zondagskapper?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef -Trinity- het volgende:
Maandag linzenvlaai bakken, zondag kapper. (in niet-chronologische volgorde
)
Nee mafkeesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:25 schreef Isegrim het volgende:
Linzenvlaai?Is dat net zo iets als bruine bonenvlaai?
Er zit dus helegaar geen linzen in.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee mafkees. Het is een Limburgse vlaai met jamvulling.
waarom heet pindakaas pindakaas terwijl er helemaal geen kaas in zitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zit dus helegaar geen linzen in.Waarom heet het dan linzenvlaai?
Omdat het een soort kaas gemaakt van pinda's is. Dat is nog wel logisch vind ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom heet pindakaas pindakaas terwijl er helemaal geen kaas in zit
het is eerder een pastaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat het een soort kaas gemaakt van pinda's is. Dat is nog wel logisch vind ik.
Je hebt 't toch wel in de goot gedaan hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Alicey het volgende:
Was ik weer
Plotseling erg heftige darmkrampen hebben en flink aan de diarree zijn is niet handig als je je in de andere kant van de stad bevindt.
Ik heb het tenauwernood tot aan huis gered. Aldaar kwam ik tot de merkwaardige conclusie dat het letterlijk vloeibaar is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt 't toch wel in de goot gedaan hè?
Vind je het werkelijk nodig om deze informatie met ons te delen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het tenauwernood tot aan huis gered. Aldaar kwam ik tot de merkwaardige conclusie dat het letterlijk vloeibaar is.
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vind je het werkelijk nodig om deze informatie met ons te delen?
jij bedoel jequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.
Ik vraag me af of deze formule wiskundig verantwoord is. En als het om de smart gaat, ben jij de enige die er voordeel bij heeft. Nu zit ik met jouw smart opgescheept.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Informatie delen is plezier voor twee, en gedeelde smart is weer halve smart. Hoe dan ook gaan we er op vooruit.
Nee, ik zat daar niet echt op te wachten nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef Frutsel het volgende:
ik vind dit soort dingen alleen fijn als je op tijd de wcpot kan halen waar het dan ook met een 'explosie' onderaan de wc pot klettert....
Dit soort info... daar zat je zeker niet op te wachten Ise![]()
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze formule wiskundig verantwoord is. En als het om de smart gaat, ben jij de enige die er voordeel bij heeft. Nu zit ik met jouw smart opgescheept.
Met sommige dingen wil ik graag solidair zijn. Diarree, kots en andere excrementen horen daar echter niet bij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?
volgende keer zal ik een spoiler gebruikenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ik zat daar niet echt op te wachten nee.
neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar jullie willen toch wel graag solidair zijn?
Wat heb ik nou aan jullie?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met sommige dingen wil ik graag solidair zijn. Diarree, kots en andere excrementen horen daar echter niet bij.
Keine Ahnung.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Er zit dus helegaar geen linzen in.Waarom heet het dan linzenvlaai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |