Een nieuw deel openen
Vorige delen
* Alicey gaat voor wat soep en snelle noodles.. Moet straks ook weer weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zou wel iets oosters lusten denk ik. Dat is al weer even geleden
goed planquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Causa het volgende:
Ik zoek een stickie maar dan zonder stoned te worden...
aardappeltjes in de magnetron?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Behalve de ossehaas heb ik aardappeltjes in lentedressing van Céla Vita (aanraderkunnen in de magnetron, dus lekker snel) en broccoliroosjes.
Dankquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik zal hem nog even sticken..
Cela Vita kan meestal ook wel in de oven als dat je voorkeur heeftquote:
mjah, moet je eerst voorwarmen...en zo te zien gaat het om de 'snelheid', dus dat schiet niet op...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Causa het volgende:
[..]
Cela Vita kan meestal ook wel in de oven als dat je voorkeur heeft
Nou ja, we waren al de hele tijd compleet, maar er waren genoeg ergernissen over mensen buiten het onderzoekquote:
wees niet bevreesdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Frutsel het volgende:
ik weet nog nie wat ik vanavond moet eten... ben rond vijf uur thuis, maar dan omkleden en ff sporten... ben ik weer rond 7 uur thuis.. douchen..en dan nog eten?
Is nie goed voor me zo laat... misschien maar wat simpels, zal ik ut weer eerst moeten halen ben ik bang...
Sterkte komt wel uit denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Causa het volgende:
Die noodles is wel een erg goed idee Alicey, altijd lekker en ik heb er een leuke voorraad van in huis. - veel plezier of succes of sterkte, net wat het beste uitkomt vanavo
Hmmm... Ik snap studenten geloof ik niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, we waren al de hele tijd compleet, maar er waren genoeg ergernissen over mensen buiten het onderzoek![]()
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.quote:
Hmm.. Nouja, misschien dat ik ze eens probeer..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sterkte komt wel uit denk ik.Maar ik keer vast levend terug.
Voor jou maaltje Frutsel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Naast Tosti's nog meer goeie ideeen Causi?![]()
![]()
jij gaat weg vanavond zei je net..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef Alicey het volgende:
Wat snap je niet Frutsel?
Nou, er wordt aan de lopende band geergerd aan onduidelijke bronnen, vage wetteksten, multi-interpretabele passages etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Ik snap studenten geloof ik niet.
Waar is de tijd dat studenten bier dronken in plaats van zich te ergeren?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, er wordt aan de lopende band geergerd aan onduidelijke bronnen, vage wetteksten, multi-interpretabele passages etc.![]()
mjah.. okay... en anders toch sorryquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
Je hebt niets gemist hoor Frutsel, er werd gezegd plezier/succes/sterkte, dus daar heb ik hetgene uitgekoezn wat het meest van toepassing is.Verder niets ernstigs, hooguit vervelend.
Nee dan laat ik alles lange tijd liggen en ga zitten rouwen en omdat je net beloofde weer terug te komen ga ik " 'tis nie eerlijk" denkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus als ik onder een auto kom en overlijd ga je allerlei rituelen op me toepassen?
ach soquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee algemeen![]()
sticky was ook een goed idee immers
Mjah, het geintje wordt idd vaker geflikt..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee dan laat ik alles lange tijd liggen en ga zitten rouwen en omdat je net beloofde weer terug te komen ga ik " 'tis nie eerlijk" denken![]()
ochiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben moe, maar ik moet nog heel veel doen.
stelletje spemkeversquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Helaas Qu, het was Causa die het topic volmaakte en niet jij
zeg, in welke supermarkten verkopen ze datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.
quote:
iemand die veel postquote:
ICquote:
Ik heb ze in de AH gekocht. Super de Boer heeft ze volgens mij ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Causa het volgende:
[..]
zeg, in welke supermarkten verkopen ze datIk heb het idee van niet bij Deen of Deka. Want dan had ik ze al gezien omdat cela vita een favoriet van ons is.
thnxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ze in de AH gekocht. Super de Boer heeft ze volgens mij ook.
zondagskapper?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef -Trinity- het volgende:
Maandag linzenvlaai bakken, zondag kapper. (in niet-chronologische volgorde
)
Nee mafkeesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Linzenvlaai?Is dat net zo iets als bruine bonenvlaai?
Er zit dus helegaar geen linzen in.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee mafkees. Het is een Limburgse vlaai met jamvulling.
waarom heet pindakaas pindakaas terwijl er helemaal geen kaas in zitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zit dus helegaar geen linzen in.Waarom heet het dan linzenvlaai?
Omdat het een soort kaas gemaakt van pinda's is. Dat is nog wel logisch vind ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom heet pindakaas pindakaas terwijl er helemaal geen kaas in zit
het is eerder een pastaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het een soort kaas gemaakt van pinda's is. Dat is nog wel logisch vind ik.
Je hebt 't toch wel in de goot gedaan hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
Plotseling erg heftige darmkrampen hebben en flink aan de diarree zijn is niet handig als je je in de andere kant van de stad bevindt.
Ik heb het tenauwernood tot aan huis gered. Aldaar kwam ik tot de merkwaardige conclusie dat het letterlijk vloeibaar is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt 't toch wel in de goot gedaan hè?
Vind je het werkelijk nodig om deze informatie met ons te delen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het tenauwernood tot aan huis gered. Aldaar kwam ik tot de merkwaardige conclusie dat het letterlijk vloeibaar is.
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je het werkelijk nodig om deze informatie met ons te delen?
jij bedoel jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.
Ik vraag me af of deze formule wiskundig verantwoord is. En als het om de smart gaat, ben jij de enige die er voordeel bij heeft. Nu zit ik met jouw smart opgescheept.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.
Nee, ik zat daar niet echt op te wachten nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef Frutsel het volgende:
ik vind dit soort dingen alleen fijn als je op tijd de wcpot kan halen waar het dan ook met een 'explosie' onderaan de wc pot klettert....
Dit soort info... daar zat je zeker niet op te wachten Ise![]()
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze formule wiskundig verantwoord is. En als het om de smart gaat, ben jij de enige die er voordeel bij heeft. Nu zit ik met jouw smart opgescheept.
Met sommige dingen wil ik graag solidair zijn. Diarree, kots en andere excrementen horen daar echter niet bij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?
volgende keer zal ik een spoiler gebruikenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik zat daar niet echt op te wachten nee.
neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?
Wat heb ik nou aan jullie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met sommige dingen wil ik graag solidair zijn. Diarree, kots en andere excrementen horen daar echter niet bij.
Keine Ahnung.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Er zit dus helegaar geen linzen in.Waarom heet het dan linzenvlaai?
weer een goed plan van Causiequote:Op woensdag 31 mei 2006 08:19 schreef Causa het volgende:
Reya en Frutsel goedemorgen![]()
*koffie enzo uitdeel*![]()
quote:
Hoe eenvoudiger hoe beterquote:
Mij niet bekend idd. Maar aangezien je zegt dat er wat rustigs in het repertoire zit, ga ik meteen een voorbeeldje downenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]. En ik heb een hoop mooie nieuwe muziek gevonden, van Sufjan Stevens. Is onbekend, maar hij heeft ook de muziek gedaan van de SNSreclame met al die vlinders (dat ze naar de beurs gaan). Heel rustig
.
School.
De jeugdige kracht wordt weeres ten volle benutquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik lag 04:00 uur op me bed en moet zo weer werken![]()
Nee, maar leuk gaat het ws niet wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:43 schreef Causa het volgende:
Zal er nog wat te vloeken zijn vandaag Reya?
owquote:
morge Aliceyquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:01 schreef Alicey het volgende:
Moge!
Maagpijn, diarree, verkouden, niet geslapen.. Het gaat een heerlijke dag worden.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:42 schreef Causa het volgende:
Ik hoop dat je alweer wat opgeknapt bent Alicey
* Alicey gaat maar rustig aan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:02 schreef Causa het volgende:
[..]
morge Alicey
ziet er veelbelovend uit ja....![]()
ehm.. ik heb meer de ervaring dat er zo goed mogelijk doorgegeten moet wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:03 schreef Alicey het volgende:
[..]dus. Maar zolang ik niets eet gaat het misschien goed.
Ik heb nu nergens trek in. Misschien een klein beetje fruit zo. Dat is misschien ook onschuldig..quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:04 schreef Causa het volgende:
[..]
ehm.. ik heb meer de ervaring dat er zo goed mogelijk doorgegeten moet worden
al is dat nie zo makkelijk
keejquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:23 schreef Alicey het volgende:
smacks denk ik dat juist op dit moment niet goed is.. Ik ga eens het gruit proberen.
Fruit lijkt te werken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:29 schreef Causa het volgende:
[..]
keej
owja, soms...
is het weer zo dat het echt niet duidelijk is wat erin kan. Soms helpt dan eerst iets zouts, paar lepels boullion ofzo. Vreemd genoeg heeft zoiets heftigs als een superdun schijfje verse gember met wat zout erop me al een aantal keren gered.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:20 schreef Frutsel het volgende:
MEMENTOOO MORRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII lievjuhhh![]()
ALICEEYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyy![]()
Haha je doet heel goed alsof?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik las:" Fruts lijkt te werken"![]()
en dat klopt ook![]()
ssstt...quote:
Oftewel, je hebt je werkzaamheden aan anderen opgedragen en zit zelf op je luie krent nu?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ssstt...![]()
woensdag is normaliter drukste dag...maar ik heb veel *arrogante modus aan* GEDELEGEERD *arrogante modus uit*...![]()
Dus lekker ontspannen je werk doen![]()
das nou weer nie aardig van je...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt je werkzaamheden aan anderen opgedragen en zit zelf op je luie krent nu?
Hoezo niet? Had toch gekund ?quote:
Wat reageer je geraakt.quote:ik doe hele week werk van 2,5 man... tot eind juni... woensdags is drukste dag, dus nu heb ik wat afgedragen om werk voor 1 over te houden... dus kan ik lekker in mijn temp het werk afmaken...
Ik ben nie lui...![]()
![]()
MM de beschermengelquote:* Frutsel kruipt in armpjes van MM...![]()
*geeft fruts knuffel* Alicey bedoelt t niet zoquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das nou weer nie aardig van je...![]()
ik doe hele week werk van 2,5 man... tot eind juni... woensdags is drukste dag, dus nu heb ik wat afgedragen om werk voor 1 over te houden... dus kan ik lekker in mijn temp het werk afmaken...
Ik ben nie lui...![]()
![]()
* Frutsel kruipt in armpjes van MM...![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo niet? Had toch gekund ?
[..]
Wat reageer je geraakt.![]()
[..]
MM de beschermengel
Koffie zou ik erg veel trek in hebben, maar beter nu even niet.. Ik heb mijn wake-up-kop ook laten staan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik voel me prima hoor...![]()
![]()
beetje geinen mag toch altijd, net als jij doet![]()
koffie?![]()
@MM :![]()
![]()
Mjah... zijn van die mensen die normaliter hele dag zouden kunnen Fokken... je kent ze vast wel, die 70.000 posts halen enzo... dus laat ze ook maar es wat doen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je toch zo prima voelt zou je misschien die arme mensen die je met werk opzadelt kunnen verlichten.
Nooooooit van gehoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... zijn van die mensen die normaliter hele dag zouden kunnen Fokken... je kent ze vast wel, die 70.000 posts halen enzo... dus laat ze ook maar es wat doen...![]()
Oh, dan moet ik zo stoppen. Dan is mijn postaantal gelijk aan mijn userid.quote:Heb je het eigenlijk wel gevierd? je 70.000e post? das 57 postjes geleden
probeer vette leverworst... ultieme darmen testquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:51 schreef Alicey het volgende:
Het broodje pindakaas vormt volgens mij geen probleem.
idd, zou ook nog kunnen.. Maar denk wel dat het zo goed gaat. Niet helemaal 100%, maar dat het binnen blijft en niet al te pijnlijk is is toch al een verbetering.. van niets eten word je zo gaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Mooi zo alicey hopen dat je niet te vroeg gejuicht hebt allen
Het gaat mij er om dat ik iets kan eten wat voor energie zorgt zonder problemen.. Niet dat het maximum behaald wordt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
probeer vette leverworst... ultieme darmen test
Uhuh, nog onderzoek afronden en een paar tentamens maken, en dan tot eind augustus geen verplichtingen meerquote:
Het studentenleven moet heerlijk zijn!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Uhuh, nog onderzoek afronden en een paar tentamens maken, en dan tot eind augustus geen verplichtingen meer![]()
Ik na morgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het studentenleven moet heerlijk zijn!
Verkijk je je er niet op. Ik doe een relatief lichte studie, en zelfs bij mij is het vaak niet bepaald prettigquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het studentenleven moet heerlijk zijn!
Het scholierenleven bestaat ook al uit luiheid...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik na morgennouja tenzij ik moet herren en anders diplomauitreiking maar das niet erg
Niet prettig in welke zin?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Verkijk je je er niet op. Ik doe een relatief lichte studie, en zelfs bij mij is het vaak niet bepaald prettig![]()
Nog steeds? 10 jaar geleden ook al...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het scholierenleven bestaat ook al uit luiheid...
Onderzoek doen betekent bijvoorbeeld dat je een flinke tijd lang constant vastzit aan een bepaalde groep personen, waarmee je zeer intensief moet samenwerken. Je woont nog net niet samen, zeg maar. Dat levert bijzonder veel onderlinge irritaties op, nog afgezien van de inhoudelijke zaken.quote:
Dat is in veel banen ook zo hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Onderzoek doen betekent bijvoorbeeld dat je een flinke tijd lang constant vastzit aan een bepaalde groep personen, waarmee je zeer intensief moet samenwerken. Je woont nog net niet samen, zeg maar. Dat levert bijzonder veel onderlinge irritaties op, nog afgezien van de inhoudelijke zaken.
Maar goed, het student-zijn past me sowieso niet geweldig![]()
Uhuh, dat is heel vaak zo als je moet samenwerken. Maar studeren is allesbehalve vrijheid-blijheid; ook daarbij stuit je op dergelijke zakenquote:
Tuurlijk gaat het niet altijd over rozen.. Maar de doorns zitten er zeg mara nog niet aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Uhuh, dat is heel vaak zo als je moet samenwerken. Maar studeren is allesbehalve vrijheid-blijheid; ook daarbij stuit je op dergelijke zaken![]()
Dat zijn betere tijden ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Ben d'r weer.Morgen om 12:00 beginnen, dus dan kan ik uitslapen.
Vanavond neem ik deel aan een paneldiscussie over telefonie, internet en televisie. Is iets vanuit mijn school, van de afdeling economie en management. Krijg er vijftig euro voor en het duurt 2,5 uur, dus dat wil ik natuurlijk best doen.
daar kan je beter je werk van makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Ben d'r weer.Morgen om 12:00 beginnen, dus dan kan ik uitslapen.
Vanavond neem ik deel aan een paneldiscussie over telefonie, internet en televisie. Is iets vanuit mijn school, van de afdeling economie en management. Krijg er vijftig euro voor en het duurt 2,5 uur, dus dat wil ik natuurlijk best doen.
*speld opraapt en weer terug geeft*quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
*speld laat vallen*
verkeerde tijd van de maand?quote:
De mijne niet. Die verwaardigt zich niet om een kattenbak te gebruiken. Hij doet alles buiten. Zou ik ook doen als ik hem was.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:15 schreef Alicey het volgende:
Waarom houden katten zich zo intensief bezig met het interieur van hun kattenbak?
Hoe zo, je buurman reageert er zo leuk op ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De mijne niet. Die verwaardigt zich niet om een kattenbak te gebruiken. Hij doet alles buiten. Zou ik ook doen als ik hem was.
Nah, ik geloof niet dat hij het bij de buren in de tuin doet. Hij zit meer in de bosjes aan de overkant en in het hoge gras. Als hij meegaat met de wandeling met de hond, doet hij het vaak onderweg.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe zo, je buurman reageert er zo leuk op ofzo?
Je kat gaat mee de hond uitlaten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nah, ik geloof niet dat hij het bij de buren in de tuin doet. Hij zit meer in de bosjes aan de overkant en in het hoge gras. Als hij meegaat met de wandeling met de hond, doet hij het vaak onderweg.
* Alicey vanavond stokbrood met sate.. Ook wel redelijk wat vlees de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag broodje hamburger. Ik ben wel vlezig de laatste tijd.
mjamquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag broodje hamburger. Ik ben wel vlezig de laatste tijd.
Kunnen katten burgerlijk zijn?quote:
Ik vind het burgerlijk ja, samen met de bazin het personeel de hond uitlaten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kunnen katten burgerlijk zijn?Hij doet het vanuit zichzelf, ik lok 'm niet mee ofzo. Sterker nog, ik vind het vaak irritant, want als hij achter blijft, begint hij te gillen en moet ik op hem wachten.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kunnen katten burgerlijk zijn?Hij doet het vanuit zichzelf, ik lok 'm niet mee ofzo. Sterker nog, ik vind het vaak irritant, want als hij achter blijft, begint hij te gillen en moet ik op hem wachten.
Ik ben nooit echt een vleesliefhebber geweest, maar ik ben nu wel vrij snel richting vegetariër gegaan. Maar vegetariër zal ik ws nooit worden, aangezien ik redelijk wat gerechten met kip en in een zeldzaam geval met ander vlees opzich wel kan waarderen. Maar het liefst nooit veel vleesquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ikke niet. Ik ben van vegetariër naar die-hard-meatlover gegaan.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je na vegaterier geweest te zijn alles weer in gaat halen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Als het niet zo ongezond was, zou ik het liefst de rijst en groenten weglaten en alleen maar vlees eten.Een pond haasbiefstuk zie ik wel zitten.
Ik ben vooral erg dol op rundvlees. Een gebraden kip gaat er ook wel in, evenals een eendje.
Als je ook nog bier drinkt ben je de ideale vrouwquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ikke niet. Ik ben van vegetariër naar die-hard-meatlover gegaan.
Dan kan zij het zeker voor je gaan halen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je ook nog bier drinkt ben je de ideale vrouw![]()
Nee, dan is alles voor niks geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je na vegaterier geweest te zijn alles weer in gaat halen.
Ik bén ook de ideale vrouw.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hooggistend Belgisch bier - of ale of stout, bedoel je. De rest is bocht wat amper bier valt te noemenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
eerst fok stuk maken en dan snel weg gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat een slaapje doen.. Hopelijk morgen weer fit.
Truste allemaal!![]()
Vrij expressieloos denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:38 schreef livEliveD het volgende:
Hoe zou het leven met een Burka zijn?
Probeer het eens uit..quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:38 schreef livEliveD het volgende:
Hoe zou het leven met een Burka zijn?
Ik denk dat ze dat zelf wel verwacht hadden.. Als ze realistisch zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen! Paneldiscussie gisteravond was leuk.Opdrachtgever was UPC.
Een paar mensen van UPC keken mee in een andere kamer en ik had wel medelijden met ze, want hun bedrijf werd tot op de grond toe afgekraakt.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf wel verwacht hadden.. Als ze realistisch zijn.
Geloof ik ja.. UPC afkraken is best leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Anyway, die vijftig euro was makkelijk verdiend.We zaten daar met acht man en we hebben best lol gehad.
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geloof ik ja.. UPC afkraken is best leuk.
Leuker kunnen ze het toch niet maken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.
maar ze hebben wel te horen gekregen wat er mis is/zou zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.
Als ze dat nog niet wisten, is er iets serieus mis met hun realiteitsbesef.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ze hebben wel te horen gekregen wat er mis is/zou zijn
Ja, nu je het zegt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bén ook de ideale vrouw.
Alleen Hoegaarden.
quote:
morgequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
Straks wiskunde en ben nu wel wat zeuwachtig, ben bang dat t niks gaat worden
komt helemaal goed! ik voel ut!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
omgquote:
Mijn eis is dat t betaalbaar moet zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt helemaal goed! ik voel ut!!!
Misschien kamertje zoeken in rand van utrecht of buiten utrecht? En ja, wat is duur? Wat zijn je eisen![]()
niet zo heel veel ik moet denk ik lenen dan 700 euro per maand, boeken, collegegeld 1500 per jaar, huur, eten etc mn ouders kunnen niet echt bijspringenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:36 schreef Frutsel het volgende:
wat krijg je maximaal als aanvullende beurs dan? en je ouders? Willen die/kunnen die bijspringen?
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
mooi weertje met zon
tenminste.. tot zover
'k merk hetquote:
wiskunde moet een keus zijn, niet verplichtquote:
is ut tegenwoordig verplicht dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
wiskunde moet een keus zijn, niet verplicht![]()
* Causa gaat heel hard duimen voor MM
* qu63 doet meequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
is dat een wijze uitspraak van iemand, of een constatering van jou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef -Trinity- het volgende:
Wanneer je het denkt rustiger te hebben, is dit al snel een illusie.
jeeeeeeeej!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
WOeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vakantie
Constatering van mij. Morgen wéér werken. Toenet ook weer gedaan (2e baantje, niet voor de apotheek). En zometeen hardlopen naar een vriend toe, zo combineer ik socializen en coniditietrainingquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat een wijze uitspraak van iemand, of een constatering van jou?
Of beide!
Jij bent slim!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Constatering van mij. Morgen wéér werken. Toenet ook weer gedaan (2e baantje, niet voor de apotheek). En zometeen hardlopen naar een vriend toe, zo combineer ik socializen en coniditietraining.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat zal wel duidelijk zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Groningen valt nog wel meequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
Wiskunde heb je niet altijd nodig. als je voor de tchnische kant gaat natuurljk wel, maar een VMBO'er die iets met plantjes gaat doen heeft er geen zak aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat zal wel duidelijk zijn
Veel mensen onderschatten het nut van wiskunde. Oa mijn studievereniging heeft een brief naar vd Hoeve gestuud om te pleiten voor meer wiskunde op het middelbaar onderwijs ( hier dus VWO ), omdat het bedroevend slecht is gesteld met de wiskundige kennis van VWO'ers.
Het is immers niet nodig om uit te kunnen rekenen hoeveel plantjes er in een stuk grond gaan, of hoeveel die plantjes bij elkaar kosten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wiskunde heb je niet altijd nodig. als je voor de tchnische kant gaat natuurljk wel, maar een VMBO'er die iets met plantjes gaat doen heeft er geen zak aan
dat valt niet onder wiskunde geloof ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Het is immers niet nodig om uit te kunnen rekenen hoeveel plantjes er in een stuk grond gaan, of hoeveel die plantjes bij elkaar kosten.
Dat vind ik dus kul. Wiskunde leer je niet louter om toe te passen; je leert er een manier van denken mee. Iedereen kan die denkwijze gebruiken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wiskunde heb je niet altijd nodig. als je voor de tchnische kant gaat natuurljk wel, maar een VMBO'er die iets met plantjes gaat doen heeft er geen zak aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |