kan ook!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de 36, kan mij het schelen.
zullen we......?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef es70 het volgende:
Vanavond alleen thuis. Nou ja, de kinderen zijn er wel natuurlijk, maar die slapen
.
Dan bleef ik alsnog liggenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker gemaakt met de mededeling dat de koffie klaar was.
JIj wel jaquote:
Boeit niksquote:
Met behulp van linker- dan wel rechterhandquote:
Ohquote:
Ikke niet... Koffiequote:
Hoe is het eigenlijk met die vulkaan, doet 'ie nog sputterenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, ik zit een gedetailleerde kaart van het aardbevingsgebied te bekijken en zie dat het epicentrum precies 24 km van mijn huis ligt. De dorpen in het bekken tussen twee vulkanen zijn volledig tegen de vlakte gegaan. Ik heb het geluk dat ik aan de voet van een vulkaan woon dus, qua aardbevingen betreft dan.
jup, of andere lichaamsdelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Met behulp van linker- dan wel rechterhand.
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die vulkaan, doet 'ie nog sputteren.
*onthoudquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ikke niet... Koffie.
Nou ja, een blote vent die 'm op een dienblaadje komt aanreiken is natuurlijk beter, maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben.
Ik zou niet weten welk, tenzij je me iets mailtquote:
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.
quote:
gemailtquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welk, tenzij je me iets mailt.
Heb je nog mzzl danquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, ik zit een gedetailleerde kaart van het aardbevingsgebied te bekijken en zie dat het epicentrum precies 24 km van mijn huis ligt. De dorpen in het bekken tussen twee vulkanen zijn volledig tegen de vlakte gegaan. Ik heb het geluk dat ik aan de voet van een vulkaan woon dus, qua aardbevingen betreft dan.
En dat moet eigelijk nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die's behoorlijk actief, veel lava-stroompjes, meer dan 100 gisteren bijvoorbeeld. Maar ja, nu kijkt ineens bijna iedereen de andere kant op natuurlijk.
Oehquote:
Idd, voor je het weet is het boem en je weet van niks tot je iets ziet aankomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijken.
Nee, idd, maar ja.. 6.000 doden kun je niet laten liggen, alsmede 20.000 gewonden en 200.000 daklozen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim, de andere kant op kijken.
jeps.. ik had bij het huren van het huis een goed gevoel over de lokatie, dit is in ieder geval iets van een bewijs, hoog op een heuveltje, vulkanische ondergrond.. best prima dus. Alleen zijn die valleien waar de doden zijn gevallen zo verdomde vruchtbaarquote:
Boemquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps.. ik had bij het huren van het huis een goed gevoel over de lokatie, dit is in ieder geval iets van een bewijs, hoog op een heuveltje, vulkanische ondergrond.. best prima dus. Alleen zijn die valleien waar de doden zijn gevallen zo verdomde vruchtbaar![]()
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoorquote:
tja, dat kanquote:
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?quote:
Smakelijkquote:
ja, mega vruchtbaar is het zeker.. vandaar al die kinderen daarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoor
alleen op mega vruchtbare, afgekoelde lava ( vulkanische grond dus)
Zeg ik een keer niks, vallen er twee anderen over 'm heenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?
Weet ik welquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat niet dat het op een vulkaan gebouwd is hoor
alleen op mega vruchtbare, afgekoelde lava ( vulkanische grond dus)
Ach, beter zo dan worden dood geschotenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat kanafwachten... als ik toch dood ga, dan maar spectaculair
![]()
hopelijk heb ik nog een groot aantal jaar te gaan natuurlijk
Serieus: neem mijn posten niet te personelijk opquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus heb jij je basisschool wel afgemaakt?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, mega vruchtbaar is het zeker.. vandaar al die kinderen daar![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg ik een keer niks, vallen er twee anderen over 'm heen.
ik zou maar uitkijken, als de grond in je achtertuintje warm aanvoelt is het foute boelquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou mijn huis ook op vulkanische grond staan dan?
![]()
Misschien heel NL welquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou mijn huis ook op vulkanische grond staan dan?
![]()
Mooi hèquote:
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook!!
en maagsondes aanbrengen en intramusculaire medicatie
Als het goed zonnig is zijn mijn tegels gloeiend heetquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou maar uitkijken, als de grond in je achtertuintje warm aanvoelt is het foute boel
* indahnesia.com stopt zijn laatste eten in z'n mondquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangen
Yesss, ik kan op vakantiequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt het in ieder geval met een gerust hart aan andere overlaten dus
Zie je, daar heb je het alquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Als het goed zonnig is zijn mijn tegels gloeiend heet![]()
.
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik wel![]()
[..]
Ach, beter zo dan worden dood geschoten![]()
[..]
Serieus: neem mijn posten niet te personelijk op
Mijn dood, meteoorinslag op op 10 meter afstand of zowquote:
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |