nee, met jou zijn we blijquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, wat is jouw toegevoegde waarde op dit forum rugryder ?
Het Ejiking topic was wel oke maar verder heb je je ene beetje afgetrokken op de manneljike fotoboeken ?
De ganse wereld is blijquote:
Pf wij hebben tenminste nog waardequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, wat is jouw toegevoegde waarde op dit forum rugryder ?
Het Ejiking topic was wel oke maar verder heb je je ene beetje afgetrokken op de manneljike fotoboeken ?
Pure kwaliteitspost jongen !quote:
Ik heb geen bevestiging nodig, jochie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Die Maikuuut heeft wel iets met jongetjes die zich aftrekken op andere jongetjes, 't begint echt op te vallen
. Zeker is z'n wijf nog niet toe aan een neuckpartij
.
Zegt iemand met een meisje in de ava die hij nog nooit irl heeft gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Die Maikuuut heeft wel iets met jongetjes die zich aftrekken op andere jongetjes, 't begint echt op te vallen
. Zeker is z'n wijf nog niet toe aan een neuckpartij
.
Hij heeft tenminste een lekker wijf in zn ava. Jij een of andere underage kiddo in onderbroek. Viespeukquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zegt iemand met een meisje in de ava die hij nog nooit irl heeft gezien
en dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef felic. het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een lekker wijf in zn ava. Jij een of andere underage kiddo in onderbroek. Viespeuk
En dan vernietig ik jouw slecht onderbouwde argument wat je net noemde.quote:
Bruinwerker, spiegel je homogevoelens voor die Mikekut nou niet op mij af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In de negerkont van dwc aan het roeren
Oh sorry was ik even vergetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef felic. het volgende:
[..]
En dan vernietig ik jouw slecht onderbouwde argument wat je net noemde.
Wakker worden![]()
wat is "de grafkop"?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bruinwerker, spiegel je homogevoelens voor die Mikekut nou niet op mij af.
Dat werkt niet schat.
Zoals ik al zei.. stop eens met reageren.. doe wat aan de grafkop.
Bedankt.
Waarom dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je maar lid moet worden van NVD pedo.
Of men wordt lid om jou?
Ik moest erg hard lachen om deze post.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je maar lid moet worden van NVD pedo.
Of men wordt lid om jou?
En wiens schuld is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, het topic is verhomo'd.
Nee, maar bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moest erg hard lachen om deze post.
Wist je dat ?
vergeet maikuuut niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pizzakoppo en die Maikuuul-kontelikkers.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de informatie.
Wat kwam je verder in deze topic doen, naast lelijk zijn?
Haha, je bent niet op de hoogte van het zogenaamde Woordenboek, of de Nederlandse Spelling?quote:
Het was als vraag bedoeltquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef felic. het volgende:
[..]
Haha, je bent niet op de hoogte van het zogenaamde Woordenboek, of de Nederlandse Spelling?
Gast..![]()
Heb je poep in je ogen?quote:
Mensen zonder leven zoals jou irriteren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor de informatie.
Wat kwam je verder in deze topic doen, naast lelijk zijn?
Stukje zelfreflectie, altijd goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen zonder leven zoals jou irriteren.
Zonder leven zeg je. Laatst opende je nog een topic over dat je zoveel had gemist na 2 dagen niet Fok!ken. Door school he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je ergeren aan mensen op internetzo vet gewoon he gek, volgens mij draag je ook sandalen met witte sokken tronder !!! En zoeen uber korte broek
Vuillak
Ik was elders bezigquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:08 schreef Wii het volgende:
[..]
20 minuten over zo'n post doen helpt niet echt, Y.
Maakt het beeldscherm je boos knul?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef felic. het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen?
Ik mag je niet.
Waar staat ergens dat ik wel een leven heb dan ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:15 schreef felic. het volgende:
[..]
Zonder leven zeg je. Laatst opende je nog een topic over dat je zoveel had gemist na 2 dagen niet Fok!ken. Door school he.
Kom nou, niet zo hypocriet doen, dat is vervelend.
En nu vlug je witte sokken in de was doen![]()
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je ergeren aan mensen op internetzo vet gewoon he gek, volgens mij draag je ook sandalen met witte sokken tronder !!! En zoeen uber korte broek
Vuillak
Dus je vind je zelf irriterend?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waar staat ergens dat ik wel een leven heb dan ?
Juist nergens
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!
Wees blij, en ik weet dat je nu boos bent omdat mensen met een topic als deze je naar beneden willen halen waar je hoort, omdat je omhooggevallen bent en een paar wispelturige homotieners achter je aan hebt.. maar tenminste heb je nog een imago op deze wereld.
Behalve lelijk zijn in het dagelijks leven, natuurlijk.
Knap of niet, ik verstop mijn gezicht niet in een konijnenpak dus het valt nog wel mee als ik het zo met jou vergelijk ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hey knul, jij hebt hier een imago op FOK!
Wees blij, en ik weet dat je nu boos bent omdat mensen met een topic als deze je naar beneden willen halen waar je hoort, omdat je omhooggevallen bent en een paar wispelturige homotieners achter je aan hebt.. maar tenminste heb je nog een imago op deze wereld.
Behalve lelijk zijn in het dagelijks leven, natuurlijk.
Hey, ziet het eruit alsof dat me wat doet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat dwc en maikuuul dit vaker doen he? bashtopics over elkaar openen?
En waarom begin je over hoe iemand er hier uitziet terwijl je zelf geen foto in je fobo hebt?
Nou....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Knap of niet, ik verstop mijn gezicht niet in een konijnenpak dus het valt nog wel mee als ik het zo met jou vergelijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |