Ja, nu je het zegt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bén ook de ideale vrouw.
Alleen Hoegaarden.
quote:
morgequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
Straks wiskunde en ben nu wel wat zeuwachtig, ben bang dat t niks gaat worden
komt helemaal goed! ik voel ut!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
omgquote:
Mijn eis is dat t betaalbaar moet zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt helemaal goed! ik voel ut!!!
Misschien kamertje zoeken in rand van utrecht of buiten utrecht? En ja, wat is duur? Wat zijn je eisen![]()
niet zo heel veel ik moet denk ik lenen dan 700 euro per maand, boeken, collegegeld 1500 per jaar, huur, eten etc mn ouders kunnen niet echt bijspringenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:36 schreef Frutsel het volgende:
wat krijg je maximaal als aanvullende beurs dan? en je ouders? Willen die/kunnen die bijspringen?
quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
mooi weertje met zon
tenminste.. tot zover
'k merk hetquote:
wiskunde moet een keus zijn, niet verplichtquote:
is ut tegenwoordig verplicht dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
wiskunde moet een keus zijn, niet verplicht![]()
* Causa gaat heel hard duimen voor MM
* qu63 doet meequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
is dat een wijze uitspraak van iemand, of een constatering van jou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef -Trinity- het volgende:
Wanneer je het denkt rustiger te hebben, is dit al snel een illusie.
jeeeeeeeej!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
WOeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vakantie
Constatering van mij. Morgen wéér werken. Toenet ook weer gedaan (2e baantje, niet voor de apotheek). En zometeen hardlopen naar een vriend toe, zo combineer ik socializen en coniditietrainingquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat een wijze uitspraak van iemand, of een constatering van jou?
Of beide!
Jij bent slim!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Constatering van mij. Morgen wéér werken. Toenet ook weer gedaan (2e baantje, niet voor de apotheek). En zometeen hardlopen naar een vriend toe, zo combineer ik socializen en coniditietraining.
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat zal wel duidelijk zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Groningen valt nog wel meequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:waarom zijn al die kamers in Utrecht zo fucking duur
![]()
Goedemorgen allemaal
Wiskunde heb je niet altijd nodig. als je voor de tchnische kant gaat natuurljk wel, maar een VMBO'er die iets met plantjes gaat doen heeft er geen zak aanquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, maar dat zal wel duidelijk zijn
Veel mensen onderschatten het nut van wiskunde. Oa mijn studievereniging heeft een brief naar vd Hoeve gestuud om te pleiten voor meer wiskunde op het middelbaar onderwijs ( hier dus VWO ), omdat het bedroevend slecht is gesteld met de wiskundige kennis van VWO'ers.
Het is immers niet nodig om uit te kunnen rekenen hoeveel plantjes er in een stuk grond gaan, of hoeveel die plantjes bij elkaar kosten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wiskunde heb je niet altijd nodig. als je voor de tchnische kant gaat natuurljk wel, maar een VMBO'er die iets met plantjes gaat doen heeft er geen zak aan
dat valt niet onder wiskunde geloof ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Het is immers niet nodig om uit te kunnen rekenen hoeveel plantjes er in een stuk grond gaan, of hoeveel die plantjes bij elkaar kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |