Flesquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerst ik hoor![]()
(En vandaag eigenlijk iemand anders van De Lounge)
PMSquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijn
Zeg al niks meerquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik neem aan dat je persoonlijk bedoeld en nee zo neem ik het niet op ik vind het alleen zo erg voor jou dat je van die domme dingen zegt die ook nog nauwlijks te lezen zijn
ik waarschijnlijk nietquote:
Ik zeker weten nietquote:
whehe.. goede smoes zeg, die moet ik onthouden voor mijn schoonoudersmoeder.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggen.
Er is me eens 'verweten' dat ik al zwanger raakte van het gebruik van dezelfde handdoek als Pat.
hey liefie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets wasquote:
Dat doe je snelquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef es70 het volgende:
Douchen en de kinderen op bed doen, tot later.
whoeiquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets was. Ik hoop dat het snel weer over is
.
Daar trap ik niet in hoor, mogen jullie mij allemaal een dom Belgje vinden, ZO dom ben ik nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoeiheb ik jullie al wijs gemaakt dat ik normaal heel aardig ben dan
![]()
neequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef MutZ het volgende:
maar liefie_? jij bent verpleegkundige?
maar jij mag wel maagsondes inbrengen en intramusculaire medicatie geven?quote:
ik heb een extra cursus verpleegkunde gekregen op mn vorige opleidingquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
maar jij mag wel maagsondes inbrengen en intramusculaire medicatie geven?
ah vandaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een extra cursus verpleegkunde gekregen op mn vorige opleiding
Ownee, hoe dom van mij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
TVP
Nuttigquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
TVP
ik zou die 2 niet omdraaienquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
en trachea's uitzuigen en stoma's vervangen
Macht der gewoonte, vrees ik.quote:
wat doet hij vieze dingen dan met die handdoekquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de grond, het schijnt aan mij te liggen.
Er is me eens 'verweten' dat ik al zwanger raakte van het gebruik van dezelfde handdoek als Pat.
hoi kanaikenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ownee, hoe dom van mij.
Navond, samen.
lijkt me niet echt verstandig neequote:
MutZquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ownee, hoe dom van mij.
Navond, samen.
wat een vreselijke avatar btwquote:
Smakelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje buiten te deur eten
veel plezierquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje buiten te deur eten
quote:
Pardon?quote:
mwah, en met jou?quote:
Ruttequote:Op woensdag 31 mei 2006 19:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Pardon?
Vanavond om half acht, trouwens. Dé uitslag.
Dat dacht ik al, je bent niet de enige, er zijn wel meerquote:
Eventjes mwah. Einde van het jaar, loopt tegen de proefwerkweek aan...dus toetsen, werkstukken, presentaties en dingen waarvan ik de naam amper durf te noemen. Nu Latijn aan het leren, met koppijn.quote:
Verdonk.quote:
Niet mijn slowchatgewoonte hoor, dus wees gerust.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je bent niet de enige, er zijn wel meer
Ik ging niet kwartetten.quote:
die heb ik eind juni pas... Nu nog ff lekker colleges skippen enzo dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Eventjes mwah. Einde van het jaar, loopt tegen de proefwerkweek aan...dus toetsen, werkstukken, presentaties en dingen waarvan ik de naam amper durf te noemen. Nu Latijn aan het leren, met koppijn.
dat moest er nog bijkomenquote:
Dat scheelt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
die heb ik eind juni pas... Nu nog ff lekker colleges skippen enzo dus
Als zijnde een slowchathoer.quote:
lekker, ga je op vakantie of heb je een missie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat scheelt.Maar ik ga van het weekend lekker weg, richting Duitsland.
Ben ik alquote:
Moeilijk. Ik ga met een vriendin mee naar Wave-Gothic-Treffen, een festival in de stad. Heel vet, komen 177 bands. En dat vier dagen lang. Ik heb er echt zin in. Subtiel vrijdag ook nog even meesnoepen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
lekker, ga je op vakantie of heb je een missie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |