Het kan wel ,maar de kans van slagen is heel laag. Die toplaag wil gaan afbreken en dat krijg je niet mooi gezaagd (het lukt mij nooit in iedergeval).quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Er staat dat de opvulling papier is, maar weet niet of er langs de randen een (hout)constructie zit voor de stevigheid.
Noh, dan zie ik je dus niet eens in de winkel kassies in elkaar zettenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej nietmaar
Die is echt leuk hoor!
Euhm op de fiets? het is een harde plaat kunststof van een meter bij 1m20. Niet echt handig op de fiets dus... Best lastig vasthouden ook...
Wat ik doe bij IKEA? ik handel orders af van zakelijke klanten
¤ 59,-quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:11 schreef Adelante het volgende:
'k zal morgen wel even voor je kijken wat ie kost![]()
week 26 komen er 225 binnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:59 schreef wobbel het volgende:
Noh, dan zie ik je dus niet eens in de winkel kassies in elkaar zetten
Ik kom toch alleen binnen om m'n spullen te pakken die ik nodig heb en om vervolgens weer weg te gaan...
mmm...KOLON nog niet op voorraad
Dankjewel voor het kijken! Vind het echt een heel leuk tafeltje! Is ie momenteel ook al te koop? Of moet ik dan nog geduldig blijven wachten totdat de nieuwe gids er is?quote:
heerlen heeft hem op voorraad, dus ik neem aan andere vestigingen ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:16 schreef Stiemie het volgende:
Dankjewel voor het kijken! Vind het echt een heel leuk tafeltje! Is ie momenteel ook al te koop? Of moet ik dan nog geduldig blijven wachten totdat de nieuwe gids er is?![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Nog een vraag voor de technici onder ons hier:
Is het mogelijk om de VIKA DALA op maat te zagen?
Er staat dat de opvulling papier is, maar weet niet of er langs de randen een (hout)constructie zit voor de stevigheid.
Ik zou het niet doen. De zijkanten en de plaats van de poten zijn inderdaad verstevigd met een houten constructie. Wanneer je een stuk van het blad af gaat zagen heb je de stevigheid op die plek niet meer en het vastzetten van de poten wordt ook moeilijk omdat de schroeven dan geen grip meer hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:15 schreef leusden het volgende:
[..]
Het kan wel ,maar de kans van slagen is heel laag. Die toplaag wil gaan afbreken en dat krijg je niet mooi gezaagd (het lukt mij nooit in iedergeval).
Je kan wel nieuw fineer in berkenkleur (of hoe dat spul ook heet) kopen bij de bouwmarkt zodat je de gezaagde kant kan voorzien van een laagje zodat het weer net een heel plankje lijkt (anders zie je dat papier). Dat spul moet je met een strijkbout erop strijken en staat bij de bouwmarkt bij de keukenspullen (althans hier bij de Gamma).
Bij de bouwmarkt kan je trouwens ook dit type plankje kopen in meerdere maten dan bij ikea.
Dacht ik al, maar dank iig voor de bevestiging!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het niet doen. De zijkanten en de plaats van de poten zijn inderdaad verstevigd met een houten constructie. Wanneer je een stuk van het blad af gaat zagen heb je de stevigheid op die plek niet meer en het vastzetten van de poten wordt ook moeilijk omdat de schroeven dan geen grip meer hebben.
Mocht je dat blad willen hebben dan raad ik je aan dat snel te kopen. De VIKA DALA bladen gaan uit het assortiment
ik heb er ook nog eens aan gedacht en wat je moet doen is gewon 2 van die 1,8 cm bladen kopen bij de bouwmarkt en op elkaar llijmen en dan fineerrandje eromheen maken en klaar ben je. Dat papier van binnen zal wel net als de binnendeuren van huizen zijn, daar zit ook een soort rechtopstaand karton in.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar dank iig voor de bevestiging!
Het bed wat je hebt zit nog in het assortiment, toch? Wat je doet is even zorgen dat je de naam zeker weet (kijk bijv op de website even) naar de klantenservice gaan, en dan kunnen ze daar de schroefjes voor je pakken, of eventueel bestellen, en de handleiding uitprinten want die kunnen we opzoeken in het computersysteemquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Rian1982v het volgende:
Ik had even een vraagje.
Ik heb een zo'n metalen hoogslaper van IKEA (2 persoons), nu ben ik aan het verhuizen en ik heb dat ding vandaag uit elkaar proberen te halen, maar dat ging dus helaas niet meer goed. Het bed is al verschillende keren in en uitelkaar gegaan en de moertjes enzo waren allemaal aan gort. Uiteindelijk heeft pa-lief ze met een speciaal apparaatje doorgefreesd ofzo.
Nu vroeg ik me af of ik bij IKEA een nieuw setje van die onderdelen kan kopen. En is het ook mogelijk om een handleiding te krijgen daar?
ja der word wel wát verkocht met 28.5% korting, maar niet echt veel. Die kinderstoeltjes en een bank geloofk. Echter, de showroom modellen worden met 90% korting (jaja!) verkocht aan het personeel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:12 schreef Adelante het volgende:
nope, geen extra aanbiedingen bij sliedrecht, voorraad wordt al afgebouwd en gaat na sluiting over naar andere stores... ik weet echter niet of de alle showroom modellen worden verkocht met korting?
ey! wie ben jij dan?:P arie, sipko...? of ben je niet van Falck?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:00 schreef Stealth-B2 het volgende:
bij ikea sliedrecht hebben ze een tent buitenstaan met een soort van museum erin.
wie gaat toevallig maandag of dinsdag daarheen en voor 1500 uur een kijkje komt nemen in de tent?
ik ben de beveiliger dan.
ik ben ook van falck, ik hoor niet bij het vaste ikea team ik word er als extra man neergezet.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef kalinho het volgende:
[..]
ey! wie ben jij dan?:P arie, sipko...? of ben je niet van Falck?
Klopt, die verkopen wequote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Jippo het volgende:
Gekke vraag misschien maar verkoopt Ikea ook laarzenspanners?
Ik heb ze zelf nooit gezien maar las het net ergens op internet...
Dat is erg moeilijk te zeggen. Elke winkel mag zelf zijn aanbiedingen bepalen. Dus dat kan betekenen dat een bepaald artikel bij de ene IKEA wel in de aanbieding is, maar niet bij de andere. Ook kan het gebeuren dat een artikel bij IKEA A afgeprijsd is van 250.- voor 100.- , terwijl het bij IKEA B 199.- kost. Begin juli start de Plundra, vanaf dan goed de internetsite van je vestiging in de gaten houden!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:24 schreef suusro het volgende:
Hoi!
Is er misschien al een voorproefje te zien van welke producten in de plundra komen?
Alvast bedankt....
hmm. jkwas vanmorge rond 9enen ff bij ikea en toen zag ik er wel n paar van falck die k nog niet egzien had. En toen moest ik 's avonds werken...en toen zat me daar toch een mooi stuk van 19quote:Op zondag 25 juni 2006 18:42 schreef Stealth-B2 het volgende:
[..]
ik ben ook van falck, ik hoor niet bij het vaste ikea team ik word er als extra man neergezet.
als je er morge ben dan zal je me vast zien.
Ik zie ook helemaal geen juniorbedden meer op de site staan... Gewoon 0 (NUL) juniorbedden... Terwijl ze vorige week in de winkel (in Hengelo) nog volop aanwezig warenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:08 schreef E.T. het volgende:
*angstig wordt*
Het Minnen meegroeibed gaat dat weer binnenkomen? Volgens de voorraadinfo op de site is het in geen enkel filiaal meer leverbaar![]()
Ik wil zo graag een witte voor m'n dochter om een mooi prinsessenbed van te maken *pruillipje*
Zeg me dat ie niet uit de collectie is... please...
bedoel je dat kleine getinte vrouwtje, zoja dat was me aflosquote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef kalinho het volgende:
[..]
hmm. jkwas vanmorge rond 9enen ff bij ikea en toen zag ik er wel n paar van falck die k nog niet egzien had. En toen moest ik 's avonds werken...en toen zat me daar toch een mooi stuk van 19![]()
maar dat ben jij niet zeker?![]()
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef Coconut het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een losse hoes voor de Klippan bank kost?
Ik meen hier eens gelezen te hebben dat zo'n hoes 50 euro kost, klopt dat? Ik kan het niet meer terug vinden en op de site staat ook niks..
Thanksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef JC-Rags het volgende:
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......
KLIPPAN schaap (quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
De naturel kleurige is 30,- vrijwel alle andere kleuren 50,- (niet de witte schapenvacht Klippan). En we hebben nog een fantastische groene met voetbalveld print van 40,-......
Ik kan een vrijwel nieuwe voor een prikkie van iemand overnemen.. Nieuwe hoes erom, paar leuke kussens erop en klaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
Volgens mij zit half Nederland op de Klippan
Gaat je niet lukken: IKEA hanteert een laagste prijsgarantie voor al onze klanten (een beter bestaan voor zoveel mogelijk mensen) of je nu een zak theelichtjes koopt of een complete inrichting. Hoe meer je koop, hoe voordeliger je uit bent t.o.v. een eventuele aanschaf bij de concurrent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:10 schreef FireFoz het volgende:
Is het iemand al wel eens gelukt om af te dingen bij ikea? Ik ben van plan om aardig wat dingen te kopen bij ikea in 1x (2 bankstellen (samen 2000 euro), een keuken, vloer en een 2 persoons bed), en verwacht daar eigenlijk wel wat korting op
De BEDDINGE misschien een idee?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:48 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Ik wil een slaapbank kopen, nu heb ik er 1 gezien; die zwarte van 99,-.. maar volgens mij is de rugleuning te kort om hem ook als normale bank te gebruiken.
Ik zit meer op die bank, dan dat ik erop slaap zeg maar..
Tips? Andere aanraders? Maximum budget is rond de 199,-
Ik zou het niet weten, kan het ook niet nakijken want ik heb vakantiequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:48 schreef E.T. het volgende:
Iemand wat zinnigs te zeggen over de MINNEN bedjes??
Het is Hengeloquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef DrunkenMuncky het volgende:
En wat kost trouwens het thuisbezorgen? Ik woon in de buurt van Zwolle, dus als ik iets bestel (slaapbank) bij Ikea Enschede bijv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |