abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38790927
Ik heb vandaag geluncht bij Ikea Hengelo
En leuke lampjes gezien voor de slaapkamer van mijn dochtertje. Een roze bloemlamp (er staat bij dat het een wandlamp is, maar hij kan ook wel aan het plafond aldus mijn vriend) en een staand bloemlampje .
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:07:16 #152
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38826611
ik heb m'n lot gevonden
En natuurlijk heb ik niks gewonnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38826826
Ik had ook niks, vijf loten.

Ik bewaar ze nog maar ff....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:22:29 #154
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38839697
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?

[afbeelding]

arabian nights textiel range
Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?

Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!
pi_38852952
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.

Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_38854724
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren! Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?

[ Bericht 28% gewijzigd door Cyan op 14-06-2006 17:33:53 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_38860026
Of moet ik het zo zien: De kasten die rechts staan afgebeeld kunnen gecombineerd worden met de glazen deuren?
pi_38868116
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:26 schreef Cyan het volgende:
Oooh ik wil die Billy kast met die glazen bloemendeuren! Wanneer is die verkrijgbaar? Enne wat gaat ie kosten? Enne die zijwanden zijn (donker)rood op de foto. Maar is ie ook verkrijgbaar in andere kleuren?
Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38868349
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ze hebben daar op die foto een 80cm breed 202 hoog kastje genomen in het rood en die gecombineerd met de bloemendeuren. Je kunt de kast ipv in het rood ook in het wit, groen, berken, beuken en zwartbruin...
Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
pi_38868502
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Is Vinstra nou hetzelfde als Lomen? We willen namelijk graag een Pax kast kopen met Lomen deuren, maar nu zie ik dat er ook een kledingkast komt van Vinstra en die lijkt er wel heel erg op. Al enig idee wat die gaat kosten?

Verder zie ik wel heel veel leuke nieuwe spullen!
Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord he

Qua kleur en afwerking (hoogglans wit) lijkt VINSTRA op LOMEN. Dus ja...

Alleen ga ik er vanuit dat het je vooral te doen is om de garderobekast.

Ik denk dat deze kast niet vergelijkbaar is met de PAX LOMEN. Die is naar mijn mening niet vergelijkbaar met de PAX LOMEN omdat de VINSTRA kast schuifdeuren heeft. En de VINSTRA kast valt qua prijs ook in een wat andere prijsklasse... In Zweden kost deze kast 5995.- kronen; dit zijn ongeveer 599.- euro's

[ Bericht 15% gewijzigd door Bartjebart op 14-06-2006 23:52:26 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38868626
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:29 schreef imago het volgende:
Zijn die deuren voor de Billy nou nieuw of niet? Ik had ze nog nooit gezien tot nu in het krantje en in die pers-uitgave, maar op de site staan ze niet als "nieuw!" aangegeven. Bij de losse onderdelen staan de deuren ook niet, en onder "favorieten" staat wel een combinatie met deuren maar wanneer je daarop klikt krijg je een error.

Ik wil graag weten wat voor Billy-deuren er te krijgen zijn. Met glas, zonder glas, en in welke kleuren?
Welke deuren? Die deuren met bloemen? Die zijn nieuw ja! Volgens mij zijn zelfs alle deuren die we voor BILLY hebben vernieuwd. Het beste kun je daarom zelf in de winkel gaan kijken wat we precies in het assortiment hebben.
pi_38868703
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord! Wat gaat dat kosten? Inclusief deuren? En is die kast al te verkrijgen bij Ikea in Heerlen?
De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
pi_38868792
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De prijs is zo wie zo afhankelijk van de kleur van de kast. Ga je voor een witte, zilveren, rode, groene dan betaal je minder dan als je kiest voor een versie met fineer. Ik kan je niet een exacte prijs geven. Maar volgens mij moet je wel rekening houden met ongeveer 120 euro.
Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?

Wat een vragen he? Maar ik wil em!
pi_38869037
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Cyan het volgende:

[..]

Die kasten zie ik wel "los" op de site staan maar de deuren niet. Is het zo dat je die boekenkast moet kopen en vervolgens gewoon 2 deuren koopt? Of wordt dit een nieuwe set? En is ie al te koop?

Wat een vragen he? Maar ik wil em!
Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
pi_38869075
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij veel series, en dus ook bij BILLY, is het zo dat je een basiselement kiest en daarbij je deuren. Dus je kiest een kleur voor je kast en pakt daarvan 1 pakket en vervolgens kies je een deur en daar pak je er dan 2 van (gaan per stuk bij BILLY).
Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
pi_38869364
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:38 schreef Cyan het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan! Zijn die deuren met bloemetjes al te koop? Of komen er nog meer varianten met andere prints?
In Hengelo hebben we die bloemendeuren al wel... en voor zover ik weer blijft het hierbij...

We hebben we een nieuw soort deur waarbij je een glazen deur met een houten achterplaat hebt die je op twee manieren kunt monteren; wit en zwart. Dus je kunt een glazendeur met witte achterkant of met zwarte achterkant hebben. En tussen de glasplaat en de houten achterwant kun je ook heel leuk foto's bijvoorbeeld klemmen zodat het een soort fotolijst kan worden.
pi_38869504
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
pi_38869699
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef Cyan het volgende:
Ik ga maar eens richting Ikea! Want die bloemendeur zijn echt top!
Hahahaha ok

Laat even weten of je de kast gekocht hebt. Ben wel benieuwd hoe die staat bij je thuis
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:56:53 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869792
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen , speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)

check www.ikea.de

En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_38869860
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
Onze Oosterburen hadden afgelopen twee dagen "Vandaag vieren wij Nederlands" dagen , speciale aanbiedingen en ook in het restaurant Zweedse balletjes op z'n Hollands (met mayo en ketchup)

check www.ikea.de

En morgen is het Sakramentstag en zijn alle Duitsers vrij en vieren wij Duitse dag bij de IKEA vestigingen aan de grens
Euh zijn alle Duitsers vrij?

Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...
  woensdag 14 juni 2006 @ 23:59:16 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869874
en Midsommar komt er ook weer aan:

Zweedse cultuur in topic mik
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:00:35 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_38869923
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

Euh zijn alle Duitsers vrij?

Volgens mij is daar morgen bij ons in de bezetting geen rekening gehouden...
Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting

en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
pi_38870102
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heerlen heeft een drukke zaterdag bezetting

en ja, ze zijn allemaal vrij, maar misschien gaan er ook veel naar de WK wedstrijden en valt de drukte mee
Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:59 schreef Adelante het volgende:
en Midsommar komt er ook weer aan:

Zweedse cultuur in topic mik
Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen
pi_38870797
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja het scheelt dat ik morgen vrij ben
(maar toch is het dan wel een beetje sneu voor mijn collega's hoor *beetje medeleven toont*)
[..]

Ow heb heeeele slechte ervaringen met meibomen
Zo'n meiboom hadden wij vorig jaar in Breda ook staan. Kwamen er allemaal klanten vragen zo van, !! Is Ingvar Kamprad dood ofzo? D'r staat zo'n groot kruis buiten!!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:37:34 #175
92354 Nuvole
feeling good
pi_38871003
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:

check www.ikea.de

"Eet smaakelijk!" staat er ook.
En allemaal oranje aanbiedingen.

Enig idee of we hier ook zoiets gaan krijgen?
Only the good die young.
pi_38871303
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef RoaRRR het volgende:

[..]

Zo bij deze dan

http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf

Weet niet hoeveel dataverkeer lycos mag hebben maar goed, dat zien we dan wel weer. Tegen die tijd is er vast iemand die ze opnieuw kan hosten.
Die eerste link doet het niet bij mij. .

Ik wil oohook die nieuwe bloemendeuren ziehien!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38874083
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef MUUS het volgende:

[..]

Die eerste link doet het niet bij mij. .

Hier doet ie het wel...

Zien er erg leuk uit!

Ik probeer dus een plaatje voor je eruit te halen, wat een kolerezooi....
Ik probeer het nog een keer....hold on....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:19:08 #178
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38874593
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm ja en nee... Duidelijk antwoord he

Qua kleur en afwerking (hoogglans wit) lijkt VINSTRA op LOMEN. Dus ja...

Alleen ga ik er vanuit dat het je vooral te doen is om de garderobekast.
[afbeelding]
Ik denk dat deze kast niet vergelijkbaar is met de PAX LOMEN. Die is naar mijn mening niet vergelijkbaar met de PAX LOMEN omdat de VINSTRA kast schuifdeuren heeft. En de VINSTRA kast valt qua prijs ook in een wat andere prijsklasse... In Zweden kost deze kast 5995.- kronen; dit zijn ongeveer 599.- euro's
Bedankt voor je snelle antwoord
Helaas heeft deze kast schuifdeuren. We hebben nu ook een Ikea-kast met schuifdeuren en willen er nu liever eentje met gewone deuren. Dat is echt veel makkelijker als je was in de kast wil terugleggen. We gaan dus toch voor de Pax Lomen.
pi_38874610
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef MUUS het volgende:

Ik doe dit nooit meer, wat een kolere werk...
Maar, alsjeblieft...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_38874768
Ik snap nog steeds niks van die Billy kasten! Waar op de website kan ik die nieuwe kleurtjes en deuren vinden dan?

Vond sowieso de website vroeger véél duidelijk, nu denk ik telkens "wat hebben ze weinig" maar dan blijkt de rest van de artikelen weer onder één of ander moeilijk tabblad verstopt te zitten en zag ik alleen de "favorieten" ofzo - waar overigens meestal de meest lelijke combinaties bij staan
pi_38874858
Is het nieuwe gedeelte van Delft af/open? en zo ja.. wat is er bij gekomen..?
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:39:12 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_38874971
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:28 schreef imago het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die Billy kasten! Waar op de website kan ik die nieuwe kleurtjes en deuren vinden dan?

Vond sowieso de website vroeger véél duidelijk, nu denk ik telkens "wat hebben ze weinig" maar dan blijkt de rest van de artikelen weer onder één of ander moeilijk tabblad verstopt te zitten en zag ik alleen de "favorieten" ofzo - waar overigens meestal de meest lelijke combinaties bij staan
nieuwe BILLY artikelen staan nog niet op de site, zijn net binnen in de meeste vestigingen, dus je zult daar een kijkje moeten nemen
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:39:43 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_38874982
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:33 schreef Omkron het volgende:
Is het nieuwe gedeelte van Delft af/open? en zo ja.. wat is er bij gekomen..?
volgens mij hebben ze nog steeds geen nieuwe aannemer gevonden
pi_38875096
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

nieuwe BILLY artikelen staan nog niet op de site, zijn net binnen in de meeste vestigingen, dus je zult daar een kijkje moeten nemen
*snapt*

op naar Delft dus!
pi_38890618
Ik heb nog een vraagje aan alle Ikea medewerkers! Jullie hadden eerst gordijnen in het assortiment met een ribstof. En er zaten boven aan ringen in. Ze kosten geloof ik ¤49,95 maar ik kan ze niet op de site terugvinden?Zitten ze nog in het assortiment?
pi_38892266
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik doe dit nooit meer, wat een kolere werk...
Maar, alsjeblieft...
Dank je wel voor alle moeite, Obli. !
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38904538
Hey, de groene KRAMFORS 3 zitter is verdwenen van de site..zouden ze de chaise longue erbij zetten
pi_38906150
Hoera! nu ook ondiepe lades voor de keukenkasten verkrijgbaar!
Dat constateerde ik vanavond bij Ikea. Dat scheelt me een hoop gedoe met de gasleiding.

Ook mooi: de lade-stoppers (of hoe dat ook mag heten), ze remmen de lade van het keukenkastje af. Werkt echt heel mooi, zo kon ik aanschouwen....

Keuken dus net iets te vroeg gekocht (staat zelfs nog ingepakt in de woonkamer van het nieuwe huis). Even wat laatjes omruilen en 'lade-stoppers' inkopen...
pi_38919337
Weet iemand hier of er nog tuinmeubelen in Hengelo staan. Ben nog op zoek naar een ligstoel, en die heb ik daar eens zien staan. Alleen op de website kan ik niks vinden...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:18:49 #190
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38930481
ET!! Jij vond die rendierknuffels toch zo leuk? In Delft lagen er nog heel veel op het plein voor de kassa's en ze waren maar 1,95!
Ik heb er eentje met een braziliaans shirt meegenomen!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:28:29 #191
141482 Q.
JurassiQ
pi_38930677
Ze hebben zoveel leuke dingen die ik allemaal wil hebben maar waar ik geen ruimte voor heb en die niet in mn Twingo passen en vooral waar ik geen geld voor heb. .
For great justice!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:19:20 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_38931827
In je twingo naar IKEA . Hoe burgerlijk, Q.!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:41:19 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_38932412
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:19 schreef Adelante het volgende:
In je twingo naar IKEA . Hoe burgerlijk, Q.!
Lopen is net iets te ver. Ik ben echt zo überburgerlijk. .
For great justice!
pi_38934147
Wat is verhuizen toch een heerlijk excuus om vaak naar Ikea te gaan en veel te kopen. Leuke nieuwe dingen gezien.
Nu nog even een virtuele Pax kastenwand in elkaar zetten op de site, want die gaat er komen. Of misschien gewoon een hele walk-in closet *dream on*. In ieder geval wordt het de Lomen. Denk ik.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:20:07 #195
3011 E.T.
pi_38958508
Vraagje.. Ik ben op zoek naar een 'luizenzak' en toog vandaag vol goede moed naar de winkel van de thuiszorg hier. Die hadden ze niet, maar meisje zocht na in de computer en kwam er mee dat Ikea die verkocht???
(een zak om jassen in te doen op school, zodat er geen luizen kunnen overspringen)

Ik kon me er eigenlijk niks bij voorstellen dat Ikea die dingen zou verkopen.. maar ik kijk nergens vreemd van op. Iemand hier die het weet?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38958780
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:20 schreef E.T. het volgende:
Vraagje.. Ik ben op zoek naar een 'luizenzak' en toog vandaag vol goede moed naar de winkel van de thuiszorg hier. Die hadden ze niet, maar meisje zocht na in de computer en kwam er mee dat Ikea die verkocht???
(een zak om jassen in te doen op school, zodat er geen luizen kunnen overspringen)

Ik kon me er eigenlijk niks bij voorstellen dat Ikea die dingen zou verkopen.. maar ik kijk nergens vreemd van op. Iemand hier die het weet?
Ik heb even voor je gegoogled maar daar las ik een berichtje dat Ikea de "luizenzakken" uit het assortiment heeft gehaald. Wat je eventueel zou kunnen gebruiken is een kostuumhoes (verkrijgbare bij herenmodezaken) en vast ook wel online te vinden.
pi_38958815
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:55 schreef Cyan het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan alle Ikea medewerkers! Jullie hadden eerst gordijnen in het assortiment met een ribstof. En er zaten boven aan ringen in. Ze kosten geloof ik ¤49,95 maar ik kan ze niet op de site terugvinden?Zitten ze nog in het assortiment?
Ik herhaal mijn vraag nog even. Ik zou graag de naam willen weten van deze gordijnen en of deze nog te koop zijn bij Ikea. Weet iemand welke ik bedoel?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:41:27 #198
331 Merel
Be here now.
pi_38959296
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:26 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik heb even voor je gegoogled maar daar las ik een berichtje dat Ikea de "luizenzakken" uit het assortiment heeft gehaald. Wat je eventueel zou kunnen gebruiken is een kostuumhoes (verkrijgbare bij herenmodezaken) en vast ook wel online te vinden.
Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?

www.bugbag.nl misschien?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_38959351
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?

www.bugbag.nl misschien?
Nee die zijn toch helemaal water en stofdicht? Je kan ze helemaal dichtristen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:48:05 #200
3011 E.T.
pi_38959508
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee die zijn toch helemaal water en stofdicht? Je kan ze helemaal dichtristen.
het is voor de jas van een kind van 4... een kostuumhoes is niet helemaal de bedoeling

Die site van Merel ziet er goed uit! (maar is meer bedoeld voor scholen om te bestellen). mail ik even door naar schoonzusje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')