Sjonge, praat je ook al anderen na..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Pak je rekenmachine maar, dan weet je wel hoeveel dagen![]()
En ik heb wel respect voor ouderen hoor. Tenslotte ben jij nog de gene die begon met kut opmerkingen.
Het Anti-Maikuuul Offensief!
Maar gezien je reactie daar zal je wel 'n kloon zijn![]()
Wie raakt er hier nou overstuur?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sjonge, praat je ook al anderen na..
Je mist ook nog enige vorm van creativiteit.
Dat kan je toch verwachten in dergelijk topic, moet je niet overstuur van raken, jongetje.
Waarom praat je steeds iedereen na?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sjonge, praat je ook al anderen na..
Je mist ook nog enige vorm van creativiteit.
Dat kan je toch verwachten in dergelijk topic, moet je niet overstuur van raken, jongetje.
Waar haal je dat steeds vandaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds iedereen na?![]()
Zucht.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je ging huilen dat ik opmerkingen maakte.
Jij?
Wat begrijp je niet? Moet ik het spelenderwijs voor je uitleggen of heb je op MULO Zwakstroom toch nog enigszins begrijpend lezen geleerd?quote:
Waarom gebruik je steeds van die kinderachtige engelse uitdrukkingen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waar haal je dat steeds vandaan?![]()
A: Loop niet dingen te verzinnen.
B: Probeer niet met me te communiceren, fugly.
Hou toch op jonge. Kut kloonquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Moet ik het spelenderwijs voor je uitleggen of heb je op MULO Zwakstroom toch nog enigszins begrijpend lezen geleerd?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef felic. het volgende:
Wat een kutdiscussie. Ga eens maikuut bashen en niet elkaar
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vetmeer slowchat dan wat anders
En dit topic doet mijn gevoelens hendig veel pijn !
Echt !!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Echt !!
Zal ik em voor je vasthoudenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?
STOP !!!!! ik word dalijk zo bang dat ik zelfmoord ga plegen !!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag ik je een keertje slaan met een ijzeren buis?
Ja! Daar issie!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
Echt !!
Als ze zo doorgaan kap ik gewoon met hier posten .....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja! Daar issie!
Maikuuul, laat je niet kleineren door die nerds hier, hoor! Je bent uniek en geeft kleur aan dit forum. En daarom houden we van je!
Je bent in 1 keer je "hendig sjieke" taaltje vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STOP !!!!! ik word dalijk zo bang dat ik zelfmoord ga plegen !!!
Ff kijken, wie tegen wie?quote:
dWc, Ik, JIJ , euhm OldJeller dacht ik en meer niet-meelopers zijn er momenteel niet.quote:
En wat deden die homo's ertussen door dan/quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef felic. het volgende:
[..]
dWc, Ik, JIJ , euhm OldJeller dacht ik en meer niet-meelopers zijn er momenteel niet.
Kom je ook hier melden dat je nog vrijgezel bent misschien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:38 schreef LrdMetalSonic het volgende:
ik wil nog even iedereen gedag zeggen !
Welke? Je bedoelt de pro-maikuuts? Die zijn aan het anuslikken uiteraard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat deden die homo's ertussen door dan/
Ik ben geen homo, hihi ik val gewoon op jongetjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat deden die homo's ertussen door dan/
Ga maar weer "skaffa"wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:40 schreef felic. het volgende:
[..]
Welke? Je bedoelt de pro-maikuuts? Die zijn aan het anuslikken uiteraard.
www.nvd.nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, hihi ik val gewoon op jongetjes![]()
In de negerkont van dwc aan het roerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef yvonne het volgende:
Waar is goddomme Oldjeller gebleven?!
Wat moet jij nou weer. Wie ben jijquote:
Je verveelt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |