mjamquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:55 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag broodje hamburger. Ik ben wel vlezig de laatste tijd.
Kunnen katten burgerlijk zijn?quote:
Ik vind het burgerlijk ja, samen met de bazin het personeel de hond uitlaten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kunnen katten burgerlijk zijn?Hij doet het vanuit zichzelf, ik lok 'm niet mee ofzo. Sterker nog, ik vind het vaak irritant, want als hij achter blijft, begint hij te gillen en moet ik op hem wachten.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kunnen katten burgerlijk zijn?Hij doet het vanuit zichzelf, ik lok 'm niet mee ofzo. Sterker nog, ik vind het vaak irritant, want als hij achter blijft, begint hij te gillen en moet ik op hem wachten.
Ik ben nooit echt een vleesliefhebber geweest, maar ik ben nu wel vrij snel richting vegetariėr gegaan. Maar vegetariėr zal ik ws nooit worden, aangezien ik redelijk wat gerechten met kip en in een zeldzaam geval met ander vlees opzich wel kan waarderen. Maar het liefst nooit veel vleesquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ikke niet. Ik ben van vegetariėr naar die-hard-meatlover gegaan.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je na vegaterier geweest te zijn alles weer in gaat halen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Als het niet zo ongezond was, zou ik het liefst de rijst en groenten weglaten en alleen maar vlees eten.Een pond haasbiefstuk zie ik wel zitten.
Ik ben vooral erg dol op rundvlees. Een gebraden kip gaat er ook wel in, evenals een eendje.
Als je ook nog bier drinkt ben je de ideale vrouwquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, ikke niet. Ik ben van vegetariėr naar die-hard-meatlover gegaan.
Dan kan zij het zeker voor je gaan halen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je ook nog bier drinkt ben je de ideale vrouw![]()
Nee, dan is alles voor niks geweest.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je na vegaterier geweest te zijn alles weer in gaat halen.
Ik bén ook de ideale vrouw.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hooggistend Belgisch bier - of ale of stout, bedoel je. De rest is bocht wat amper bier valt te noemenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
eerst fok stuk maken en dan snel weg gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:14 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat een slaapje doen.. Hopelijk morgen weer fit.
Truste allemaal!![]()
Vrij expressieloos denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:38 schreef livEliveD het volgende:
Hoe zou het leven met een Burka zijn?
Probeer het eens uit..quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:38 schreef livEliveD het volgende:
Hoe zou het leven met een Burka zijn?
Ik denk dat ze dat zelf wel verwacht hadden.. Als ze realistisch zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen! Paneldiscussie gisteravond was leuk.Opdrachtgever was UPC.
Een paar mensen van UPC keken mee in een andere kamer en ik had wel medelijden met ze, want hun bedrijf werd tot op de grond toe afgekraakt.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf wel verwacht hadden.. Als ze realistisch zijn.
Geloof ik ja.. UPC afkraken is best leuk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen.
Anyway, die vijftig euro was makkelijk verdiend.We zaten daar met acht man en we hebben best lol gehad.
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geloof ik ja.. UPC afkraken is best leuk.
Leuker kunnen ze het toch niet maken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.
maar ze hebben wel te horen gekregen wat er mis is/zou zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, in feite heb ik geld gekregen voor het afzeiken van de opdrachtgever.
Als ze dat nog niet wisten, is er iets serieus mis met hun realiteitsbesef.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar ze hebben wel te horen gekregen wat er mis is/zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |