Maikuuul heeft mij nageaapt, denk je dat een kamper op een Fox zulke grappen en woorden kan bedenken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef Klonk het volgende:
rot toch eens op met je sjiek hendige slippen en de rest van de kolerezooi, het was grappig, met nadruk op was![]()
ook dat boeit mij geen ene, enkele flikkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
En het is Maaikuul, geen Maikuuul
Hij heeft zelf z'n naam ooit verkeerd geschreven en nu denkt iedereen dat het dan ook maar zo is![]()
Dat hendig sjieke gezeik van jou, mij weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook dat boeit mij geen ene, enkele flikker![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat hendig sjieke gezeik van jou, mij weer niet![]()
Kankerkachelquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef xman het volgende:
Ach ja het is beter dan de 'stervende hoeren kanker-rage' van weleer. Dat hield maar niet op.
Neem jij fok! altijd zo serieusquote:
legendarisch die groetjes.quote:
Wordt ook "na-geaapt' door half fok!quote:
weliswaar nageaapt, maar wel legendarischquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Wordt ook "na-geaapt' door half fok!
edit:
* MajesticZ realiseert zich zojuist dat ie z'n Avatar moet veranderen![]()
Je had hem moeten batsen. Kringspierpijn moeten geven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Maikuuul is een Nepnegert, en dat heb ik em al es onder het genot van een kopje koffie verteld.
Beste opmerking van dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
Maikuuul is iemand die zichzelf niet serieus neemt. En dat zouden meer mensen hier moeten doen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
Maikuuul is iemand die zichzelf niet serieus neemt. En dat zouden meer mensen hier moeten doen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef djenneke het volgende:
van mij mag hij zelf ook best opbokken
ik vrees dat het net andersom isquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
WTF, zo oud en dat je toch nog beziggen met dit soort dingen en zo'n persoon?quote:
wannabequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:43 schreef King_of_Kool het volgende:
En het is Maaikuul, geen Maikuuul
Hij heeft zelf z'n naam ooit verkeerd geschreven en nu denkt iedereen dat het dan ook maar zo is![]()
Niet klikken, spam auto-post linkje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |