Voor mij ook niet hoorquote:
de bands zijn voortaan of onwijs commercieel om maar mensen te lokken of gewoon kutquote:
Wiequote:
Ik stook gewoon de kachel op en ga na het eten opwarmen onder een hete douchequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had ik gisteren ook, zelfs een trui aan getrokken
Ach je bent er zo hoorquote:
Beetje laatquote:
Hoe, met het vliegtuig ofzoquote:
dat werkt bij mij dus nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb me gewoon neergelegd en na een paar minuten was ik weg
Heerlijk toch, zo ff kunnen slapen (al mocht het gerust wat langer duren)
Eerst ff geld zien te regelen daarvoorquote:
Jups vliegenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe, met het vliegtuig ofzo.
De laatste vier keer dat ik 'zorgverlof' zou hebben, gingen mijn uitjes niet door.
ik heb een shirtje met een trui aan en ik zit met een slaapzakje om me heenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
had ik gisteren ook, zelfs een trui aan getrokken
Ik ben niet de enige koukleumquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een shirtje met een trui aan en ik zit met een slaapzakje om me heen
waar staat dat ik voor de bands gaquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de bands zijn voortaan of onwijs commercieel om maar mensen te lokken of gewoon kut
ontbijt was ook pas om half 2quote:
Meestal kan ik dat niet hoor, maar ik lig al twee nachten op rij te baden in het zweet en kom dus steeds wakker.quote:
Trui + onder een deken in bed met laptop op schootquote:
ik zit hier met een dik vest en de kachel aanquote:
dat staat ook nergens en dat zeg ik dan ook nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
waar staat dat ik voor de bands gaik ga voor de meet en de daarbijhorende sfeer... Vorig jaar was The Sheer wel leuk
das gewoon luiquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Trui + onder een deken in bed met laptop op schoot
Dat probleem had ik dus gisteren toen ik ging slapen: mijn voeten waren echt ijsblokken (zelfs phille kon ze niet opwarmen)quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een shirtje met een trui aan en ik zit met een slaapzakje om me heen
ik had vanacht 3 nachtmerries!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal kan ik dat niet hoor, maar ik lig al twee nachten op rij te baden in het zweet en kom dus steeds wakker.
Maar nu voel k me wel een stuk beter dan daarstraks![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen was ik al klaar met werken... Ik heb trouwens niet ontbeten, en ook niet gelunched bedenk ik me net
.
ik heb t ook gewoon nog steeds koud he!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus gisteren toen ik ging slapen: mijn voeten waren echt ijsblokken (zelfs phille kon ze niet opwarmen)
Een uur later lag ik zo hard te zweten![]()
Vanavond misschien voor het slapen gaan nog vlug ff een warm bad nemen![]()
Wat neequote:
kachel sprong ook aan ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik stook gewoon de kachel op en ga na het eten opwarmen onder een hete douche.
je moet wel ontbijten en lunchen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nee. Ik was toen al wel klaar met werken
.
Ik ook, vaag... Ben kennelijk nogal bezig met ziekte en zeer op het momentquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had vanacht 3 nachtmerries!
dat was ook niet cool
Geen zin inquote:
geen nachtmerries, ik had wel een droom die ik me nog kan herinneren..quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had vanacht 3 nachtmerries!
dat was ook niet cool
Meestal onthoud ik ook meer het gevoel dan de hele droom eigenlijk....quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef qu63 het volgende:
ik heb ook gedroomd vannacht, maar ben het al lang weer vergeten
Ik kan het hebbenquote:
Ik zat vannacht vol bubbels in mijn gezicht... Niet echt puisten ofzo, maar echt bubbels. Heel vreemdquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen nachtmerries, ik had wel een droom die ik me nog kan herinneren..
ik onthou vaak allesquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Meestal onthoud ik ook meer het gevoel dan de hele droom eigenlijk....
Ja, en de lunch die van de middagquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:04 schreef liefie_ het volgende:
onbijt is de belangrijkste maaltijd van de ochtend!!!
precies! dus voortaan opeten dametje!!!quote:
ooh, gelukkigquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zat vannacht vol bubbels in mijn gezicht... Niet echt puisten ofzo, maar echt bubbels. Heel vreemd![]()
In mijn droom dus![]()
dat heb ik in het echte levenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik onthou vaak allestot de idiote details
dametjequote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
precies! dus voortaan opeten dametje!!!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
precies! dus voortaan opeten dametje!!!
Nou ja, het klinkt iig aardiger dan sufmuts ofzoquote:
sufmutsquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, het klinkt iig aardiger dan sufmuts ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |