En jij denkt echt dat Dwc maikuuul een leuke user vindt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?
En waarom begin je over hoe iemand er hier uitziet terwijl je zelf geen foto in je fobo hebt?
Een slimme opmerking van yvonne, proficiat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat Dwc maikuuul een leuke user vindt?
Proeftijd, wordt meteen 3 maandenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een slimme opmerking van yvonne, proficiat!![]()
En dit keer géén maandban s.v.p
Als je een chromosoompje mist wel, ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Het is natuurlijk wel altijd lachen met Maikuuul![]()
Ik hoop van harte voor je dat dat een poging tot humor was..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Ik ben allang weer thuis hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef SuperRogier het volgende:
Ik dacht dat die dWc_nichtrijder ergens op de vluchtstrook was gedumpt? :S
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Proeftijd, wordt meteen 3 maanden
Kom maar, kom maar
Missen?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je een chromosoompje mist wel, ja.
Verkapte doodswens, da's éénquote:
Een van de bijwerkingen van een chromosoom te veel is een gebrek aan aanleg voor wiskunde.. neem het de jongen niet kwalijk alsjeblieftquote:
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar alleen maar vanwege je nickname.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef Boondock_Saint het volgende:
Mijn topic voor FuifDuif wordt meteen gesloten, zogenaamd omdat hij teveel aandacht zou krijgen, maar Maikuuul krijgt het ene na het ander topic.
Nee, het is alweer duidelijk hoe de verhoudingen hier liggen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar alleen maar vanwege je nickname.
Om hem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef MmadviewW het volgende:
Mooie sig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Klein nuance verschil, maar O zo belangrijk!
Jij bent raar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef passie66 het volgende:
Ti's dat dit in ONZ staat maarehm...verder alles wel lekker met u DWC? Proef ik daar enige jaloezie tov. Maikuuul, ofzo? Moest ik aan denken...
Nee dat is pas op pagina 7.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef passie66 het volgende:
Ën toen kwam der een olifant met een heul grote snuit....
Hoezo? Couveusekindquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef passie66 het volgende:
Ti's dat dit in ONZ staat maarehm...verder alles wel lekker met u DWC? Proef ik daar enige jaloezie tov. Maikuuul, ofzo? Moest ik aan denken...
Jij neemt je sig wel heel serieusquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef passie66 het volgende:
Ën toen kwam der een olifant met een heul grote snuit....
Ohnee, dat verklaart dan een boel als jij zegt dat je dat bent...sorrie, nee dat wist ik niet,neequote:
Ik ga niet slapen tot dat stuk jodensnuit uitgelogd is!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef felic. het volgende:
dWc, dit is waarschijnlijk een prophecy topic he?Ik heb vertrouwen in je.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:44 schreef Boondock_Saint het volgende:
Waar is het lijdend voorwerp eigenlijk? Heeft z'n camper een lekke band?
Je bent net zo grappig als Maikuuulquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:40 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ohnee, dat verklaart dan een boel als jij zegt dat je dat bent...sorrie, nee dat wist ik niet,nee![]()
![]()
ja nou en?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind Maikuuul wel een tof mannetje, maar zn jas is echt om op te kotsen met zn negert bontkraagje
en zn scooter..en nog zo veel meer, maarja je geeft een verstandelijk gehandicapte ook niet de schuld van zijn/haar syndroom, ik denk dat zelfs maikuuul liefde verdient.
maar ik heb dus NEE gestemt.
DWC daarentegen is zelf een negert
fik erin.
weet je dat dan niet? negerts zijn zwartquote:
JA NOU ENquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet je dat dan niet? negerts zijn zwart![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
weet je dat dan niet? negerts zijn zwart![]()
ik zag vandaag mijn broek,en raad eens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik zag vandaag negerzoenen, en die hadden oranje vlekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |