank nog heerlijk en is die ook gewoon echt wel onze smaak, dus eigenlijk is het zonde om dat ding weg te doen.
De bank komt niet bij IKEA vandaan, maar is (nagenoeg) hetzelfde als het model EKTORP van IKEA. Ik vroeg me daarom af of ik bij IKEA losse hoezen kan krijgen voor deze bank.
Kan iemand mij vertellen wat deze hoezen ongeveer kosten?
En nog voor de zekerheid: als je nu deze hoezen koopt en ze blijken toch niet te passen, kan je ze dan nog ruilen?
Neej nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef wobbel het volgende:
[..]
Gebloemd![]()
Ik zal je vrijdag of zaterdag wel 'n bezoekje brengen...is dat ding mee te nemen op de fiets?![]()
(wat doe jij btw bij IKEA? Kastjes-in-elkaar-zet-meneer of service desk, magazijn? etc )
Heb je het nog gevraagd?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er verder niemand het hier weet, kan ik het morgen wel even vragen achter bij Recovery als ik dat niet vergeet he
Het kan wel ,maar de kans van slagen is heel laag. Die toplaag wil gaan afbreken en dat krijg je niet mooi gezaagd (het lukt mij nooit in iedergeval).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Er staat dat de opvulling papier is, maar weet niet of er langs de randen een (hout)constructie zit voor de stevigheid.
Noh, dan zie ik je dus niet eens in de winkel kassies in elkaar zettenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej nietmaar
Die is echt leuk hoor!
Euhm op de fiets? het is een harde plaat kunststof van een meter bij 1m20. Niet echt handig op de fiets dus... Best lastig vasthouden ook...
Wat ik doe bij IKEA? ik handel orders af van zakelijke klanten
¤ 59,-quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:11 schreef Adelante het volgende:
'k zal morgen wel even voor je kijken wat ie kost![]()
week 26 komen er 225 binnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:59 schreef wobbel het volgende:
Noh, dan zie ik je dus niet eens in de winkel kassies in elkaar zetten
Ik kom toch alleen binnen om m'n spullen te pakken die ik nodig heb en om vervolgens weer weg te gaan...
mmm...KOLON nog niet op voorraad
Dankjewel voor het kijken! Vind het echt een heel leuk tafeltje! Is ie momenteel ook al te koop? Of moet ik dan nog geduldig blijven wachten totdat de nieuwe gids er is?quote:
heerlen heeft hem op voorraad, dus ik neem aan andere vestigingen ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef Stiemie het volgende:
Dankjewel voor het kijken! Vind het echt een heel leuk tafeltje! Is ie momenteel ook al te koop? Of moet ik dan nog geduldig blijven wachten totdat de nieuwe gids er is?![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Nog een vraag voor de technici onder ons hier:
Is het mogelijk om de VIKA DALA op maat te zagen?
Er staat dat de opvulling papier is, maar weet niet of er langs de randen een (hout)constructie zit voor de stevigheid.
Ik zou het niet doen. De zijkanten en de plaats van de poten zijn inderdaad verstevigd met een houten constructie. Wanneer je een stuk van het blad af gaat zagen heb je de stevigheid op die plek niet meer en het vastzetten van de poten wordt ook moeilijk omdat de schroeven dan geen grip meer hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef leusden het volgende:
[..]
Het kan wel ,maar de kans van slagen is heel laag. Die toplaag wil gaan afbreken en dat krijg je niet mooi gezaagd (het lukt mij nooit in iedergeval).
Je kan wel nieuw fineer in berkenkleur (of hoe dat spul ook heet) kopen bij de bouwmarkt zodat je de gezaagde kant kan voorzien van een laagje zodat het weer net een heel plankje lijkt (anders zie je dat papier). Dat spul moet je met een strijkbout erop strijken en staat bij de bouwmarkt bij de keukenspullen (althans hier bij de Gamma).
Bij de bouwmarkt kan je trouwens ook dit type plankje kopen in meerdere maten dan bij ikea.
Dacht ik al, maar dank iig voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het niet doen. De zijkanten en de plaats van de poten zijn inderdaad verstevigd met een houten constructie. Wanneer je een stuk van het blad af gaat zagen heb je de stevigheid op die plek niet meer en het vastzetten van de poten wordt ook moeilijk omdat de schroeven dan geen grip meer hebben.
Mocht je dat blad willen hebben dan raad ik je aan dat snel te kopen. De VIKA DALA bladen gaan uit het assortiment
ik heb er ook nog eens aan gedacht en wat je moet doen is gewon 2 van die 1,8 cm bladen kopen bij de bouwmarkt en op elkaar llijmen en dan fineerrandje eromheen maken en klaar ben je. Dat papier van binnen zal wel net als de binnendeuren van huizen zijn, daar zit ook een soort rechtopstaand karton in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dank iig voor de bevestiging!
Het bed wat je hebt zit nog in het assortiment, toch? Wat je doet is even zorgen dat je de naam zeker weet (kijk bijv op de website even) naar de klantenservice gaan, en dan kunnen ze daar de schroefjes voor je pakken, of eventueel bestellen, en de handleiding uitprinten want die kunnen we opzoeken in het computersysteemquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Rian1982v het volgende:
Ik had even een vraagje.
Ik heb een zo'n metalen hoogslaper van IKEA (2 persoons), nu ben ik aan het verhuizen en ik heb dat ding vandaag uit elkaar proberen te halen, maar dat ging dus helaas niet meer goed. Het bed is al verschillende keren in en uitelkaar gegaan en de moertjes enzo waren allemaal aan gort. Uiteindelijk heeft pa-lief ze met een speciaal apparaatje doorgefreesd ofzo.
Nu vroeg ik me af of ik bij IKEA een nieuw setje van die onderdelen kan kopen. En is het ook mogelijk om een handleiding te krijgen daar?
ja der word wel wát verkocht met 28.5% korting, maar niet echt veel. Die kinderstoeltjes en een bank geloofk. Echter, de showroom modellen worden met 90% korting (jaja!) verkocht aan het personeel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:12 schreef Adelante het volgende:
nope, geen extra aanbiedingen bij sliedrecht, voorraad wordt al afgebouwd en gaat na sluiting over naar andere stores... ik weet echter niet of de alle showroom modellen worden verkocht met korting?
ey! wie ben jij dan?:P arie, sipko...? of ben je niet van Falck?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:00 schreef Stealth-B2 het volgende:
bij ikea sliedrecht hebben ze een tent buitenstaan met een soort van museum erin.
wie gaat toevallig maandag of dinsdag daarheen en voor 1500 uur een kijkje komt nemen in de tent?
ik ben de beveiliger dan.
ik ben ook van falck, ik hoor niet bij het vaste ikea team ik word er als extra man neergezet.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
ey! wie ben jij dan?:P arie, sipko...? of ben je niet van Falck?
Klopt, die verkopen wequote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Jippo het volgende:
Gekke vraag misschien maar verkoopt Ikea ook laarzenspanners?
Ik heb ze zelf nooit gezien maar las het net ergens op internet...
Dat is erg moeilijk te zeggen. Elke winkel mag zelf zijn aanbiedingen bepalen. Dus dat kan betekenen dat een bepaald artikel bij de ene IKEA wel in de aanbieding is, maar niet bij de andere. Ook kan het gebeuren dat een artikel bij IKEA A afgeprijsd is van 250.- voor 100.- , terwijl het bij IKEA B 199.- kost. Begin juli start de Plundra, vanaf dan goed de internetsite van je vestiging in de gaten houden!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef suusro het volgende:
Hoi!
Is er misschien al een voorproefje te zien van welke producten in de plundra komen?
Alvast bedankt....
hmm. jkwas vanmorge rond 9enen ff bij ikea en toen zag ik er wel n paar van falck die k nog niet egzien had. En toen moest ik 's avonds werken...en toen zat me daar toch een mooi stuk van 19quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
ik ben ook van falck, ik hoor niet bij het vaste ikea team ik word er als extra man neergezet.
als je er morge ben dan zal je me vast zien.
Ik zie ook helemaal geen juniorbedden meer op de site staan... Gewoon 0 (NUL) juniorbedden... Terwijl ze vorige week in de winkel (in Hengelo) nog volop aanwezig warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef E.T. het volgende:
*angstig wordt*
Het Minnen meegroeibed gaat dat weer binnenkomen? Volgens de voorraadinfo op de site is het in geen enkel filiaal meer leverbaar![]()
Ik wil zo graag een witte voor m'n dochter om een mooi prinsessenbed van te maken *pruillipje*
Zeg me dat ie niet uit de collectie is... please...
bedoel je dat kleine getinte vrouwtje, zoja dat was me aflosquote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef kalinho het volgende:
[..]
hmm. jkwas vanmorge rond 9enen ff bij ikea en toen zag ik er wel n paar van falck die k nog niet egzien had. En toen moest ik 's avonds werken...en toen zat me daar toch een mooi stuk van 19![]()
maar dat ben jij niet zeker?![]()
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Coconut het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een losse hoes voor de Klippan bank kost?
Ik meen hier eens gelezen te hebben dat zo'n hoes 50 euro kost, klopt dat? Ik kan het niet meer terug vinden en op de site staat ook niks..
Thanksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef JC-Rags het volgende:
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......
KLIPPAN schaap (quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......
Ik kan een vrijwel nieuwe voor een prikkie van iemand overnemen.. Nieuwe hoes erom, paar leuke kussens erop en klaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij zit half Nederland op de Klippan
Gaat je niet lukken: IKEA hanteert een laagste prijsgarantie voor al onze klanten (een beter bestaan voor zoveel mogelijk mensen) of je nu een zak theelichtjes koopt of een complete inrichting. Hoe meer je koop, hoe voordeliger je uit bent t.o.v. een eventuele aanschaf bij de concurrent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef FireFoz het volgende:
Is het iemand al wel eens gelukt om af te dingen bij ikea? Ik ben van plan om aardig wat dingen te kopen bij ikea in 1x (2 bankstellen (samen 2000 euro), een keuken, vloer en een 2 persoons bed), en verwacht daar eigenlijk wel wat korting op
De BEDDINGE misschien een idee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Ik wil een slaapbank kopen, nu heb ik er 1 gezien; die zwarte van 99,-.. maar volgens mij is de rugleuning te kort om hem ook als normale bank te gebruiken.
Ik zit meer op die bank, dan dat ik erop slaap zeg maar..
Tips? Andere aanraders? Maximum budget is rond de 199,-
Ik zou het niet weten, kan het ook niet nakijken want ik heb vakantiequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:48 schreef E.T. het volgende:
Iemand wat zinnigs te zeggen over de MINNEN bedjes??
Het is Hengeloquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef DrunkenMuncky het volgende:
En wat kost trouwens het thuisbezorgen? Ik woon in de buurt van Zwolle, dus als ik iets bestel (slaapbank) bij Ikea Enschede bijv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |