Ik had het over die kinderen he!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:39 schreef mr.marcus het volgende:
ik niet!
Als harddrugs niet meer illegaal is, is het niet meer stoer en hoef ik het niet meer
quote:5. Softdrugs en harddrugs worden gelegaliseerd.
9. Kinderen mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan.
20. Niemand is verplicht te solliciteren; er is een lage basisuitkering.
Geen uitkering nog meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:17 schreef Richboy het volgende:
Hulde voor punt 20. MEnsen die toch niet willen werken vormen alleen maar een belasting. Lage uitkering zorgt wel voor de motivatie dat ze gaan solliciteren.
Tlijkt me een serieuse partij. Maar even op het forum gelezen te hebben lijkt het wel de politieke partij van stichting Martijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:49 schreef Doderok het volgende:
ik verwacht eerlijk gezegd een schopje richting ONZ...
ik vind het ronduit opvallendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tlijkt me een serieuse partij. Maar even op het forum gelezen te hebben lijkt het wel de politieke partij van stichting Martijn![]()
Ze zijn tegen liberaliseringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik vind het ronduit opvallend
wat een KUT partij. liberalen![]()
ze linken ook naar indymedia en libertarische sites.... Dat martijn er tussen staat is weliswaar walgelijk, maar niet opvallend of tekenend.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:55 schreef -Wolf- het volgende:
NVD en stichting Martijn linken naar elkaars websites. Overigens staat POL ook in de links van de NVD.
Ik meen me ook vaag te herinneren dat het een politieke beweging was die uit Martijn is voortgekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tlijkt me een serieuse partij. Maar even op het forum gelezen te hebben lijkt het wel de politieke partij van stichting Martijn![]()
er zijn 2 vormen van liberaal zijnquote:
Juist op Martijn.org wordt er opvallend naar NVD gelinkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:05 schreef Xtreem het volgende:
Dat martijn er tussen staat is weliswaar walgelijk, maar niet opvallend of tekenend.
Mijn god. Wat een onvoorstelbare onnozelheid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:37 schreef -Wolf- het volgende:
20. Niemand is verplicht te solliciteren; er is een lage basisuitkering. [/i]
Dat stichting Martijn ertussen staat is geen toeval. De rest staat er omheen om het minder te laten opvallenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze linken ook naar indymedia en libertarische sites.... Dat martijn er tussen staat is weliswaar walgelijk, maar niet opvallend of tekenend.
Wat wereldvreemd en naief. Mensen moeten op de overheid kunnen vertrouwen, ook als instantie die kan worden aangesproken wanneer rechten worden geschonden. Mensen kunnen dus een compleet losbandig leven gaan leiden, alles en iedereen discrimineren, geen hol meer uitvoeren en toch rekenen op begrip en zelfs op een uitkering. Verbijsterend. Zo ook de gedachte dat kinderen van 12 jaar in staat zijn om gemotiveerd een stem op een bepaalde politieke partij uit te brengen, laat staan dat we ze aan gokverslaving moeten overleveren of op gebied van seksualiteit nergens voor moeten behoeden. Dat strookt trouwens ook niet met hun opvatting dat jongeren tot 16 jaar anders moeten worden behandeld dan mensen die ouder zijn dan 16. Waarom daar WEL dat onderscheid?quote:Mensen moeten zelf mogen beslissen of ze willen discrimineren, roken, spuiten, integreren, solliciteren, et cetera. Dit geldt in zekere zin ook voor kinderen. Daarom willen we hen vanaf twaalf jaar de vrijheid geven te seksen, stemmen, gokken, kiezen bij wie ze willen wonen, et cetera. Een overheid die vrijheden ontneemt om mensen te beschermen helpt die mensen niet, maar beperkt hen juist in hun ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |