quote:6.12 Burgers zijn niet verplicht een identiteitsbewijs bij zich te dragen.
Anders zou men niet eens geheel naakt over straat kunnen lopen.
Dan kan je ze aanmoedigen!quote:7.6 ME-ers krijgen rugnummers.
Ok danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef Autodidact het volgende:
Moet je het plaatje er wel bij zetten hè.
Ze deed grotendeels maar alsof volgens de reacties.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:18 schreef Autodidact het volgende:
"Ooeehhhh, waar is m'n bed?" Wat was die gisteren gaar zeg.
Broodje springlevend.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
http://img43.imagevenue.com/img.php?loc=loc107&image=05166_Sophie_Hilbrand_02_Lovegroov_scans_filtered.jpg
quote:Zalm meldt eerste begrotingsoverschot na jaren
Uitgegeven: 30 mei 2006 16:40
Laatst gewijzigd: 30 mei 2006 16:45
DEN HAAG - Na zes jaar heeft Nederland weer een begrotingsoverschot. Het ministerie van Financiën meldde dinsdag voor de maand april een overschot van ongeveer twee miljard euro (0,4 procent van het bruto binnenlands product).
Als gevolg van economisch slechte jaren waren er lange tijd tekorten in de schatkist, in 2003 zelfs oplopend tot boven de Europees toegestane grens van drie procent van het bbp.
Minister Gerrit Zalm (Financiën) sloot onlangs al niet uit dat het kabinet vanwege de aantrekkende economie over heel 2006 een overschot zou kunnen halen. Voor dit jaar werd eerder een tekort van 1 procent voorspeld.
Denk het ook, nog nooit iemand zo zien doen na een joint...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze deed grotendeels maar alsof volgens de reacties.
Hoog tijd dat Google z'n eigen besturingssysteem gaat introduceren. Dan komt Gates vanzelf af van het predikaat rijkste man ter wereld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:23 schreef Autodidact het volgende:
Software Google op computers Dell
[afbeelding]
Smile..
http://www.taaldatabanken(...)r/juist/060420.shtmlquote:Mendelejev
20 april 2006
Dinsdagochtend, 4 april 2006. Ik heb toch wat kriebels in m'n buik, want straks om halfvijf word ik verwacht voor een opname van De tabel van Mendelejev. Hoe leuk zo'n quiz ook is, je hoopt toch altijd dat je niet afgaat als een gieter voor een publiek van 700 000 mensen.
Sinds Ben weer op het scherm is met z'n dagelijkse quiz heb ik al een paar keer kijkers aan de lijn gehad die me vriendelijk maar dringend vragen dat ik Ben de naam van z'n quiz eindelijk goed leer uitspreken. Mendelejev spreek je niet uit als méndeljef, meneer, maar als mendelééjef. En gelijk hebben ze. En toch houden we koppig vol.
Dmitri Ivanovitsj Mendelejev - Дмитрий Иванович Менделеев voor onze Russische vrienden - was een scheikundige uit Siberië die alle chemische elementen in een periodiek systeem gegroepeerd heeft. Dat systeem noemen we in de omgang de tabel van Mendelejev.
In het Russisch ligt de klemtoon in Менделеев op de voorlaatste e. Voor de Russen heet de man dus mendelééjef. Volgens onze eigen regels - we proberen in elk geval de klemtoon goed te hebben - zouden ook wij dat moeten zeggen. Maar - en die regel passen we ook toe - als er een ingeburgerde uitspraak is, gebruiken we die. En hebben we niet allemaal méndeljef geleerd op school? Dus …
Wat een vetzak in speequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
Tattoo Topic deel 18
"Hoi Opa, waarom heb jij een Spinnenman-plaatje op je rug??"![]()
.
Tattoe-distopique.quote:
Ze gaan alle drie hard genoeg voor gehoor beschadiging.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Welke van deze kan nou het hardst? Bij die 500 staat 119 decibel, maar bij de hogere 550 weer 113... iets klopt hier niet.
Het gaat er meer om dat ik bestanden die volumelaag encoded zijn, of gewoon softe nummers wél hard genoeg kan horen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ze gaan alle drie hard genoeg voor gehoor beschadiging.
Je hebt programma's om ze harder te coderen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ik bestanden die volumelaag encoded zijn, of gewoon softe nummers wél hard genoeg kan horen.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je hebt programma's om ze harder te coderen.
Van postbezorgen wordt men doof.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
WAT?
Ik steek de brieven niet in mijn oren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:22 schreef Apropos het volgende:
Van postbezorgen wordt men doof.
Waar zou Martijn het van geleerd hebben? Zo'n partij bestaat al lang.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Autodidact het volgende:
Pedophiles to launch political party
Martijn does America.... Geert Wilders en Kees van deer Staaij mogen reageren
.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/100667/index.htmlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
WAT?
Ik had zo'n programma omdat ik cabaret wilde luisteren in de trein maar hij veel te zacht was opgenomen. Maargoed, toen een pc crash gehad en ik heb geen idee meer hoe dat programma heette.quote:
Reageren op jezelf, best ruig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waar zou Martijn het van geleerd hebben? Zo'n partij bestaat al lang.
Hmm, lekker eerlijk verdeeld, 4 fondsen die bijna de helft van de AEX uitmaken...quote:Samenstelling
De exacte samenstelling van de index verandert bijna maandelijks. Herweging van het gewicht komt vaak voor, plaatsing in of uit de index minder regelmatig. Op het moment telt de index 25 fondsen.
Samenstelling rond maart 2006. De percentages zijn de relatieve gewichten van de fondsen in de index.
ING (15,00%)
Royal Dutch Shell (14,88%)
ABN AMRO (10,74%)
Philips (8,29%)
Fortis (8,82%)
Unilever (7,75%)
AEGON (5,11%)
KPN (4,97%)
TNT (2,89%)
Akzo Nobel (2,82%)
Ahold (2,48%)
ASML (2,00%)
Reed Elsevier (1,95%)
Heineken (1,79%)
DSM (1,65%)
VNU (1,62%)
Numico (1,55%)
Wolters Kluwer (1,41%)
Rodamco Europe (1,25%)
SBM Offshore (0,69%)
Vedior (0,63%)
Buhrmann (0,63%)
Hagemeyer (0,43%)
TomTom (0,36%)
Getronics (0,29%)
Verbaast me niets. Als je soms in de trein/metro letterlijk de muziek kan horen van een ander. Dat kan nooit goed zijn voor je oren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef sizzler het volgende:
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/100667/index.html
Kapitalisme is oneerlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
Hmm, lekker eerlijk verdeeld, 4 fondsen die bijna de helft van de AEX uitmaken....
Terwijl de AEX andere beurzen altijd volgt, daar klopt dus iets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |