Een nieuw deel openen
Vorige delen
* Alicey gaat voor wat soep en snelle noodles.. Moet straks ook weer weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zou wel iets oosters lusten denk ik. Dat is al weer even geleden
goed planquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:58 schreef Causa het volgende:
Ik zoek een stickie maar dan zonder stoned te worden...
aardappeltjes in de magnetron?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:04 schreef Isegrim het volgende:
Behalve de ossehaas heb ik aardappeltjes in lentedressing van Céla Vita (aanraderkunnen in de magnetron, dus lekker snel) en broccoliroosjes.
Dankquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik zal hem nog even sticken..
Cela Vita kan meestal ook wel in de oven als dat je voorkeur heeftquote:
mjah, moet je eerst voorwarmen...en zo te zien gaat het om de 'snelheid', dus dat schiet niet op...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Causa het volgende:
[..]
Cela Vita kan meestal ook wel in de oven als dat je voorkeur heeft
Nou ja, we waren al de hele tijd compleet, maar er waren genoeg ergernissen over mensen buiten het onderzoekquote:
wees niet bevreesdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:13 schreef Frutsel het volgende:
ik weet nog nie wat ik vanavond moet eten... ben rond vijf uur thuis, maar dan omkleden en ff sporten... ben ik weer rond 7 uur thuis.. douchen..en dan nog eten?
Is nie goed voor me zo laat... misschien maar wat simpels, zal ik ut weer eerst moeten halen ben ik bang...
Sterkte komt wel uit denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:11 schreef Causa het volgende:
Die noodles is wel een erg goed idee Alicey, altijd lekker en ik heb er een leuke voorraad van in huis. - veel plezier of succes of sterkte, net wat het beste uitkomt vanavo
Hmmm... Ik snap studenten geloof ik niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, we waren al de hele tijd compleet, maar er waren genoeg ergernissen over mensen buiten het onderzoek![]()
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.quote:
Hmm.. Nouja, misschien dat ik ze eens probeer..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.
Daar houd ik je aanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sterkte komt wel uit denk ik.Maar ik keer vast levend terug.
Voor jou maaltje Frutsel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Naast Tosti's nog meer goeie ideeen Causi?![]()
![]()
jij gaat weg vanavond zei je net..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:23 schreef Alicey het volgende:
Wat snap je niet Frutsel?
Nou, er wordt aan de lopende band geergerd aan onduidelijke bronnen, vage wetteksten, multi-interpretabele passages etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Ik snap studenten geloof ik niet.
Waar is de tijd dat studenten bier dronken in plaats van zich te ergeren?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, er wordt aan de lopende band geergerd aan onduidelijke bronnen, vage wetteksten, multi-interpretabele passages etc.![]()
mjah.. okay... en anders toch sorryquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef Alicey het volgende:
Je hebt niets gemist hoor Frutsel, er werd gezegd plezier/succes/sterkte, dus daar heb ik hetgene uitgekoezn wat het meest van toepassing is.Verder niets ernstigs, hooguit vervelend.
Nee dan laat ik alles lange tijd liggen en ga zitten rouwen en omdat je net beloofde weer terug te komen ga ik " 'tis nie eerlijk" denkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus als ik onder een auto kom en overlijd ga je allerlei rituelen op me toepassen?
ach soquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee algemeen![]()
sticky was ook een goed idee immers
Mjah, het geintje wordt idd vaker geflikt..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Causa het volgende:
[..]
Nee dan laat ik alles lange tijd liggen en ga zitten rouwen en omdat je net beloofde weer terug te komen ga ik " 'tis nie eerlijk" denken![]()
ochiesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben moe, maar ik moet nog heel veel doen.
stelletje spemkeversquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Helaas Qu, het was Causa die het topic volmaakte en niet jij
zeg, in welke supermarkten verkopen ze datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Stoomaardappeltjes, in de schil. Ik was ook sceptisch, maar ze zijn heerlijk. Die met zigeunerdressing zijn ook geweldig.
quote:
iemand die veel postquote:
ICquote:
Ik heb ze in de AH gekocht. Super de Boer heeft ze volgens mij ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Causa het volgende:
[..]
zeg, in welke supermarkten verkopen ze datIk heb het idee van niet bij Deen of Deka. Want dan had ik ze al gezien omdat cela vita een favoriet van ons is.
thnxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ze in de AH gekocht. Super de Boer heeft ze volgens mij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |