4, ook nog Diva Muffinquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Z het volgende:
En ik maar denken dat jullie blij zijn mij te zien.
Geen ZZ en de Maskers?quote:
Peaceman +1quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef peaceman het volgende:
Dit was toch de reeks waar ik ooit wel eens punten scoorde
En ik wist weer niet waar ik die lp moest vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:40 schreef ranja het volgende:
Shit ik had die Trouble hint goed begrepen maar inmiddels opgezocht
GLO +1quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef GLO het volgende:
Yell Fire!
dichterbij dan je denktquote:
Ik moet gaan maar nog een laatste gok...quote:
Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Glo +1
Leuk liedje wel, veel beter dan dat Crazy in elk geval
Yepquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Grammys?
Geen Marsalisje....quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef GLO het volgende:
Branford Marsalis?
ik hoop t, ben in elk geval zeer benieuwd... ook naar het optreden op Lowlands trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:58 schreef GLO het volgende:
Gaat een topalbum worden, wat ik er zo al van gehoord heb!
Briljant gaat me wat ver, maar erg goed? dat zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.
Eensch..quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.
Ik heb wel een idee wie je bedoelt, maar dat wil zich maar niet vormen tot een concreet antwoord...quote:
En terecht. Heb je 'm drie jaar geleden niet gezien? Het doek van de Alpha scheurde zowat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop t, ben in elk geval zeer benieuwd... ook naar het optreden op Lowlands trouwens
[..]
Erg goed gaat me wat ver, maar een lekker nummer is het zekerquote:Briljant gaat me wat ver, maar erg goed? dat zeker
Nope, wel op werchter in 2004, dat was ook een erg prettig begin van het festival.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef GLO het volgende:
[..]
En terecht. Heb je 'm drie jaar geleden niet gezien? Het doek van de Alpha scheurde zowat.
[..]
Nou, ik heb het ff beluisterd en de tekst is idd wel leuk (en lekker nostalgisch voor deze ouwe lul), maar het is een liedje van niks. Het mag qua muziek nog niet in de scháduw van Crazy staan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[I wish I was a punk rocker....]
Leuk liedje wel, veel beter dan dat Crazy in elk geval
OK. Sorry dat ik er niet op kom...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Parkeer de vraag maar. Ik ben even weg.
Lekker nummer gaat me wat verquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef GLO het volgende:
Erg goed gaat me wat ver, maar een lekker nummer is het zeker
Nee, een nettere omschrijving voor een k*tnummerquote:
Is dat alvast het antwoord?quote:
quote:The namedoesn't pop up in too many country music reference books, but most fans of cowboy songs and Western movie soundtrack music, not to mention the music of Gene Autry, the Sons of the Pioneers, Vaughn Monroe, and Johnny Cash, know his name, as the author of "(Ghost) Riders in the Sky."
Yayquote:
quote:Like the crack of the whip I snap attack
Front to back in this thing called rap
Dig it like a shovel rhyme devil
On a heavenly level
Bang the bass turn up the treble
Radical mind day and night all the time
Seven to fourteen wise divine
Maniac brainiac winning the game
I'm the lyrical Jesse James
Correctquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Skanqua het volgende:
Snap! - The Power
Welke groep en welk nummer?quote:Countdown and the party has begun
Let's do it right now let's go for it
'Cause I feel for you when I show for it
S-T-A-Y and C
If you wanna have fun you better call me
Get down get down to the sound
I'm in town
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:10 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Je wist 't door "S-T-A-Y and C" of niet?
Die naam zegt me wat ja!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:13 schreef Asmodian het volgende:
CAptain Hollywood!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:13 schreef Asmodian het volgende:
CAptain Hollywood!
Vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]Later natuurlijk bekend van het geweldige Captain Hollywood Project.
Asmodian +1
Juistquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef knars het volgende:
Twilight Zone
Get Ready for this
Workaholic
No Limit
Tribal Dance
The Real Thing
Nothing but the Rain
Faces
D'r staat "Nothing but the Rain" da's natuurlijk niet goed...quote:
Viel me inderdaad ook iets later op, maar om nou daarom het punt niet toe te kennen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef Skanqua het volgende:
[..]
D'r staat "Nothing but the Rain" da's natuurlijk niet goed...![]()
Verder kan ik best goed tegen m'n verlies![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef Asmodian het volgende:
Dr. Alban?
Ik weet niet of ik wel zo blij moet zijn met het behalen van zo veel foute puntenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:35 schreef knars het volgende:
[..]
Dr. Alban it is! Heeft in 2003 nog nieuw werk uitgebracht, naar het schijnt.
Asmodian +1
[afbeelding]
quote:je droomt wel vaker van een feest
maar hier ben je nog nooit geweest
iedereen kijkt naar voetbal
en een vent zeurt aan je kop
Helemaal goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Spinvis - Bagagedrager
Dat is 'm! heb er bijna een etmaal over na kunnen denken, maar z'n naam wilde maar geen vorm krijgen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Roy Hargrove?
Kijk, toch nog!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Roy Hargrove?
Nee. Belangrijkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef schaap001 het volgende:
George McCrae ?
quote:Producer, songwriter, arranger, session pianist, solo artist --has worn all these hats over the course of his lengthy and prolific career, and his behind-the-scenes work alone would have been enough to make him a legend of New Orleans R&B.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef cafca het volgende:
Bekende kop....zal ook wel een bekende naam zijn...
quote:Even if he wasn't always the most visible figure,'s contributions to New Orleans music -- and to rock & roll in general -- were such that he earned induction into the Rock and Roll Hall of Fame in 1998
Heb'm inmiddels opgezocht - heb de naam idd nooit gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:32 schreef GLO het volgende:
[..]Legendarische man, al zullen er best Triviaspelers zijn die zijn naam niet kennen. Want vooral een man achter de schermen, al maakt hij ook zelf platen, met als hoogtepunt het album 'Southern Nights' (1975). In dezelfde outfit als op de laatste foto (zelfde fotosessie waarschijnlijk) staat hij op de hoes van de net verschenen cd 'The River In Reverse', die hij samen met Elvis Costello maakte.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Alllen Toussaint?
Het duurde wel tot de hint over Costello voor het kwartje viel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat jij 'm wel zou weten
Geen Zornquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef Z het volgende:
Zorn? Dat is de enige 'geprogrammeerde' die ik ken ...
Die is het nog niet zo lang geleden al geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef GLO het volgende:
Wayne Shorter?
die had ik al gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef schaap001 het volgende:
Herbie Hancock misschien ?
Nope. Het betreft een blazer dit jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef schaap001 het volgende:
Herbie Hancock misschien ?
Een artiest die uitgenodigd wordt om op alledrie de dagen met een ander project/bezetting op te komen treden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef ranja het volgende:
wat is een artist in residence eigenlijk?
detailquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef schaap001 het volgende:
Ja, maar als antwoord op de vorige vraag![]()
namens Tjedemich: lienelien +1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:
Heb ik ondertussen mijn punt al gekregen van Tjedemich??![]()
![]()
Kniesoor die daar op let, inderdaadquote:
Graag gedaan, alhoewel het niet meeviel, hoor!quote:dank je trouwens voor je top 20 (skanqua ook).
Ik had eerder op de dag al Doe Maar genoemd, zal ook vast wel een keer een punt opleverenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kniesoor die daar op let, inderdaadDan zeg ik nu vast 'John en Tom Fogerty', da's dan vast binnenkort een keer goed!
[..]
Graag gedaan, alhoewel het niet meeviel, hoor!
Foute vrijdag is niet verplichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:05 schreef Skanqua het volgende:
Vond 't ook niet zo heel erg makkelijk... net als die laatste paar vragen...
Da's geen "Foute vrijdag"...
Yep. Ik was ook nogal verbaasd. Niet omdat jij het antwoord weet maar om BF als a.i.r. op NSJFquote:
ranja organiseert een top 20 nederbeatnummers aller tijden contest: kun je een top 20 inleveren en dan word er uiteindelijk een ultieme lijst samengesteld.quote:
Ja, nee en nee. Ik vind niemand fout, in de muziek dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
Garth Brooks en Tift Merritt en jij vind ze beide fout?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:16 schreef Z het volgende:
Ze zijn getrouwd?
Niemand?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, nee en nee. Ik vind niemand fout, in de muziek dan.
Van dat laatste weet ik niks, maar Garth & Trish zijn juist. En daarmee verdien jij uiteindelijk het puntquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef schaap001 het volgende:
Dat zijn Garth Brooks en Trish Yearwood enneh... tja... ze komen in Nederland optreden ofzo?
Lamb en Lynx Gaylor ofzo... ben weer de artiestennaam vergeten...quote:
O die. Dat is dan ook de enige definitie die ik van fout heb, vandaar dat ik onlangs op foute vrijdag ook naar Skrewdriver vroeg. Fout is een term uit de oorlog en daar moet het wat mij betreft ook bij blijven.quote:
Oeh, wat een foute opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:30 schreef ranja het volgende:
en al die country dames lijken ook op elkaar
Heath Lamaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef schaap001 het volgende:
Weet niet of het onlangs is gevraagd (ben er ff tussenuit geweest) maar wie is deze acteur en wie gaat ie spelen in diens binnenkort op te nemen levensverfilming ?
[afbeelding]
Dat klopt, maar of ie Bob Dylan zelf gaat spelen is een beetje onduidelijk nog... ik zoek het even goed uit. Moment!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Asmodian het volgende:
Heath Ledger - Bob Dylan
Ik weet't ook niet zeker, maar de geruchtenmolen draait er al een tijdje overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar of ie Bob Dylan zelf gaat spelen is een beetje onduidelijk nog... ik zoek het even goed uit. Moment!!
Ja hoor, tis goed ! Niet alleen, maar wel een gedeelte!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Asmodian het volgende:
Heath Ledger - Bob Dylan
http://www.imdb.com/title/tt0368794/quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef schaap001 het volgende:
Hoe moet je dit nou interpreteren ? Dat Heath een gedeelte van de rol van Dylan op zich neemt ? Zo ja, dan is 't goed...
en dan geen woord overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef schaap001 het volgende:
Ledger, star of the Oscar-winning Brokeback Mountain, will be joined in the film by his girlfriend and fellow Brokeback star Michelle Williams, as well as Cate Blanchett, Christian Bale, Julianne Moore and Richard Gere.
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef schaap001 het volgende:
Als je 'm zo 's bekijkt, kan ie beter Jon Bon Jovi gaan spelen, maar goed...
quote:Girls can wear jeans and cut their hair short, wear shirts and boots, because it's OK to be a boy, but for a boy to look like a girl is degrading, because you think that being a girl is degrading. But secretly you'd love to know what it's like, wouldn't you? What it feels like for a girl?
On THE hill...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:03 schreef Neleos het volgende:
From A Basement On A Hill
Titel van de plaat stond er toch niet bij...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:05 schreef ranja het volgende:
Moet je niet eerst in 'favoriete nummer' posten...![]()
Dat was met opzet de minst duidelijke foto. Maar Jawat is goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Onduidelijke foto zeg. Gokje op Jawat!
Wat en van wie?quote:I knew a lady who came from Duluth
She got bit by a dog with a rabid tooth
Correct. Nirvana was natuurlijk ook goed geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:19 schreef Z het volgende:
Meat Puppets - Lake of Fire
Waarom zeg je het dan niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet wie het is, maar GLO heeft t niet goed.
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.quote:
Je bent het zelf?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.
zoiets
ik heb het niet opgezocht trouwens.
(Z heeft de foto al eens eerder gepost)
Als je 't weet zonder op te zoeken, kan het toch niet oneerlijk zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.
zoiets
ik heb het niet opgezocht trouwens.
(Z heeft de foto al eens eerder gepost)
het is vandaag gepost door Z in een ander topic, vandaar dat peace t begrijpt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef GLO het volgende:
Je weet het dus omdat je het nog van de vorige keer weet? Dat zou ik niet oneerlijk willen noemen. Als zoiets nou in hetzelfde topic gebeurt, maar dat is hier niet het geval. Kortom: verlos ons, want niemand anders weet het en Z is er niet om hints te geven.
hij staat daar niet open hoor, hij is al geantwoord en bevestigdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef Berkery het volgende:
Hij staat ook nog open in RJPvD, anders zeg je het daar![]()
jerver73 +1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef jerver73 het volgende:
uuuh will young dus... zo n idols type
kan zijn maar tis ook een platenhoes...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das toch uit een video van Eddy Zoey?
Wel Nederlands toch? In de dancehoek ergens?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef jerver73 het volgende:
[..]
kan zijn maar tis ook een platenhoes...
niet nederlands (maar wel buren), wel in de dancehoek, 2 jaar geleden op lowlands... heeft bij een optreden dit jaar op 5 days off nog spontaan de jeugd van tegenwoordig op de planken gekregen om een stukje mee te doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Wel Nederlands toch? In de dancehoek ergens?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef jerver73 het volgende:
[..]
niet nederlands (maar wel buren), wel in de dancehoek, 2 jaar geleden op lowlands... heeft bij een optreden dit jaar op 5 days off nog spontaan de jeugd van tegenwoordig op de planken gekregen om een stukje mee te doen
Nee, maar die ziekte speelde wel een rol in de keuze van de naamgevingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef Berkery het volgende:
Mmm, ik weet dat ze de ziekte van Crohn heeft. Was het iets met I'm back ofzo?
Eigenlijk meer die andere kwaal die ze onder de leden had (en overwonnen heeft).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, maar die ziekte speelde wel een rol in de keuze van de naamgeving
Nee, het is geen directe verwijzing. Maar het feit dat ze door die kanker een jaar uit de running was leidde mede tot de titel van de tourneequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
Ze heeft ook borstkanker overwonnen las ik net op wikipedia.
After the disease oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |