Ja, nou moet ik weer naar de tandarts, en dat vind ik engquote:
je bent geweldig NJquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
Spam verwijderd. Ook de quotes.
Hij is fijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
En nu? Naar de tandarts?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef es70 het volgende:
D'r is net een vulling uit mijn mond gevallen. Nou ja, dat klinkt eigenlijk spontaner dan het was
.
Stil.quote:
Dan maakt het weinig uit voor jou.quote:
* MutZ knuffelt esquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik weer naar de tandarts, en dat vind ik eng(zeker als ik vantevoren al weet dat hij moet boren
).
Niet helemaal... Ik dacht dat er iets tussen mijn tanden zat waar ik aan peuterde... Maar het was kennelijk een wapperend vullinkjequote:
Ik vind Verdonk al jaren niets, ook al voordat ze kandidaat-lijsttrekker was...quote:
Doeiquote:
hoop voor je dat het geen pijn doetquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Doei. Ik ga zeker niet naar de avond- of weekenddienst, die zijn nog enger dan mijn eigen tandarts... Ik bel morgen wel voor een afspraak
.
Dat bedoel ik dan ook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Doei. Ik ga zeker niet naar de avond- of weekenddienst, die zijn nog enger dan mijn eigen tandarts... Ik bel morgen wel voor een afspraak
.
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het was een klein rotvullinkje gelukkig...
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereidenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook.Ik heb net een nieuwe vulling, is die er ook uit gevallen. Ik stel het uit tot na de proefwerkweek. Het is me nu iets te hectisch.
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereiden.
jij bent gemeen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.
Dan heb je idd nog een paar dagen... Maar als je morgen terecht kan, ben je er direct vanaf...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maandag terecht kan, heb ik nog even de tijd om me geestelijk voor te bereiden.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bereid je fysiek voor, ga ijskoud water drinken.
Maandag is toch een vrije dag?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben ook zo koppig dat ik weiger voorzichtig te drinken.quote:
De boortoren is een groepspraktijk, maar ik wil echt alleen bij mijn eigen tandarts, als ik mazzel heb kan ik maandag terecht...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan heb je idd nog een paar dagen... Maar als je morgen terecht kan, ben je er direct vanaf...
Ohja, 2e pinksterdagquote:
Wat een zalige logica.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vulling ligt er nu toch al uit, ik kan net zo goed een curlywurly nemen nu
.
ik heb er nog geen last van gehad, geen ervaring dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik ben ook zo koppig dat ik weiger voorzichtig te drinken.
Shitquote:
dinsdag dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
De boortoren is een groepspraktijk, maar ik wil echt alleen bij mijn eigen tandarts, als ik mazzel heb kan ik maandag terecht...
Dat mag ik, ik ben een vrouwquote:
Haha, luxeproblemen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Shit. Da's het voor mij altijd, daar denk ik dus niet aan
.
Dan ben ik waarschijnlijk ook vrijquote:
Dan kun je dan dusquote:
Nou... Ik zou met gemak kunnen vergeten dat ik dus ook voor maandag eten in huis moet hebben, ik kan het dus maar beter ergens opschrijven ofzoquote:
Als er iemand is die op de kinderen kan passen, want die zijn ook vrijquote:
oho heb ik iets spannends gemist?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef NJ het volgende:
tvpquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Er zijn wel mensen die TVP zeggen en er verder niks meer mee doendat is irri
Denk je dat het lang gaat duren?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Als er iemand is die op de kinderen kan passen, want die zijn ook vrij.
neuhquote:
phenoquote:
Ik heb geen idee, ik vind het al snel lang duren bij de tandartsquote:
Qutiequote:
Je komt hier nog niet zo lang hèquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
dat was schrikken! fok kapot!
jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef liefie_ het volgende:
dat was schrikken! fok kapot!
zag ik jou net ook al niet ergens andersquote:
Niet op mijn bank of in mijn bed iigquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
zag ik jou net ook al niet ergens anders![]()
ik weet dat ie vaker kapot is maar ik word nog telkens panisch ±oquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |