Hier heb je je verklaringquote:Thalys is (bijna) jarig en wie jarig is trakteert.
Vanwege de grote belangstelling voor het actietarief Thalys 10 jaar is onze site overbelast en kunt u problemen ondervinden bij het boeken. Er wordt hard aan gewerkt om dit probleem op te lossen. Wij houden u via deze pagina op de hoogte. Excuses voor het ongemak.
op deze manier niet, niemand komt er doorheenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef Barcelona het volgende:
zal wel snel uitverkocht zijn
Slimquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:52 schreef Frazz het volgende:
nopekutzooi heb het al vriendin van me soort van beloofd
Ze weet onder voorbehoud, ze had het artikel ook gelezen in de metro dat er maar beperkte kaarten waren, mjah ze had er wel opgehoopt (net als ik eigenlijk)quote:
Ik blijf wakkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:56 schreef MissHobje het volgende:
je moet ff rond 3 a 4 doen.. lukt vast! had ik nl voorgaande keren met zo;n actie![]()
Volgens mij is dan bijna alles weg.......quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:56 schreef MissHobje het volgende:
je moet ff rond 3 a 4 doen.. lukt vast! had ik nl voorgaande keren met zo;n actie![]()
Als niemand er in kan kome? lijkt me sterk, je kan alleen maar via de site van ns internationaal bestellen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Dezz het volgende:
[..]
Volgens mij is dan bijna alles weg.......
Volgens mij vaste datum, dat is altijd zo met de thalys (reserveren), maar ik heb de data al gepriktquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef mausie het volgende:
Moet je deze kaartjes met vaste datum kopen?
Hoopte zo op kaartjes en zelf uitmaken wanneer gebruik van maken in Juli - Augustus... (bijv. stempelen)
Pin me er niet op vast he.. maargoed.. zou best kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik blijf wakker
Mjah heb morge wel om kwart voor 9 een tentamen
had ik ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja! Hier gelukt via thalys.com
Maar dat was om kwart over 12 ofzo. nu ligt het plat
Parijssss
Jups.. en als je met zo;n actie.. je trein mist.. hebbie pech enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef mausie het volgende:
Moet je deze kaartjes met vaste datum kopen?
Hoopte zo op kaartjes en zelf uitmaken wanneer gebruik van maken in Juli - Augustus... (bijv. stempelen)
NS hotels boeken lukt wel, mjah geen hotel boeke voorda ik die kaartjes heb natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:03 schreef wickie het volgende:
Ja het is vaste datum en tijd.
De NS online shop doet echt helemaal niks
en bij de Thalys site doet ie het selecteren van de treinen wel maar daarna, als je dus wil gaan bestellen, dan doet ie het niet meer.
Ik probeer het strax wel weer.
Geloof me, als ik dit kaartje krijg zorg ik da ik een half uur van te vore op het station benquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups.. en als je met zo;n actie.. je trein mist.. hebbie pech enzo![]()
hee goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Geloof me, als ik dit kaartje krijg zorg ik da ik een half uur van te vore op het station ben
enige waar ik nu op let is ns sitequote:Op donderdag 1 juni 2006 01:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hee goedtjek ook goed de borden en tijden.. wij hadden een keer dat de trein ervoor te laat aankwam.. en er een spoor probleem was.. zodat ie op het spoor reed van vertrek ( was een om en om actie dus en liep uit) mare hadden we bijna de verkeerde gehad.. pff niemand die dat ff aangaf dus
.. gelukkig ging het goed en lagen we dubbel toen we eenmaal de goede hadden
Via thalys.com zag ik het zomertarief van 10 euro, maar vervolgens een melding dat het systeem overbelast wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef Superheld het volgende:
Ik krijg te zien dat het 220 euro kost?![]()
Kan zijn dat er alleen op bepaalde dagen die korting geld.. en op andere dagen een iets duurdere .. maargoed.. blijft puzzelen natuurlijk met acties.. ik ken de voorwaarden van deze niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:08 schreef purposemaker het volgende:
weet iemand of het mogelijk is dat je bijv. heen de zomerpromo van ¤10,- selecteert en terug de promo van ¤25,-?
heb een aantal maal 'deze combinatie is niet mogelijk' gekregen, maar dat zou ook met de storing te maken kunnen hebben..
Check, hier ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:11 schreef wickie het volgende:
Ik krijg nu een nieuw zinnetje
"Op de combinatie van deze datum/tijdstip/traject zijn geen verbindingen te koop via dit kanaal"
hmmm...
Jup hier ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:20 schreef Eilanden het volgende:
Het systeem is te druk bezet om uw bestelling te verwerken probeert u het over het enkele minuten nog eens. Bedankt voor uw begrip
Via de ns site geboekt of via thalys.com?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:21 schreef Fluxi het volgende:
De prijs van deze bestelling is: EUR 40,00
Voor:
2 Volwassene
Voordat u naar de volgende stap gaat dient u akkoord te gaan met de algemene reisvoorwaarden
en de onderstaande voorwaarden.
Vanaf hier heeft u 15 minuten de tijd om de boeking te voltooien.![]()
![]()
![]()
das uhm lulligquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:23 schreef Blaetman het volgende:
kwas er doorheen, wacht ik te lang met betalen ;x
door syncen met een housemate ;x
Dat had ik net ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:21 schreef Fluxi het volgende:
Voor:
2 Volwassene
Voordat u naar de volgende stap gaat dient u akkoord te gaan met de algemene reisvoorwaarden
![]()
![]()
Als je nou nog even doorgeeft via welke site en voor welke data, daar hebben we wat aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:21 schreef Fluxi het volgende:
Voor:
2 Volwassene
![]()
![]()
Via Thalys.comquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Via de ns site geboekt of via thalys.com?
thalys.com doet het bij mij niet. Maar ik blijf proberen. ik wil van 24 tm 26 juli btwquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:26 schreef Fluxi het volgende:
[..]
Via Thalys.com
We vertrekken 31 juli en kome 4 dagen later terug
Was het helemaal vergeten maar dankzij dit topic gelukkig toch op tijd
Hmm, hier niet. Heb je op TGV.com als tijd gekozen voor '00h'? In dat geval laat hij alle treinen van de dag zien. Als je kiest voor bij '15h' toont hij alleen de treinen vanaf drie uur, en alles er voor niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:35 schreef Jaguarized het volgende:
TGV.com laat ook minder tijden zien dan Thalys.com
Via TGV.com alleen met Creditcard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:38 schreef knny het volgende:
kan je ook via intenretbankieren bestellen btw? of alleeen CC?
Aanbieding geldt alleen voor juli en augustus, niet voor juni.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Zit het nu al vol of zie ik het verkeerd?
Allemaal kruisjes door de agenda van Juni.
Ja, ik heb Rabo Direct gebruikt (ze hebben IDeal dus, ook Postbank e.d.)quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:39 schreef ikleef het volgende:
[..]
Via TGV.com alleen met Creditcard.
Voor wat betreft Thalys en NS Internationaal: iemand anders die het weet?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:40 schreef Frazz het volgende:
thnx, dutch train, ik zag in de opwinding niet dat er een adres in stond
thalys.com en gelijk hotel via nstravel.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Welke site had je gedaan nu ?
ik kan er nog steeds niet op
Je moet een week van te voren boeken, dus tot en met 6 juni zie je kruisjes staan als het goed is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Zit het nu al vol of zie ik het verkeerd?
Allemaal kruisjes door de agenda van Juni.
Idd, zonder dit topic was ik nog steeds aan het proberen op ns site denk ik, maar goed, ik ga slape morge weer vroeg op voor tentamenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:45 schreef _maniax_ het volgende:
yes! geboekt op tgv.com
Dank aan diegene die de site poste hier.
Zonder dit topic had ik er nooit vanaf gewetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:48 schreef Frazz het volgende:
[..]
Idd, zonder dit topic was ik nog steeds aan het proberen op ns site denk ik, maar goed, ik ga slape morge weer vroeg op voor tentamen![]()
Vol met al die goedkope Hollanders die voor 10 Euro op de eerste rang wilden zitten.....quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:43 schreef Lexie het volgende:
Het zal wel druk worden in Parijs de komende maanden.
zonder die actie is het ook niet duur hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Vol met al die goedkope Hollanders die voor 10 Euro op de eerste rang wilden zitten.....
Moet je voor de grap eens die gv wisselenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:53 schreef purposemaker het volgende:
tgv.com is de gouden tip! super!!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:45 schreef _maniax_ het volgende:
yes! geboekt op tgv.com
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:45 schreef _maniax_ het volgende:
yes! geboekt op tgv.com
Eenieder: graag gedaan. En nu is het tijd voor slaapquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:53 schreef purposemaker het volgende:
tgv.com is de gouden tip! super!!
Ik zie voor diezelfde periode prijzen varierend van 43 tot 85 euro per persoon per richting. Dus 86 tot 170 euro de man voor een retour tegen het normale tarief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zonder die actie is het ook niet duur hoor..
Parijs is ook wel een stukkie.. en je moet ff die kleuren zien.. want vaak zie je ook met een omruil mogelijkheid.. of 1e klas..quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie voor diezelfde periode prijzen varierend van 43 tot 85 euro per persoon per richting. Dus 86 tot 170 euro de man voor een retour tegen het normale tarief.
Ik vind het nogal een verschil met 2 tientjes de man
quote:SCHIPHOL PARIS NORD 13/08 10:13-14:05 Thalys : 9328 Zomerpromo 10 euro 2
PARIS NORD SCHIPHOL 15/08 12:55-16:49 Thalys : 9333 Zomerpromo 10 euro 2
Is dat een meerwaarde?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:29 schreef Bluezz het volgende:
Alleen maar fokkers in die treinen komende maanden
Ligt eraan. Als het leuke vrijgezelle dames zijn wel jaquote:
quote:Hotelletje ook geboekt:
Relais de Paris Gard du Nord Address: 133 Boulevard de Magenta
Paris
FROM GARE DU NORD METRO STATION TAKE THE 1ST STREET (MAGENTA), TURN RIGHT AND THE HOTEL IS JUST ACROSS THE STREET. Nearest rail station: GARE DU NORD - 300 metres Nearest tube station: GARE DU NORD - 300 metres
Dichterbij kan volgens mij niet.
Maison du pré? die heb ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 04:26 schreef Bluezz het volgende:
Zo vroeg moet je ook niet willen gaan
[..]
Het kan nog voor 20, anders bijna altijd wel voor 50.quote:Op donderdag 1 juni 2006 07:23 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het de halve nacht geprobeerd op de site, niet gelukt. Op TGV.com krijg ik nu het goedkoopst voor 100 euro. Bahh zeg.
Voor 20 nog ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kan nog voor 20, anders bijna altijd wel voor 50.
Huh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, dan vertrek je vaak wel of heel vroeg of heel laat.
Btw, je moet wel volwassenentarief selecteren, althans, ik kreeg geen 20 euro retour tarieven als ik jongere deed.
In het weekend ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef Loontjah het volgende:
Het was net zelfs op het nieuws dat de site helemaal plat lag...
In het weekend zin vele kaartjes uitverkocht
=> Parijs - Tips, hints, tricks, kosten, etc... #4quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef LintuxCx het volgende:
Iemand een idee? Goedkope jeugdherberg ofzo?
Thalys.com en dan boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Ewaldus het volgende:
Ik snap mn god niet waar ik op de TGV site moet zoeken, hoewel ik redelijk de Franse taal beheers..
Merciquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt gewoon Nederlands selecteren op www.tgv.com
Kies als vertrekplaats Rotterdam!
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef DancePlaza het volgende:
kan ik geowon al 22 jarige 2 kaartjes volwassenen kaartjes bestellen?
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)
ja dat kan. Het jongeretarief is er alleen maar voor de korting die je op de normale tarieven krijgt. Als die uitverkocht zijn, krijg je automatisch het hogere tarief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef DancePlaza het volgende:
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizen
Stap je toch in Brussel of Rotterdam uit en ga je weer terugquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil eigenlijk wel reserveren, maar ik weet niet wat ik moet doen in Paris en waar ik ga slapen
Da's twee personen. En dan 25 euro, wat ik ook nog wel spotgoedkoop vind.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik geloof d'r dus niks van.
tgv.com doet het wat sneller, maar die zegt dat die actiekaartjes 50 euro kosten. Ja, dan vind ik 't eigenlijk niet zo interessant meer...
Ik zie steeds als goedkoopste 133.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:34 schreef DirtyHarry het volgende:
Hier zoeken:
http://www.tgv.com/nl/nl/achat-en-ligne/recherche.html
Heb er net twee retourtjes voor in totaal 70,- besteld. Heenreis 25,- pp en terugreis 10,- pp.
Tip: als je zoekt op 4 t/m 8 juli dan kun je misschien ook nog voor 35,- pp retour reizen![]()
29 juli t/m 2 aug kon geloof ik ook nog voor 35,- pp
Succes
Op de ns site stond wel gewoon vanaf 1 juni, dus niet pas de nacht van 1 op 2 juni.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef Hare het volgende:
Hier ook nog maar ff:
Jezus!![]()
Stomme kuthonden ook! Hoe kan je godver zo'n grote fout maken!![]()
Ik wou heerlijk een weekendje weg plannen, kan dat stelletje motherf*ckers niet eens even de goede datum voor de actie aangeven. Overal groot aangegeven in de nacht van 1 op 2 juni! Kranten en alles. Fuckers!![]()
![]()
![]()
Zal ze eens ff een mailtje sturen. Stelletje prutsers daar!![]()
![]()
Ik kwam er dus net achter dat ik er dan ben, maar de trein moet gaan zien te halen. Gelukkig nu nog een enkeltje voor 10 euro kunnen kopen voor maandagochtend, kan ik ter plekke nog beslissen wat ik doequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Met de Thalys naar Parijs als de Tour er finisht.![]()
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Winski05 het volgende:
Mensen, is het ook mogelijk om zonder creditcard aan kaartjes te komen?
Hoe zie je meteen wat er nog vrij is?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb via tgv.com geboekt. Kon ik ook meteen zien wat er nog vrij was. Kansloze site van thalys.com.![]()
Die optie kan niet gekozen worden op de site van TGV...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.
Nee, niet de actiekaartjes op dit moment. Normaal gesproken wel via IDeal via de NS-site.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Winski05 het volgende:
Mensen, is het ook mogelijk om zonder creditcard aan kaartjes te komen?
Via die site van tgv.com kan alleen met credit card worden betaald.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.
via thalys.com kon het gelukkig wel, want ik heb geen cc.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Via die site van tgv.com kan alleen met credit card worden betaald.
Ah, oke. Wat ik begrijp is dat het voor mij niet mogelijk is om aan tickets te komen, aangezien ik niet beschik over een CreditCard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, niet de actiekaartjes op dit moment. Normaal gesproken wel via IDeal via de NS-site.
Voor een ieder die de laagste tarieven zoekt voor de Thalys: de kaartjes gaan altijd precies 3 maanden van te voren in de verkoop. Dan heb je dus de meeste kans op het laagste tarief
Jawel, kan wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ah, oke. Wat ik begrijp is dat het voor mij niet mogelijk is om aan tickets te komen, aangezien ik niet beschik over een CreditCard.
Da's spijtig...
Hanteert thalys.com niet hetzelfde systeem als NS? Want ik heb geprobeerd om daar kaarten te bestellen en ik kom bij dezelfde foutmelding-site als die ik bij NS krijg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.
Via tgv.com kan het niet
via thalys.com kan het wel
Dan kijk je niet goed.quote:
Rond die data is er ook nog veel voor 20 hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef reconnect het volgende:
het goedkoopste wat mij lukt is 100 euro voor 2 personen, een retourtje
maar dat wordt hem niet..voor belangstellenden, het gaat om deze data:
Heenreis op 25/08 à 17h54 09356 Terugreis op 28/08 à 15h55 09345
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden
Voor het actietarief hebben ze dus nu een aparte link (die nu ook niet werkt) en voor alle overige boekingen moet je maar langs het loketquote:Thalys is jarig en wie jarig is trakteert.
Vanwege overweldigende belangstelling voor de actie rondom het tienjarig bestaan van Thalys verloopt het boeken via onze site momenteel moeizaam. U kunt dus problemen ondervinden tijdens het boekingen via internet.
Op dit moment zijn er lange wachttijden bij TeleSales.
Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
Openingstijden Internationale Balies
--------------------------------------------------------------------------------
Boeken
Mocht u problemen ondervinden bij het boeken dan kunt u ook de hieronder vermelde link gebruiken. Let wel, het actietarief van ¤ 10 is uitverkocht. Wel hebben wij nog actietarieven van ¤ 25 in de aanbieding. U maakt het meeste kans op een geslaagde boeking, als u reist in augustus aan het einde van de middag of begin van de avond. Gebruik deze link uitsluitend om het actietarief te boeken.
Boek hier de Thalys 10 jaar actie
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nachtquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd jammer dat er van die irritante rukkers zijn die er zelf even beter van willen worden. Kan daar zo verdomde slecht tegen... Heb zelf gelukkig twee retourtjes voor 70 euro weten te bemachtigen. Nou nog een plek vinden om te overnachten. D'r is genoeg keus, en heel duur hoeft het zo te zien niet te zijn.
Die 120 euro's die net genoemd werden, dat is wel een wat luxer hotel mag ik aannemen?
Formule 1 Noisy-Champs, aan de metolijn 4A (of zo), voor 31 euri per kamer per nacht. Het kost niks, en dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nacht
nee, niets speciaals, gewoon in het eerste venstertje vertrek en aankomst invullen, datum en tijd kiezen en verder gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef RWR het volgende:
moet je op tgv.com nog iets speciaals doen, of kan je het gewoon via reserveringen doen?
Dat staan ze niet. Ik heb er twee besteld en heb maar één naam opgegeven. Al zou het kunnen dat er dan verwacht wordt dat ik iig reis en dat het verder niet uitmaakt wie ik bij me heb. Dat weet ik over vijf dagen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.
De per post geleverde tickets kunnen onmogelijk al binnen zijn en kan je nog niet van zeggen of ze op naam staan of niet.
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://be-internet.bene-s(...)?BLName=TravelWishes
Deze link is dan handiger
In juli zijn nog veel terugreizen te vinden voor een tientje
Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
Ja, volgens mij wel. Kun je nalezen op de achterkant van je kaart.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??
gemakkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nacht
wel met kortingquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??
Dan ga ik ook meteen bellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef Setambre het volgende:
Oke ik heb net gebeld voor het probleem met het thuis printen probleem.
Er zijn meer mensen met het probleem. Als je belt gaan ze het voor je uitzoeken
En dat werkt dan ook voor dat tarief?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Oke iemand een directe URL die werkt naar desite van TGV óf thalys?
Hoe lui en simpel kan je zijn...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand een telefoonnummer?
Nee, want bij het loket kun je dat actietarief niet boeken. Ze sturen nu juist de klanten die andere tickets willen boeken naar hun loketten. Want je kan nu bijvoorbeeld ook geen tickets naar Brussel, Frankfurt of Berlijn boeken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
Ik kan het niet vinden malloot.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Hoe lui en simpel kan je zijn...
Ja, maar waar moet ik klikken voor het tien euro van rotterdam centraal naar parijs marne la vallee - chessy?quote:
Ik ga nog even na mijn hertentamensquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
Dan zal het wel niet meer beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet ik klikken voor het tien euro van rotterdam centraal naar parijs marne la vallee - chessy?
ik krijg nl. nergens een 10 euro tarief.
ook op de site van de TGV?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet meer beschikbaar zijn.
Anders staat het er bij in het rijtje van tarieven.
via welke site en hoe? Kun je me helpen via edwardseepers@gmail.com ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef knny het volgende:
yes ik heb ook 2 retourtjes geboekt voor 35 euro p.p
heen Heen op 01/08/2006 om 16:56
Terug op 04/08/2006 om 06:55
Aantal passagiers: 2 - Traject in: 2e klasse
Jeetje man, ga toch eens zoeken! Zo moeilijk is het nietquote:
Ik wist het niet en ik kom er niet uit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jeetje man, ga toch eens zoeken! Zo moeilijk is het niet
Ik heb maar via 1 site geboekt, en dat is via thalys.com, daar stond dat tarief er bij. Lijkt me dat dat bij de andere boekingssites ook zo is, anders kan niemand daar het actietarief boeken.
Als je echt graag die kaartjes wilt, weet je dat je gewoon om 12u 's nachts achter je pc moet zitten, als je er bijna zeker van wilt zijn ze te kunnen boeken. Mij was het dat iig wel waard.
Ga naar NS.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand hier die kan helpen?
Ik krijg elke keer de melding 'op deze dag rijden geen treinen', of iets dergelijks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Ga naar NS.nl
Ga naar Int kaarten boeken.
Kies de data. Kies je kaarten.
Klaar
via nachtjeweg.nl?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Eigenlijk moet ik een simpel hotel vinden voor één nachtje.
Bweh, ik kan alleen nog maar voor 100 euro 2 personen boeken voor een heen en terug reis. Dat is wel iets meer dan 40 euroquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Eigenlijk moet ik een simpel hotel vinden voor één nachtje.
op welke data is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bweh, ik kan alleen nog maar voor 100 euro 2 personen boeken voor een heen en terug reis. Dat is wel iets meer dan 40 euro.
Op iedere data die geldig is voor de actie, voor zover ik weet.quote:
Ik krijg echt de hele tijd bij NS internationaal dit:quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Op iedere data die geldig is voor de actie, voor zover ik weet.
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef ExtendedVersion het volgende:
Via tgv.com is het nu al 188 euro
Je moet serieus elke data afgaan welke je zou willen.kunnen. En hopen dat het order form aan het einde meewerkt. Je moet eens weten hoeveel mensen er nu boeken. Ja dan heb je kans dat het vol zit/niet werkt/net iemand je voor was/is.quote:
Ah. Ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Je moet serieus elke data afgaan welke je zou willen.kunnen. En hopen dat het order form aan het einde meewerkt. Je moet eens weten hoeveel mensen er nu boeken. Ja dan heb je kans dat het vol zit/niet werkt/net iemand je voor was/is.
Er zijn nog reizen te boeken voor 40 euro met zijn tweetjes, waarom neem je die duurdere dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef Hetser het volgende:
Ik kwam er via de sites ook niet uit.Toen ben ik naar het Internationaal Loket gegaan gewoon op het station, daar kun je ook gewoon boeken!
Nu ga ik begin augustus voor 70 euroos met zn tweeen naar Parijs!!
Welke data??quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er zijn nog reizen te boeken voor 40 euro met zijn tweetjes, waarom neem je die duurdere dan?.
Ik vind dit een erg zwakke opmerking; naar mijn weten waren er 10.000 kaarten beschikbaar. Het is een kwestie van er op tijd bij zijn, en bij zo'n actie wéét je dat het storm gaat lopen. Dan moet je niet zeuren als je > 12 uur na het begin van de actie geen kaarten meer kunt boeken, lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef -jos- het volgende:
Leuk hoor, overal adverteren dus iedereen denkt even makkelijk met ¤10,- naar Frankrijk te reizen zijn er maar een paar kaarten beschikbaar... Wat een neppe actie...
23 euro per nacht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand al een echt goedkoop hotel gevonden?
Neem een hotel dat iets meer aan de buitenkant ligt. Met de metro zit je er zoquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die hotels wel erg duur trouwens in Parijs.
Als je met niet heel veel luxe tevreden bent:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die hotels wel erg duur trouwens in Parijs.
Gewoon even zoeken via tgv.com.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zitten we dalijk met heel fok! in 1 hotel
Iemand die de data weet voor een reis van 40 euro of 70? (2 personen dus)
Ga jij nou eerst maar eens kaartjes boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zitten we dalijk met heel fok! in 1 hotel
Iemand die de data weet voor een reis van 40 euro of 70? (2 personen dus)
Ja, maar ik zit nu data voor data in te vullen. Als iemand de data kent waarop het 40 kost; ik heb toch de hele vakantie vrij, de datum maakt dus niet echt uit.quote:
Iemand hierboven zei dat er nog steeds een reis van 40 euro is, maar de goedkoopste die ik vind is 40quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens kaartjes boeken![]()
Ipv hier de hele tijd te bedelen kun je beter gewoon zoeken op de site van Thalys of Tgv.
Er zijn volgens mij nog genoeg kaarten beschikbaar, in ieder geval voor 25 euro per enkele reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |