quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:39 schreef izzow het volgende:
REVOLUTIE: tegen maikuul, maikel & maikuuul en alles wat er op lijkt![]()
NOU EN! GA WEG MAIKUUUUUUUULquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef c0nd0r het volgende:
En hiermee krijgt hij wederom genoeg aandacht om nog weer een poosje door te gaan
Daar waren toch al plannen voor gemaakt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef mcDavid het volgende:
wanneer organiseren we een maikuul-inelkaarmep-meet?
Fuck you.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef OldJeller het volgende:
Die vriendin lijkt een beetje op je usericon Ryder.
Die met die snor niet, neequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey, don't go gay on me.
Maar dat is dus JOUW vriendin en die andere niet?
Dit is niet het topic waar je z'n telefoon nummer kan vragen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:28 schreef TommyGun het volgende:
Maikuuul ownt zwaar hard. dWc krijgt niet genoeg aandacht?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef Wii het volgende:
Maikuul 4 permban!
Beter dan dat tsjernobyl nichtenhoofd van jou.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ja je loopt liever in een konijnenpak zo te zien![]()
Ow!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Whaha check hier Jenifuuur nakend staan!
Klik!
Er is al vanaf ip gestemd in deze pollquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Klik!
Ik wist niet dat ik een fotoboek hadquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Beter dan dat tsjernobyl nichtenhoofd van jou.
Ja, omdat de homogevoelens waarschijnlijk wederzijds zijn, kindje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind maikuuul beter dan jou
Mocht ik willen jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, omdat de homogevoelens waarschijnlijk wederzijds zijn, kindje.
Hoezo, je zit al zover in de nurt maikuul's reet gekropen door je geslijm dat we alleen nog je voeten zien.quote:
Komt omdat het over maikuuul gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef Maeghan het volgende:
Blijkbaar mis ik iets, want ik zie heel veel topics OVER ene Maikuul, maar ik heb 'm nog nooit gezien.
ccol grapjequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Klik!
Zo'n pauperkind die heel veel homofiele, onzekere tienerjongens, als mensen in dit topic die hem promoten, achter zich aan heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef Maeghan het volgende:
Blijkbaar mis ik iets, want ik zie heel veel topics OVER ene Maikuul, maar ik heb 'm nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Klik!
Het zit je wel diep he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zo'n pauperkind die heel veel homofiele, onzekere tienerjongens, als mensen in dit topic die hem promoten, achter zich aan heeft.
Het liefst sla ik je ook inderdaad helemaal de tyfus, en dat alleen maar om wat posts op internet. Wat apart zeg.quote:
Neem je dan je konijnenvriendjes mee?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het liefst sla ik je ook inderdaad helemaal de tyfus, en dat alleen maar om wat posts op internet. Wat apart zeg.
Sure thing, son.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Neem je dan je konijnenvriendjes mee?![]()
Lolz, sinds dat Treutje, Checken, wétog, kan Maikuuul niet meer stuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is niet het topic waar je z'n telefoon nummer kan vragen.
GA ERGENS ANDERS DONKEYDICK ZUIGEN, VUILE NICHT.
Stel je niet zo aan man, kutjong.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het liefst sla ik je ook inderdaad helemaal de tyfus, en dat alleen maar om wat posts op internet. Wat apart zeg.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Maeghan het volgende:
Hee, geen opmerkingen over konijnen hier!![]()
+12 scherpquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef Intrepidity het volgende:
Ik mis de keuze "Bier."
Wat een ondoordachte poll
Een negerquote:Wie is de Wc_RugRyder nou weer?
Ich bin gePWNDquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Klik!
dat bedoel ik broer konijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Maeghan het volgende:
Hee, geen opmerkingen over konijnen hier!![]()
Iets soortgelijks zei ik net tegen een trol eerder in dit topic...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
OldJeller lijkt eerder tot z'n elleboog in de WC_RugRyder's sterretje te zitten?
Of zou ie gewoon een kloon van 'm zijn.
Doe niet zo orgineel, konijntjequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets soortgelijks zei ik net tegen een trol eerder in dit topic...
Kan je nog orgineler zijn? Of heb je dat van de cliniclowns op de HIV-afdeling geleerd?
Mooie foto.
Check zijn Fobo danquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef Maeghan het volgende:
Waarom moeten er nou altijd weer konijnen bijgesleept worden?
Zo is t maar netquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dankje!
Altijd leuk om te horen van een laffe kutkloon!.
Wat is er, loopt er een traantje over je wangetje, knul?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dankje!
Altijd leuk om te horen van een laffe kutkloon!.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat is er, loopt er een traantje over je wangetje, knul?
1989-02-24quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Achja je zal je leeftijd niet voor niks niet vermelden
Nee, dan zou ik dequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Er is echt een gevoelige snaar geraakt hè, paupert?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik degebruikt hebben en niet de
.
Dus je bent niet alleen een laffe kutkloon, maar ook nog een domme kutnewbie?.
Die is wel heel erg garpig mênquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je praat ons naquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er is echt een gevoelige snaar geraakt hè, paupert?
Ik durf t tenminste nog te vermeldenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
en jij wil met je 16 jaar maikuuul klappen geven?
Jawel, stil zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik durf t tenminste nog te vermeldenMaar ik hoef me er dan ook niet voor te schamen dat ik in gekke pakken loop
Sorry, ik drink geen bierquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jawel, stil zijn.
Zorg eerst maar dat je legaal bier mag drinken.
auwquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je op een koe lijkt.
Begrijp je het nu wel, vetje?
Yeah boy.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef felic. het volgende:
Ik zorg wel voor de maikuut diss.
Maikuut, je gezicht liek op un fluutquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef felic. het volgende:
Ik zorg wel voor de maikuut diss.
jij komt ook uit zwolle he? Care for a duet?quote:
Hoeveel dagen al?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Sorry, ik drink geen bier![]()
En volgens mij mag je gewoon bier drinken boven de 16 hoor
Ik dacht meer aan:quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maikuut, je gezicht liek op un fluut
Kiek moar uut, want ie wet nie met wie ie fuuked
Af en toe, meestal de randstad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef felic. het volgende:
[..]
jij komt ook uit zwolle he? Care for a duet?![]()
Pak je rekenmachine maar, dan weet je wel hoeveel dagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hoeveel dagen al?
Hey, is je nooit geleerd dat je respect moet hebben voor ouderen, snotjonk?
Wat een ouders..
Je leeft teveel in die computerwereld van je.. je gaat eraan ten onder.
Je gamed ipv bierdrinken e.d. dingen.. of je script?![]()
That's so... cute.. yet tragic.
En we doen alsof er nietssss aan de hand is als milocovicquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Af en toe, meestal de randstad.
Maar is goed.
We offeren offensief keer op keer op de verrotte fiets?![]()
Sjonge, praat je ook al anderen na..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Pak je rekenmachine maar, dan weet je wel hoeveel dagen![]()
En ik heb wel respect voor ouderen hoor. Tenslotte ben jij nog de gene die begon met kut opmerkingen.
Het Anti-Maikuuul Offensief!
Maar gezien je reactie daar zal je wel 'n kloon zijn![]()
Wie raakt er hier nou overstuur?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sjonge, praat je ook al anderen na..
Je mist ook nog enige vorm van creativiteit.
Dat kan je toch verwachten in dergelijk topic, moet je niet overstuur van raken, jongetje.
Waarom praat je steeds iedereen na?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sjonge, praat je ook al anderen na..
Je mist ook nog enige vorm van creativiteit.
Dat kan je toch verwachten in dergelijk topic, moet je niet overstuur van raken, jongetje.
Waar haal je dat steeds vandaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds iedereen na?![]()
Zucht.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je ging huilen dat ik opmerkingen maakte.
Jij?
Wat begrijp je niet? Moet ik het spelenderwijs voor je uitleggen of heb je op MULO Zwakstroom toch nog enigszins begrijpend lezen geleerd?quote:
Waarom gebruik je steeds van die kinderachtige engelse uitdrukkingen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar haal je dat steeds vandaan?![]()
A: Loop niet dingen te verzinnen.
B: Probeer niet met me te communiceren, fugly.
Hou toch op jonge. Kut kloonquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Moet ik het spelenderwijs voor je uitleggen of heb je op MULO Zwakstroom toch nog enigszins begrijpend lezen geleerd?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef felic. het volgende:
Wat een kutdiscussie. Ga eens maikuut bashen en niet elkaar
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetmeer slowchat dan wat anders
En dit topic doet mijn gevoelens hendig veel pijn !
Echt !!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Echt !!
Zal ik em voor je vasthoudenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?
STOP !!!!! ik word dalijk zo bang dat ik zelfmoord ga plegen !!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?
Ja! Daar issie!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Echt !!
Als ze zo doorgaan kap ik gewoon met hier posten .....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja! Daar issie!
Maikuuul, laat je niet kleineren door die nerds hier, hoor! Je bent uniek en geeft kleur aan dit forum. En daarom houden we van je!
Je bent in 1 keer je "hendig sjieke" taaltje vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STOP !!!!! ik word dalijk zo bang dat ik zelfmoord ga plegen !!!
Ff kijken, wie tegen wie?quote:
dWc, Ik, JIJ , euhm OldJeller dacht ik en meer niet-meelopers zijn er momenteel niet.quote:
En wat deden die homo's ertussen door dan/quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef felic. het volgende:
[..]
dWc, Ik, JIJ , euhm OldJeller dacht ik en meer niet-meelopers zijn er momenteel niet.
Kom je ook hier melden dat je nog vrijgezel bent misschien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
ik wil nog even iedereen gedag zeggen !
Welke? Je bedoelt de pro-maikuuts? Die zijn aan het anuslikken uiteraard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat deden die homo's ertussen door dan/
Ik ben geen homo, hihi ik val gewoon op jongetjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat deden die homo's ertussen door dan/
Ga maar weer "skaffa"wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:40 schreef felic. het volgende:
[..]
Welke? Je bedoelt de pro-maikuuts? Die zijn aan het anuslikken uiteraard.
www.nvd.nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, hihi ik val gewoon op jongetjes![]()
In de negerkont van dwc aan het roerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef yvonne het volgende:
Waar is goddomme Oldjeller gebleven?!
Wat moet jij nou weer. Wie ben jijquote:
Je verveelt me.quote:
nee, met jou zijn we blijquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, wat is jouw toegevoegde waarde op dit forum rugryder ?
Het Ejiking topic was wel oke maar verder heb je je ene beetje afgetrokken op de manneljike fotoboeken ?
De ganse wereld is blijquote:
Pf wij hebben tenminste nog waardequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, wat is jouw toegevoegde waarde op dit forum rugryder ?
Het Ejiking topic was wel oke maar verder heb je je ene beetje afgetrokken op de manneljike fotoboeken ?
Pure kwaliteitspost jongen !quote:
Ik heb geen bevestiging nodig, jochie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Die Maikuuut heeft wel iets met jongetjes die zich aftrekken op andere jongetjes, 't begint echt op te vallen
. Zeker is z'n wijf nog niet toe aan een neuckpartij
.
Zegt iemand met een meisje in de ava die hij nog nooit irl heeft gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Die Maikuuut heeft wel iets met jongetjes die zich aftrekken op andere jongetjes, 't begint echt op te vallen
. Zeker is z'n wijf nog niet toe aan een neuckpartij
.
Hij heeft tenminste een lekker wijf in zn ava. Jij een of andere underage kiddo in onderbroek. Viespeukquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zegt iemand met een meisje in de ava die hij nog nooit irl heeft gezien
en dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef felic. het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een lekker wijf in zn ava. Jij een of andere underage kiddo in onderbroek. Viespeuk
En dan vernietig ik jouw slecht onderbouwde argument wat je net noemde.quote:
Bruinwerker, spiegel je homogevoelens voor die Mikekut nou niet op mij af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In de negerkont van dwc aan het roeren
Oh sorry was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef felic. het volgende:
[..]
En dan vernietig ik jouw slecht onderbouwde argument wat je net noemde.
Wakker worden![]()
wat is "de grafkop"?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bruinwerker, spiegel je homogevoelens voor die Mikekut nou niet op mij af.
Dat werkt niet schat.
Zoals ik al zei.. stop eens met reageren.. doe wat aan de grafkop.
Bedankt.
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je maar lid moet worden van NVD pedo.
Of men wordt lid om jou?
Ik moest erg hard lachen om deze post.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je maar lid moet worden van NVD pedo.
Of men wordt lid om jou?
En wiens schuld is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, het topic is verhomo'd.
Nee, maar bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moest erg hard lachen om deze post.
Wist je dat ?
vergeet maikuuut niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pizzakoppo en die Maikuuul-kontelikkers.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de informatie.
Wat kwam je verder in deze topic doen, naast lelijk zijn?
Haha, je bent niet op de hoogte van het zogenaamde Woordenboek, of de Nederlandse Spelling?quote:
Het was als vraag bedoeltquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef felic. het volgende:
[..]
Haha, je bent niet op de hoogte van het zogenaamde Woordenboek, of de Nederlandse Spelling?
Gast..![]()
Heb je poep in je ogen?quote:
Mensen zonder leven zoals jou irriteren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de informatie.
Wat kwam je verder in deze topic doen, naast lelijk zijn?
Stukje zelfreflectie, altijd goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen zonder leven zoals jou irriteren.
Zonder leven zeg je. Laatst opende je nog een topic over dat je zoveel had gemist na 2 dagen niet Fok!ken. Door school he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je ergeren aan mensen op internetzo vet gewoon he gek, volgens mij draag je ook sandalen met witte sokken tronder !!! En zoeen uber korte broek
Vuillak
Ik was elders bezigquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef Wii het volgende:
[..]
20 minuten over zo'n post doen helpt niet echt, Y.
Maakt het beeldscherm je boos knul?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef felic. het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen?
Ik mag je niet.
Waar staat ergens dat ik wel een leven heb dan ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:15 schreef felic. het volgende:
[..]
Zonder leven zeg je. Laatst opende je nog een topic over dat je zoveel had gemist na 2 dagen niet Fok!ken. Door school he.
Kom nou, niet zo hypocriet doen, dat is vervelend.
En nu vlug je witte sokken in de was doen![]()
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je ergeren aan mensen op internetzo vet gewoon he gek, volgens mij draag je ook sandalen met witte sokken tronder !!! En zoeen uber korte broek
Vuillak
Dus je vind je zelf irriterend?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat ergens dat ik wel een leven heb dan ?
Juist nergens
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!
Wees blij, en ik weet dat je nu boos bent omdat mensen met een topic als deze je naar beneden willen halen waar je hoort, omdat je omhooggevallen bent en een paar wispelturige homotieners achter je aan hebt.. maar tenminste heb je nog een imago op deze wereld.
Behalve lelijk zijn in het dagelijks leven, natuurlijk.
Knap of niet, ik verstop mijn gezicht niet in een konijnenpak dus het valt nog wel mee als ik het zo met jou vergelijk ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!
Wees blij, en ik weet dat je nu boos bent omdat mensen met een topic als deze je naar beneden willen halen waar je hoort, omdat je omhooggevallen bent en een paar wispelturige homotieners achter je aan hebt.. maar tenminste heb je nog een imago op deze wereld.
Behalve lelijk zijn in het dagelijks leven, natuurlijk.
Hey, ziet het eruit alsof dat me wat doet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?
En waarom begin je over hoe iemand er hier uitziet terwijl je zelf geen foto in je fobo hebt?
Nou....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Knap of niet, ik verstop mijn gezicht niet in een konijnenpak dus het valt nog wel mee als ik het zo met jou vergelijk ?
En jij denkt echt dat Dwc maikuuul een leuke user vindt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?
En waarom begin je over hoe iemand er hier uitziet terwijl je zelf geen foto in je fobo hebt?
Een slimme opmerking van yvonne, proficiat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat Dwc maikuuul een leuke user vindt?
Proeftijd, wordt meteen 3 maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een slimme opmerking van yvonne, proficiat!![]()
En dit keer géén maandban s.v.p
Als je een chromosoompje mist wel, ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Het is natuurlijk wel altijd lachen met Maikuuul![]()
Ik hoop van harte voor je dat dat een poging tot humor was..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Ik ben allang weer thuis hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef SuperRogier het volgende:
Ik dacht dat die dWc_nichtrijder ergens op de vluchtstrook was gedumpt? :S
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Proeftijd, wordt meteen 3 maanden
Kom maar, kom maar
Missen?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je een chromosoompje mist wel, ja.
Verkapte doodswens, da's éénquote:
Een van de bijwerkingen van een chromosoom te veel is een gebrek aan aanleg voor wiskunde.. neem het de jongen niet kwalijk alsjeblieftquote:
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar alleen maar vanwege je nickname.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef Boondock_Saint het volgende:
Mijn topic voor FuifDuif wordt meteen gesloten, zogenaamd omdat hij teveel aandacht zou krijgen, maar Maikuuul krijgt het ene na het ander topic.
Nee, het is alweer duidelijk hoe de verhoudingen hier liggen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar alleen maar vanwege je nickname.
Om hem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Mooie sig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Klein nuance verschil, maar O zo belangrijk!
Jij bent raar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef passie66 het volgende:
Ti's dat dit in ONZ staat maarehm...verder alles wel lekker met u DWC? Proef ik daar enige jaloezie tov. Maikuuul, ofzo? Moest ik aan denken...
Nee dat is pas op pagina 7.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef passie66 het volgende:
Ën toen kwam der een olifant met een heul grote snuit....
Hoezo? Couveusekindquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef passie66 het volgende:
Ti's dat dit in ONZ staat maarehm...verder alles wel lekker met u DWC? Proef ik daar enige jaloezie tov. Maikuuul, ofzo? Moest ik aan denken...
Jij neemt je sig wel heel serieusquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef passie66 het volgende:
Ën toen kwam der een olifant met een heul grote snuit....
Ohnee, dat verklaart dan een boel als jij zegt dat je dat bent...sorrie, nee dat wist ik niet,neequote:
Ik ga niet slapen tot dat stuk jodensnuit uitgelogd is!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef felic. het volgende:
dWc, dit is waarschijnlijk een prophecy topic he?Ik heb vertrouwen in je.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef Boondock_Saint het volgende:
Waar is het lijdend voorwerp eigenlijk? Heeft z'n camper een lekke band?
Je bent net zo grappig als Maikuuulquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:40 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ohnee, dat verklaart dan een boel als jij zegt dat je dat bent...sorrie, nee dat wist ik niet,nee![]()
![]()
ja nou en?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind Maikuuul wel een tof mannetje, maar zn jas is echt om op te kotsen met zn negert bontkraagje
en zn scooter..en nog zo veel meer, maarja je geeft een verstandelijk gehandicapte ook niet de schuld van zijn/haar syndroom, ik denk dat zelfs maikuuul liefde verdient.
maar ik heb dus NEE gestemt.
DWC daarentegen is zelf een negert
fik erin.
weet je dat dan niet? negerts zijn zwartquote:
JA NOU ENquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet je dat dan niet? negerts zijn zwart![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zag vandaag mijn broek,en raad eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik zag vandaag negerzoenen, en die hadden oranje vlekken!
Racisme is zo 2001quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vent ik meen het...quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef tritri het volgende:
[..]
ik zag vandaag mijn broek,en raad eens.
hij had witte vlekken![]()
![]()
Ja, ik dacht ik meld het evenquote:
Het dak? Nee, nog nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
en is ie er al af?
hehe, ach ik ontspan wanneer ik clownesk post, ik ben opgegroeid met negerts.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik meld het even
Maar ik lees dat je anti-islam geroep bent, dus het zal wel meevallen![]()
tis voornamelijk mmorpg kewldude taal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:40 schreef Boondock_Saint het volgende:
Maikuuul typt alleen in dialect en BrauN just missed a few hugs.
Hou je bek man, kalende malloot. Je fotoboekt zegt genoeg, sick fuck dat je d'r bentquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar ik vind dwc wel klote, maikuuul niet.
Ik dacht dat het iets Limburgs was ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tis voornamelijk mmorpg kewldude taal.
hah! ik owneer jou en je bent jaloers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je bek man, kalende malloot. Je fotoboekt zegt genoeg, sick fuck dat je d'r bent.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou je bek man, kalende malloot. Je fotoboekt zegt genoeg, sick fuck dat je d'r bent.
Je bent er nog! Ik wilde net een topic voor je gaan openen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je 'owneert' alleen de FA's. Maarja, wie niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah! ik owneer jou en je bent jaloers.
![]()
Mensen die zeggen dat dWc_RuffRyder een neger isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:46 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Je bent er nog! Ik wilde net een topic voor je gaan openen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat dWc_RuffRyder een neger is
hah zuig mijn stalen piemol.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey nichterige trollenkop, anders sterf je even heel snel af. [afbeelding]
slet.
Wat heb je met die andere gedaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hah zuig mijn stalen piemol.
[afbeelding]
Zwarte posts he? Blauwe passen er nog wel veel in.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
M'goed, zoveel posts passen er niet meer in.
En daarmee bedoel ik van users, niet van negerts.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:02 schreef DennisMoore het volgende:
Zwarte posts he? Blauwe passen er nog wel veel in.
DennisMoore, Stap is opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:06 schreef DennisMoore het volgende:
Maikuul is natuurlijk kut.
Maar de wc-rugryder is zwaar veel kutter, en niet omdat ie een negert is. Niet per se.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |