abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38432043
Vanwege overweldigende belangstelling voor de actie rondom het tienjarig bestaan van Thalys verloopt het boeken via onze site momenteel moeizaam. U kunt dus problemen ondervinden tijdens het boekingen via internet.
Op dit moment zijn er lange wachttijden bij TeleSales.

Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.

Boeken

Mocht u problemen ondervinden bij het boeken dan kunt u ook de hieronder vermelde link gebruiken. Let wel, het actietarief van ¤ 10 is uitverkocht. Wel hebben wij nog actietarieven van ¤ 25 in de aanbieding. U maakt het meeste kans op een geslaagde boeking, als u reist in augustus aan het einde van de middag of begin van de avond. Gebruik deze link uitsluitend om het actietarief te boeken.
pi_38432134
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.
De per post geleverde tickets kunnen onmogelijk al binnen zijn en kan je nog niet van zeggen of ze op naam staan of niet.

De NS geeft inmiddels aan dat het 10 euro tarief uitverkocht is (terwijl ik er dus net nog één gekocht heb via tgv.com)
quote:
Thalys is jarig en wie jarig is trakteert.

Vanwege overweldigende belangstelling voor de actie rondom het tienjarig bestaan van Thalys verloopt het boeken via onze site momenteel moeizaam. U kunt dus problemen ondervinden tijdens het boekingen via internet.
Op dit moment zijn er lange wachttijden bij TeleSales.

Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
Openingstijden Internationale Balies

--------------------------------------------------------------------------------
Boeken

Mocht u problemen ondervinden bij het boeken dan kunt u ook de hieronder vermelde link gebruiken. Let wel, het actietarief van ¤ 10 is uitverkocht. Wel hebben wij nog actietarieven van ¤ 25 in de aanbieding. U maakt het meeste kans op een geslaagde boeking, als u reist in augustus aan het einde van de middag of begin van de avond. Gebruik deze link uitsluitend om het actietarief te boeken.
Boek hier de Thalys 10 jaar actie
Voor het actietarief hebben ze dus nu een aparte link (die nu ook niet werkt) en voor alle overige boekingen moet je maar langs het loket
pi_38432215
is het mogelijk om te zien waar er nog kaartjes vrij zijn?

ik kan geen heenrijs vinden met de zomerpromo...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2006 @ 12:20:46 #179
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38432246
http://be-internet.bene-s(...)?BLName=TravelWishes
Deze link is dan handiger
In juli zijn nog veel terugreizen te vinden voor een tientje

Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38432302
moet je op tgv.com nog iets speciaals doen, of kan je het gewoon via reserveringen doen?
pi_38432339
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De eerste kaartjes worden inmiddels op marktplaats aangeboden

Altijd jammer dat er van die irritante rukkers zijn die er zelf even beter van willen worden. Kan daar zo verdomde slecht tegen... Heb zelf gelukkig twee retourtjes voor 70 euro weten te bemachtigen. Nou nog een plek vinden om te overnachten. D'r is genoeg keus, en heel duur hoeft het zo te zien niet te zijn.

Die 120 euro's die net genoemd werden, dat is wel een wat luxer hotel mag ik aannemen?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2006 @ 12:24:18 #182
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38432370
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Altijd jammer dat er van die irritante rukkers zijn die er zelf even beter van willen worden. Kan daar zo verdomde slecht tegen... Heb zelf gelukkig twee retourtjes voor 70 euro weten te bemachtigen. Nou nog een plek vinden om te overnachten. D'r is genoeg keus, en heel duur hoeft het zo te zien niet te zijn.

Die 120 euro's die net genoemd werden, dat is wel een wat luxer hotel mag ik aannemen?
Je kan in Parijs wel hotelletjes vinden van rond de 60 euro per nacht
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38432412
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Formule 1 Noisy-Champs, aan de metolijn 4A (of zo), voor 31 euri per kamer per nacht. Het kost niks, en dan heb je ook niks.
pi_38432421
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef RWR het volgende:
moet je op tgv.com nog iets speciaals doen, of kan je het gewoon via reserveringen doen?
nee, niets speciaals, gewoon in het eerste venstertje vertrek en aankomst invullen, datum en tijd kiezen en verder gaan.
pi_38432446
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:17 schreef DutchTrain het volgende:
Dat wordt leuk, want zelf geprinte tickets staan op naam en daar moet je in de trein je ID bij laten zien.
De per post geleverde tickets kunnen onmogelijk al binnen zijn en kan je nog niet van zeggen of ze op naam staan of niet.
Dat staan ze niet. Ik heb er twee besteld en heb maar één naam opgegeven. Al zou het kunnen dat er dan verwacht wordt dat ik iig reis en dat het verder niet uitmaakt wie ik bij me heb. Dat weet ik over vijf dagen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:28:34 #186
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_38432498

ik d8 ook dat het pas vannacht zou zijn.. daar gaat mn reis naar mijn stad

maar een vriend van me werkt bij een reisbureau en volgens hem hebben alle reisbureaus al hun werknemers opdracht gegeven om 12 uur 's nachts zoveel mogelijk kaartjes te reserveren zodat zij die dan weer duurder kunnen verkopen!!

wat een klootzakken toch! vandaar dat alles nu ook uitverkocht is
.
pi_38432531
Op http://www.hostelworld.com/ zie ik ze ook nog wel voor 30 euro per nacht per kamer. Kwaliteit kan me niet schelen, ik heb in jeugdherbergen geslapen, vergeleken met dat is alles luxe.
pi_38432611
Ik zie het topic nu pas, niet echt fervent fokker meer... Maar mij is het gelukt, 2 enkeltjes Amsterdam-Parijs en 2 enkeltjes Parijs-Amsterdam, vannacht om 00:15 ofzo. Niet via de NS site, maar via www.thalys.nl. Ging ook tergend langzaam trouwens, NS site lag er bij mij compleet uit. Lees straks ff de rest van het topic, ben wel benieuwd, nu eerst wff weg!
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_38432638
lol... eindelijk 2 kaartjes via tvg.com geboekt

do 19/7 heen en zondag 23/7 terug

totaal 70 euro voor 2 personen

heb toch iemand gevonden met een CC
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:34:53 #190
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_38432676
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
http://be-internet.bene-s(...)?BLName=TravelWishes
Deze link is dan handiger
In juli zijn nog veel terugreizen te vinden voor een tientje

Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
ik heb weekend ov.. die is toch wel in de vakantie geldig??
.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 juni 2006 @ 12:38:20 #191
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38432777
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel. Kun je nalezen op de achterkant van je kaart.
pi_38432816
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

gemakkelijk
een beetje middenklasse hotel in noord kost ¤ 28,- p.p.p.n. inclusief ontbijt (uiteraard). daarnaast zijn uli en augustus voor parijs laagseizoen dus betaal je ook niet de hoofdprijs
pi_38432899
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Marseille het volgende:

[..]

wel met korting 40%
pi_38432934
Oke ik heb net gebeld voor het probleem met het thuis printen probleem.

Er zijn meer mensen met het probleem. Als je belt gaan ze het voor je uitzoeken
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_38433205
Oke iemand een directe URL die werkt naar desite van TGV óf thalys?
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:55:05 #196
27074 Dezz
The Dog
pi_38433267
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef Setambre het volgende:
Oke ik heb net gebeld voor het probleem met het thuis printen probleem.

Er zijn meer mensen met het probleem. Als je belt gaan ze het voor je uitzoeken
Dan ga ik ook meteen bellen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_38433329
Iemand een telefoonnummer?
pi_38433369
Tara, als ik op marktplaats zoek naar "Thalys" zie ik trouwens nog niks. Drie mensen die te laat waren en zo aan tickets proberen te komen en verder allemaal dingen van gisteren of nog ouder.

Valt dus mee.
pi_38433377

zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
pi_38433409
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:

zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
En dat werkt dan ook voor dat tarief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')