Bij mini-MUUS op school hebben ze ook die capes, maar die zijn dus wel open aan de onderkant. Het stomme is dat de kleuters deze capes hebben en de hogere groepen een soort rugzakken voor hun jassen. Die zijn veel handiger, want rits open, jas erin, klaar (en helemaal dicht!) Met die capes moeten die kleintjes elke keer eronder kruipen en vechten om het erin te krijgen. Dan dondert die haak er weer uit en pffffff.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar kunnen luizen toch gewoon nog inkruipen?
www.bugbag.nl misschien?
Als ze toch zo'n cape wil, moet je even bij verkooppunten kijken. Blijkbaar kan je ze wel los kopen op bepaalde plekken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:48 schreef E.T. het volgende:
[..]
het is voor de jas van een kind van 4... een kostuumhoes is niet helemaal de bedoeling![]()
Die site van Merel ziet er goed uit! (maar is meer bedoeld voor scholen om te bestellen). mail ik even door naar schoonzusje![]()
Hahaha ik zie al 20 paar kleine kleutertjes onder die zakken door kruipen om vervolgens verstrikt te raken met hun hoofdjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mini-MUUS op school hebben ze ook die capes, maar die zijn dus wel open aan de onderkant. Het stomme is dat de kleuters deze capes hebben en de hogere groepen een soort rugzakken voor hun jassen. Die zijn veel handiger, want rits open, jas erin, klaar (en helemaal dicht!) Met die capes moeten die kleintjes elke keer eronder kruipen en vechten om het erin te krijgen. Dan dondert die haak er weer uit en pffffff..
Beetje off-topic, maar ik moest het even kwijt..
's Ochtends kunnen de ouders nog helpen, maar wat denk je als ze een paar keer per dag buitenspelen? De juffen moeten wachten als de kinderen hun jas uit die cape moeten halen, buitenspelen en dan weer een half uur bezig om alle jassen onder de capes te krijgen. Eer dat ze weer in de klas zijn, is het alweer tijd om buiten te spelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hahaha ik zie al 20 paar kleine kleutertjes onder die zakken door kruipen om vervolgens verstrikt te raken met hun hoofdjes.
't is al laat.. dat stukje had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ze toch zo'n cape wil, moet je even bij verkooppunten kijken. Blijkbaar kan je ze wel los kopen op bepaalde plekken..
Nee dat kan ik me voorstellen! 20 paar spartelende armpjes en beentjes die je in een jas moet helpen. 20 paar ritsjes of knoopjes die je dicht en natuurlijk weer open moet maken. 20 paar mutsjes en sjaaltjes die je om moet doen als het koud is ...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
's Ochtends kunnen de ouders nog helpen, maar wat denk je als ze een paar keer per dag buitenspelen? De juffen moeten wachten als de kinderen hun jas uit die cape moeten halen, buitenspelen en dan weer een half uur bezig om alle jassen onder de capes te krijgen. Eer dat ze weer in de klas zijn, is het alweer tijd om buiten te spelen..
De leerkrachten van de kleuterklassen zijn dan ook not very amused.
-edit- Ik als overblijfmoeder was ook niet erg amused..
Iemand die hier antwoord op weet? Wilde morgen gaan winkelen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Weet iemand hier of er nog tuinmeubelen in Hengelo staan. Ben nog op zoek naar een ligstoel, en die heb ik daar eens zien staan. Alleen op de website kan ik niks vinden...
Wat kost die lamp? Ik vind hem leukquote:Op zondag 18 juni 2006 10:33 schreef Adelante het volgende:
ontopic maar weer
[afbeelding]
lamp uit de nieuwe IKEA STOCKHOLM serie, je zet hem aan/uit door de voet vast te pakken en zo kun je 'm ook dimmen. mooi strak model ook
Dan gaan we toch maar voor die staande lamp met plastic kap van 17,95 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 20:21 schreef Adelante het volgende:
omdat die uit de wat duurdere STOCKHOLM serie komt en een mondgeblazen kap heeft is de prijs ¤ 99,-. Er komt ook een tafellamp en hanglamp in dezelfde uitvoering. Ook dimbaar door de aluminium stang beet te pakken.
Je werkt bij IKEA Heerlen. Ik woon op 10 minuten van IKEA Hengelo.quote:
Heel goed! Altijd gewoon alles nieuw halen in Hengelo!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je werkt bij IKEA Heerlen. Ik woon op 10 minuten van IKEA Hengelo.
Ik denk niet dat ik die 17,95 er alleen al aan benzinegeld uithaal.
We hebben nog wel tuinmeubelen staan, alleen niet zo veel meer...quote:Op zondag 18 juni 2006 19:10 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Iemand die hier antwoord op weet? Wilde morgen gaan winkelen...
Ik vind het echt helemaal niksquote:Op zondag 18 juni 2006 10:33 schreef Adelante het volgende:
ontopic maar weer
[afbeelding]
lamp uit de nieuwe IKEA STOCKHOLM serie, je zet hem aan/uit door de voet vast te pakken en zo kun je 'm ook dimmen. mooi strak model ook
Haha graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:42 schreef Jippo het volgende:
Hulde aan Bartjebart!![]()
Ik heb de schroefdopjes ontvangen voor onze Moment eettafel! Wat een een ontzettende aardige aktie van iemand die mij niet eens kent! Ja er is nog goedheid in de mensen! (sprak zij weemoedig...)
Dat is de PRAKTNEJLIKA (inderdaad, onuitspreekbaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:54 schreef Rian1982v het volgende:
Even een vraagje voor de IKEA-medewerkers alhier.
Ik heb een dekbedhoes van IKEA: rode blokken met witte lijnen.
Nu heb ik op internet gezocht en ik kan hem daar niet meer vinden.
Ik wil eigenlijk graag nog precies zo een erbij. Zijn ze in de winkels nog wel te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |