Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?
[afbeelding]
arabian nights textiel range
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Cyan het volgende:
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren!Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord hequote:Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?
Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!![]()
Welke deuren? Die deuren met bloemen? Die zijn nieuw ja! Volgens mij zijn zelfs alle deuren die we voor BILLY hebben vernieuwd. Het beste kun je daarom zelf in de winkel gaan kijken wat we precies in het assortiment hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef imago het volgende:
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.
Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?
Wat een vragen he? Maar ik wil em!
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
In Hengelo hebben we die bloemendeuren al wel... en voor zover ik weer blijft het hierbij...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
Hahahaha okquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
Euh zijn alle Duitsers vrij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen, speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)
check www.ikea.de
En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezettingquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
Euh zijn alle Duitsers vrij?![]()
Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...![]()
Naja het scheelt dat ik morgen vrij benquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting
en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Adelante het volgende:
en Midsommar komt er ook weer aan:
Zweedse cultuur in topic mik
Zo'n meiboom hadden wij vorig jaar in Breda ook staan. Kwamen er allemaal klanten vragen zo van,quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben![]()
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
[..]
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen![]()
"Eet smaakelijk!" staat er ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen, speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)
check www.ikea.de
En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |