Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Glo +1
Leuk liedje wel, veel beter dan dat Crazy in elk geval
Yepquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Grammys?
Geen Marsalisje....quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef GLO het volgende:
Branford Marsalis?
ik hoop t, ben in elk geval zeer benieuwd... ook naar het optreden op Lowlands trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:58 schreef GLO het volgende:
Gaat een topalbum worden, wat ik er zo al van gehoord heb!
Briljant gaat me wat ver, maar erg goed? dat zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.
Eensch..quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wat is er mis met Crazy? Briljante plaat, als je 't mij vraagt.
Ik heb wel een idee wie je bedoelt, maar dat wil zich maar niet vormen tot een concreet antwoord...quote:
En terecht. Heb je 'm drie jaar geleden niet gezien? Het doek van de Alpha scheurde zowat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop t, ben in elk geval zeer benieuwd... ook naar het optreden op Lowlands trouwens
[..]
Erg goed gaat me wat ver, maar een lekker nummer is het zekerquote:Briljant gaat me wat ver, maar erg goed? dat zeker
Nope, wel op werchter in 2004, dat was ook een erg prettig begin van het festival.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef GLO het volgende:
[..]
En terecht. Heb je 'm drie jaar geleden niet gezien? Het doek van de Alpha scheurde zowat.
[..]
Nou, ik heb het ff beluisterd en de tekst is idd wel leuk (en lekker nostalgisch voor deze ouwe lul), maar het is een liedje van niks. Het mag qua muziek nog niet in de scháduw van Crazy staan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef ranja het volgende:
[I wish I was a punk rocker....]
Leuk liedje wel, veel beter dan dat Crazy in elk geval
OK. Sorry dat ik er niet op kom...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Parkeer de vraag maar. Ik ben even weg.
Lekker nummer gaat me wat verquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef GLO het volgende:
Erg goed gaat me wat ver, maar een lekker nummer is het zeker
Nee, een nettere omschrijving voor een k*tnummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |