Voor 20 nog ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kan nog voor 20, anders bijna altijd wel voor 50.
Huh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, dan vertrek je vaak wel of heel vroeg of heel laat.
Btw, je moet wel volwassenentarief selecteren, althans, ik kreeg geen 20 euro retour tarieven als ik jongere deed.
In het weekend ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef Loontjah het volgende:
Het was net zelfs op het nieuws dat de site helemaal plat lag...
In het weekend zin vele kaartjes uitverkocht
=> Parijs - Tips, hints, tricks, kosten, etc... #4quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef LintuxCx het volgende:
Iemand een idee? Goedkope jeugdherberg ofzo?
Thalys.com en dan boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Ewaldus het volgende:
Ik snap mn god niet waar ik op de TGV site moet zoeken, hoewel ik redelijk de Franse taal beheers..
Merciquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt gewoon Nederlands selecteren op www.tgv.com
Kies als vertrekplaats Rotterdam!
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef DancePlaza het volgende:
kan ik geowon al 22 jarige 2 kaartjes volwassenen kaartjes bestellen?
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)
ja dat kan. Het jongeretarief is er alleen maar voor de korting die je op de normale tarieven krijgt. Als die uitverkocht zijn, krijg je automatisch het hogere tarief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef DancePlaza het volgende:
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizen
Stap je toch in Brussel of Rotterdam uit en ga je weer terugquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil eigenlijk wel reserveren, maar ik weet niet wat ik moet doen in Paris en waar ik ga slapen
Da's twee personen. En dan 25 euro, wat ik ook nog wel spotgoedkoop vind.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik geloof d'r dus niks van.
tgv.com doet het wat sneller, maar die zegt dat die actiekaartjes 50 euro kosten. Ja, dan vind ik 't eigenlijk niet zo interessant meer...
Ik zie steeds als goedkoopste 133.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:34 schreef DirtyHarry het volgende:
Hier zoeken:
http://www.tgv.com/nl/nl/achat-en-ligne/recherche.html
Heb er net twee retourtjes voor in totaal 70,- besteld. Heenreis 25,- pp en terugreis 10,- pp.
Tip: als je zoekt op 4 t/m 8 juli dan kun je misschien ook nog voor 35,- pp retour reizen![]()
29 juli t/m 2 aug kon geloof ik ook nog voor 35,- pp
Succes
Op de ns site stond wel gewoon vanaf 1 juni, dus niet pas de nacht van 1 op 2 juni.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef Hare het volgende:
Hier ook nog maar ff:
Jezus!![]()
Stomme kuthonden ook! Hoe kan je godver zo'n grote fout maken!![]()
Ik wou heerlijk een weekendje weg plannen, kan dat stelletje motherf*ckers niet eens even de goede datum voor de actie aangeven. Overal groot aangegeven in de nacht van 1 op 2 juni! Kranten en alles. Fuckers!![]()
![]()
![]()
Zal ze eens ff een mailtje sturen. Stelletje prutsers daar!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |