abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38790927
Ik heb vandaag geluncht bij Ikea Hengelo
En leuke lampjes gezien voor de slaapkamer van mijn dochtertje. Een roze bloemlamp (er staat bij dat het een wandlamp is, maar hij kan ook wel aan het plafond aldus mijn vriend) en een staand bloemlampje .
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:07:16 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38826611
ik heb m'n lot gevonden
En natuurlijk heb ik niks gewonnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38826826
Ik had ook niks, vijf loten.

Ik bewaar ze nog maar ff....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:22:29 #154
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38839697
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?

[afbeelding]

arabian nights textiel range
Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?

Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!
pi_38852952
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.

Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_38854724
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren! Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?

[ Bericht 28% gewijzigd door Cyan op 14-06-2006 17:33:53 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_38860026
Of moet ik het zo zien: De kasten die rechts staan afgebeeld kunnen gecombineerd worden met de glazen deuren?
pi_38868116
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Cyan het volgende:
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren! Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38868349
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
pi_38868502
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?

Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!
Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord he

Qua kleur en afwerking (hoogglans wit) lijkt VINSTRA op LOMEN. Dus ja...

Alleen ga ik er vanuit dat het je vooral te doen is om de garderobekast.

Ik denk dat deze kast niet vergelijkbaar is met de PAX LOMEN. Die is naar mijn mening niet vergelijkbaar met de PAX LOMEN omdat de VINSTRA kast schuifdeuren heeft. En de VINSTRA kast valt qua prijs ook in een wat andere prijsklasse... In Zweden kost deze kast 5995.- kronen; dit zijn ongeveer 599.- euro's

[ Bericht 15% gewijzigd door Bartjebart op 14-06-2006 23:52:26 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38868626
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef imago het volgende:
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.

Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
Welke deuren? Die deuren met bloemen? Die zijn nieuw ja! Volgens mij zijn zelfs alle deuren die we voor BILLY hebben vernieuwd. Het beste kun je daarom zelf in de winkel gaan kijken wat we precies in het assortiment hebben.
pi_38868703
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
pi_38868792
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?

Wat een vragen he? Maar ik wil em!
pi_38869037
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Cyan het volgende:

[..]

Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?

Wat een vragen he? Maar ik wil em!
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
pi_38869075
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
pi_38869364
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
In Hengelo hebben we die bloemendeuren al wel... en voor zover ik weer blijft het hierbij...

We hebben we een nieuw soort deur waarbij je een glazen deur met een houten achterplaat hebt die je op twee manieren kunt monteren; wit en zwart. Dus je kunt een glazendeur met witte achterkant of met zwarte achterkant hebben. En tussen de glasplaat en de houten achterwant kun je ook heel leuk foto's bijvoorbeeld klemmen zodat het een soort fotolijst kan worden.
pi_38869504
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
pi_38869699
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
Hahahaha ok

Laat even weten of je de kast gekocht hebt. Ben wel benieuwd hoe die staat bij je thuis
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:56:53 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869792
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen , speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)

check www.ikea.de

En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_38869860
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen , speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)

check www.ikea.de

En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
Euh zijn alle Duitsers vrij?

Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:59:16 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869874
en Midsommar komt er ook weer aan:

Zweedse cultuur in topic mik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:00:35 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869923
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

Euh zijn alle Duitsers vrij?

Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting

en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
pi_38870102
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting

en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Adelante het volgende:
en Midsommar komt er ook weer aan:

Zweedse cultuur in topic mik
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen
pi_38870797
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
[..]

Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen
Zo'n meiboom hadden wij vorig jaar in Breda ook staan. Kwamen er allemaal klanten vragen zo van, !! Is Ingvar Kamprad dood ofzo? D'r staat zo'n groot kruis buiten!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:37:34 #175
92354 Nuvole
feeling good
pi_38871003
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:

check www.ikea.de

"Eet smaakelijk!" staat er ook.
En allemaal oranje aanbiedingen.

Enig idee of we hier ook zoiets gaan krijgen?
Only the good die young.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')