Lolz, sinds dat Treutje, Checken, wétog, kan Maikuuul niet meer stuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dit is niet het topic waar je z'n telefoon nummer kan vragen.
GA ERGENS ANDERS DONKEYDICK ZUIGEN, VUILE NICHT.
Stel je niet zo aan man, kutjong.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het liefst sla ik je ook inderdaad helemaal de tyfus, en dat alleen maar om wat posts op internet. Wat apart zeg.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Maeghan het volgende:
Hee, geen opmerkingen over konijnen hier!![]()
+12 scherpquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef Intrepidity het volgende:
Ik mis de keuze "Bier."
Wat een ondoordachte poll
Een negerquote:Wie is de Wc_RugRyder nou weer?
Ich bin gePWNDquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
Whaha check hier Jenifuuur nakend staan!
Klik!
dat bedoel ik broer konijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef Maeghan het volgende:
Hee, geen opmerkingen over konijnen hier!![]()
Iets soortgelijks zei ik net tegen een trol eerder in dit topic...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
OldJeller lijkt eerder tot z'n elleboog in de WC_RugRyder's sterretje te zitten?
Of zou ie gewoon een kloon van 'm zijn.
Doe niet zo orgineel, konijntjequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets soortgelijks zei ik net tegen een trol eerder in dit topic...
Kan je nog orgineler zijn? Of heb je dat van de cliniclowns op de HIV-afdeling geleerd?
Mooie foto.
Check zijn Fobo danquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef Maeghan het volgende:
Waarom moeten er nou altijd weer konijnen bijgesleept worden?
Zo is t maar netquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dankje!
Altijd leuk om te horen van een laffe kutkloon!.
Wat is er, loopt er een traantje over je wangetje, knul?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dankje!
Altijd leuk om te horen van een laffe kutkloon!.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat is er, loopt er een traantje over je wangetje, knul?
1989-02-24quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Achja je zal je leeftijd niet voor niks niet vermelden
Nee, dan zou ik dequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Wat is er, loopt er een traantje over je wangetje, knul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |