Dat is 'm! heb er bijna een etmaal over na kunnen denken, maar z'n naam wilde maar geen vorm krijgen in m'n hoofdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Roy Hargrove?
Kijk, toch nog!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Roy Hargrove?
Nee. Belangrijkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef schaap001 het volgende:
George McCrae ?
quote:Producer, songwriter, arranger, session pianist, solo artist --has worn all these hats over the course of his lengthy and prolific career, and his behind-the-scenes work alone would have been enough to make him a legend of New Orleans R&B.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef cafca het volgende:
Bekende kop....zal ook wel een bekende naam zijn...
quote:Even if he wasn't always the most visible figure,'s contributions to New Orleans music -- and to rock & roll in general -- were such that he earned induction into the Rock and Roll Hall of Fame in 1998
Heb'm inmiddels opgezocht - heb de naam idd nooit gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:32 schreef GLO het volgende:
[..]Legendarische man, al zullen er best Triviaspelers zijn die zijn naam niet kennen. Want vooral een man achter de schermen, al maakt hij ook zelf platen, met als hoogtepunt het album 'Southern Nights' (1975). In dezelfde outfit als op de laatste foto (zelfde fotosessie waarschijnlijk) staat hij op de hoes van de net verschenen cd 'The River In Reverse', die hij samen met Elvis Costello maakte.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Alllen Toussaint?
Het duurde wel tot de hint over Costello voor het kwartje viel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat jij 'm wel zou weten
Geen Zornquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef Z het volgende:
Zorn? Dat is de enige 'geprogrammeerde' die ik ken ...
Die is het nog niet zo lang geleden al geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef GLO het volgende:
Wayne Shorter?
die had ik al gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef schaap001 het volgende:
Herbie Hancock misschien ?
Nope. Het betreft een blazer dit jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef schaap001 het volgende:
Herbie Hancock misschien ?
Een artiest die uitgenodigd wordt om op alledrie de dagen met een ander project/bezetting op te komen treden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef ranja het volgende:
wat is een artist in residence eigenlijk?
detailquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef schaap001 het volgende:
Ja, maar als antwoord op de vorige vraag![]()
namens Tjedemich: lienelien +1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:
Heb ik ondertussen mijn punt al gekregen van Tjedemich??![]()
![]()
Kniesoor die daar op let, inderdaadquote:
Graag gedaan, alhoewel het niet meeviel, hoor!quote:dank je trouwens voor je top 20 (skanqua ook).
Ik had eerder op de dag al Doe Maar genoemd, zal ook vast wel een keer een punt opleverenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Kniesoor die daar op let, inderdaadDan zeg ik nu vast 'John en Tom Fogerty', da's dan vast binnenkort een keer goed!
[..]
Graag gedaan, alhoewel het niet meeviel, hoor!
Foute vrijdag is niet verplichtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:05 schreef Skanqua het volgende:
Vond 't ook niet zo heel erg makkelijk... net als die laatste paar vragen...
Da's geen "Foute vrijdag"...
Yep. Ik was ook nogal verbaasd. Niet omdat jij het antwoord weet maar om BF als a.i.r. op NSJFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |