Nou ja.... Dat kusje is dan wel weer liefquote:
Doe voorzichtigquote:
ja als we gaan slijmen open ik wel vakerquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja.... Dat kusje is dan wel weer lief![]()
.
Een liefie_ topic.
whehe..quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar trekt alles weer als een droom aan me voorbij
wil je dat echt, schattige liefie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zullen we dan ook het hele topic lang liefie ophemelen
Het was je eerste, tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als we gaan slijmen open ik wel vaker
nee ik word altijd een beetje bang als mensen aardig doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wil je dat echt, schattige liefie?
neeej al mn 2e of 3e geloof ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het was je eerste, toch.
Je moet gewoon opletten hoeveel posts er al zijn, hoef je ook niet te openen.
Dan zal 'ie je te traag gevonden hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej al mn 2e of 3e geloof ik
en dat had ik geprobeerd maar qu drong voor!!!
Jij topickiller!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zal 'ie je te traag gevonden hebben.
liefie_!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja als we gaan slijmen open ik wel vaker
ik deed niksquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeej al mn 2e of 3e geloof ik
en dat had ik geprobeerd maar qu drong voor!!!
voor jou welquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef Tjedemich het volgende:
Ik zag dit topic helemaal over het hoofd, dacht dat het was gestopt.
ik weet regelmatig iets weer tot leven te wekken hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toet jong![]()
Wat weet jij van reanimeren?![]()
Wel.. ik kan dat ook goed!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet regelmatig iets weer tot leven te wekken hoor
Omdat je dan volgens mij een diploma moet hebben om een beetje te kunnen reanimeren.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom **?
Even moeilijk als beleefd blijven tegen sommige mensen![]()
ik kan hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toet jong![]()
Wat weet jij van reanimeren?![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Omdat je dan volgens mij een diploma moet hebben om een beetje te kunnen reanimeren.
daar zei dan ook niemand iets overquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Omdat je dan volgens mij een diploma moet hebben om een beetje te kunnen reanimeren.
ik ook!!quote:
En jij gaat lesgeven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar zei dan ook niemand iets over
god dit jong haalt t bloel onder mn nagels vandaan
nog te stom om zn eigen kont af te vegen en toch de idiote neiging hebben om op elke post te reageren
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook!!
en maagsondes aanbrengen en intramusculaire medicatie
quote:
Smakelijkquote:
dan kan ik tenminste strafgeven en schreeuwenquote:
wat handig ben ik toch he!quote:
Dat overkomt me vakerquote:
En leerlingen buitengooien omdat je ze gewoon niet kunt verdragenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan kan ik tenminste strafgeven en schreeuwen![]()
ik had meer een "qu!quote:
Goed zoquote:
er schuilt een klein sadistje in ons allebij geloof ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En leerlingen buitengooien omdat je ze gewoon niet kunt verdragen![]()
En punten aftrekken![]()
Of gewoon heel stil zijn en aan jouw bureau gaan zitten tot hun euromuntje valt en ze opeens heel lief komen vragen of je het toch aub wilt uitleggen![]()
Leuke job eigenlijk![]()
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een cursus van het Rode Kruis gevolgd en kan dus echt wel reanimeren hoor
je bent twaalf tuurlijk weet je niksquote:
Ik snap niet echt wat je bedoeltquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er schuilt een klein sadistje in ons allebij geloof ik![]()
![]()
over minder dan een kwart jaar alquote:
eind Augustusquote:
Oeh da's na ons huwelijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over minder dan een kwart jaar al
je moet maar vast gaan sparen voor kadotjes voor ons!!
vast wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuwe wekker. Nu nog kijken of ik 'm in kan stellen
.
of ik geef jou iets wat ik leuk vind en dan kun je het terug gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oeh da's na ons huwelijk![]()
Kan ik eerst eens zien wat jij ons hebt gegeven, kwestie om het budget te kunnen bepalen![]()
![]()
Eerst ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
over minder dan een kwart jaar al
je moet maar vast gaan sparen voor kadotjes voor ons!!
Daar is een wekker voor hequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:35 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuwe wekker. Nu nog kijken of ik 'm in kan stellen
.
Tijd klopt, datum en dag klopt, nu de wekker nogquote:
Hey! da's goed gevonden. Hoef ik mij ook niet suf piekeren over wat jij graag zou hebbenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of ik geef jou iets wat ik leuk vind en dan kun je het terug geven
quote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Die is om je wakker te maken als je daar helemaal geen zin in hebt
.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst ik hoor![]()
(En vandaag eigenlijk iemand anders van De Lounge)
Yups iddquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog minder dan een maandje voor jou
.
Wie dan.
Magischquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:46 schreef leonieke het volgende:
En jij bent 2 dagen na mijn ma jarig Es![]()
Je zou dus mijn ma kunnen vervangen op het trouwfeest![]()
Tjah, schijnt een speciale leeftijd te zijn 25. Ik laat je weten als ik er iets van merkquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Magisch.
Fles, dat wist ik niet. Feli Fles
.
quote:
over 4 jaar en 3 maanden ik ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tjah, schijnt een speciale leeftijd te zijn 25. Ik laat je weten als ik er iets van merk![]()
Oh... Het speciale is mij dan 10 jaar geleden ontgaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tjah, schijnt een speciale leeftijd te zijn 25. Ik laat je weten als ik er iets van merk![]()
maar jij bent voor mij jarigquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Leonieke, ze gaat iets magisch doen met haar leeftijd
.
quote:
we vieren het gewoon nog een keer dan!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... Het speciale is mij dan 10 jaar geleden ontgaan.
Da's niet meer dan fair, tenslotte ben ik ook vóór jou geborenquote:
Ja....quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet meer dan fair, tenslotte ben ik ook vóór jou geboren.
Ik ga gewoon voor de 36, kan mij het schelenquote:
Smakelijkquote:
Ik had 'm eerst zonder accenten, stond toch een beetje raarquote:
Ik werd vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat de koffie klaar wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen ging de wekker ook, had totaal geen zin om uit bed te komen, ik dacht: ik blijf nog maar heel even liggenen die heel even werd een anderhalf uur later en zo kwam ik te laat op mijn werk
Ik heb niemand die me op tijd wakker maakt als ik weer in slaap valquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat de koffie klaar was.
kan ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de 36, kan mij het schelen.
zullen we......?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef es70 het volgende:
Vanavond alleen thuis. Nou ja, de kinderen zijn er wel natuurlijk, maar die slapen
.
Dan bleef ik alsnog liggenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat de koffie klaar was.
JIj wel jaquote:
Boeit niksquote:
Met behulp van linker- dan wel rechterhandquote:
Ohquote:
Ikke niet... Koffiequote:
Hoe is het eigenlijk met die vulkaan, doet 'ie nog sputterenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, ik zit een gedetailleerde kaart van het aardbevingsgebied te bekijken en zie dat het epicentrum precies 24 km van mijn huis ligt. De dorpen in het bekken tussen twee vulkanen zijn volledig tegen de vlakte gegaan. Ik heb het geluk dat ik aan de voet van een vulkaan woon dus, qua aardbevingen betreft dan.
jup, of andere lichaamsdelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Met behulp van linker- dan wel rechterhand.
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die vulkaan, doet 'ie nog sputteren.
*onthoudquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ikke niet... Koffie.
Nou ja, een blote vent die 'm op een dienblaadje komt aanreiken is natuurlijk beter, maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben.
Ik zou niet weten welk, tenzij je me iets mailtquote:
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.
quote:
gemailtquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welk, tenzij je me iets mailt.
Heb je nog mzzl danquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, ik zit een gedetailleerde kaart van het aardbevingsgebied te bekijken en zie dat het epicentrum precies 24 km van mijn huis ligt. De dorpen in het bekken tussen twee vulkanen zijn volledig tegen de vlakte gegaan. Ik heb het geluk dat ik aan de voet van een vulkaan woon dus, qua aardbevingen betreft dan.
En dat moet eigelijk nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.
Oehquote:
Idd, voor je het weet is het boem en je weet van niks tot je iets ziet aankomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijken.
Nee, idd, maar ja.. 6.000 doden kun je niet laten liggen, alsmede 20.000 gewonden en 200.000 daklozen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijken.
jeps.. ik had bij het huren van het huis een goed gevoel over de lokatie, dit is in ieder geval iets van een bewijs, hoog op een heuveltje, vulkanische ondergrond.. best prima dus. Alleen zijn die valleien waar de doden zijn gevallen zo verdomde vruchtbaarquote:
Boemquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. ik had bij het huren van het huis een goed gevoel over de lokatie, dit is in ieder geval iets van een bewijs, hoog op een heuveltje, vulkanische ondergrond.. best prima dus. Alleen zijn die valleien waar de doden zijn gevallen zo verdomde vruchtbaar![]()
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoorquote:
tja, dat kanquote:
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?quote:
Smakelijkquote:
ja, mega vruchtbaar is het zeker.. vandaar al die kinderen daarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoor
alleen op mega vruchtbare, afgekoelde lava ( vulkanische grond dus)
Zeg ik een keer niks, vallen er twee anderen over 'm heenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?
Weet ik welquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoor
alleen op mega vruchtbare, afgekoelde lava ( vulkanische grond dus)
Ach, beter zo dan worden dood geschotenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat kanafwachten... als ik toch dood ga, dan maar spectaculair
![]()
hopelijk heb ik nog een groot aantal jaar te gaan natuurlijk
Serieus: neem mijn posten niet te personelijk opquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, mega vruchtbaar is het zeker.. vandaar al die kinderen daar![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg ik een keer niks, vallen er twee anderen over 'm heen.
ik zou maar uitkijken, als de grond in je achtertuintje warm aanvoelt is het foute boelquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou mijn huis ook op vulkanische grond staan dan?
![]()
Misschien heel NL welquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou mijn huis ook op vulkanische grond staan dan?
![]()
Mooi hèquote:
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook!!
en maagsondes aanbrengen en intramusculaire medicatie
Als het goed zonnig is zijn mijn tegels gloeiend heetquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou maar uitkijken, als de grond in je achtertuintje warm aanvoelt is het foute boel
* indahnesia.com stopt zijn laatste eten in z'n mondquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangen
Yesss, ik kan op vakantiequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt het in ieder geval met een gerust hart aan andere overlaten dus
Zie je, daar heb je het alquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het goed zonnig is zijn mijn tegels gloeiend heet![]()
.
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik wel![]()
[..]
Ach, beter zo dan worden dood geschoten![]()
[..]
Serieus: neem mijn posten niet te personelijk op
Mijn dood, meteoorinslag op op 10 meter afstand of zowquote:
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggenquote:
Flesquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst ik hoor![]()
(En vandaag eigenlijk iemand anders van De Lounge)
PMSquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijn
Zeg al niks meerquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijn
ik waarschijnlijk nietquote:
Ik zeker weten nietquote:
whehe.. goede smoes zeg, die moet ik onthouden voor mijn schoonoudersmoeder.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggen.
Er is me eens 'verweten' dat ik al zwanger raakte van het gebruik van dezelfde handdoek als Pat.
hey liefie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets wasquote:
Dat doe je snelquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef es70 het volgende:
Douchen en de kinderen op bed doen, tot later.
whoeiquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets was. Ik hoop dat het snel weer over is
.
Daar trap ik niet in hoor, mogen jullie mij allemaal een dom Belgje vinden, ZO dom ben ik nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoeiheb ik jullie al wijs gemaakt dat ik normaal heel aardig ben dan
![]()
neequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef MutZ het volgende:
maar liefie_? jij bent verpleegkundige?
maar jij mag wel maagsondes inbrengen en intramusculaire medicatie geven?quote:
ik heb een extra cursus verpleegkunde gekregen op mn vorige opleidingquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
maar jij mag wel maagsondes inbrengen en intramusculaire medicatie geven?
ah vandaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een extra cursus verpleegkunde gekregen op mn vorige opleiding
Ownee, hoe dom van mij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
TVP
Nuttigquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
TVP
ik zou die 2 niet omdraaienquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangen
Macht der gewoonte, vrees ik.quote:
wat doet hij vieze dingen dan met die handdoekquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggen.
Er is me eens 'verweten' dat ik al zwanger raakte van het gebruik van dezelfde handdoek als Pat.
hoi kanaikenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ownee, hoe dom van mij.
Navond, samen.
lijkt me niet echt verstandig neequote:
MutZquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ownee, hoe dom van mij.
Navond, samen.
wat een vreselijke avatar btwquote:
Smakelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje buiten te deur eten
veel plezierquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje buiten te deur eten
quote:
Pardon?quote:
mwah, en met jou?quote:
Ruttequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Pardon?
Vanavond om half acht, trouwens. Dé uitslag.
Dat dacht ik al, je bent niet de enige, er zijn wel meerquote:
Eventjes mwah. Einde van het jaar, loopt tegen de proefwerkweek aan...dus toetsen, werkstukken, presentaties en dingen waarvan ik de naam amper durf te noemen. Nu Latijn aan het leren, met koppijn.quote:
Verdonk.quote:
Niet mijn slowchatgewoonte hoor, dus wees gerust.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je bent niet de enige, er zijn wel meer
Ik ging niet kwartetten.quote:
die heb ik eind juni pas... Nu nog ff lekker colleges skippen enzo dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Eventjes mwah. Einde van het jaar, loopt tegen de proefwerkweek aan...dus toetsen, werkstukken, presentaties en dingen waarvan ik de naam amper durf te noemen. Nu Latijn aan het leren, met koppijn.
dat moest er nog bijkomenquote:
Dat scheelt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
die heb ik eind juni pas... Nu nog ff lekker colleges skippen enzo dus
Als zijnde een slowchathoer.quote:
lekker, ga je op vakantie of heb je een missie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat scheelt.Maar ik ga van het weekend lekker weg, richting Duitsland.
Ben ik alquote:
Moeilijk. Ik ga met een vriendin mee naar Wave-Gothic-Treffen, een festival in de stad. Heel vet, komen 177 bands. En dat vier dagen lang. Ik heb er echt zin in. Subtiel vrijdag ook nog even meesnoepen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
lekker, ga je op vakantie of heb je een missie?
Oke danquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet mijn slowchatgewoonte hoor, dus wees gerust.
Dan moet ik oppassen dat ik je niet kom vergezellen.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik ga met een vriendin mee naar Wave-Gothic-Treffen, een festival in de stad. Heel vet, komen 177 bands. En dat vier dagen lang. Ik heb er echt zin in. Subtiel vrijdag ook nog even meesnoepen.
Goeie vraag...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat doet hij vieze dingen dan met die handdoek
Ja, dan heb je echt zoiets van: eeey, gezellig. Maar kom je van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Er zijn wel mensen die TVP zeggen en er verder niks meer mee doendat is irri
kan ook heel gezellig zijn hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dan moet ik oppassen dat ik je niet kom vergezellen.
Voornamelijk industrial, maar ook wat andere dingen.quote:
In dat geval, zal ik eens proberen.quote:
Smiley posts.quote:
Bij wijze van hoge uitzonderingquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Voornamelijk industrial, maar ook wat andere dingen.
doe datquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef kanaiken het volgende:
En kwartet. ladiela.
Slowchathoer present.
Gedaan.quote:
ik was lekker snellerquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:21 schreef kanaiken het volgende:
Nou ja, gezellig. Als niemand meer iets zegt....
edit: ik neem het terug.
Ik had kwartetvulling nodig, dus het is je gegund.quote:
zie het.quote:
Gezellig. Ik voel een soort vagelijke verbintenis.quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had kwartetvulling nodig, dus het is je gegund.
Helaas, gelukkig niet door mijn kwartet heen.quote:
Scherpe observatie!quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Gezellig. Ik voel een soort vagelijke verbintenis.
Ach, je moet wat hè.quote:
Een beetje alsof onze zielen elkaar aanstipten, kleine haakjes in elkaar achterlatend. Geen versmeltenis, nog niet. Maar het eerste, subtiele begin.quote:
ik wilde je van het gevoel laten proevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Helaas, gelukkig niet door mijn kwartet heen.
knap hè?quote:
Stiekem ben ik wel eens tot acht gegaan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik wilde je van het gevoel laten proeven
quote:
Ik ben trots op je.quote:
Ja klopt als een bus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, dan heb je echt zoiets van: eeey, gezellig. Maar kom je van een koude kermis thuis.
Mjah, zag het niet. Bummer....ik wil hem niet als potentieel premier eigenlijk.quote:
Ik tot de 12quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel eens tot acht gegaan.![]()
Ik vind Verdonk dus helemaal niets, maar ik ben dan ook niet echt rechts...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:35 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mjah, zag het niet. Bummer....ik wil hem niet als potentieel premier eigenlijk.
Ok, jij ben de grootste slowchathoer.quote:
Ik kan m'n rechten niet vindenquote:
Bummerquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ok, jij ben de grootste slowchathoer.
Ga je uberhaupt VVD stemmen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind Verdonk dus helemaal niets, maar ik ben dan ook niet echt rechts...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
D'r is net een vulling uit mijn mond gevallen. Nou ja, dat klinkt eigenlijk spontaner dan het was
.
quote:
je hebt em eruit gepeuterd?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
D'r is net een vulling uit mijn mond gevallen. Nou ja, dat klinkt eigenlijk spontaner dan het was
.
Neequote:
Ja, nou moet ik weer naar de tandarts, en dat vind ik engquote:
je bent geweldig NJquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
Spam verwijderd. Ook de quotes.
Hij is fijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
En nu? Naar de tandarts?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
.
Stil.quote:
Dan maakt het weinig uit voor jou.quote:
* MutZ knuffelt esquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik weer naar de tandarts, en dat vind ik eng(zeker als ik vantevoren al weet dat hij moet boren
).
Niet helemaal... Ik dacht dat er iets tussen mijn tanden zat waar ik aan peuterde... Maar het was kennelijk een wapperend vullinkjequote:
Ik vind Verdonk al jaren niets, ook al voordat ze kandidaat-lijsttrekker was...quote:
Doeiquote:
hoop voor je dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Doei. Ik ga zeker niet naar de avond- of weekenddienst, die zijn nog enger dan mijn eigen tandarts... Ik bel morgen wel voor een afspraak
.
Dat bedoel ik dan ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Doei. Ik ga zeker niet naar de avond- of weekenddienst, die zijn nog enger dan mijn eigen tandarts... Ik bel morgen wel voor een afspraak
.
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het was een klein rotvullinkje gelukkig...
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereidenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook.Ik heb net een nieuwe vulling, is die er ook uit gevallen. Ik stel het uit tot na de proefwerkweek. Het is me nu iets te hectisch.
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereiden.
jij bent gemeen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.
Dan heb je idd nog een paar dagen... Maar als je morgen terecht kan, ben je er direct vanaf...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereiden.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.
Maandag is toch een vrije dag?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben ook zo koppig dat ik weiger voorzichtig te drinken.quote:
De boortoren is een groepspraktijk, maar ik wil echt alleen bij mijn eigen tandarts, als ik mazzel heb kan ik maandag terecht...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan heb je idd nog een paar dagen... Maar als je morgen terecht kan, ben je er direct vanaf...
Ohja, 2e pinksterdagquote:
Wat een zalige logica.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vulling ligt er nu toch al uit, ik kan net zo goed een curlywurly nemen nu
.
ik heb er nog geen last van gehad, geen ervaring dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben ook zo koppig dat ik weiger voorzichtig te drinken.
Shitquote:
dinsdag dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
De boortoren is een groepspraktijk, maar ik wil echt alleen bij mijn eigen tandarts, als ik mazzel heb kan ik maandag terecht...
Dat mag ik, ik ben een vrouwquote:
Haha, luxeproblemen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Shit. Da's het voor mij altijd, daar denk ik dus niet aan
.
Dan ben ik waarschijnlijk ook vrijquote:
Dan kun je dan dusquote:
Nou... Ik zou met gemak kunnen vergeten dat ik dus ook voor maandag eten in huis moet hebben, ik kan het dus maar beter ergens opschrijven ofzoquote:
Als er iemand is die op de kinderen kan passen, want die zijn ook vrijquote:
oho heb ik iets spannends gemist?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
tvpquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Er zijn wel mensen die TVP zeggen en er verder niks meer mee doendat is irri
Denk je dat het lang gaat duren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Als er iemand is die op de kinderen kan passen, want die zijn ook vrij.
neuhquote:
phenoquote:
Ik heb geen idee, ik vind het al snel lang duren bij de tandartsquote:
Qutiequote:
Je komt hier nog niet zo lang hèquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
dat was schrikken! fok kapot!
jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
dat was schrikken! fok kapot!
zag ik jou net ook al niet ergens andersquote:
Niet op mijn bank of in mijn bed iigquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
zag ik jou net ook al niet ergens anders![]()
ik weet dat ie vaker kapot is maar ik word nog telkens panisch ±oquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |