Titel van de plaat stond er toch niet bij...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:05 schreef ranja het volgende:
Moet je niet eerst in 'favoriete nummer' posten...![]()
Dat was met opzet de minst duidelijke foto. Maar Jawat is goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Onduidelijke foto zeg. Gokje op Jawat!
Wat en van wie?quote:I knew a lady who came from Duluth
She got bit by a dog with a rabid tooth
Correct. Nirvana was natuurlijk ook goed geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:19 schreef Z het volgende:
Meat Puppets - Lake of Fire
Waarom zeg je het dan niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet wie het is, maar GLO heeft t niet goed.
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.quote:
Je bent het zelf?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.
zoiets
ik heb het niet opgezocht trouwens.
(Z heeft de foto al eens eerder gepost)
Als je 't weet zonder op te zoeken, kan het toch niet oneerlijk zijn?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat ik t antwoord niet kan geven zonder mezelf oneerlijk te noemen.
zoiets
ik heb het niet opgezocht trouwens.
(Z heeft de foto al eens eerder gepost)
het is vandaag gepost door Z in een ander topic, vandaar dat peace t begrijpt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:23 schreef GLO het volgende:
Je weet het dus omdat je het nog van de vorige keer weet? Dat zou ik niet oneerlijk willen noemen. Als zoiets nou in hetzelfde topic gebeurt, maar dat is hier niet het geval. Kortom: verlos ons, want niemand anders weet het en Z is er niet om hints te geven.
hij staat daar niet open hoor, hij is al geantwoord en bevestigdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:33 schreef Berkery het volgende:
Hij staat ook nog open in RJPvD, anders zeg je het daar![]()
jerver73 +1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef jerver73 het volgende:
uuuh will young dus... zo n idols type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |