Voor 20 nog ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het kan nog voor 20, anders bijna altijd wel voor 50.
Huh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, dan vertrek je vaak wel of heel vroeg of heel laat.
Btw, je moet wel volwassenentarief selecteren, althans, ik kreeg geen 20 euro retour tarieven als ik jongere deed.
In het weekend ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef Loontjah het volgende:
Het was net zelfs op het nieuws dat de site helemaal plat lag...
In het weekend zin vele kaartjes uitverkocht
=> Parijs - Tips, hints, tricks, kosten, etc... #4quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef LintuxCx het volgende:
Iemand een idee? Goedkope jeugdherberg ofzo?
Thalys.com en dan boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef Ewaldus het volgende:
Ik snap mn god niet waar ik op de TGV site moet zoeken, hoewel ik redelijk de Franse taal beheers..
Merciquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:51 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt gewoon Nederlands selecteren op www.tgv.com
Kies als vertrekplaats Rotterdam!
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef DancePlaza het volgende:
kan ik geowon al 22 jarige 2 kaartjes volwassenen kaartjes bestellen?
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
er is een optie 'jongere' (21 t/m 25)
ja dat kan. Het jongeretarief is er alleen maar voor de korting die je op de normale tarieven krijgt. Als die uitverkocht zijn, krijg je automatisch het hogere tarief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef DancePlaza het volgende:
maar ik bedoel..kan je ook als 22 jarig met een kaarjte van een volwassenen gaan reizen
Stap je toch in Brussel of Rotterdam uit en ga je weer terugquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:22 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil eigenlijk wel reserveren, maar ik weet niet wat ik moet doen in Paris en waar ik ga slapen
Da's twee personen. En dan 25 euro, wat ik ook nog wel spotgoedkoop vind.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef LintuxCx het volgende:
Ja, ik geloof d'r dus niks van.
tgv.com doet het wat sneller, maar die zegt dat die actiekaartjes 50 euro kosten. Ja, dan vind ik 't eigenlijk niet zo interessant meer...
Ik zie steeds als goedkoopste 133.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:34 schreef DirtyHarry het volgende:
Hier zoeken:
http://www.tgv.com/nl/nl/achat-en-ligne/recherche.html
Heb er net twee retourtjes voor in totaal 70,- besteld. Heenreis 25,- pp en terugreis 10,- pp.
Tip: als je zoekt op 4 t/m 8 juli dan kun je misschien ook nog voor 35,- pp retour reizen![]()
29 juli t/m 2 aug kon geloof ik ook nog voor 35,- pp
Succes
Op de ns site stond wel gewoon vanaf 1 juni, dus niet pas de nacht van 1 op 2 juni.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef Hare het volgende:
Hier ook nog maar ff:
Jezus!![]()
Stomme kuthonden ook! Hoe kan je godver zo'n grote fout maken!![]()
Ik wou heerlijk een weekendje weg plannen, kan dat stelletje motherf*ckers niet eens even de goede datum voor de actie aangeven. Overal groot aangegeven in de nacht van 1 op 2 juni! Kranten en alles. Fuckers!![]()
![]()
![]()
Zal ze eens ff een mailtje sturen. Stelletje prutsers daar!![]()
![]()
Ik kwam er dus net achter dat ik er dan ben, maar de trein moet gaan zien te halen. Gelukkig nu nog een enkeltje voor 10 euro kunnen kopen voor maandagochtend, kan ik ter plekke nog beslissen wat ik doequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:32 schreef Zwansen het volgende:
Met de Thalys naar Parijs als de Tour er finisht.![]()
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Winski05 het volgende:
Mensen, is het ook mogelijk om zonder creditcard aan kaartjes te komen?
Hoe zie je meteen wat er nog vrij is?quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:46 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb via tgv.com geboekt. Kon ik ook meteen zien wat er nog vrij was. Kansloze site van thalys.com.![]()
Die optie kan niet gekozen worden op de site van TGV...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.
Nee, niet de actiekaartjes op dit moment. Normaal gesproken wel via IDeal via de NS-site.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Winski05 het volgende:
Mensen, is het ook mogelijk om zonder creditcard aan kaartjes te komen?
Via die site van tgv.com kan alleen met credit card worden betaald.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, met iDeal. Dan kun je je bank uitkiezen en kun je het zo over internetbankieren.
via thalys.com kon het gelukkig wel, want ik heb geen cc.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Via die site van tgv.com kan alleen met credit card worden betaald.
Ah, oke. Wat ik begrijp is dat het voor mij niet mogelijk is om aan tickets te komen, aangezien ik niet beschik over een CreditCard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, niet de actiekaartjes op dit moment. Normaal gesproken wel via IDeal via de NS-site.
Voor een ieder die de laagste tarieven zoekt voor de Thalys: de kaartjes gaan altijd precies 3 maanden van te voren in de verkoop. Dan heb je dus de meeste kans op het laagste tarief
Jawel, kan wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ah, oke. Wat ik begrijp is dat het voor mij niet mogelijk is om aan tickets te komen, aangezien ik niet beschik over een CreditCard.
Da's spijtig...
Hanteert thalys.com niet hetzelfde systeem als NS? Want ik heb geprobeerd om daar kaarten te bestellen en ik kom bij dezelfde foutmelding-site als die ik bij NS krijg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel, kan wel.
Via tgv.com kan het niet
via thalys.com kan het wel
Dan kijk je niet goed.quote:
Rond die data is er ook nog veel voor 20 hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef reconnect het volgende:
het goedkoopste wat mij lukt is 100 euro voor 2 personen, een retourtje
maar dat wordt hem niet..voor belangstellenden, het gaat om deze data:
Heenreis op 25/08 à 17h54 09356 Terugreis op 28/08 à 15h55 09345
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden
Voor het actietarief hebben ze dus nu een aparte link (die nu ook niet werkt) en voor alle overige boekingen moet je maar langs het loketquote:Thalys is jarig en wie jarig is trakteert.
Vanwege overweldigende belangstelling voor de actie rondom het tienjarig bestaan van Thalys verloopt het boeken via onze site momenteel moeizaam. U kunt dus problemen ondervinden tijdens het boekingen via internet.
Op dit moment zijn er lange wachttijden bij TeleSales.
Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
Openingstijden Internationale Balies
--------------------------------------------------------------------------------
Boeken
Mocht u problemen ondervinden bij het boeken dan kunt u ook de hieronder vermelde link gebruiken. Let wel, het actietarief van ¤ 10 is uitverkocht. Wel hebben wij nog actietarieven van ¤ 25 in de aanbieding. U maakt het meeste kans op een geslaagde boeking, als u reist in augustus aan het einde van de middag of begin van de avond. Gebruik deze link uitsluitend om het actietarief te boeken.
Boek hier de Thalys 10 jaar actie
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nachtquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd jammer dat er van die irritante rukkers zijn die er zelf even beter van willen worden. Kan daar zo verdomde slecht tegen... Heb zelf gelukkig twee retourtjes voor 70 euro weten te bemachtigen. Nou nog een plek vinden om te overnachten. D'r is genoeg keus, en heel duur hoeft het zo te zien niet te zijn.
Die 120 euro's die net genoemd werden, dat is wel een wat luxer hotel mag ik aannemen?
Formule 1 Noisy-Champs, aan de metolijn 4A (of zo), voor 31 euri per kamer per nacht. Het kost niks, en dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nacht
nee, niets speciaals, gewoon in het eerste venstertje vertrek en aankomst invullen, datum en tijd kiezen en verder gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef RWR het volgende:
moet je op tgv.com nog iets speciaals doen, of kan je het gewoon via reserveringen doen?
Dat staan ze niet. Ik heb er twee besteld en heb maar één naam opgegeven. Al zou het kunnen dat er dan verwacht wordt dat ik iig reis en dat het verder niet uitmaakt wie ik bij me heb. Dat weet ik over vijf dagen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.
De per post geleverde tickets kunnen onmogelijk al binnen zijn en kan je nog niet van zeggen of ze op naam staan of niet.
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://be-internet.bene-s(...)?BLName=TravelWishes
Deze link is dan handiger
In juli zijn nog veel terugreizen te vinden voor een tientje
Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
Ja, volgens mij wel. Kun je nalezen op de achterkant van je kaart.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??
gemakkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nacht
wel met kortingquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:
[..]
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??
Dan ga ik ook meteen bellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef Setambre het volgende:
Oke ik heb net gebeld voor het probleem met het thuis printen probleem.
Er zijn meer mensen met het probleem. Als je belt gaan ze het voor je uitzoeken
En dat werkt dan ook voor dat tarief?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Oke iemand een directe URL die werkt naar desite van TGV óf thalys?
Hoe lui en simpel kan je zijn...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand een telefoonnummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |